Olen 50v. nainen ihoni kuivuuteen taipuva, tosi herkkä ja helpolla punoittava. Näkyvää couperosaa se ei ole ainakaan!
Lämpötilan vaihtelut saavat ihon kuivamaan, punoittamaan ja iho on kipeä.
Muutenkin kaikki hajusteet ja väriaineet ärsyttää ihoani.
Olisiko kenelläkään ehdotuksia iholleni?
Lehahteleva ihoni
2
136
Vastaukset
- ovipumppu
Tuo sinun ongelma kuulostaa vähän atooppisuuteen viittaavalta. Minulla on ollut lapsesta asti atooppinen iho, jota on hoidettu lääkärien kortisooneilla , hauteilla ym. Noista ei valitettavasti ole kuin hetken hyöty oireisiin. Samoin kosmetiikkaa olen kokeillut laidasta laitaan purkki tolkulla, mutta räiskyvään punaisuuteen en ole apua noistakaan saanut. Todennäköisesti sain sen aikaiseksi monilla voide kokeiluilla, että ihoni oheni ja näytti entistä artyneemmältä. Pääsin jo 43 vuoden ikään, kun vastaani tuli kosmetologi, joka sanoi, ettei minun ongelmani ole tuossa jossa se näkyy ja tuntuu. Näillä sanoilla ja kosmetologin ohjeilla lähdin hoitamaan itseäni sisäisesti puhtailla rasvahapoilla, joilla on tarkoitus madaltaa kroonisen tulehduksen tilaa ja uusia omia ihonalaisia solukalvoja. Otin käyttöön myös luontaisen beetaglukaanivoiteen. Tämä voide on ollut ainoa, jota olen nämä vuodet ihossani käyttänyt. Eli pesu aamuin illoin miedolla geelillä. Voide päälle. Käy myös silmänympäryksille sekä kaulalle. Näillä kahdella aineella sain jo kolmessa viikossa tolkkua tuohon ihoni huonokuntoisuuteen. Näillä menen vieläkin, enkä enää palaa entiseen. Tämä on halvempi sekä luonnollinen vaihtoehto monelle muulle kokeilulle.Samoin öljy pitää myös ihon kimmoisana ja rypyt loitolla.
Tsemppiä kyllä varmasti löydät oman hyvän vaihtoehdon!! Itse sain apuja couperosa tyyppiseen ihonhoitooni apteekin tuotteista. Sekä stressin vähentäminen,lämpötilojen vaihtelut vaikutti, samoin mausteet ( joita en suuresti ruoanlaitossa käytä) kuumat, lämpimät juomat, sekä alkoholi vaikutti, jota en käytä juuri ollenkaan.
Apteekin ihonhoidon tuotteet auttoivat, mikäli en olis niistä apuja saanut, olisin hakeutunut ihotautilääkärille, tai kosmetologille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.705913- 1225186
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4343127Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991556Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3611197- 291009
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46916Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859