Sitä mitä olen jo kauan halunnut unohtaa, silmäsi peilasivat syvälle sieluun. Sydämeni murtui tuhansiin palasiin, toiveeni murskaantuivat, ymmärsin sen miksi olen sellainen kuin olen. Ilmeisesti päätit sitten, ettet menekään eteenpäin vaan jäät jumittamaan siihen huonoon suhteeseen mistä niin valitit. Olisitko toivonut jotain ulospääsyä vai oliko tarkoitus vain tuhlata minun voimavarojani turhaan lohduttamiseen. Sekavaa tekstiä kerta kaikkiaan. Yhtä sekavaa kuin se tunne minkä aiheutit. Tuskin enää tästä toivun. Hyvästi.
Näin silmissäsi jotain vuosi sitten
Juhasi
5
<50
Vastaukset
- Irememberyou
Mitä minun pitäisi tehdä siis?
- KysymysJuhalle
No mitä sinä teet siinä sun sonnassa aviossasi? Mieti hei vähän ennenku alat muita sättimään!
:3 Skarppaahan vähä.
- VaaleaN
Hei mä pyysin että ottaisit yhteyttä jätin numerokin mitään ei vaan kuulunut
- a_insertNameHere_b
Aloittaja on kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394