Sitä mitä olen jo kauan halunnut unohtaa, silmäsi peilasivat syvälle sieluun. Sydämeni murtui tuhansiin palasiin, toiveeni murskaantuivat, ymmärsin sen miksi olen sellainen kuin olen. Ilmeisesti päätit sitten, ettet menekään eteenpäin vaan jäät jumittamaan siihen huonoon suhteeseen mistä niin valitit. Olisitko toivonut jotain ulospääsyä vai oliko tarkoitus vain tuhlata minun voimavarojani turhaan lohduttamiseen. Sekavaa tekstiä kerta kaikkiaan. Yhtä sekavaa kuin se tunne minkä aiheutit. Tuskin enää tästä toivun. Hyvästi.
Näin silmissäsi jotain vuosi sitten
Juhasi
5
<50
Vastaukset
- Irememberyou
Mitä minun pitäisi tehdä siis?
- KysymysJuhalle
No mitä sinä teet siinä sun sonnassa aviossasi? Mieti hei vähän ennenku alat muita sättimään!
:3 Skarppaahan vähä.
- VaaleaN
Hei mä pyysin että ottaisit yhteyttä jätin numerokin mitään ei vaan kuulunut
- a_insertNameHere_b
Aloittaja on kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554