¡Hola!
Etsimme perheeseemme Madridiin reipasta au paria huhti-toukokuulta 2019 alkaen. Olemme suomalais-espanjalainen perhe ja meillä on ollut suomalaisia aupaireja jo vuodesta 2011 alkaen nyt 8-vuotiaan poikamme seurana. Toivomme löytävämme iloisen, ulospäinsuuntautuneen, urheilullisen ja luotettavan “isosiskon”, joka auttaisi ennen kaikkea poikamme hoidossa koulupäivän jälkeen sekä yleisessä arjen pyörittämisessä. Meillä käy kotona siivooja, joten kotitöitä on vain hyvin kevyesti. Toivoisimme aupairin pysyvän kanssamme mahdollisimma pitkään, mielellään ainakin seuraavaan syksyyn asti.
Madrid on ihana kaupunki Espanjan sydämessä, missä aika ei koskaan käy pitkäksi. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostitse ja kerron lisää: [email protected]
Au pair haussa Madridiin!
Madridiin
1
115
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kovasti etsinyt perhettä joka tarvitsee au pairia. Siskollani on 6 ja 3 vuotiaat lapset en oikein osaa Espanjaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713