Oon 29 ja sinkku

onkomennyt

Onko kaikki mahdollisuudet löytää joku, mennyt jo?

28

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

      Riippuu juotko viinaa.
      Jos juot viinaa ja käyt yökerhoissa bailaamassa, mahdollisuuksia on.
      Raittiilla miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia.

      • Anonyymi

        Epävarma jännityksestä tärisijä kun avaa suunsa naiset juoksee nauraen puis.

        naaraen puis juoksee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarma jännityksestä tärisijä kun avaa suunsa naiset juoksee nauraen puis.

        naaraen puis juoksee

        Sexy tärisijä, kuuma ja herkkä.

        Tykkään ite aivan erityisesti.


    • raitispoika76

      Vastustan, raitis mies voi löytää seuraa esim kirjastosta, uimahallista, bussipysäkiltä jne jne

      • Anonyymi

        Totta. Raitis mies löytää naisseuraa, kun taas ryyppäävät miehet ovat naisten mielestä ällötyksiä.


    • raitizmies

      Raittiille sinkulle yökerho on maailman pelottavin paikka.
      Siellä on paljon naisia tanssilattialla heiluvine tisseineen ja jännämiehiä näitä mimmejä pokaamassa. Raitis mies ei ole koskaan tanssinut naisen kanssa.
      Raitis sinkku haluaisi olla sohvan takana piilossa kotona syyttelemässä yhteiskuntaa omasta kurjuudestaan.
      Jos tälläinen tylsimys joskus uskaltautuukin ravintolaan, hän puhuu siitä monta vuotta. Kuin jostain urheilusuorituksesta.
      Raittiin miehen syntymäpäiville ei tule kukaan.

      • "Jos tälläinen tylsimys joskus uskaltautuukin ravintolaan, hän puhuu siitä monta vuotta"

        Yökerho eli tällainen rytmimusiikkihelvetti on jos nyt ei pelottava, niin vähintään hämmentävä paikka. Routalempeä mukaellen hyvin jännä ravintola. Minä olen käynyt tällaisessa viimeksi vähän yli vuosi sitten ja kyllähän siitä olisi vieläkin kerrottavaa. Miten meillä oikeasti voi olla kaksi niin eri maailmaa: tämä tavallinen ja sitten se toinen johon laskeudutaan kuin Ihmemaan kaninkoloon ja jossa on aivan erilaiset säännöt ja todellisuus.


      • Anonyymi

        Yökerho- ei ehkä pelottava, mutta TYLSÄ paikka.


    • Viinamies

      Miehen pitää juoda viinaa ja lähtee yökerhoon perjantai iltana niin mies tapaa naisia ja mahdollisuudet saada parisuhde on hyvä.
      Jos ei juo viinaa ja oleskelee kotona niin mies on sinkku koko elämänsä.

    • Anonyymi

      Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
      että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

      Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön mies.
      Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi halveksua enempää kuin tällaista ihmistä.

    • Rehellinen vastaus kyllä on. Jollet peri tai voita valtavaa summaa rahaa.

    • Ei se mahdollisuus vielä ole mennyt. Areenalle leijonien syötäväksi vain rohkeasti. :)

      • Anonyymi

        😄😄 ihana...sitä kai aloittaja toivookin!


    • Anonyymi

      Mahdollisuudet ovat paljon paremmat kuin joillakin 18-20 -vuotiailla. Siis kaikki hyvä on vielä edessäpäin !

      • Anonyymi

        Minäkin komppaan, vaikka en voi peukuttaa.
        Meikällä oli "turhaa etsimistä" 20-27-vuotiaana, vasta sitten löytyi "se oikea". Nykyäänhän on julkisuusilmiö, että toinen on 20-70 vuotta vanhempi kuin toinen (Britanniassa yli 90-vuotias mummeli ja parikymppinen poika).


      • Anonyymi

        Minullakin oli turhaa etsintää koko opiskeluaika Jyväskylän Yliopistossa ja sen jälkeen muutaman vuoden ajan työelämässä. Se oikea löytyi, kun olin 32-vuotias.


    • Anonyymi

      Paljon morkataan työttömiä 40 miehiä. Harva ajattelee ettei vaimon saaminen tai työpaikka ole mikään tae onnellisuudesta. Voihan olla et joku työtön voi olla paljon tyytyväisempi mitä samaa sorvia ja naista käyttävä mies? Koko elämän sorvannut samoja ja joku päivä sydän kertoo ettei enää oikein jaksa pumpata verta. Siihen sorvin ääreen sitten jää, onnellisena.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Ei kannata enää yrittää.

      • Anonyymi

        Totta, nyt on jo vetelät housussa. Vilkaisu peiliin kertoon totuuden, ei tällä naamalla naisia saa.

        kalsarikännit


    • Anonyymi

      Mahdollisuudet ovat vielä edessäpäin !
      Really-Really

      • Anonyymi

        Juuri näin. Mahdollisuus sama kuin lotossa.
        40 vässykkä mitään saa.


    • Ei ole!

      • Anonyymi

        Ei tyhmä naista saa, edes tyhmää lähäriä.

        pyöräilijämies


    • Anonyymi

      Eipä 36 vuotiaana perus duunarina saa edes lihavaa 40 v naista.

    • Anonyymi

      Osta seksiä tai käy itäisessä Euroopassa hankkimassa naista tai periaatteessa ihan mistä vaan mut ei Suomesta. Suomalaiset naiset on niin pellejä ei ihme että oot sinkku.

      • Anonyymi

        Ei suomalaisia naisia kiinnosta mikään.


    • Anonyymi

      Juoksdeminen voi kiinnostaa eniten heitä, voi juosta karkuun, vielä jollain pomppukengillä jotta pääsee nopeammin hyppimällä ja pomppimalla kuin Wonder Woman, supersankari.

      trampoliini-lenkkarit

    • Anonyymi

      Tuonne kun muuttaisi asumaan Houston, Texsas, maailman sää näyttää melkein aina auringonpaistetta sekä ukkosta, salaman kuvua.

      Espanjassahan ei ilman toppatakkia kyllä tarkene..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe