Moniko hetero haaveilee?

100proshetero

Hellästä miestenkeskisestä seksistä? Täällä on ainakin yksi.

155

1659

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boe

      Onko 14v liian nuori

      • Jaakkos

        Ei haaveilemiselle ole ikärajaa!


      • sopivan ikäinen alkamaan runkkaus.


    • Eivieläkokemusta

      Haaveilen usein.

      • älä vain haaveile vaan aloita tyydytys.


    • ukmbi

      Loviisan seudul olis yks haaveilia. Muita?

      • Hoikkaukmtre

        Pirkanmaalla on yksi ukm.


      • 44ukm.tre

        Missäpäin Pirkanmaata?
        Täällä 44v. terve ja luotettava, mukava ukkomies myös kaipailisi yhtä salaista luottokaveria... Ensin kokeilemaan ja jos molemmat tykkäis niin jatkaen salassa tapaamisia...
        Lähinnä runkut ja suihinotot molemminpäin mutta voisin kokeilla sinua naidakin jos haluaisit...


      • Huaa

        Porvoossa myös


      • Anonyymi
        44ukm.tre kirjoitti:

        Missäpäin Pirkanmaata?
        Täällä 44v. terve ja luotettava, mukava ukkomies myös kaipailisi yhtä salaista luottokaveria... Ensin kokeilemaan ja jos molemmat tykkäis niin jatkaen salassa tapaamisia...
        Lähinnä runkut ja suihinotot molemminpäin mutta voisin kokeilla sinua naidakin jos haluaisit...

        Hmm... jos sattuisit olemaan mukava ja sopiva luottokaveri, voisin sinulle ehkäpä hieman pyllistää ja antaa naida... jos haluaisit ;)
        T: M45-utelias-Tre


    • anonyymi_6rt

      Pitkää ja paksua kyrpää olisi kiva päästä käsittelemään.

    • kyllä minäkin hetero olen jo pannut noin 15 miestä ja ottanut perseeseen ja nielylt mälliä ja ottanut mälliä sisälle tuntuu hyvältlä mutta olen silti hetero vaikka panen enimäkseen miehiä olen silti 100% hetero vaikka perseessäni käy kyrpä joka viikko

      • aidanyli

        Eihän toi mitään jos on vapaa mies. Eikä bi seksuaalisuutensa löytäneelle miehelle varmaan ole maailmanloppu vaikka huomaisikin lopulta olevansa homo. Traagista se on jos on naimisissa , ehkä lapsiakin ja huomaa olevansa homo.


      • aidanyli kirjoitti:

        Eihän toi mitään jos on vapaa mies. Eikä bi seksuaalisuutensa löytäneelle miehelle varmaan ole maailmanloppu vaikka huomaisikin lopulta olevansa homo. Traagista se on jos on naimisissa , ehkä lapsiakin ja huomaa olevansa homo.

        en ole biseksuaali tai homo olen 100% hetero


      • Olen myös hetero. En ole pannut ketään miestä. Mutta antanut persettä monelle sekä imenyt ja niellyt usealta.
        Jotenkin se miesten himo minun peppua kohtaan kiinnostaa.


    • anurator

      Minä umpihetero josta on muodostumassa hyvää vauhtia bi. On jo hieman kokemusta miesseksistä ja lisää haluan.

      • sekskylttyriäsiäntyntijä

        Et meinannut heterona pysyä kun miesten kanssa vehtaat? Säästyis maine.


      • anurator
        sekskylttyriäsiäntyntijä kirjoitti:

        Et meinannut heterona pysyä kun miesten kanssa vehtaat? Säästyis maine.

        Vaihtelu virkistää ja jännitys tiivistyy ... ;)


      • anurator

        Vaihtelua harmaaseen arkeen, kielletyn hedelmän maku :)


      • yingjayang
        sekskylttyriäsiäntyntijä kirjoitti:

        Et meinannut heterona pysyä kun miesten kanssa vehtaat? Säästyis maine.

        Jos harrastaa näitä yhdenyön tai parin tunnin "homosuhteita" niin kannattaa olla niistä ihan hissukseen ettei pilaa mahdollisuuksiaan jos löytääkin oikeasti kiinnostavan naisen. Nainen saa kyllä kokeilla naistenvälistä ja säilyy silti heterona mutta mies on yhdenkin kerran jälkeen 100% homo.


    • Obadja

      Sukupuolisuhteet kuuluvat miehen ja naisen väliseen avioliittoon eikä mihinkään muuhun.
      Siksi on väärin haaveillakaan avioliiton ulkopuolisista sukupuolisuhteista..
      Rukoile, että Jumala johdattaa sinulle vastakkaista sukupuolta olevan henkilön, jonka kanssa voit avioitua. Sitten voit laillisesti toteuttaa haaveitasi seksinkin alueella.

      • muuallejeesustelemaan

        Rukoilen itselleni lisää satunnaisia mies suhteita. Mieluiten mahdollisimman isokyrpäisiä. OK?


      • Anonyymi
        muuallejeesustelemaan kirjoitti:

        Rukoilen itselleni lisää satunnaisia mies suhteita. Mieluiten mahdollisimman isokyrpäisiä. OK?

        No, not OK.


    • Usein se on salaisena haavenani

    • Hftkoja

      Minulta on ottanut suihin niin naiset kuin miehetkin ja täytyy sanoa että hellimmät suihiotot
      olen saanut miehiltä, naiset ei ymmärrä ettei herkkää kalua tarvitse jyystää kädellä lujaa runkaten ja imeä kuin hengen hädässä, kevyt hyväily huulilla ja mielellään riittää eikä sitä tarvitse takaraivoon saakka upottaa, terska on se herkin paikka. Samalla kun ottaa suihin oon voi hyvällä kevyesti kiveksiä ja pakaroita. Seksivideoita näkee tätä jyystämällä suihinottoa liikaakin, ehkä joku voi tykätä, samoin ärsyttää videoissa panokohtauksissa kärsivän näköiset ilmeet, eikös peppuun panokin tunnu hyvältä, ei siinä pitäisi irvistellä tai sitten on liian rajua panoa ilman liukkaria, nauttia siitä pitäisi eikä kärsiä!

      • IhanMust

        Armotonta takaraivoon hakkausta ja kunnolla 25cm kuivalla kuivaan perseeseen.


    • NautintoEnsin

      Tunnustan minäkin olevani myös flexsexual.

    • 03pohj

      Mää haaveilen että sais imee 5cm paksua tai yli ja sitten se panisi mua loppuun asti. Oon hoikka 30v mies ja hyvä peppu... Joku kokenut top mies kiinnostaa?

      • ohuenpuoleinen

        Bi-utelias 28V ois, mutta millään parrulla ei ole siunattu. Prinssinakki lähimpänä totuutta.


      • ohuenpuoleinen kirjoitti:

        Bi-utelias 28V ois, mutta millään parrulla ei ole siunattu. Prinssinakki lähimpänä totuutta.

        tuskin se koosta on kiinni


    • Sarasss

      Hierontaa ja fetissit
      intimerose

      • fyrkkaajapainettalöytyy

        Happy ending?


    • Poika17v

      Onha sitä tullu mietittyy miltä tuntuu

      • uteliasbi

        Prinssinakkien yhteenhieromisesta oletko haaveillut?


      • 18ja6cm

        Hyvältä se tuntuu kun saa laskea miehen suuhun. nim, kokeiltu on. Varsinkin ohut ja pitkä?


      • Outo53ukm
        18ja6cm kirjoitti:

        Hyvältä se tuntuu kun saa laskea miehen suuhun. nim, kokeiltu on. Varsinkin ohut ja pitkä?

        Näkisi edes joskus tuollaisen 18/6:olevan kullin... ensin velttona... jäykistyen... ja sitten ihan tanassa... haaveilee hetero ukm 53 hesassa...


      • Anonyymi
        Outo53ukm kirjoitti:

        Näkisi edes joskus tuollaisen 18/6:olevan kullin... ensin velttona... jäykistyen... ja sitten ihan tanassa... haaveilee hetero ukm 53 hesassa...

        Eipä taida vaan Hesasta löytyä vanhempaa miestä,joka pyytäis kahville/kylään ja näyttäisi kullinsa 50 ukm:helle,ja antaisi myös koskea...


    • Biisus

      Jotenkin huvittavaa että jotkut miehet oikeasti pitävät itseään heterona vaikka harrastavat seksiä myös miesten kanssa. Anteeksi vaan mutta et ole silloin hetero vaan bi. Ja se on ihan ok.

      • absoluuttisestihetero

        Sinä et minun heterouttani vie vaikka välillä vaihtelua vaimon kuivahtaneelle värkille tarvin. Vaimo ei anna edes kokeilla persettä se ei minusta HOMOA tee.


      • sinua.kyllä.siementäisin

        Tuohan on yhtä järjetön väite kuin vaihtelun vuoksi harrastaisit seksiä koiran kanssa, ja väittäisit ettet ole Zoofili.
        100% umpihomo et ole, kun kykenet seksiin naisen kanssa, mutta hetero et ole, jos kiihotut miehistä, ja voit harrastaa miesten välistä seksiä ja nautit siitä.
        Sun on hyväksyttävä se tosiasia että olet bi-seksuaali.


      • Isotummanen
        sinua.kyllä.siementäisin kirjoitti:

        Tuohan on yhtä järjetön väite kuin vaihtelun vuoksi harrastaisit seksiä koiran kanssa, ja väittäisit ettet ole Zoofili.
        100% umpihomo et ole, kun kykenet seksiin naisen kanssa, mutta hetero et ole, jos kiihotut miehistä, ja voit harrastaa miesten välistä seksiä ja nautit siitä.
        Sun on hyväksyttävä se tosiasia että olet bi-seksuaali.

        Jotain täytyy erotukseksi keksiä, jos ei ole yhtään kiinnostunut miesten välisestä hellyydestä suudelmista tms.

        Miten ilmoittaa, että seksi myös miesten kanssa kiinnostaa, mutta toinen mies on enemmän dildo kuin ihminen?

        Pelkona on, että jos ilmoittaa olevansa bi, toinen yrittää suudella tai jotain yhtä oksettavaa

        Itse olen joskus sanonut, että olen Bi-utelias.


    • Ralella

      Kävin vuosia sitten mieshierojalla joka oli luvannut happy endin. Olin miesten suhteen räysin kokematon heteromies mutta tuossa hieronnassa olin lopulta polvillani miehen edessä ja otin hänen ison kalunsa suuhuni. Järkytyin siitä kuinka ihanalta iso terska tuntui suussani, olin hämilläni että nautin siitä niin paljon. Halusin kokea silti enemmän ja siksi imin miestä niin että hän laukesi suuhuni ja nielin hänen spermansa. Tuo kokemus on ainoa laatuaan, sittemmin en ole ottanut uusiksi.

    • objekti

      Ilmankos ne komeat ukkomiehet poikiensa kanssa uimahallissa aina katsovat minua niin himoiten. Ovat sennäköisiä, että tarttuvat juuri kaluuni kiinni, mutta onneksi lapsi tai lapset kiukuttelevat ja isän on pakko kääntää joskus katseensa pois minun jalkovälistäni suihku ja saunatiloissa. Ovat kyllä useimmat niin pirun sexikkään ja kiimaisennäköisiä. Varmaan jotkut rouvista harrastaa pihtaamista, kun ukkomiesten pallit näyttävät niin siementäytteisiltä, hyvä etteivät räjähdä. Voisivat kyllä imeäkin, mutta kun aina on jotain häiriötekijöitä ympärillä tai ne kitisevät lapset.

    • Mats56

      Hei,usein käy mielessä..miltä miehen hellä kosketus tuntuisi !

    • Pappa65v

      Täytyy myöntää että usein mielessä miltä mahtaisi tuntua olla pantavana kun kova kalu tunkeutuisi peppuun

      • Mats56

        Sama mielessä täälläkin....


    • CFNMSuomi

      Joskus sitä miettii cfnm mausteilla

    • kiihottava ajatus että ottaisi miehen kullin suuhun

      • Nuorimies23

        Mulla jo kulli laukeemassa ku aattelen et saisi laskea spermat sulle suuhun.


      • laita jack viestiä niin kokeillaan ....... käyttis ja suomi24


    • ihmetys45

      vai heterot haaveilee samasta sukupuolesta. onko koomisempaa kuultu. juu heteromiehethän ne panee toisia miehiä perseeseen. :D

      • ulos.bi.kaapista

        Joillakin ei kestä pää myöntää biseksuaalisuuttaan.


      • helläthetket
        ulos.bi.kaapista kirjoitti:

        Joillakin ei kestä pää myöntää biseksuaalisuuttaan.

        Ainakin kirjoituksista päätellen. Olen hyväksynyt olevani bi-seksuaali ja haluaisin olla miehen kanssa niin kuin naisenkin kanssa. Suudeltaisiin, kiusattaisiin kielellä nännejä ja tehtäisiin kaikkea mitä miehet voivat tehdä keskenään. Ei haittaa jos syntyisi vaikka vähän ihastuksen tunteitakin. Voisi olla mukavaa sekin että olisi poikaystävä jonka luona käydä välillä viettämässä laatuaikaa.


      • Anonyymi

        Samanlaisesta suhteesta minäkin haaveilen, voitaisiin olla alasti sängyssä suudella ja hyväillä ja nauttia toisistamme kaikin tavoin. Olisi ihanaa tuntea toisen paljasta ihoa itseänsä vasten. Olisi tavallaan kiva olla joku vakikaveri joka tulisi tutuksi ja jonka kanssa voisi ujostelematta olla.


    • ukmkiimasena05a

      Ukm salaa kiinnostunut runkkailusta livenä, oisko kaveria 05a, vain runkkuja puolin toisin, salaa. kik:ukmkiimasena

    • HaaveilevaUkm

      Täällä olisi mukava, terve ja luotettava 44v. ukkomies Tampereelta ja haaveilen "tyttöilevän" tai siitä kiinnostuneen nuoremman kaverin seurasta!
      Molemminpuolista hellää ja intohimoista hyväilyä ja tyydytystä...
      Pidempiaikaista!

      • Uteliasukkomies

        Voisin olla kiinnostunut! Itsekin treeltä.
        Ja samaa ikää.
        Kokemusta ei ole mutta kiinnostusta on.


      • HaaveilevaUkm

        Mites päästäis paremmin keskustelemaan..?
        Tänään SAATTAIS ehtiä näkeen wka tapaamisenkin merkeissä JOS hyvin käy mutta katsotaan...
        Kirjoittele mansenmies75 ja luukku jne.
        Kerro itsestäsi ja tilanteestasi ja haluista jne.


    • Mrman88

      Hetero oon aina ollut mut viimeaikoina mua on alkanu kiinnostaa ajatus,haluisin jonku jätkän kaa maata alasti sängyl vierekkäin ja runkkailtais toisiimme,se vois tulla mun naamalle.Ja haluaisin kyl kokeilla milt sekin tuntuis ku joku vetäs mua takaapäin,uskon kyl että saattasin tykätä siitä.Nytkin mulla alkoi samantien seisoo ku aloin miettimään näitä.Haluaisin kyllä nähdä jos oikea tilanne tulisi vastaan,että jäätyisinkö mut halu on kyllä kova. :P

      • zim

        Minuakin ajatus moinen kauan mieltäni kiihoitti kunnes se toteutui parhaan mieskaverin kanssa. Kumpainenkin ukkomiehiä eli salassa oli temput tehtävä, ja niitä yhteisiä "kalastusviikonloppuja" tehtiin. Imuja, runkkailua, anaalia ...


    • Harvalla on sellaista mieskaveria jonka kanssa uskaltaa tehdä aloitetta

    • Mrman88

      Siks mä ainakin ennemmin koittaisin netin kautta etsiä jonku ketä saattas kiinnostaa tulla kokeileen asioita.Toki kunhan on ensin ehtinyt vähän tutustua toiseen.Laittaisikohan ilmotuksen jonnekin ja oikeasti kokeilisi löytyiskö ketään halukasta..

      • Pitäisi olla järkevä, fiksu ja mielummin ukm. Vaikea löytää sellaista


    • kokenut_biukko

      mene 1sttimer etelän matkalle ja googlat etukäteen kohde gay beach, niin löydät paikat joissa helposti saat sellaisia kontakteja kuin haluat.

      Olen käynyt jo 15 v ja aina saan. Ei siellä suomalaisia juuri ole.

      • no ehkä ei ihan niinkauas kannata lähteä


      • se_sama
        1sttimer kirjoitti:

        no ehkä ei ihan niinkauas kannata lähteä

        kannattaa!!!!


      • kotimainen.bi

        Ei merta edemmäs kalaan...


    • Kokkeilu

      Oulussa on kans yks 28v mies joka haaveilee tästä ja olisi halukas kokeilemaan..:)

      • Hmmmmmm

        Eihän tuo kovin kaukana ois... :P


      • Kokkeilu
        Hmmmmmm kirjoitti:

        Eihän tuo kovin kaukana ois... :P

        Hyvä! ;)


      • Mrman88

        Oulu on tuttu paikka,Tulee ajoittain käytyä siellä kavereita morjestamassa,mut seuraavalla kerralla kun sielläpäin tulen käymään niin olisko kiinnostusta tavata? Jos kiinnostaa ajatus niin laita vaik sun maili-osottees tänne niin vähäsen voitas koittaa tutustua nyt etukäteen? Kiinnostais tietää kenen kans sitä saattas päätyä kokeileen juttuja ja ehkä imemäänkin jotain. ;P


      • Mrman88 kirjoitti:

        Oulu on tuttu paikka,Tulee ajoittain käytyä siellä kavereita morjestamassa,mut seuraavalla kerralla kun sielläpäin tulen käymään niin olisko kiinnostusta tavata? Jos kiinnostaa ajatus niin laita vaik sun maili-osottees tänne niin vähäsen voitas koittaa tutustua nyt etukäteen? Kiinnostais tietää kenen kans sitä saattas päätyä kokeileen juttuja ja ehkä imemäänkin jotain. ;P

        Laitas [email protected] nii tutustutaan vähän :)


      • Neitsyt.bi

        Täällä toinen...


      • Anonyymi
        Neitsyt.bi kirjoitti:

        Täällä toinen...

        Miten suhun saa yhteyttä?


    • ukmbi

      Olisko Loviisan seudulta toista ukm kokeilemaan?

    • harja

      olen viriili mies nuolen kullisi kuntoon sen jälkeen panet minua perään lasket mällin perään haluan tuntea sen sykkeen perässäni olisin iloinen ensi kertalinen tulethan tiet minut onnelliseksi

      • harja

        odotan että tulet luokseni nolen kullisi kovaksi panisit minua peräreikään hieroisit minun kullia nautitaan


    • reetu56

      Olen 68v mies tykkään imuttaa nuorempia miehiä ja vanhemmatkin kestokyky pitkä.

      Ei ammu heti latausta. 69sivuttain ok. Nuorilla ihanat posliini aseet,voi jee on mukavaa..

      Ovat itsekkin halunneet imuttaa loppuun asti . Kuopiossakin muutama mahtava imukaveri käy luonani, ja aina homma hoituu

    • Rfx

      Oulussa ois sporttinen 42v. Ukkomies. Haluaisin salaisen luotettavan kokeilun, urheilullisen/ hoikan miehen kanssa.
      [email protected]

      • Eka.kerta.olisi

        Oulun lähellä 40v kokematon, hoikka ja taatusti 100% luotettava.


    • Jos haaveilee miestenvälisestä sekisstä, ei kyseinen henkilö ole hetero vaan bi tai homo.

    • Outo53ukm

      No 53v ’hetero’ ukkomiehenä on kyllä ollut ajatuksia vaikka mistä,mutta kai se heterous taas laittaa vastaan... niinpä olen ajatellut,että sellaiselle tilanteellehan en mtn voisi,että esim. jonkun myynti-ilmoituksen vuoksi menisin katsomaan tuotetta,vanhempi mies yksin paikalla,kun pääsen asuntoon, ihmettelisin,kun mies lukitsee oven kunnolla,ja samalla,kun esittelee nahkahousuja,joita tulin katsomaan(miehellä toiset jalassa) paljastuisi,että miehellä m-m mielitekoja, haluja ja himoja,jotka minua komentamalla, määräilemällä ja vaikka ’vähän pakottamallakin’ laittaa sitten minut tyydyttämään...

      Mutta eihän tällaisia miehiä löydy... eihän?

      • Haluismyös

        Eipä löydy setää,joka koulisi ’pojan’ homohommiin...


      • Anonyymi

        Ei vanhempia setiä kiinnosta : (

        T.Outoukm53Hesa


      • Anonyymi
        Haluismyös kirjoitti:

        Eipä löydy setää,joka koulisi ’pojan’ homohommiin...

        Ei oo,ei...


    • Satunnaisesti kyllä.

      Sellainen vakiokuvio olis kovin mieluisa....tapailuja silloin tällöin "harrastamisen" parissa. Samalla sedulla asuvan, samoin ajattelevan ja samantyyppisessä elämäntilanteessa olevan miehen löytäminen on vaan aika haastavaa....

      • miestenkesken09

        missäpäin olet?


      • Leikattu
        miestenkesken09 kirjoitti:

        missäpäin olet?

        Täällä olis 50 ukm itä-Hki,sinä?,sun ikä?


      • miestenkesken09

        pk-seutuu.... olisiko meiliä sulla?


      • miestenkesken09
        Leikattu kirjoitti:

        Täällä olis 50 ukm itä-Hki,sinä?,sun ikä?

        laita postii rakentavatatoutlookcom


      • Leikattu

        Oletko Hesasta?,minkä ikäinen?


      • Leikattu
        miestenkesken09 kirjoitti:

        laita postii rakentavatatoutlookcom

        Laitoin postia ; )


      • Taitavatkädet
        Leikattu kirjoitti:

        Oletko Hesasta?,minkä ikäinen?

        Olen Espoossa. Kysele sähköpostiosoitteestani.


      • Taitavatkädet
        Leikattu kirjoitti:

        Laitoin postia ; )

        Leikatulta ei ole tullut postia!
        Annan siis hierontaa: apu at jippii.fi


    • M45-utelias-Tre

      Tampereella 45-vuotias peppu haaveilee sopivan kaverin antamasta täytteestä...

      • Man44tre

        Natsaisko nyt..?!
        Täällä olis 44v. perheellinen ukkomies Tampereen seudulta, bi-utelias kuten ilmeisesti sinäkin..? Kokoa 183/93/15, miehekäs. Luottamus ja terveys on ja pitää olla 100%.
        Jatkettaiskos sähköpostitse keskustelua?


      • M45-utelias-Tre
        Man44tre kirjoitti:

        Natsaisko nyt..?!
        Täällä olis 44v. perheellinen ukkomies Tampereen seudulta, bi-utelias kuten ilmeisesti sinäkin..? Kokoa 183/93/15, miehekäs. Luottamus ja terveys on ja pitää olla 100%.
        Jatkettaiskos sähköpostitse keskustelua?

        Se toinen keskustelu onkin näemmäs hävinnyt jonnekin bittiavaruuteen...
        Kuinkahan tuo keskustelun jatkaminen onnistuisi... kiinnostusta olisi...


      • M45-utelias-Tre
        M45-utelias-Tre kirjoitti:

        Se toinen keskustelu onkin näemmäs hävinnyt jonnekin bittiavaruuteen...
        Kuinkahan tuo keskustelun jatkaminen onnistuisi... kiinnostusta olisi...

        Edelleen olisi halua sopivalle herrasmiehelle pyllistää ja saada kovaa täytettä... edellyttäen tietenkin tuota 100% terveyttä ja luottamusta...


      • Anonyymi
        M45-utelias-Tre kirjoitti:

        Edelleen olisi halua sopivalle herrasmiehelle pyllistää ja saada kovaa täytettä... edellyttäen tietenkin tuota 100% terveyttä ja luottamusta...

        Pääsiäinen oli aikas munaköyhä joten löytyisiköhän siihen "korjausta"...? ;)
        t: M45-utelias-Tre


    • 1455

      Mä olen ilmeisesti poikkeava, kun miehet ei kiinnosta, mutta niiden kalut ja peput kyllä - oikeastaan kaikki päästä alaspäin?

      • kapteenikarlo

        Peruukilla ja meikillä ratkeaa tämä ongelma.


      • nahkaajasilkkiä

        Mua taas rupeaa kiinnostamaan miehet kun laitan hepenet päälle, peruukin ja meikkaan. Haluaisin silloin antautua jonkun sopivan miehen "tytöksi". Toisaalta vastakohtana pidän Tom of Finlandin kuvista . Mua kiihottaisi laittaa päälle nahkahomon varusteet ja olla nahkamiehnen kanssa.


      • NahatonHki
        nahkaajasilkkiä kirjoitti:

        Mua taas rupeaa kiinnostamaan miehet kun laitan hepenet päälle, peruukin ja meikkaan. Haluaisin silloin antautua jonkun sopivan miehen "tytöksi". Toisaalta vastakohtana pidän Tom of Finlandin kuvista . Mua kiihottaisi laittaa päälle nahkahomon varusteet ja olla nahkamiehnen kanssa.

        Nahka minuakin kiinnostaa ja kiihottaa ; )


      • Anonyymi
        nahkaajasilkkiä kirjoitti:

        Mua taas rupeaa kiinnostamaan miehet kun laitan hepenet päälle, peruukin ja meikkaan. Haluaisin silloin antautua jonkun sopivan miehen "tytöksi". Toisaalta vastakohtana pidän Tom of Finlandin kuvista . Mua kiihottaisi laittaa päälle nahkahomon varusteet ja olla nahkamiehnen kanssa.

        Koskas laitat tomppa-asut ja otat mut leluksesi? Mistä olet?


      • nahkaajasilkkiä kirjoitti:

        Mua taas rupeaa kiinnostamaan miehet kun laitan hepenet päälle, peruukin ja meikkaan. Haluaisin silloin antautua jonkun sopivan miehen "tytöksi". Toisaalta vastakohtana pidän Tom of Finlandin kuvista . Mua kiihottaisi laittaa päälle nahkahomon varusteet ja olla nahkamiehnen kanssa.

        minä myös haluaisin antautua tytöksi. olisi ihanaa kun iso mies pitelisi ja naisi minua kuin naista!


      • sama juttu. hetero on edelleen hetero (tai bi) jos näin on. Naiskauneus on ihan huippua ja niin paljon ihastuttavat kauniit tytöt, minihameet, korkkarit ja sääret, että itsekin pukeudun niihin ja nautin.


      • Anonyymi
        Lulasissy kirjoitti:

        sama juttu. hetero on edelleen hetero (tai bi) jos näin on. Naiskauneus on ihan huippua ja niin paljon ihastuttavat kauniit tytöt, minihameet, korkkarit ja sääret, että itsekin pukeudun niihin ja nautin.

        Kuulostaa hyvältä. Olisi ihanaa jos saataisiin naida kaikessa rauhassa koko yö tai vaikka viikonloppu. En mä pahastuisi jos sanoisitkin mua bisseksi tai homoksi:D


      • Anonyymi
        Lulasissy kirjoitti:

        sama juttu. hetero on edelleen hetero (tai bi) jos näin on. Naiskauneus on ihan huippua ja niin paljon ihastuttavat kauniit tytöt, minihameet, korkkarit ja sääret, että itsekin pukeudun niihin ja nautin.

        Olis kiihoittava olla sun asuissa ;) Leila49cd


    • Pepulle

      Mä ainakin haaveilen. Olen 50v mies Hämeenlinnasta ja olisi kiva tuntea toisen kalu hieromassa peppuvakoa ja roiskimassa spermat peppureiälle. alaston(at)gmail.com

      • Biukm57

        Olisi se mahtavaa saada hyväillä noin kuten kerrot...ja sitten antaa spermaa pepulle! Treella olisi asiasta kiinnostunut biukm 57v...


    • Moi oloinen halollasta otan suihin runkkaan sinua annan peppua tule luokseni nautitaan
      Olen 50 vuotta
      kimmosakaii24(@).fi

    • KristittyVaimo

      Miksi täällä on joka palstalla näitä mieshomoketjuja? Tääkin osasto oli miesten itsetyydytykselle joka on eri asia kuin homoseksi!

      Seksi kuuluu vain miehen ja naisen väliseen avioliittoon piste.

      • ritsallapoistäältä

        Lähtikö mies muiden miesten matkaan kun sua noin paljon harmittaa toisten nautinnot?


      • Anonyymi

        "Seksi kuuluu vain miehen ja naisen väliseen avioliittoon piste."

        Tutkimuksien mukaan uskovien seksi on sitä kaikkein huonoimasta päästä olevaa, jota tuokin fanaattisuuden toisia kohtaan ilmaisu osaltaan osoittaa ....... niin ja se kertomuksen jeesus teki oharit seuraajilleen jo noin 2000-vuotta sitten, piste ;-)

        - https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1388827/Atheists-better-sex-religious-followers-plagued-guilt.html

        Ps. Niin, ja mikähän salattu vietti sen ahdasmielisesti hurskastelevan uskovan tällekein saitille toi ;-)


    • Anonyymi

      Voi, haaveilen usein ja pukeudun salaa myös usein tytöksi unelmoiden ihanasta suutelemisesta ja kielisuudelmista vanhemman miehen kanssa. Ja haaveilen myös, miten pitäisin hellästi kullia suussani... Silti olen hetero ja naimisissa. Minulla on yksi oma kämppä Kalliossa, olen jopa tavannut miehen siellä ja tuo suutelemishaave on peräisin siitä illasta, kun suutelimme vieraani kanssa koko illan. Ihanaa, miten miehen huulet voivat tuntua niin sulan liukkailta ja phemeiltä. Eipä ole naisen suudelmaan juuri eroa!

      Minä haluaisin olla yhteydessä samanhenkiseen Mieheen, jospa laittaisit minulle mailia [email protected] on osoite. Kivaa kevättä kaikille!

    • Anonyymi

      Nautin kovasti miestenvälisestä seksistä muutaman kerran vuodessa, vaikka olen ukkomies ja mielestäni täysin hetero. Mihinkään vakisuhteeseen en miehen kanssa halua, mutta silloin tällöin on erittäin kiimaisia hetkiä mukava toteuttaa.

      • Anonyymi

        Mistä päin olet? Olen kans ukm joka haluais kokeilla miestä. Olen Loviisan seudulta.


      • Olen savosta :)


      • Anonyymi

        Sama täällä. Ennen ajatus seuran löytymisestä oli se kiihottavin vaihe. Sitten tavatessa jollain tapaa usein nolotti. Nykyään ollut "vakkari" viimeset kolme vuotta. Vaikka nykyään uskalla suudellakin miestä, mikä ennen oksetti, niin siltikään en juuri kiihotu miehen kanssa puuhaillessa, siksi olenkin enemmän btm. En myöskään ikinä voisi ajatella seurustelevani miehen kanssa.
        Kerran teininä kaverin kanssa puuhaillessa sain orkun koskematta munaan kaverin paniessa. Nykyään ei ole ollut lähelläkään, jonka takia alunperin halusin kokeilla seksiä miehen kanssa aikuisiällä. Munan saaminen ei ainakaan itellä tunnu juuri miltään. Paljon paremmalta tuntuu, jos joku nuolee sieltä tai koskettelee sormella.


    • Anonyymi

      Mulla alko seisomaan kun lueskelin tätä ketjua vaikka olen 100% hetero... onko tämä normaalia?

    • Anonyymi

      Haaveilen paljonkin. Minulla unelmana että olisin mieshierojalla joka ensin hierottuaan minut jatkaisi myös munan kimpussa. Katsoisin hänen seisovaa munaa housujen sisällä ja kun veisi sitä käteni lähelle koskisin... Olen 45 pks. Jäänee haaveeksi.

      • Anonyymi

        ei välttämättä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei välttämättä....

        Missä hieroisit? Olen tuo haaveilija.


      • Anonyymi

        Tule hierontaan Espooseen, hieron sinut kuten haluat. Kysy lisää:apu at jippii.fi


    • Anonyymi

      Sain itse kerran vanhempaa miestä..pakko sanoa että kyllä se oli mahtavaa..;) heti uudestaan kun mahdollisuuden saan :) itse olen 28v

    • Miksi ihmeessä se on niin elämääkin tärkeänpää luokitella ihminen seksuaalisen suuntautumisen mukaan? :O
      Jos pitää seksuaalisessa kanssakäymisestä miehen, naisen, tai kummankin kanssa, , so what?

      • Anonyymi

        Kyllähän sillä nyt on vissi ero onko mies 100% hetero vai 100% homo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sillä nyt on vissi ero onko mies 100% hetero vai 100% homo!

        Ei sellasta olekkaan,kun 100% jompaa kumpaa...


      • Anonyymi

        On niitä, usko pois. Minun laajassa ystäväpiirissä, 70 vuoden aikana, ovat kaikki miehet olleet heteroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä, usko pois. Minun laajassa ystäväpiirissä, 70 vuoden aikana, ovat kaikki miehet olleet heteroita.

        Tuskimpa ne olis kertoneet mitä he harrastavat.Oletko selvän näkijä.


    • Minäkin pidän itseäni heterona olen aviossa ja lapsia.Seksi miehen kaa on kiinnostanut jo kauan,iän myöten vaan lisääntynyt 63v hki

    • Haaveilen miesten välisestä, kokemattomasta bi uteliaasta ukm jonka luona voisi käydä imettämässä kullia tasaisin väliajoin kun vaimo on töissä tms. Saattaisin haluta itsekin imeä myös. Mistähän kaapissa oleva utelias puhdas ukm kaveriksi?

      • Anonyymi

        Mistä olet? Mäkin haaveilen miehen seurasta. Olen 38v kokematon ukm Loviisan seudult.


      • tuo olisi kyllä hyvä idea........


    • Anonyymi

      Täällä ukkomies, joka haaveilee saavansa oikean perinteisen piiskasaunan toiselta mieheltä, väkisin annettuna, paljaalle takamukselle ja koivuvitsalla. Tarttis olla vähän riskimpi mies, mutta 100 kiloa penkkaavan luulisi siinä hommassa onnistuvan.

      Muuta seksiä en kaipaa miehen kanssa, ainoastaan tämän nuoruuden muistojen verestyksen.

    • Anonyymi

      Itse haluaisin olla nelinkontin sopivan uroon edessä... pyllistää ja saada kyrpää peppuun mutta todella hankalaa on sellaista vaan löytää :(
      M48-Tre

    • Anonyymi

      Itse unelmoin sellaisesta arabi tyypistä jolla mustat karvat, parta ja valtavat rintakarvat ja pakarat myös karvaisia, sellainen hieroja vois hieroa mut ja työntää kullin suuhuni ja joutuisin imemään tosi karvaita palleja ja mulkkuja - jotenkin karvat kiihottaa

    • Anonyymi

      Tällä hetkelläkin kun runkkaan. Olen kerran päässyt ottamaan suihin ja multa myös otettu oli tosi upeaa. Kyllä vaimokin tekee hyvin mutta tämä kaveri teki paljon rohkeammin tosi paljon sylkeä ja ei lopettanut ennenkö viimeinenkin tippakin oli tullut
      Nyt odotan että sperma lentää komeasti kun 18cm kädessä
      ukm.38

    • Anonyymi

      Haaveilen myös tällä hetekellä kun runkkaan. Kun vapaapäivä niin on aikaa vetää pitemmän kaavan mukaan

    • Anonyymi

      Aito hetero ei haaveile miesten välisestä,ei todellakaan.

    • Anonyymi

      Olen 100% hetero ja haaveilen hellästä miesten välisestä suutelusta ja kyrpien yhteen hyväilystä joka päivä.

    • Anonyymi

      Mä oon alkanut enemmän ja enemmän haaveilee tästä.Yhesti koittanut jotain,mutta oli väärä aika/paikka.
      Miettinyt monesti että pitäisin kyseiselle tyypille viestiä josko nähtäis sen kans,mutta en vaan ole viitsinyt.Sekin johtunut osittain siitä että hän on kaverin kaveri ja itseä ahdistaa ajatus että nämä päätyisi tuttujen korviin.Mutta olisi mukava tutustua johonkin samanlaisia ajatuksia omaavaan tyyppiin kenen kanssa voisi päätyä sitten kokeileen juttuja... -uteliasM

      • Kellään kik-meseä? Laitelkaa nikkei jos kiinnostais jutskaa?


      • Anonyymi
        NamoW kirjoitti:

        Kellään kik-meseä? Laitelkaa nikkei jos kiinnostais jutskaa?

        Eilen ajoin alku illasta Hyvinkäältä Janakkalan levarille, päätin jos kaveri hakee imettävää tai imijää en peräänny. Pysähdyin nousin autosta menin tupakille metsään, saman tien valkoinen varmari parkeeras vasemmalle puolelle samaan suuntaan. Vanhempi mies nousi autosta meni autoni viereen hiljalleen kävelen, katsoi onko ketään sisällä. Lähti takaisin autolleen tulin kiireellä autolleni, siirsin muutaman metrin autoani jotta näköyhteys. Riisuin nopsaan housut nilkkoihin, käänsin selkänojaa alemmas aloin runkkaa, mies katseli hetken nousi autostaan lähti lähestyy autoni. Runkasin hiljalleen kaveri katsoi ikkunasta, avasin ikkunaa tervehdin iltaa. Kysyin tekiskö mieli imeskellä vastas kyllä, sanoi saanko tulla autoosi vastasin tule. Kysyin ajetaanko toisaalle mies ei tartte nämä kaikki tähän aikaan samalla asialla. Käännettiin nojat makuu asentoon otin housut ja kenkät pois, arkuus hävisi itseltäni kun kiima vei voiton. Vasemman jalan nostin penkille näkyi ikkunasta kun auto ajaisi ohitse parkkiin. Mies otti kaluni suuhunssa olin aivan lumoissa, kysyin imetkö usein sanoi tunti sitten imin yhden. Yritin kysyä oletko terve ja varattu, sanoi asun naisen kanssa. Miten hellä suu kaluni kimpussa puristeli pallejani samalla, säikähdin auto ajoi ohitsemme mies rauhallisesti ei haittaa rentoudu. Olin aivan huumassa mies katsoi tuulilasista sanoi toi kaveri tulee katsoo auton viereen älä säikähdä. Näin iso mies veti käteen ja seurasi meitä, käännyimme kyljelleen aloin itse naimaan suuta, hetkessä purkauduin suuhun. Yllätyin mies avasi sivulasin kysyi kaverilta haluaako jatkaa, kaveri kyllä maistuu olivat tuttuja toisilleen. Mies meni omaan autoonsa tää iso kaveri imaisi kyrpäni, alkoi naida hiljalleen suullaan. Kyrpäni taasen valmiina noin 15 minuuttia tulin taasen. Juttelimme hetken kaikki kolme vaihdoimme puhelin numeroita sovittiin tänään klo. 18 jälkeen uusinta. Aivan upeeta..


    • On tullut haaveiltua jo kauan.Ei ole vaan löytynyt sopivaa miestä jolle kokematon mies kelpais.Hki 67v 13cm

    • Anonyymi

      Paneminen ei niinkään kiinnosta mutta kokeilla voisi.
      Itse kullit ja sperma kiihottaa todella paljon. Olisi hienoa päästä pitkästä aikaa koulutettavaksi

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe