Jokainen itsevarma karju saa naisia niin paljon kun haluaa, ulkonäköön ja sosiaaliseen asemaan katsomatta. Vain nysävämiehet jää ilman. Tämä on tosi!
Itse olen kaatant naista kun heinää ....
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201808142201111257
Mitkään sukulaisten mielestä nätit pojat ei oikeasti kiinnosta tosielämässä ketään. Olkaa miehet MIEHIÄ älkääkä neitejä.
Vain Nössömies jää ilman naista
22
75
Vastaukset
- RööriRoope_
Ja lesoilet sitä täällä, huhhuh.
- NeitopoikaNestori
Onanoin vain ja kiihotun kun näen peppuni peilistä.
- Lätsäpeke
Sinä heiveröinen peräkammarin poika et ole alastonta naista nähnytkään, jos ei äitiäs lasketa mukaan. Vain vähämielinen kirjoittaa tämän tyyppisiä nettiin ja vielä luulee, että joku uskoo moista. Menisit oikeisiin töihin retale ja siitä seuraavaksi omaan kotiin muutto yms. Liika juominen ei ole hyväksi.
- JossainMuualla
Höpsis.
Argumentaatiosi on henkilöönkäypää, spekulatiivistä ja yksikäsitteisen väärää.
Kyllä jokaisessa peräkammarissa on intervep, jolla voi katsella alastomia naisia.
- Viinamies
Mies kun juo viina niin on itsevarma ja osaa lähestyä naisia luontevasti ja viinaa vuova mies saa naisia helposti.
- eitulekauppoja
Mutta kun palkintona on juoksunsa juossut ali-ihmispaskoille pyllyreikää jakanut lortto, josta ei enää ikinä ole uskolliseen ja kestävään parisuhteeseen, niin ei ole pahemmin motivaatiota taistella sellaisesta saaliistaan. Jännäpaskan saastuttamaan lorttoon kun sekaantuisi siinä menisi niin rahat kuin loppuelämän tulevaisuus elareita ja velkoja maksellen. Jos siveitä ja moraalisia naisia ei ole, on parempi elää yksin vain itselleen.
- kysynpä
On niitä siveitäkin naisia mutta mahkut niihin on aika pienet, etenkin jos ei yhtään itse jaksa panostaa. Ne haluaa hyväkäytöksisen miehen joka ei vihaa naisia, ei räyhähenkeä joka ei toivota edes hyvää naistenpäivää. Ansaitsetko mielestäsi kunnollisen naisen?
- Eikölöydymiestävieläkään
kysynpä kirjoitti:
On niitä siveitäkin naisia mutta mahkut niihin on aika pienet, etenkin jos ei yhtään itse jaksa panostaa. Ne haluaa hyväkäytöksisen miehen joka ei vihaa naisia, ei räyhähenkeä joka ei toivota edes hyvää naistenpäivää. Ansaitsetko mielestäsi kunnollisen naisen?
Jätit sitten nainenruuduntakaa nimimerkkisi, mutta muistit peukuttaa omaa viestiäsi😅
- eisenkummempaa
Taas samaa valitusta, mutta kiltti = passiivinen kun "jännä" = aktiivinen, ei siinä mitään sen kummempaa ole.
- h567jh67
"Naisten ihannemies on tutkimuksen mukaan aggressiivinen ja epärehellinen narsisti"
https://www.voice.fi/suhteet/a-89924
- Neiti-ope
Nössömies ei juo viinaa
No olipas taas kommentteja. Olisi hyvä, mikäli nainen kommentoisi omia mietteitään vastineeksi teille.
Naisena en kossit sitten tarkoita äiskää.
Täytyy todeta: olette loosereita.- JossainMuualla
Hyvä Timo!
Pistä palsta ojennukseen! - TervehdysApina
Täytyy todeta: olette homoseksuaali
- tohtoripeenis
Timoa ei naiset kiinnosta, miehen karvainen persreikä ja kuIIi maistuu kuulemma niin hyviltä.
- Narumyyjä
Yksinkertainen raitis ntimies jää yksin.
Edes kurppa ei kiinnostu pelokkaasta nyhveröstä.- kaunisnainen21
Koulussa opetettiin että nyhveröt saa laittaa puuhun roikkumaan alastomana ja sitten ruoskia niitä niin kauan että lihat irtoaa luista. Oppiipahan olemaan.
- Tsillee
Vaikka luolamies ajoista onkin jo vierähtänyt tovi niin siltikinkö.
Se kuka on paras metsästäjä saa naisen?
Onko halut vieläkin noin alkeelliset?
Tietokoneyhteiskunnan aikana?- JossainMuualla
Tietokoneyhteiskunta on asettanut naiselle uusia vaatimuksia, joihin naisen kokonaisuutena tulisi vastata.
Tarkastellaan naista siis komponenteittain tietokoneyhteiskunnan hengessä.
Naisen HW on edelleenkin sangen tyydyttävä.
Puskurointi on esteettisesti miellyttävä ja jalkaterät kiinni säärissä.
Pientä kehitystä voitaisiin kuitenkin toivoa.
Ylimääräinen käsipari auttaisi naista selviytymään nopeammin moderneista aikaa vievistä kotiaskareista, kuten hilloamisesta, halkojen hakkuusta ja härkänä toimimisesta.
Naisen SW:ssä on kuitenkin merkittävästi toivomisen varaa.
Moniajo hoituu kohtuullisesti, mutta muuten SW on melko buginen.
Huomattavat epäloogisuudet sekä erilaiset itsetuhomoodit ovat aiheuttaneet merkittävissä analyytikoissa hämmennystä koko naisen nykyisen mallin olemassaolon ajan.
Odotettaessa päivitystä naisen softaan, haluankin esittää kysymyksen:
Miksi naista kehitettäessä ei tehty kunnollista markkinatutkimusta? - samaaeripaketissa
Keinot muuttuvat mutta asiat eivät. Voi sitä nörttikin olla ytmi mutta silloin pitää olla tyyliin Gates, Zuckerberg tai esittää sellaista elokuvissa tai telkussa.
- Viinamies
Nössömies ei juo viinaa eikä myös saa naisia.
- Anonyymi
Äitin helmoissa siipeilijä nössikkä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382262Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671537Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842