Kärsivällisyys kannattaa!

Mieslöytyi

Minä löysin oman mieheni netistä ja juteltiin reilusti yli puoli vuotta, lähemmäs vuoden ajan ennen kuin tavattiin. En edes etsinyt silloin parisuhdetta vaan kummallekin oli selvää, että ihan ystäviä eduilla ollaan eli seksiä harrastetaan kun tavataan. Niin harrastettiinkin ja useita kertoja. Tavattiin sitten säännöllisesti ja jossain vaiheessa kumpikin tajusi, että ei ole muita seksikumppaneita halunnut pitkään aikaan ja tunteitakin on, joten päätettiin sitten laittaa hynttyyt yhteen.

Mies oli kohtelias ja vaikka viestiteltiin hyvinkin eroottisia viestejä niin mukaan mahtui syvällisiä keskusteluja. Kaikki nämä viestit vaihdettiin netissä, puhelinnumerot vaihdettiin vasta kun oltiin ensimmäisen kerran tavattu kasvotusten. Miehelle ei tullut mieleenkään alkaa määkymään aikaisempaa tapaamista tai numeron perään tai vongata kuin pieni poika.

Olen huvittuneena lukenut marinaa ja itkemistä siitä, miten nettitreffit ei vain onnistu eikä naisia saa iskettyä... Voi hyvänen aika miehet, vähän kärsivällisyyttä peliin! Jos te vaaditte tapaamista yhden viestin jälkeen niin harvoinpa kuulkaa onnistuu! Jopa seksiä varten naiset yleensä kaipaavat henkistä yhteyttä ja sitä, että tuntee toisen ajatukset. Se tuo turvaa ja auttaa nauttimaan seksistä. Naisille se ei ole vain värkkien yhteen paukuttamista! Ei sen tapaamisen kanssa aina tarvitse odottaa reilua puolta vuotta, naiset ja tilanteet on yksilöllisiä, mutta käyttäkää ihan oikeasti aikaa siihen, että annatte sen sisäisen komeuden näkyä! Vaikka kuinka panettaisi niin epäkohtelias, ruinaava tai painostava mies vain ajaa naiset kauemmas.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssss

      Ei yksi kerta mitään todista jos on lähemmäs vuoden ensin viestitelly.
      Mistä tiedät miten monta naista miehellä oli vuoden aikana ja oliko vielä suhteessa kun viestittely alkoi.

      • Mieslöytyi

        Sai olla muita naisia, eihän me hyvänen aika seurusteltu!


      • kokemustapeliin
        Mieslöytyi kirjoitti:

        Sai olla muita naisia, eihän me hyvänen aika seurusteltu!

        Et käsitä mikä ero siinä on jos mies on jo suhteessa tai ei ole. Suhteessa oleva mies joka etsii salaseuraa eli sinua, ei kiirehdi koska on olemassa jo muitakin naisia joiden kanssa paneskella.
        Ei mitenkään verrattavissa sinkkumieheen joka etsii naista.
        Vaikka mies sanoisikin ettei halua muita naisia kuin sut mistäs tiedät miten montaa naista siltikin pyörittää. Naiivit ihmiset uskoo sokeasti mitä vaan.


    • enruinaa

      Mutta silti en saa :( menevät aina jonkun muun luokse :'(

    • herranjestassentään

      Ulkomailla asuessani naiset tulivat ihan extempore juttelemaan esim. jossain tanssipaikassa ja voitiin sänkyynkin mennä heti jos kumpikin sitä halusi. Ei siinä tarvinnut ensin vuotta kirjotella netissä jonkun anonyyminaisen kanssa.

    • Jknlmmm

      Mistäpäin tämä ihana miehesi on? Kuulostaa hyvin samankaltaiselta luonteeltaan kuin minun seksikamuni.. Kohtelias, ihana, ei painosta mihinkään ja jaksaa odottaa jne. Varmaan ihan sattumaa, että on samankaltaisia pirteitä......

    • vastaamattomuuden-hinta

      Avoin suhde jatkui vuoden, jaah, jaah ja selittää miksi esim suomi24 treffit PURSUAA naisia plussalla sekä ilman vaan harhaan johdattelevan profillin pitämisestä huolimatta siltikin eivät hae yhtään mitään muuta kuin korkeintaan jotain lasikenkää sovittavaa miljonääriä minkä vaitaisivat siihen jo olemassa olevaan suhteeseen. Piste.

    • Hittonäidenmiestenkanssa

      Asiaa kirjoitat. Olen käynyt treffeillä ihan ok olevan miehen kanssa. Voisin hyvin kuvitella intiimiä kanssakäymistä. Mutta olen ihan kypsä siihen, että painostaa. Lähtee kaikki halut ja alkaa vaan ahdistaa koko mies, kun ei osaa yhtään käyttäytyä. Voisi vähän aistia mun kehonkieltä, en mitenkään vastustele koskettamista. Jos olisi kärsivällinen, eikä olisi niin epäluuloinen naisia kohtaan, olisi varmaan saanut jo.

    • ylikorostettu-nainen

      Nainen on hyvin laaja käsitysalue. Eikä tästä mainitusta syystä ole aiheellista markkinoida yhtä onnistumista esimerkiksi toisille deittaileville. Esim. enhän minä pidä kävelevää peunasäkkiä tai kassi-almaa (kyllä molempia panna voi) itselleni ehdottomasti sopivana tavoiteltavana naisena ja helposti niitä löytyisi treffeille asti jopa pitemmälle. Näkö mieli sekä jonkin verran kielikin täytyisi kohda ensin jonkat voisi kuvitella johtavan yhteisen askeleen puittessa seuraavalle ruudukolle.

      • Väänsinrautalangasta

        Pointtihan tässä jutussa onkin ollut se, että jos mies haluaa seksiä, niin sitä saa kun kohtelee naista ystävällisesti ja kunnioittavasti, eli käyttäytyy kuin herrasmies. Lisäksi saamisen valmisteluihin pitää varata niin paljon aikaa, että nainen ehtii tutustua mieheen. Miehen pitää olla tiukkana sen kanssa, että on mies, joka ei halua parisuhdetta, muuten nainen voi rakastua ja syntyy rasittavaa draamaa. Naisen taas kannattaa puhua/kirjoittaa suoran eroottisia vihjauksia, siis jos haluaa seksiä, niin miehen mielenkiinto pysyy yllä.


    • Bnnmmm

      Minä menin ja rakastuin seksikamuuni ja jonkin verran on syntynyt rasitavaa draamaa.. Ja mun seksikamu on juuri tällainen kohtelias ja ihana.... Miten sellaiseen voi olla rakastumatta.... Ja naisen ei tarvitse kuin olla pitääkseen miehen mielenkiinnon yllä, ei siihen mitään vihjailuja naisen osalta tarvita.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe