Olen tällä hetkellä onnellisessa parisuhteessa, ollut jo kolme vuotta.
Viimeisen vuoden aikana olen alkanut taas tuntea kiinnostuksen tunteita ex-ihastukseeni, johon olin juuri ennen nykyistäni ollut tosi kovasti ihastunut jo pidemmän aikaa, ja joka on yksi kumppanini parhaista ystävistä. Nykyään olen hänen kanssaan paljon tekemisissä ja olemme hyviä kavereita.
En haluaisi millään katkaista välejämme, mutta onko mitään muuta keinoa sammuttaa näitä heränneitä tuntemuksia? Todellista halua kumppanin vaihtoon ei ole, eikä mitään voimakkaita tunteita. Mutta baarissa ilman kumppaniani ja vähän humalassa tekisi vain mieli tanssia hänen kanssaan ja ottaa vähän kontaktia. Selvinkin päin olen kiinnostuneempi hänestä ja hänen tekemisistään kuin muiden kavereideni.
Jos jollain kokemuksia/neuvoja niin jakakaa tänne!
Mitä teen tämän tilanteen suhteen?
tunteilija
1
178
Vastaukset
- sasad
"onnellisesti" :)
Luonto vetää sua lisääntymään tuon miehen kanssa, teidän geenit sopii yhteen. Jos sä et ole vuoden sisään maannut tota ukkoa,niin en tiedä mitä ajatella... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767