Miksi palstalla on sinkkunaisia?

Kaikysyäsaa--

Miksi olette sinkkuja, ettekö kelpaa miehille?

39

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymystäkaksi

      Miksi palstalla on ätmejä. Ettekö kelpaa kilteille ja kunnollisille naisille ?

      • Rehellisestivaan

        Ei täällä ole kuin yksi femu.


      • Kiltti-ätmi

        Me emme kelpaa


    • ihannemiespuuttuu

      Ei ole löytynyt ihannemiestä (maaseudun mies, jolla koira, savuton, kohtuus alkoholissa, itseohjautuva, sovinistin ja feministin välimuoto), minkä seurauksena roikun palstalla edelleen.

      • Muuten järkevät perustelut, mutta miksi koira? Etkö voi itse ostaa itsellesi koiraa. jos sellaisen haluat?


      • Eielämänkevätsentään

        Sovinistin ja feministin välimuoto? Ei nuo ole vastakohdat edes. Sama kuin Kommunisti ja humanistin välimuoto.


      • Hah. Siinäkö kaikki vaatimukset. Eihän tuossa ollut mitään.
        Käytännössä sinulle kelpaa mies kenellä on koira. Ok. No eipä ole koiraa:D
        Tietäisitpä mitä minä edellytän naiselta. Edes naisen tekemä kauppalista ei ole niin pitkä.


      • eiurbaaneille
        erakko78 kirjoitti:

        Hah. Siinäkö kaikki vaatimukset. Eihän tuossa ollut mitään.
        Käytännössä sinulle kelpaa mies kenellä on koira. Ok. No eipä ole koiraa:D
        Tietäisitpä mitä minä edellytän naiselta. Edes naisen tekemä kauppalista ei ole niin pitkä.

        Eivät kaikki koiramiehet kelpaa, ainoastaan maaseudulla asuvat koiramiehet. Urbaania en huoli mistään hinnasta.


      • eiurbaaneille kirjoitti:

        Eivät kaikki koiramiehet kelpaa, ainoastaan maaseudulla asuvat koiramiehet. Urbaania en huoli mistään hinnasta.

        Mikäli unelmieni naisen tapaan, niin voin toki hankkia koiran mikäli se siitä jääpi kiinni..
        Mitäkö rotua se pitäis olla?..:D


      • kesyparas
        erakko78 kirjoitti:

        Mikäli unelmieni naisen tapaan, niin voin toki hankkia koiran mikäli se siitä jääpi kiinni..
        Mitäkö rotua se pitäis olla?..:D

        Ei rodulla ole väliä. Tärkeintä on, että koira on kesy.


      • kesyparas kirjoitti:

        Ei rodulla ole väliä. Tärkeintä on, että koira on kesy.

        Hmm hmm hmm. hehe..Yleensähän ne kotieläimet kesyjä tapaavat olla.
        Mitähän neidillä olisi tarjota miehelle?


      • no.hellanlettas.sentään
        Eielämänkevätsentään kirjoitti:

        Sovinistin ja feministin välimuoto? Ei nuo ole vastakohdat edes. Sama kuin Kommunisti ja humanistin välimuoto.

        Onpas vastakohdat. Oletko yksinkertainen? Feministit nyt ovat vaan keksineet että feminismi olisi kaikkien etu ja tasa-arvoa vaikka sen ainoa tavoite on saada miehille mahdollisimman huonot oltavat ja naisille lisää etuja.

        Mikäli joku hehkuttaa feminismin hienoutta, niin samalla tavalla sovinismikin on sitten hyvä asia.


      • tosi.on
        erakko78 kirjoitti:

        Mikäli unelmieni naisen tapaan, niin voin toki hankkia koiran mikäli se siitä jääpi kiinni..
        Mitäkö rotua se pitäis olla?..:D

        Ensin ostat naiselle koiran, senjälkeen ostat auton ja eron jälkeen molemmat lähtee naisen mukana...


      • tosi.on kirjoitti:

        Ensin ostat naiselle koiran, senjälkeen ostat auton ja eron jälkeen molemmat lähtee naisen mukana...

        Juu..Kyllä tasokkaalle naiselle voisin ostaa autonkin..Voisin antaa tuon omani muruselleni ja ostaa itelleni uuden..
        Harmittaa antaa hyvä auto puoli-ilman vaihdossa kun ei noista juuri mitään enää nykyään saa..Sen lisäks tarjoaisin muruselleni omakotitalon mukavuudet ja asumisen lähes ilmatteeks, mutta avioon en aio koskaan, enkä myöskään erota sen kerran kun hyvän löydän...Meidän suvussa kaikilla tuntuu nuo parisuhteet kestävän...Nääkin tahtoo olla nimittäin perinnöllisiä juttuja. Joillain se jatkuva parisuhteilu ja lukuisat erot on selkeästi sukuvika. He ovat vaikeita ihmisiä kumppanilleen ja muutenkin periksi antavia luovuttajatyyppejä.


    • Täällä olevat kaikki naiset ovat fiksuja. Me emme rähise esim. keskenämme niin kuin toisaalla netissä saatetaan tehdä. Harvinaista.

      Naisten älymystö on selvästi kokoontunut tänne.

      • läpsy.naamaan

        Siis..ne muutamat jotka täällä ovat jäljellä juuri eivät ole sinkkuja ja ne palstalaiset "naiset" jotka jäivät jäljelle kun muut naiset ajettiin pois. Tooosi naisten älymystö paikalla täällä,khyl..jotain rajaa juttuihin.


      • huutista

        Fiksuja naisia. Naisten älymystö......

        HUUTONAURUA :D :D :D


      • jfsdfsjks
        huutista kirjoitti:

        Fiksuja naisia. Naisten älymystö......

        HUUTONAURUA :D :D :D

        Onko palstan naiset mielestäsi tyhmiä?


      • jfsdfsjks kirjoitti:

        Onko palstan naiset mielestäsi tyhmiä?

        Ilmeisesti hän miettii niin...


    • edelleenkin

      Kelvataan !! Vaan: nainen luotiin miestä varten, eikä mies naista varten". Elikkä: Mies ei pärjää ilman naista: vaan; nainen pärjää ilman miestä.

      • huutista

        Nainen pärjää ilman miestä.....

        HUUTONAURUA :D :D :D


      • djkfdfsd
        huutista kirjoitti:

        Nainen pärjää ilman miestä.....

        HUUTONAURUA :D :D :D

        Ei ole vaikea päätellä miksi olet vielä sinkkumies.


    • Ei taida palstalla juurikaan olla sinkkunaisia kun melkien kaikki tuntuu alkaneen varatuiksi. Vihatipunen ei ole tainnut ilmoittaa statuksen muutoksesta eikä floweri mutta muut melkeinpä taitaa olla varattuja tai ainakin suhteessa. Oliskohan sinkkupalstalla nyt perheellisiä, siis lapsia omaavia, ja varattuja lapsettomia suunnilleen saman verran ja sitten pienenä vähemmistönä oikeasti sinkut naiset mutta en minä valita, huomioitsinpahan vaan.

      • heille.oma.palsta

        Jotenkin ihan älytöntä että varatut pyörii täällä, tämä on sinkkujen palsta.


      • heille.oma.palsta kirjoitti:

        Jotenkin ihan älytöntä että varatut pyörii täällä, tämä on sinkkujen palsta.

        Palstan nimen huomioden toki vähän älytöntä mutta ihan hyvä näin. Jos ne perheelliset/varatutut lähtisi pois ei se varmaan sitä tarkoittaisi että tilalle tulisi sinkkunaisia vaan ennemminkin sitä että ei olisi enää niitä varattujakaan täällä. Edes jotain naisia on parempi kuin ei naisia ollenkaan.


      • iiiikk
        heille.oma.palsta kirjoitti:

        Jotenkin ihan älytöntä että varatut pyörii täällä, tämä on sinkkujen palsta.

        Hullua sinisilmäiset asioi ruskeasilmäisten kanssa samassa kaupassa!


      • ääääk
        iiiikk kirjoitti:

        Hullua sinisilmäiset asioi ruskeasilmäisten kanssa samassa kaupassa!

        Siinäpä vasta "fiksun" suomalaisen feministiakan kommentti.


      • hienoahienoa
        iiiikk kirjoitti:

        Hullua sinisilmäiset asioi ruskeasilmäisten kanssa samassa kaupassa!

        Niinpä. Onhan siihen nyt onneksi tulossa lakimuutos kevääksi.


    • unlucky4

      En, on yritetty. En ole ruma enkä paha, mutten vaan kelpaa.

    • Tämä-selvä

      Palstan naiset on varattuja jännämiehille. Ei taida suhde mennä kovin hyvin kun täällä pitää päivystää monta tuntia päivässä.

    • missäsinkkunaiset

      No eihän täällä sinkkunaisia enää edes ole.

    • minähänse

      Koska ei kiinnosta hankkia miestä, en halua sellaista elämääni. :)

      • minähänse

        Terveisin palstan luultavasti ainoa sinkkunainen.


      • itsenäinen.nainen

        Miehet on tyhmiä, naiset parhaita. #metoo, ihq, lol, hihihii :)


      • minähänse
        itsenäinen.nainen kirjoitti:

        Miehet on tyhmiä, naiset parhaita. #metoo, ihq, lol, hihihii :)

        Ei ole löytynyt miestä jonka kanssa voisi ajatella oikeasti olevansa. Fiksuja miehiä on harvassa, sellaisia jotka vielä silmää miellyttäisi. Vaadin paljon.


      • tavja
        minähänse kirjoitti:

        Ei ole löytynyt miestä jonka kanssa voisi ajatella oikeasti olevansa. Fiksuja miehiä on harvassa, sellaisia jotka vielä silmää miellyttäisi. Vaadin paljon.

        Vaadit paljon, mutta olet itse hyvin vähän.


      • minähänse
        tavja kirjoitti:

        Vaadit paljon, mutta olet itse hyvin vähän.

        Mistäs sinä sen tiedät mitä olen?


    • Narumyyjä

      Kyllä alemman tason mies kelpaa jos on töissä, kantaa rahaa ja viinaa läskille työttömälle juopolle akalle.
      Kiitokseksi saa pimpsakkaa.
      Juoppo läski saattaa tietenkin ottaa jonkun muun elättäjän, paremman miehen.
      Silloin atm miettii narua.

    • Ätminki

      Naiset palstalla on niin rumia ette miehillä kulli seisoisi.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe