Verikokeisiin menossa

yössyöjä

Menen aamulla verikokeisiin ja lähetteessä luki , että oltava ravinnotta 10-12 h. Olen yösyöjä, En saa unta jos en yöllä käy kaks kolme kertaa syömässä. Yleensä se on leipäpala, päälle margariinia ja mehua juomaksi. Miten se muka vääristää verikokeiden tulosta jos syö. Oon aina syönyt vaikka on ollut kokeisiin meno ja kielto syödä. Sitte oon tietty valehdellu, että en oo syöny!

1

<50

Vastaukset

• Normaalist ipitäisi olla syömättä 3 vrk ennen verikokeita.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Viikon Kääk-juorut: Roni Bäck pullisteli rannalla, Antti Tuisku lenkkeili luuri kädessä, Pate Mustajärvi parkkeerasi törkeästi - kuvat!
    • Yllättävä yhteinen tuttu! Näin Samuli Edelmann ja oululaiskaunotar löysivät toisensa: &quot;En yllättyisi ollenkaan, jos...&quot;
    • Stefan Thermanin firma välttää konkurssin maksamalla eläkevakuutusrästinsä - tällaista bisnestä kohuliikemies pyörittää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      74
      4163
    2. Sofia juhlimassa kavereiden kanssa

Sofia nähty juhlimassa tämän illan aikana eri puolella Helsinkiä ilman Stefua. Onkohan tullut jo ryppyjä rakkauteen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2895
    3. Nyt on kyllä Soffa juubassa

Ihan känninen postaus. Partsielämää jee...alamäki vai putki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      2720
    4. Pitkän parisuhteen salaisuus, vai onko sitä

Vuosia vaan tulee lisää ja tuossa se kumppani pysyy rinalla vaikka en ole mikään ihanne mies, kaikilla kai vikansa. Pitää vain hyväksyä toinen ja olla
      Parisuhde
      63
      1875
    5. Ketä kaipaatte?

Sanokaa edes kaupunki tms. jossa hän asuu.
      Ikävä
      86
      1018