Näillä autoilla

12

77

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmostase

On minulla ollut kaksikin toyota hiacea. Toisesta tippui kerran ovi moottoritiellä joten luovuin autosta heti, volkkari passat ollut silloin kun olin armeijassa ja fordeja on ollut kolme. Nykyinen auto on ford focus.

• Mulla meinaan oli Hiase railerin veto autona kun ajoin jokkis kisoja nuorempana. Eikä koskaan ollut kummempia vikoja kuhan muisti vaihtaa jako pään remmin ajoillaan ja tottakai jotain perus jarru paloja sun muuta kuluvaa. Tummat pojat ostivat sen aika hyvällä hinnalla Afrikkaan vietäväksi missä se varmaan vieläkin toimii jonkun perheen tai yrityksen käyttö autona. Mittari lukema oli kaupantekohetkellä noin 650tkm.

• Hiace onkin varmasti erittäin luotettava auto, kuten myös ne muutkin Toyotat. Huomasin tänään iltalehdestä, että nyt oli ilmestynyt markkinoille ihan uusi Hiace, jossa paljon paranneltu sitä varuste- ja turvallisuustasoa.

Hyvin on kyllä Hiace sulla sitten käytössä kestänyt, kun mittarissa ollut jo 650 tkm:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Hiace onkin varmasti erittäin luotettava auto, kuten myös ne muutkin Toyotat. Huomasin tänään iltalehdestä, että nyt oli ilmestynyt markkinoille ihan uusi Hiace, jossa paljon paranneltu sitä varuste- ja turvallisuustasoa.

Hyvin on kyllä Hiace sulla sitten käytössä kestänyt, kun mittarissa ollut jo 650 tkm:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Onhan se tavallaan hyvä että panostavat myös turvallisuuteen mutta eipä meinaan mun vanhassa Hiasessa koskaan syttynyt mikään turva tyynyjen vikavalo kun ei sellaisia ollutkaan.

• pääskyvuoren_jorma kirjoitti:

Onhan se tavallaan hyvä että panostavat myös turvallisuuteen mutta eipä meinaan mun vanhassa Hiasessa koskaan syttynyt mikään turva tyynyjen vikavalo kun ei sellaisia ollutkaan.

Ei varmasti ollut myöskään ilmastointia tai CD-soitinta:)))))))))))))))))))))))))))) Mutta voihan sitä musiikkia kuunnella autossa myös C-kaseteilta:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Turkulainen

darkilla on varmaan mopoauto.

• Eikös Darkkiksella ollut invamopo? 🤣

• Kiltti-mies

Ajelen mazdalla, ajettu 50 tkm

• Autoilevamies

Ei ole yksikään noista minulla nyt.
      Autolla ikää vuosi ja kilometrejä mittarissa 26 500 tällähetkellä.
      Vaihdan uuteen keskimäärin kolmen vuoden välein.

Työmatkat taitan työnantajan autolla.

• Tällä hetkellä tallista löytyy BMW 420i Coupe manuaalivaihteisena, ajettu n. 20tkm.

Vaihdan n. 3 - 4 vuoden välein. En ole erityisen merkkisukollinen, edellinen auto oli Focus RS. Ei auton vaihtoon yleensä mitään järkevää perustetta ole, en vain jaksa ajaa vuodesta toiseen samalla autolla.

• Vanha.ätmi

Ajelen 30 -vuotiaalla Pösö 205:llä. Mittarissa vasta 502 tuhatta km. Tallissa minulla on kaksi 1950-luvun mopoa työn alla ja kolme vähän uudempaa pahvilaatikoissa. Kun en ole Naista saanut rassattavaksi, pakko tyytyä mopoihin...

• Sinkkumies--

Ajelen fordilla ja ajelen lähinnä talvisin. Keväällä alan taas pyöräilemään enemmän ja kesäll kyllä pyöräilen joka päivä ja teen kauppareissutkin fillarilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      133
      941
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      906
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      42
      793
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      715
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      48
      674
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      56
      586
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      578
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      36
      568
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      567
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      565
    Aihe