Mitä ja mistä Jeesus osti omalla verellä ja elämällä ihminen ??

Onko Uuskarismaattinen käsitys etä ihminen ei ostettu vapaiksi ? Vai mistä on tullut tuo epäraamattullinen käsitys? Koska meidän raittiit vanhaat uskovaiset puhuivat uskovan kalliilla verellä ostamisesta .

34

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Steyr

En ole kuullut missään Jeesukseen uskovassa ja Isä Jumalaa kunnioittavassa kristillisessä uskonyhteisössä moista opetettavan. Jotenka mistä olet sellaista saanut päähäsi, vai oman takkutukkasi altako sen repäisit?

• Kirjakääröt

1Kor.15:47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta. 1Kor.15:47 Biblia (1776) Ensimäinen ihminen on maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta. Kirjoitetaan: Ensimmäinen.

• Aivan tämä toinen ihminen osti meidät vapaiksi ! Ja Jeesus osti meidät vapaiksi omalla elämällä ja Kalliilla verellä kuolemasta ja saatanan vallasta ja puhumatta itsestämme ja tuo kurja Adam= kurja luontomme ja itsekäs minä minä ,, minä joka ylpeydessä nousee jopa Herramme Jeesusta Kristusta vastaan !

• 2. Piet. 2:1
      Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
      Ilm. 5:9
      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista

HUOMAATTEKO TE RAKAAT,,>> ETTÄ HE KIELTÄVÄT HERRA JA VOI SURKU >> LUULEVAT OLEVANSA MATKALLA TAIVAASEEN.. KIELTÄMÄLLÄ HERRA JOKA EI OLE HEIDÄN HERRANSA VAN PERKELE ON HEIDÄN ISÄNSÄ.

• Steyr ?
      Mihin ne ovat piilottaneet totuus mitä Jeesus teki Ristillä sun epäkristillisessä yhteisössä?

• Steyr

Mistähän epäkristillisestä yhteisöstä Sinä nyt puhut?

En ole minkään uskonnollisen yhteisön jäsen, vaan kuulun ainoastaan väestörekisteriin.

• Samaatietä

Olen kuullut, että teidät on kalliisti verellä lunastettu. Äitini hokema lause myös.

• Amen !

• Jobinpostia

Matt.22:36-40. Luuk.16:16. Room.3:21. 1Joh.2:8. 2Joh.1:5 Ja nyt, rouva minulla on sinulle pyyntö, ei niinkuin kirjottaisin sinulle uuden käskyn, vaan minä kirjoitan sen, joka meillä alusta asti on ollut: että meidän tulee rakastaa toinen toistamme.

• Voihanvitalis

Matt.7:12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat. Matt.22:40 Näistä kahdesta käskystä riippuu kaikki laki ja profeetat.

• Samaatietä

Rakasta Herraa sinun Jumalaasi koko sydämmestäsi, sielustasi, koko mielestäsi ja koko voimastasi.

• Ja sitten se tärkeämpi mitä Jumala tekee meille. Ei se mitä me teemme ihmisille , vaikkaakin sekin on tärkeitä, mutta ilman mitä Jumala luo meissä Uudestisyntymisen kautta . Jää kaikki tekemiset ihmisille tekemättä.

• Samaatietä
        Savis kirjoitti:

Ja sitten se tärkeämpi mitä Jumala tekee meille. Ei se mitä me teemme ihmisille , vaikkaakin sekin on tärkeitä, mutta ilman mitä Jumala luo meissä Uudestisyntymisen kautta . Jää kaikki tekemiset ihmisille tekemättä.

Rakkauskin on Jumalasta. Raamatussa on kirjoitettu, että hän rakasti ensin.

• RistinTeologiaa

Kristinusko opettaa, että Aadamin ja Eevan syntiinlankeemuksesta johtuen, kaikki heidän jälkeläisensä, ihmiset, ovat kadotettuja sieluja. Kukaan ihminen ei omana itsenään voi pelastua. Koko ihmiskunta, luonnollisena, sovittamattomana, omana itsenään, on tuomittu Kadotukseen! Miksi? Koska syntiinlankeemuksessa ihminen liittoutui Saatanan kanssa. Kadotus eli Helvetti on paikka, jonne S. seuraajineen tulee kerran joutumaan.

Oli välivaihe, Mooseksen laki, jonka piti tuoda pelastuksen mahdollisuus ihmisille, mutta se ei ollut täydellinen. Mooseksen laki vain vahvisti ihmisen kaikin puolisen syntisyyden.

Niinpä tarvittiin täydellinen sovitustyö, joka ei lähtenyt ihmisestä itsestään, vaan kokonaan Jumalasta. Jumalan oma, vanhurskas sovitustyö ihmiskunnan puolesta.

Jumala syntyi ihmiseksi, Poikansa Jeesuksen kautta. Jeesus oli ja On taivaalliselta, eli henkiseltä ja hengelliseltä olemukseltaan Jumala sekä myöskin Mariasta syntyneenä, lihalliselta puoleltaan, ihminen.

Jeesus On samanaikaisesti täysi eli "tosi ihminen" ja "tosi Jumala". Hän joutui synnin kiusauksiin kuten ihminen, mutta jumaluus Hänessä oli ja On kuitenkin lankeamaton ja pyhä.

Jumala antoi Itse Itsensä syntiuhriksi koko ihmiskunnan, jopa koko luomakunnan puolesta.

Hän, Jumala, uhrasi Itse Itsensä, täyttääkseen koko maailman sovitustyön... Oman Itsensä edessä!

Tässä on niin täydellinen sovitustyö kuin olla ja voi!

Hengelliset puheet "Jeesuksen verestä", jos asiaa ei selitetä, voivat hämmentää joitain nuoria uskovia.

Mikä "veri" ja miksi? Kyseessä on teologinen asia. Veri on kaiken elämän lähde. Ihmisessä virtaa langenneen, syntisen ihmisen veri. Jeesuksen veri taas sisältää koko ihmisille pelastukseksi tarjotun Jumalan oman veren! Jumalan koko olemuksen! Kristillisessä ehtoollisessa (eukaristia) uskotaan, että Jumalan sanalla siunattu ehtoollisviini, uskon kautta, on myös pelastuksen antava Kristuksen pyhä veri. Kuten myös Jumalan omalla sanalla pyhitetty ehtoollisleipä on Kristuksen oma, pyhä ruumis. Tämä perustuu Jeesuksen omiin sanoihin, kun Hän ennen vangitsemistaan, aterialla yhdessä opetuslastensa kanssa asetti ehtoollisen, sanoen: "Tämä ON minun ruumiini, tämä ON minun vereni..."

Ei "vertauskuva" Jeesuksen pyhästä verestä ja ruumiista (kuten eräät opettavat), vaan todellinen Jeesuksen, Jumalan Pojan pyhä sovintoveri, sovintoruumis, Ristillä! 🙏 Ehtoollisella olemme uskossa konkreettisesti Ristillä, yhdessä Jeesuksen kanssa.

• Pyhä Hengen ilmoitus joka on saatu Pyhältä Hengeltä ei ole sama kuin teologinen ilmoitus joka on saatu lihalliselta papilta.

• ihmisoppeja
        Savis kirjoitti:

Pyhä Hengen ilmoitus joka on saatu Pyhältä Hengeltä ei ole sama kuin teologinen ilmoitus joka on saatu lihalliselta papilta.

Miksi siis sinä itse uskot ennemmin niitä ihmisten oppeja kuin Elävää Sanaa ?

• JeesuksenNimessä
        Savis kirjoitti:

Pyhä Hengen ilmoitus joka on saatu Pyhältä Hengeltä ei ole sama kuin teologinen ilmoitus joka on saatu lihalliselta papilta.

Sinäpä tuon itse sanoit.

Teologia (m.kreik. θεολογία) tarkoittaa alun perin jumaluusoppia eli järjestelmällistä jumalan ja jumalaan liittyvien aiheiden tutkimusta (θεος, theos, ”jumala”, λογος, logos, ”sana”, ”järki”, ”keskustelu”, ”oppi”)

Tämän, Jumalan Oman Sanan tutkimisen sinä, SAVIKSEN OMIN, LIHAN SANOIN kielsit, valehtelit myös lihalliseksi ja ihmistekoiseksi, herjasit.

Tätä ei tapahdu sinulta vain yhden kerran, vaan tämä on koko jatkuva agendasi internetissä: hyökätä Jumalan tervettä sanaa vastaan.

Siksi kirjoitat sekavia. Osaat kyllä suomea, mutta ne henget sinussa ovat vieraskielisiä.

Mitähän ulkomaalaisperäistä epäjumalan henkeä mahdat kantaa sisälläsi? Kerro se meille.

• Kirjakääröt

1Joh.5:7 Biblia (1776) Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat. 1Joh.5:8 Biblia. Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

• ihmiskäden_sormi

Taas kerran jumalaton pilkkaaja ja toorajumalaan uskova, kirjäkääröt tuomassa eksytystään Raamatunlaisilppunsa kanssa.
        Sinulla ei ole osaa eikä arpaa tähän Sanaan, sillä et koskaan ole tehnyt paranusta kaikesta väärysdestäsi, vaan edellen jatkat epäjumalan palvomista. Olet kymmeniä vuosia eksyttänyt ihmisiä ja näytellyt uskovaa, vaikka sinun sydämesäsi asuu pimeys.

• Jopi48

Ps.33:6. Joh.1:1. 1:14. Ilm.19:13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.

• durum

Tiedätkö mitä tarkoittaa vereen kastettu vaippa?
        Sillä on erittäin suuri merkitys.

• Kirjakääröt
        durum kirjoitti:

Tiedätkö mitä tarkoittaa vereen kastettu vaippa?
        Sillä on erittäin suuri merkitys.

Ilm.19:13 Biblia (1776) Ja hän oli vaatetettu vereen kastetulla vaatteella. Ja sen nimi kutsutaan Jumalan sanaksi.

• On ihana että niin monet tietää että Jeesus on Jumala . Mutta niin harvat tietää mitä Hän tuli tekemään ihmisille ! Herran Muuttava Voima on ihan hukassa ja vastustetaan.

• koledegik

Matt. 20:28 niinkuin ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä."
      26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

Monista mielipiteistä saa sellaisen vaikutelman, että Jeesus olisi kuollut kaikkien ihmisten puolesta ja että pelastus koskee automaattisesti kaikkia. Se ei pidä paikkaansa. Nuo Matteuksen jakeet puhuvat siitä, että Jeesus kuoli monen puolesta mutta ei kaikkien. Jeesus kuoli niiden puolesta, jotka uskovat evankeliumin henkilökohtaisesti omalle kohdalleen. Jeesus ei kuolut niiden puolesta, jotka hylkäävät evankeliumin.

• voi.savis

Tiedättekö ihmiset syyn siihen, että miksi Savis jankkaa näitä "herätyksiä" ja "synnittömäksi tulemis oppejaan" loppumattomasti, aina maailman tappiin asti ?

Siis mikä siihen on syy ja kannustin hänellä ?

No, Savis uskoo "uskonsana oppiin", ja hän siis kuvittelee harhaisessa päässään niin, että jos hän toistelee eli jankkaa noita oppejaan ja sanojaan vain loputtomasti, niin ne asiat sen kautta toteutuvat.

Savis siis kuvittelee olevansa suuri kiiltävä haarniskainen uskon soturi, ja omalla loputtomalla uskottelu touhullaan hän lopulta kuvittelee saavuttavansa sen, mistä puhuu ja jankkaa.

Eli jos hän lopettaisi jankkaamisensa, niin hän silloin omasta mielestään syyllistyisi epäuskoon, eikä enää olisikaan mikään "uskon sankari" !

Savis on siis kierteessä ja vangittuna, kuin eläin ansassa/paulassa, hänet on vihollinen onnistunut vangitsemaan tahtoaan tekemään.

Tuo on ovela ja kiero ansa, johon menestysteologia ja "uskon sanalaisuus" vie ja johtaa, eikä siitä siis ole ulospääsyä muuten kuin kuoleman kautta, tai siten, että ihminen lopulta uupuu.

Sen vuoksi moni noihin eksytyksiin eksynyt uskova joutuu OMIEN voimiensa loputtua syvään uskon kriisiin ja tekee uskossaan haaksirikon siis, kun se omavoimainen "itselleen uskottelu" ei tuotakkaan haluttua tulosta.

Joten Savis tulee jankkaamaan loputtomasti tuota "herätystään" ja "synnittömyys" ja "täydelliseksi tulemis" oppejaan, sillä muuten koko hänen uskonsa tuhoutuu ja hän tekee harha uskossaan siis haaksirikon.

Näin on siis monille menestysteologiaan ja "uskonsanalaisuuteen" eksyneille uskoville käynyt, ja se on surullista katsottavaa kun se "usko" on mennyt, eikä ole enää mitään muuta jäljellä, kuin syvä tyhjyys ja pettymys Jumalaan, vaikka koko homma siis ei ole Jumalan vika, vaan uskovan oma vika.

Väkeviä ovat siis nämä eksytykset, joihin Saviskin on eksynyt, ja huono on siis tuleveisuutensa ennuste, hänenkin kohdallaan.

• voi.savis

Tuossa "uskon sana" opissa on muuten jännä mekanismi.

Se muistuttaa paljon sitä, kun aasi laitetaan juoksemaan kepin nokassa olevan porkkanan perässä, eli aasi tavoittelee porkkanaa, koskaan sitä saavuttamatta ja kävelee/juokse itsensä uuvuksiin asti.

Saviksen tapauksessa "porkkanana" siis toimii se, että hän kuvittelee saavuttavansa "synnittömyyden" ja "täydellisyyden" ja hän luulee tulevansa suureksi uskon sankariksi, jota kaikki lopulta sitten ihailevat.

Siksi Savis ei välitä siitäkään, kun hänelle sanotaan, että hän on turhaan vaahdonnut sitä "herätystäkin" jo yli 10 vuotta, sillä sekin kääntyy hänen omassa päässään siis voitoksi, eli hän siis on suuri uskon sankari kun on uskonut niin kauan ja pitänyt kiinni siitä uskostaan.

Eli "kun" hän sen porkkanan lopulta saa kiinni, niin sitten hänen "uskoaan" ja häntä itseään ylistetään, tälläinen on se ajatus malli, joka sitoo myös tehokkaasti Saviksen tuohon vihollisen huijaukseen !

Eli Savis miettii siis nyt niin, että hän saa lopulta kunniaa ja ne jotka muuta sanoivat joutuvat sitten häpeään, kun eivät "uskoneet" kuten "uskon sankari" Savis !

Tässä taas on se syy siihen, että miksi Savis halveksii ja haukkuu kaikkia niitä uskovia, jotka häntä varoittavat väärästä tiestä ja siitä eksytyksestä, johon hän on syvälle eksynyt !

• Kirjoitit >>> koledegik
      21.2.2019 9:35
      Uusi
      Matt. 20:28 niinkuin ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä."
      26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

Monista mielipiteistä saa sellaisen vaikutelman, että Jeesus olisi kuollut kaikkien ihmisten puolesta ja että pelastus koskee automaattisesti kaikkia. Se ei pidä paikkaansa. Nuo Matteuksen jakeet puhuvat siitä, että Jeesus kuoli monen puolesta mutta ei kaikkien. Jeesus kuoli niiden puolesta, jotka uskovat evankeliumin henkilökohtaisesti omalle kohdalleen. Jeesus ei kuolut niiden puolesta, jotka hylkäävät evankeliumin. <<<

No ei tuo nyt mennyt Pyhä Raamatun mukaisesti. Katsos Hän kuoli kaikkien puolesta ja vain ne jotka ottavat vastaan Hänet se auttaa,, että se tule todelliseksi että Hän on sovittanut hänet ja kaikki joka ottaa Hänet vastaan. Joh. 13:20
      Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt.
      Joh. 14:17
      totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

2. Kor. 5:18
      Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
      Kol. 1:21
      Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut

• Olet niin surkea Rakas malliesimerkki kun oletat ja laitat mun suuhun sanoja jonka en ole sanonut. Sitä sanotaan luulosairaaksi ja voisit hakea apua siihen. Niin sulla olis parempi olla eikä tarvitsisi ponnistaa ja pinnistää niin kovasti kun raivoat minua vastaan löydäkseen joku virhe minun opeissa joka et ole sitten kumminkaan löytänyt vaan kaikki mitä olen kirjoittanut mene täysin Pyhä Raamatun mukaisesti.

Ja syyn mikä malliesimerkki on keksinyt että puhun Oikeista Herätyksestä on valhe. Koska Jumala on sen selvästi näyttänyt Joel 2 että jokainen opettaja tulis viedä kansa itkemään niin kuin Jumala käskee Joel kasissa.

Ja Herätyshistoriasta voimme sitten tarkista mitkä hedelmiä nä oikeat Herätykset jotka ovat Puhdistaneet ihmiset synnistä yli sata vuotta sitten. Verrattuna nyky feikki herätykset jotka ovat tehneet ihmiset hurmoksessa enemmän synninsairaita ja mielisairaan näköisiä maailmalle naurettavaksi kun kattelevat öriseviä uuskarismaattisia menestysteologit jotka kiemurtelevat pitkin lattia jos he eivät saa joku riehukohtaus että juokse kova vauhti huutaen.

• voi.savis

Olet niin sokea omalle tilallesi, että et kykene itse itseäsi oikein arvioimaan.

Sehän se sinun perus ongelmasi juuri on, kuten edellä kirjoitin.

Sinä itse harhaisessa päässäsi kuvittelet olevasi joku Jumalan suuri uskon soturi.

Vaikka oikeasti siis olet valheen isän asialla, ja hänen eksyttämänään siis toimit, siis aivan samaan tapaan kuten aivopesty ihminenkin toimii.

Sinä luulet levittäväsi totuutta !

Mutta levitätkin vain valheita !

Luuk. 6:39 Hän sanoi heille myös vertauksen: "Eihän sokea voi sokeaa taluttaa? Eivätkö molemmat lankea kuoppaan?

2. Tim. 3:13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.

• Kirjakääröt

Joh.19:34 Biblia (1776) Vaan yksi sotamiehistä avasi hänen kylkensä keihäällä, josta kohta vuoti veri ja vesi. 1Joh.5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus. 1Joh.5:8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.

• Kovasti malliesimerkki joka huutaa voi savis kun pitäisit huutaa voi minua ,, hukun iankaikkisesti synneissäni ,, auta minua Jumala. Kovasti sotit Jumala vastaan joka on tullut ottamaan sun synnit pois eikä ylläpitää ne armossa ja anteeksiannossa ! ! Mutta sellainen on sinun henkesi joka opettaa sinua ja sun kaltaisia menestysteologit. Jumalan Voima joka sinä kiellät tulemaan ottamaan pois pahuuden ja synnin ihmisestä tuo irstauden joka näemme uskovissa tänä päivänä . Koska tuo torontolaisuuden kautta sen irstauden tuli ja alkoi ilmetä voimakkaammin uskovissa niin ettei enää uskovaiset voi hillitä iseäsi ja pysyä piilossa enää,, koska julistetaan että kaikki on sallittu ja armossa eteenpäin,, kun pitäisi olla täys stoppi päälle ja itkeä synneissä ja kauhuissa Jumalan edessä niin kuin opetetaan meille Joel 2-ssa- ettei pakanat saa kysellä iltalehdessä missä on heidän Jumalansa joka pois ottaa maailman synnit niin ettei pedofiilinuorisotyöntkijät leikkii omat leikkinsä lapsien kanssa. Tämä sinä tuet sun oppisi kanssa niin kuin joku uskonnollinen taistelija joka luule tekevänsä hyvä kun et salli että puhun syntiä vastaan ja näytän miten Jumalan Voima muuttaa ihminen Ristillä täysin.

• Mitä sinä joka huutat Voi savis sanot? Mistä Jeesus tahto osta sinut vapaiksi? Joku kirjoitti hyvin. >>>Samaatietä
      20.2.2019 20:21
      Olen kuullut, että teidät on kalliisti verellä lunastettu. Äitini hokema lause myös. <<<

Mistä lunasti Karitsa Uskovat ? Kaikki joka eivät kieltää Hänet vaan ottavat/ottivat Hänet vastaan ??

• 1. Joh. 3:5
      Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.

VARO NYT SUN SYNTIESI KANSSA >>>
      1. Tim. 5:24
      Muutamien ihmisten synnit ovat ilmeiset ja joutuvat ennen tuomittaviksi, toisten taas seuraavat jäljestäpäin;

SIIS SOVITTAKSEEN EIKÄ YLLÄPITÄ SYNNIT KAVATUSOHJELMASSA EIKÄ SIELUNHOIDOSSA MISSÄ LIHA PARANNELLAAN JOKA ON NIIN RIKKINÄINEN SYNNIN TAKIA. SEMMOINEN TULE IHMINEN SYNNISTÄ MASENTUNUT JA AHDISTUNUT.
      Hepr. 2:17
      Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

HÄN TULI OTTAMAAN POIS SYNNIT !!! MILLOIN ANNAT HÄNEN TEKEMÄÄN MITÄ ON TARKOITUS ETTÄ HÄN TEKE SUN ELÄMÄSSÄ.
      Hepr. 9:28
      samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.

• Olemme odottaneet ja odottaneet vastauksen mutta ainoa mitä voit ? On huuta voi savis kun sun pitäisi huuta voi minä hukun mun synneissä.. Te parannus ja vasta mitä sinulta kysytään eikä huuta siinä kun joku Michael Howard. >>
      Savis
      23.2.2019 5:45
      Mitä sinä joka huutat Voi savis sanot? Mistä Jeesus tahto osta sinut vapaiksi? Joku kirjoitti hyvin. >>>Samaatietä
      20.2.2019 20:21
      Olen kuullut, että teidät on kalliisti verellä lunastettu. Äitini hokema lause myös. <<<

Mistä lunasti Karitsa Uskovat ? Kaikki joka eivät kieltää Hänet vaan ottavat/ottivat Hänet vastaan ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2171
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1420
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      948
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe