Kokemuksia Tamperelaisesta Finnestetiikasta?

klarapp

Löytyykö joltain kokemuksia? Aika uusi firma ilmeisesti kyseessä.

26

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eisikaasäkissä

Hinnoilla eivät ainakaan kilpaile näköjään. Ehkä kannattaisi, omasta mielestäni noin 30-vuotias mesolankojen laittaja ei voi olla kovan luokan ammattilainen vielä. Kuten muissakin toimenpiteissä, arvostan kokemusta yli kaiken, parhaimman tuloksen saat jos menet jollekulle joka on tehnyt ko. Toimenpidettä yli 10vuotta lähes päivittäin.

• Anonyymi

Mä oon taas toista mieltä.voi olla ihminen joka tehnyt toimenpidettä jo vuosia eikä siltikä ole välttämättä paras,kun taas toisaalta joku nuorempi voi olla juurikin parempi esim siksi että kiinnostanut kouluttaa itseään lisää kokoajan uusimmilla tavoilla tehdä jne mitä se kokemuksen omaava ei välttämättä ei enää tee.eli kokemus ei välttämättä aina takaa sitä että joku on parempi.Itse olen kyseisessä paikassa asioinut ja itselle jäi todella hyvä fiilis paikasta.erittäin ammattitaitosta työtä josta ei kiskota hirveitä hintoja ja sekä ystävällinen henkilökunta joka huolehti musta alusta loppuun asti.itse ainakin aion asioida paikassa jatkossakin.

• Anonyymi

Paras on pitkään alalla ollut, jolla yhä intoa kouluttautua. Siis ihan asiakkaan kannalta - ja omaa naamaa kun rustataan niin pidän aika tärkeänä. Ihan kiva kun tulee uusia paikkoja, mutta minun naamalla ei kyllä harjoitella mitään :D

• Anonyymi

Samaa mieltä. Etsi kokenut tekijä ja maksa sille enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras on pitkään alalla ollut, jolla yhä intoa kouluttautua. Siis ihan asiakkaan kannalta - ja omaa naamaa kun rustataan niin pidän aika tärkeänä. Ihan kiva kun tulee uusia paikkoja, mutta minun naamalla ei kyllä harjoitella mitään :D

Asiaa juuri noin

• Anonyymi

Mun kokemus paikasta et porukka kyl todellakin ammattitaitoisia eikä ”harjoittelijoita”😊

• Anonyymi

No siellä nää ”ammattilaiset” on nyt kaivaneet nenää ja korvia ja samalla toisella kädellä pistäneet täyteaineita I love me messuilla. Hienoa.

Iltasanomissa juttu ja kuvat myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siellä nää ”ammattilaiset” on nyt kaivaneet nenää ja korvia ja samalla toisella kädellä pistäneet täyteaineita I love me messuilla. Hienoa.

Iltasanomissa juttu ja kuvat myös.

Tuon olisi voinut hoitaa niin että lääköri olisi myöntänyt virheen.
        Nyt tilanne kuitattiin valehtelemalla.

Miten tälle alalle ei rehellisiä tekijöitä löydy. Aina kärähdyksem jälkeen syy on joko mediassa tai kilpailussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon olisi voinut hoitaa niin että lääköri olisi myöntänyt virheen.
        Nyt tilanne kuitattiin valehtelemalla.

Miten tälle alalle ei rehellisiä tekijöitä löydy. Aina kärähdyksem jälkeen syy on joko mediassa tai kilpailussa.

Noillakin Mäkelä & Co on periaatteena se että hyökkäys on paras puollustus voi tuota häpeän määrää. Pääsee noinkin julkisuuteen vaikka ei taida olla toivottua

• Anonyymi

Odotan että Tampereelle saadaan lisää kauneusklinikoita . Toisi kilpailua hintoihin , myös laatuun , huonosta ei kannata maksaa senkään vertaa . Look tuo palvelut myös Tampereelle uudelleen, mikä on loistavaa .

• Anonyymi

Tuleeko Look tosiaan taas Tampereelle ? Kuulostaa liian hyvältä , kävin kun vuosia sitten oli Satamakadulla . Hyvä jos tekee paluun .

• Anonyymi

Onko tällä välin tullut lisää kokemuksia Finnestetiikasta? Kiinnostaisi leuan muotoilu.

• Anonyymi

Olin noiden järjestämässä täyteine koulutuksessa viime viikolla Helsingissä. Siellä vartalon isoa täyteaine hoitoa teki yrityksen naispuolinen johtaja joka on ammatiltaan pelkkä datanomi. Eli ilman mitään koulutusta siellä saa hoitoja tehdä. Mitä tapahtui potilas turvallisuudelle.tätä mietin sairaanhoitajana koulutuksen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin noiden järjestämässä täyteine koulutuksessa viime viikolla Helsingissä. Siellä vartalon isoa täyteaine hoitoa teki yrityksen naispuolinen johtaja joka on ammatiltaan pelkkä datanomi. Eli ilman mitään koulutusta siellä saa hoitoja tehdä. Mitä tapahtui potilas turvallisuudelle.tätä mietin sairaanhoitajana koulutuksen jälkeen.

Saman huomasin itsekin. Myös "botoxpistokursseja" mm. lähihoitajille ja myös hoitajaopiskelijoille. Eli jos olet peruskoulun jälkeen ekaa vuotta opiskelemassa lähihoitajaksi, pääset jo heidän kurssilleen ja sitten "luvalla" voit pistää botuliinitoksiinia kunhan on vastuulääkäri.. Kurssit pelkkää rahastusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä välii rahat pois periaate ja asiakas kantaa riskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman huomasin itsekin. Myös "botoxpistokursseja" mm. lähihoitajille ja myös hoitajaopiskelijoille. Eli jos olet peruskoulun jälkeen ekaa vuotta opiskelemassa lähihoitajaksi, pääset jo heidän kurssilleen ja sitten "luvalla" voit pistää botuliinitoksiinia kunhan on vastuulääkäri.. Kurssit pelkkää rahastusta.

Tuosta Valvira tykkää kun ei lähäri saa pistää botoksia missään tilanteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä laillistakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohoh on siinä mennyt lähäreiltä rahat hukkaan kun eivät nykyisten ohjeiden mukaan saa edes pistää botoxia. "Valvira ohjeistaa botuliinihoitojen antamisesta; lääkemääräyksen potilaalle antanut lääkäri voi siirtää botuliinitoksiinin pistämisen myös sellaiselle sairaanhoitajalle, terveydenhoitajalle tai kätilölle, joka on suorittanut botuliinitoksiinin pistämistä varten annetun koulutuksen. Laillistetun lääkärin on myös varmistuttava botuliinitoksiinihoitoja antavien sairaanhoitajien, terveydenhoitajien ja kätilöiden osaamisesta ja myönnettävä kirjallinen lupa näiden pistosten antamiseen.

TÄHÄN LUETTELOON EIVÄT KUULU LÄHIHOITAJAT, joten kannattaa kysellä rahoja takaisin noiden kurssien osalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tästä tehty ilmoitusta AVIIN?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako kysyä kuka datanomi?

• Anonyymi

Näkeekö jostain mistä heidän henkilökuntansa on saanut koulutuksen plastiikkakirurgiaan ja täyteainehoitioihin?

• Anonyymi

Ehkä ei missään. Yksi tyypeistä hammaslääkäri ja yksi työterveyshuollossa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Näiden kirjoitusten jälkeen on vaikea olla uskottava klinikka.

• Anonyymi

Tampere Plastic Surgery Center on kokeilemisen arvoinen paikka!

• Anonyymi

Kokemusta on huulten täytöstä ja siitä pelkkää hyvää sanottavaa, suosittelen! Työskentelytavoissa tai työn jäljessä ei itselläni mitään moitittavaa. Olen tyytyväinen lopputulokseen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4523
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      564
      3429
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2171
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      12
      1734
    5. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1596
    6. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1558
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      161
      1261
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1108
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      224
      1041
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      70