Entinen kurssikaveri laittoi viestiä, että "olen määräaikaisena. Sulla on enemmän kokemusta. Mulla on kysyttävää sun työstä.".
Selvisi, että oli aloittanut samalla työnantajalla pari kuukautta sitten eri toimipisteessä sijaisena. Oli laittanu mut suosittelijaksi. En tiennyt asiasta.
Hieman on hyväksikäytön makua. Muutenkaan se ei ota ikinä yhteyttä, ellei tarvitse jotain. Vastavuoroisuutta ei ole.
Tietty tuli sellainenkin mieleen, että yrittääkö se saada mun työni. Miten tollaseen pitäisi suhtautua? Ei todellakaan kiinnosta auttaa (taas kerran) ja tulla selkäänpuukotetuksi.
Hyväksikäytön makua
2NIce
2
150
Vastaukset
- Fdsfgjkgd
Jos joku kysyy, niin sano, että et ollut kyllä etukäteen antanut lupaa käyttää suosittelijana. "Vanha kurssikaveri, en tiedä sen työtavoista mitään."
Ignoraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362415
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472116- 442108
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3271890- 1261561
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161445Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71318Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411075
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661046