Ahdistusoireita antibiootista

Minulle määrättiin Kefalex 500mg antibiootti ientulehdukseen 1x3 annostuksella 5vrk. Ensimmäisenä antibiootinottopäivänä ei tullut oireita. Toisena päivänä huomasin että antibiootti väsytti minua todella paljon, en meinannut pysyä hereillä muutama tuntia lääkkeenoton jälkeen. Seuraavaksi mukaan tulivat ahdistusoireet, väsymyksellä saattoi olla osuutta ja arpaa asiaan. Elin kuin sumussa kokoajan ja kesken yöunien säpsähdin hereille ja sain paniikkikohtauksen. Söin antibioottia 4 vuorokautta, tänään olisi viimeinen päivä enkä aio enää kärvistellä. Menen huomenna takaisin lääkäriin koska antibiooteista ei ole ollut apua, alapuolen etuhampaita vihloo ja kipu säteilee leukaperiin. Onko muille tullut tällasia oireita antibiootista?
296
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Elämäni aikana olen syönyt, joutunut syömään esim. hengitysinfektioiden takia useita antibioottikuureja, ei ole koskaan ahdistusoireita tullut, muutaman kerran jouduin vaihtamaan iho- ongelmien vuoksi lääkkeen toiseen.

Äänestä
  • kyllä ne väsyttää saattaa, se selvää ja väsymys taas saattaa vaikuttaa moneenkin asiaan tai aiheuttaa erilaisia oireita.

    jos oot lääkäriin menossa, ota asia puheeksi ehkä määrää sitten jotain muuta mikäli ientulehdus jatkuu...

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Epätoivoinenn kirjoitti:

Minulle määrättiin Kefalex 500mg antibiootti ientulehdukseen 1x3 annostuksella 5vrk. Ensimmäisenä antibiootinottopäivänä ei tullut oireita. Toisena päivänä huomasin että antibiootti väsytti minua todella paljon, en meinannut pysyä hereillä muutama tuntia lääkkeenoton jälkeen. Seuraavaksi mukaan tulivat ahdistusoireet, väsymyksellä saattoi olla osuutta ja arpaa asiaan. Elin kuin sumussa kokoajan ja kesken yöunien säpsähdin hereille ja sain paniikkikohtauksen. Söin antibioottia 4 vuorokautta, tänään olisi viimeinen päivä enkä aio enää kärvistellä. Menen huomenna takaisin lääkäriin koska antibiooteista ei ole ollut apua, alapuolen etuhampaita vihloo ja kipu säteilee leukaperiin. Onko muille tullut tällasia oireita antibiootista?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu