Aika helvetin huono miesmaku. Eipä mulla muuta.
Eilisillan perusteella sulla on nainen
20
<50
Vastaukset
- hyväätahdon
Eksää täällä kaipaan. Harmi, kun hän kokee niin hirveetä huonoutta itsensä kanssa, kun sellainen mustasukkainen juoppolunttukin sille kelpaa nykyään ja kaiken lisäksi antaa kohdella itseään huonosti suhteessa.
- Ottaavallan
Ne harhat, harhat.
- hyväätahdon
Ottaavallan kirjoitti:
Ne harhat, harhat.
Ei ota, kyseisestä naisesta on sen verran juttutuntumalta kokemusta ja eksän puheiden perusteella tietoa, että aivan turhaan iniset täällä jostain harhoista.
- siltsenäyttää
Nää jutut ei aloittajalta.
- hyväätahdon
siltsenäyttää kirjoitti:
Nää jutut ei aloittajalta.
Vastasin vain aloitukseesi, en kaipaa mitään uutta miestä vaan jo tuntemaani ihmistä ja olin eilen myös tällä palstalla, joten kannattaa ap miettiä millaisia aloituksia teet palstalle.
siis viime vuosina on ollut, totta!
- Ajatukseni
Joo , maku asioista ei voi kiistellä..
Jos jonkun ulkonäkö viehättää minua , se ei silti tarkoita että kyseinen henkilö minua ihmisenä kiinnostaisi.
Minulle ulkonäköä tärkeämpi seikka on se mitä siellä ihmisen korvien välissä on.
Älykäs ja huumoritajuinen mies kiehtoo eniten. - noniinonollut
Se on niin helppo silloin kun ihmisellä on muutenkin vaikeaa, narsistin käyttää ns. "valtaansa"
- sivustavainkokemustaon
Se on ikävää, että sua on kohdeltu väärin jonkun omahyväisen ihmisen toimesta, mutta sellainen ihminen on hyvä koulu kohti sitä oman itsensä rakastamista ja itsestään välittämistä ja kun olet päässyt irti sellaisesta ihmisestä, niin voit todella sanoa saaneesi uuden elämän itsellesi ja olet todella kiitollinen siitä, että pääsit eroon.
- olenpaljonvahvempi
Se on juurikin näin! Kiitos! :)
- sivustavainkokemustaon
olenpaljonvahvempi kirjoitti:
Se on juurikin näin! Kiitos! :)
Itsellä silloin aikoinaan tunteet ihmistä kohtaan nollautui täysin sellaisen kohtelun myötä, eikä häntä jäänyt kaipaamaan millään tavoin. Omat henkiset voimavarat oli vain niin lopussa, että oli vaikeaa päästä irti ja tarvitsi "pelastusrengasta " avuksi. Nyt sen tyyliset ihmiset jo tunnistaa ja osaa vältellä.
- Toinensivusta
sivustavainkokemustaon kirjoitti:
Itsellä silloin aikoinaan tunteet ihmistä kohtaan nollautui täysin sellaisen kohtelun myötä, eikä häntä jäänyt kaipaamaan millään tavoin. Omat henkiset voimavarat oli vain niin lopussa, että oli vaikeaa päästä irti ja tarvitsi "pelastusrengasta " avuksi. Nyt sen tyyliset ihmiset jo tunnistaa ja osaa vältellä.
Ehkäpä olit ansainnut tuon kohtelun omalla käytökselläsi. "Pelastusrenkaaksikin" otit toisen ihmisen tuosta vaan. Ehkäpä narsisti ei alkujaankaan se toinen, vaan sinä. Narsisti ei näe omassa käytöksessään mitään vikaa, eikä koskaan huomaa tai halua ymmärtää, miten oma käytös usein projisoi toisen käytöstä.
- sivustavainkokemustaon
Toinensivusta kirjoitti:
Ehkäpä olit ansainnut tuon kohtelun omalla käytökselläsi. "Pelastusrenkaaksikin" otit toisen ihmisen tuosta vaan. Ehkäpä narsisti ei alkujaankaan se toinen, vaan sinä. Narsisti ei näe omassa käytöksessään mitään vikaa, eikä koskaan huomaa tai halua ymmärtää, miten oma käytös usein projisoi toisen käytöstä.
Liian kiltti ihminen vain olin, en muuta ja pelastusrengas oli välittävä ja auttava terveydenhuollon ammattilainen, joten kysyn mikä sinua oikein vaivaa?
- Toinensivusta
Liian kiltti ihminen vain olin, en muuta ja pelastusrengas oli välittävä ja auttava terveydenhuollon ammattilainen, joten kysyn mikä sinua oikein vaivaa?
Pahoittelut, mutta kaikki täytyy ottaa huomioon. Millaista kohtelua se oli sitten aikoinaan?
- sivustavainkokemustaon
Toinensivusta kirjoitti:
Pahoittelut, mutta kaikki täytyy ottaa huomioon. Millaista kohtelua se oli sitten aikoinaan?
Henkilö hallitsi suhdetta omaa itsetuntoani murtamalla ja arvostelemalla ulkonäköäni, vaatteitani tms. kiusasi muilla naisilla jne. Jos en ollut mielin kielin suhteessa ja aloin sanoa omia mielipiteitäni
niin lopulta alkoi tulla nyrkistä, mutta se oli sen suhteen loppu, siinä meni raja. Itse ihastuin ihmisessä hänen herkkyyteensä ihmisenä ja se imi mukanaan. Yritin uskoa siinä ihmisessä hyvään, mutta se sai mut ymmärtämään, etten miellyttämällä enkä rakkaudellani voi parantaa hänen käytöstään. Käytös oli sekoitus runsasta alkoholinkäyttöä, mustasukkaisuutta ja narsismia, ihminen koki suuria riittämättömyyden tunteita itsensä kanssa ja oli sisimmältään heikko, minkä peitti kovalla käytöksellään ja valheilla. - olenpaljonvahvempi
Ihan sama juttu täällä. Nyt osaa kyllä kiertää sellaiset ihmiset kaukaa!!
- olenpaljonvahvempi
Henkilö hallitsi suhdetta omaa itsetuntoani murtamalla ja arvostelemalla ulkonäköäni, vaatteitani tms. kiusasi muilla naisilla jne. Jos en ollut mielin kielin suhteessa ja aloin sanoa omia mielipiteitäni
niin lopulta alkoi tulla nyrkistä, mutta se oli sen suhteen loppu, siinä meni raja. Itse ihastuin ihmisessä hänen herkkyyteensä ihmisenä ja se imi mukanaan. Yritin uskoa siinä ihmisessä hyvään, mutta se sai mut ymmärtämään, etten miellyttämällä enkä rakkaudellani voi parantaa hänen käytöstään. Käytös oli sekoitus runsasta alkoholinkäyttöä, mustasukkaisuutta ja narsismia, ihminen koki suuria riittämättömyyden tunteita itsensä kanssa ja oli sisimmältään heikko, minkä peitti kovalla käytöksellään ja valheilla.Tutulta kuuloostaa.Tosin sinulla ehkä vieläkin vakavammalta noiden nyrkin iskujen osalta. Vaikka mistäpä sitä ietää mihin tuokin olisi vielä kehitynyt jos olisin jatkanut, koska joitakin merkkejä jopa fyysisestä väkivallasta huomasin. Hän ei ole vieläkin päässyt katkuruudestaan eroon, joka on seurausta siitä kun jätin hänet.
- Niinköhäh
Missäs sinä hänet tapasit? Eikö ollutkaan siellä missä piti?
- Hrj.ei.ismejä
ETTÄKÖ TE OULUN LAHKOLAISET TAJUA.
EI JEESUS.
EI PARISUHDE.
OIKEUDENKAARI JA IHMISOIKEUSTUOMIOISTUIMET!
PISTE.
MISSÄ MUN TARPEET ON? LASTEN RAISKARITKI SAA PAREMMA ELÄMÄ MITÄ MULLA OLLUT YLI 20 VUOTTA. KUOLEN ENNENAIKAISESTI.
OLISKO AIKA JO NÄHDÄ MINUNKI TARPEET! TARPEISTA EKA ON JA PYSYY OIKEUS, OIKEUDENMUKAISUUS JA LAKI. - Selittelijä
Eihän sulla ikää oo muuta asiaa kuin arvostella mua kjeh kjeh kjeh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62988
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla321923- 61802
- 55693
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96613- 25602
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14558