Mikä puolue ne sinunkin elämän turvaverkot ja hyvinvointi-Suomen on rakentanut?
Mietipä sitä. Mikä? Ansaitsikohan tuo äänesi?
Mitkä puolueet niitä sinun ja muiden suomalaisten turvaverkkoja ovat pyrkineet purkamaan. Esim. hirveällä innolla nämä viimeiset neljä hallitusvuotta.
Mietipä sitä, äläkä hukkaa ääntäsi pienpuolueille.
Mikä puolue ne sinunkin elämän turvaverkot ja hyvinvointi-Suomen on rakentanut?
5
103
Vastaukset
- Ahneudenalttari
Rikas oli, kunnes ryhtyi esittämään köyhää, joten poljin fillarilla hangen poikki ja jäi yhdet jäljet.
- rahaeikasvamaassa
Menneisyyden puolueet ei edusta tulevaisuutta. Maailma on muuttunut ja on pakko pysyä muutoksessa mukana. Jos halutaan jäädä vanhoja muistelemaan, jäädään kehityksestä ja taannutaan.
Seinässä oleva ATM ei vaan voi sylkeä rahaa tyhjästä, sitä on tuotettava tuottavalla työllä. Jos odotetaan että rahaa tulee sohvalla maaten, ollaan väärällä tiellä.
Siksipä en ikinä äänestäisi punavihreää vasemmistoa. - LampaanKaapu
Kokoomuksen ja Kepun sudet ovat taas vaalien ajaksi pukeneet lampaiden vaatteet päälleen ja pastori Sipilä esittää niin hellää ja hyvää vaikka pieksi neljä vuotta Suomen kansalaisia olan takaa.
https://www.teollisuusliitto.fi/en/kurituslista-fi-2/ - turvaverkot
Kokoomus ja kepu ovat sinnikäästi yrittäneet tuhota noita SDP:n luomia turvaverkkoja sinnikkäästi Soinin tuella.
- äänestänps
SDP:n" turvaverkossa" on vaan liia iso silmäkoko.Kaiken pienimmät ja heikoimmat menevä lävitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848