Tahtoisin kiltin, aidon, rakastavan ja hellän miehen

samanmoinennainen

En varmaan koskaan sellaista löydä.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisasialooseri11

Täällä olisi sulle kiltti ja kunnollinen. Oon tullut uskoon. Tein parannuksen. Pahoittelen kaikkia naisia halventeraavia viestejä. Anteeksi. Tahtoisin niin nukahtaa syleilyysi.

t. tuttavallisemmin NAL, nalli <3

• Vierailija3

Joo... niin sitä moni nainen sanoo ja varmaan vielä ajatteleekin. Mutta sitten kuitenkin lähdetään niiden jännien renttujen matkaan ja mukavat kiltit miehet jäävät ilman.

Jos nyt oikeasti meinaat tehdä "parannuksen", niin kannattaa unohtaa Tinderit yms deittisovellukset ja myös baarit, ja lähteä vaikka kirjastoon tai yliopiston ruokalaan. Sieltä löytää hommansa asiallisesti hoitavaia miehiä. Eikun vaan rohkeasti tekemään aloitetta ja keskustelemaan heitä kiehtovista aiheista.

Ps. Kännissä ei kannata mennä.

• vinkkivaantässä

Eikä kannata luottaa kaverinkaan arvostelukykyyn.

Kaverit on sokeita ja puhutettavissa puolelleen ja sua vastaan

• Tarkoitat

varmaan minua. Kerro miten saan sinuun yhteyden ?

• Hrj.ei.ismejä

NO SE EN OLE MINÄ!!!!

Ei tule parisuhdetta.

Ei uskontoa. Tunkekaa se pakkouskonto perseeseenne vitun lahkolaiset.

Oikeudessa tavataan.

Mulla on jäänyt elämä elämättä.

• Elluhalloyb

Kaik naiset haluaa..
      Harva saa...🤔😊👍☀️

• Onpahyvä

Miehen Kiltteydestä ja herkkyydestä kokemus.

Mies aluksi lertoo olevansa herkkä. Mitän on todellisuus, joka paljastuu vuosien kuluessa eli mies on kyllä herkkä, mutta millä tavalla? Hän on herkkä suuttumaan ja hermostumaan, pahoittamaan mielensä jopa siittä että paprika on väärällä hyllylä jääkaapissa, josta seuraa hiljaisuutta ja mykkäkoulun pitämistä.

Mitä on kiltteys? Mies on kiltti, kun noudatat hänen sääntöjään ja teet asioita, jotka hän hyväksyy. Jos esimerkiksi aukaiset suusi väärään aikaan eli miehen vaikkapa lukiessa seuraa siittä puolen tunnin raivokohtaus ja luento haukkumisineen.

En luota enää miehiin, jotka heti kättelyssä kertovat olevansa herkkiä ja kilttejä.
      Vain yhteiselämä tuo esiin mitä hän todellisuudessa on, sitä ei voi muutoin tietää tai todeta.

• vanhemmaltanaiselta

Aloittajalle: semmoinen on taruolento.
      Yhtä hyvin voit tahtoa sateenkaarenväristä yksisarvista heppaa. Kaunis kuva, pelkästään.
      Ja kyllä, et tule löytämään.

• Einekrunreiille

Horot päättivät poistattaa viestin koska todellisuus on heille ikävä asia.

Onnea Matujen etsintään"herkkäsieluiset" suomilehmät ja suomihorot.

• karsastaa

Tässäpä se itsensä kiltiksi, aidoksi, rakastavaksi ja helläksi kokeva mies sinulle kommentoi!

• Einekrunreiille

En ole sanonut olevani kiltti, aito, rakastava tai hellä.

Osaan olla hellä ja rakastava. Useimmiten myös kiltti ja aitokin.

Turhha kuvitella silti että FIKSU mies tahtoo olla jonkun elukan mulkun perässä juoksevan suomilehmän kanssa.

Lorttoja on maa täynnä vain, se on tullut opittua. Heidän on turha itkeä kilttien yms. miesten perään, he eivät sellaista ansaitse.

• nimitteletelukoiksi
        Einekrunreiille kirjoitti:

En ole sanonut olevani kiltti, aito, rakastava tai hellä.

Osaan olla hellä ja rakastava. Useimmiten myös kiltti ja aitokin.

Turhha kuvitella silti että FIKSU mies tahtoo olla jonkun elukan mulkun perässä juoksevan suomilehmän kanssa.

Lorttoja on maa täynnä vain, se on tullut opittua. Heidän on turha itkeä kilttien yms. miesten perään, he eivät sellaista ansaitse.

Niin siis sinähän ET ole fiksu. Sen näkee jo kirjoituksistasi ja niiden takana olevasta asenteestasi. Fiksuilla on munaa olla raivoamatta anonyymeinä ja tuolla tyylillä.

• wqereerewqwerewewqr

Et löydä, ollaan kaikki pohjimmiltamme pelkän pillun perässä kuolaavaa, katkeroitunutta ja kieroa kuraa

• kellareistajaullakoista

Aloita niistä ketkä eivät pidä itseään aitoina, kiltteinä, rakastavina ja hellinä. Voi olla kyllä vaikeuksia löytyy. Monia semmosia ei vaan huvita naiset enää. Syitä on monia. Itse en näe sitä niin, että naiset olisivat siihen itse täysin syylisiä, toki jokainen antaa maailman turmella itsensä vapaasta tahdostaan, mutta ihmisiä manipuloidaan, mediassa, kouluissa ym. Kiltit miehet on häädetty pois. Kaikki hyvä on häädetty, Jumala on häädetty. Jäljellä on itsekkyys ja pahuus. Kiltit miehet eivät yksinkertaisesti sovi tähän sairaaseen yhteiskuntaan. Omasta mielestäni se on heille siunaus.

• yötäkohti

Runollista ja tavallista syvällisempää. En tiedä, olenko samaa mieltä kaikesta, mutta kiitos.

• aitoriitta

Uskon, että saat sellaisen. Olisit ansainnut. Olet ollut niin kärsivällinen minua kohtaan etkä ole suuttunut kertaakaan.
      Minä suren kyllä sitten, kun löydät elämäsi naisen. Se on hyvä asia mutta kuitenkin koskee minua. Olen onnellinen miehen kanssa mutta sinä olet tärkeä minulle. Olet niin hyvä😁

• Ei sellasii oo enää ainakaan vapaita..

• pannaanmenemääneiksjoo

Mun mielestä tässä pitäis harrastaa kierrätystä se avartais myös ihmisten ajatusmaailmaa. Elikä jokainen olis jonkun valitsemansa ihmisen kanssa vaikka kuus vuotta päälle parikymppisenä, voi tehdä lapsia jos haluaa sitten vaihettaos niin, että otetaan uus kumppani jostakusta josta tykätäön tai ollaan rakastuneita tai ihastuneita ja se vanha kumppani jää jollekin muulle ja taas ollaan kuus vuotta yhessä. Tässä olisi sellanen hyvä puoli, etää jokaiselle osuis niitä hyviä ja huonoja kumppaneita. Jokainen sais mahollisesti olla jossain vaiheessa jonkun hyvän ja ihanan kumppanin kanssa, jokainen myös jonkun persoonallisuushäiriöisen tai valehtelevan tms.kumppanin kanssa. Samalla kehittyis kaikille arvostelijoillekin näkemys, että aina ei kannata yrittää ja toisaalta kaikki saos joskus mahdollisuuden kokea sen hyvänkin suhteen. Eiköhän tehdä ihan lakialoite asiasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      988
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      321
      923
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      802
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      693
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      96
      613
    6. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      25
      602
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      591
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      590
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      564
    10. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      558
    Aihe