Lidl Cien Q10 anti-wrinkle voide -kokemuksia?

kaarinas

Olen saanut joko allergisen reaktion käytettyäni tätä voidetta tai sitten voiteesta tuli ruusufinni. Naama tulipunainen, kuumottava ja vähän turvotusta poskissa. Onko kenelläkään tällaista kokemusta ja miten saan ihon rauhoittumaan?

12

13454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on_normaalia

Anti-age aineet kuten retinoli ja muut tehokkaat aineet saavat aina aikaiseksi ihoärsytystä hoidon alkuvaiheessa. Naaman punoitus osoittaa että voiteessa on tehokkaat anti-age aktiiviaineet. Voiteen käyttöön pitää totutella käyttämällä sitä hyvin vähän kerrallaan - levittää kasvoille aluksi vähemmän kuin nuppineulan pään kokoisen määrän, ja suurentaa annosta kun iho alkaa tottua aktiiviaineisiin.

• Anonyymi

Kamalaa töhnää! Jättää ihon pintaan valkoista kuivaa nöyhtää. Paperilla pitää pyyhkiä pois joten varisee vaatteelle etumukseen. Palautan koko töhnän! Kaikkea sitä hyväuskoisille myydään. Kertokaa mistä voin kysyä tarkemmin mitä tommonen tekee iholle?

• Anonyymi

Punoitus saattaa johtua siitä että on allerginen tuotteessa olevalle hajuste aineelle, näin olen käsittänyt. Ainakin siinä tapauksessa jos ei punotus ala vähenemään vaikka tuotetta käyttäisi kauan. Itsellä ei aiheuta mitään oireita. Hyvin imeytyy ihoon, sellainen pieni tunne jää kasvoille kun laittaa, mutta johtuu näistä aktiiviaineista. Aineen imeytyminen ja käyttäytyminen riippuu ihon laadusta ja kuinka yyvin se imee rasvaa. Minulla toimii siis vallan mainioista vaikka en ole vielä kuin pari viikkoa käyttänyt. Halpaa ja hyvää kosteutusta kasvoille. Normi esim nivean rasvat ei minun ihoon imeydy.

• Anonyymi

Ostan sitä voidetta ja käytän decoltee-alueelle sekä kaulalle, rasvainen voide sopii sinne, ainakin mun kohdalla. Eilen kokeilin myös laittaa erittäin kuiviin kyynärpäisiin ja se auttoi heti! Vaikka mitä olen kokeillut niihin, mikään ei tepsinyt.

• Olen käyttänyt jo kauan ei mitään ongelmia.

• Anonyymi

Koostumus ja tuoksu muuttunut.

• Anonyymi

Minulla ei koskaan ole ollut mitään allergioita,nyt käytin kyseistä voidetta muutaman päivän niin toinen luomi turvoksissa ja naama tosi punainen/laikukas.Ei kiitos enää tätä tuotetta.

• Anonyymi

Mä olen näille Lidlin q10-voiteille myös allerginen. Samat oireet tulee myös Pirkan q10 päivä- ja yövoiteista. Täytyy tehdä vertailut tuoteselosteista. Näissä on joku aine mitä ei kalliimmissa ole, koska vain näistä on kasvot kirkuvan punaiset, näppyläiset ja turvonneet.

• Anonyymi

Se on ihan voiteista kiinni. Olen vuosikausia käyttänyt lukemittomia myös kalliita ja on ihan sattumaa mikä ainesosa ärsyttää silmiäni.Eli vuotaa voiteen levityksen jälkeen . Aikanaan Lancomen tuottet olivat pahimmat.
        Lidlin silmänympärysvoide on ollut luottotuotteeni myös vuosikausia. Ei vuoda eikä punoita.
        Hinta laatusuhde ylivertaisia jos muuten sopii. Tärkeintä iho kondiksessa. Voi käyttää reilusti kaulalle ja dekolteealueelle. Suosittelen !

• Anonyymi

Olen käyttänyt voidetta kauan eikö mitään ongelmia ole ollut. Iho todella hyväkuntoinen, eikä mitään punoituksia ole ollut vaikka ihoni todella herkkä ja pintakuiva. Suosittelen!

• Anonyymi

ostin ko. päivävoiteen ja sain todella pahan poltteen ja punoituksen kasvoihin ja kaulaan jo kaksi päivää ollut odottelen koska iho rauhottuu. Tämä kokeilu jää tähän yhteen kertaan.

• Anonyymi

Heti tuli samat oireet kun käytin Nivean vastaavaa tuotetta. Yleensä on hyvä iho, enkä paljon käytä muuta kuin kosteuttavaa tuotetta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      91
      7441
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      223
      7301
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      137
      5048
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      126
      4701
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      39
      4540
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      86
      4251
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      115
      4060
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      162
      1721
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1469
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      236
      1324
    Aihe