Lidl Cien Q10 anti-wrinkle voide -kokemuksia?

kaarinas

Olen saanut joko allergisen reaktion käytettyäni tätä voidetta tai sitten voiteesta tuli ruusufinni. Naama tulipunainen, kuumottava ja vähän turvotusta poskissa. Onko kenelläkään tällaista kokemusta ja miten saan ihon rauhoittumaan?

8

349

Vastaukset

• Anti-age aineet kuten retinoli ja muut tehokkaat aineet saavat aina aikaiseksi ihoärsytystä hoidon alkuvaiheessa. Naaman punoitus osoittaa että voiteessa on tehokkaat anti-age aktiiviaineet. Voiteen käyttöön pitää totutella käyttämällä sitä hyvin vähän kerrallaan - levittää kasvoille aluksi vähemmän kuin nuppineulan pään kokoisen määrän, ja suurentaa annosta kun iho alkaa tottua aktiiviaineisiin.

• Kamalaa töhnää! Jättää ihon pintaan valkoista kuivaa nöyhtää. Paperilla pitää pyyhkiä pois joten varisee vaatteelle etumukseen. Palautan koko töhnän! Kaikkea sitä hyväuskoisille myydään. Kertokaa mistä voin kysyä tarkemmin mitä tommonen tekee iholle?

• Punoitus saattaa johtua siitä että on allerginen tuotteessa olevalle hajuste aineelle, näin olen käsittänyt. Ainakin siinä tapauksessa jos ei punotus ala vähenemään vaikka tuotetta käyttäisi kauan. Itsellä ei aiheuta mitään oireita. Hyvin imeytyy ihoon, sellainen pieni tunne jää kasvoille kun laittaa, mutta johtuu näistä aktiiviaineista. Aineen imeytyminen ja käyttäytyminen riippuu ihon laadusta ja kuinka yyvin se imee rasvaa. Minulla toimii siis vallan mainioista vaikka en ole vielä kuin pari viikkoa käyttänyt. Halpaa ja hyvää kosteutusta kasvoille. Normi esim nivean rasvat ei minun ihoon imeydy.

• Ostan sitä voidetta ja käytän decoltee-alueelle sekä kaulalle, rasvainen voide sopii sinne, ainakin mun kohdalla. Eilen kokeilin myös laittaa erittäin kuiviin kyynärpäisiin ja se auttoi heti! Vaikka mitä olen kokeillut niihin, mikään ei tepsinyt.

• Olen käyttänyt jo kauan ei mitään ongelmia.

• Koostumus ja tuoksu muuttunut.

• Minulla ei koskaan ole ollut mitään allergioita,nyt käytin kyseistä voidetta muutaman päivän niin toinen luomi turvoksissa ja naama tosi punainen/laikukas.Ei kiitos enää tätä tuotetta.

• Mä olen näille Lidlin q10-voiteille myös allerginen. Samat oireet tulee myös Pirkan q10 päivä- ja yövoiteista. Täytyy tehdä vertailut tuoteselosteista. Näissä on joku aine mitä ei kalliimmissa ole, koska vain näistä on kasvot kirkuvan punaiset, näppyläiset ja turvonneet.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      151
      9041
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      7984
    3. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      271
      2796
    4. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      287
      1872
    5. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      100
      1539