olen 17v (pian 18v) tyttö ja tapasin 26v miehen. ei vielä seurustella tai mitään eikä aijota kiirehtiä, mutta onko tää ikäero kuinka mahdoton? oon asunut jo 2 vuotta poissa vanhempien luota ja minulla on ollut jo pitkään selvät suunnitelmat tulevaisuudelle esim. opiskelun ja työn suhteen. olen aina viihtynyt vanhempien ihmisten seurassa ja monet sanovat että olen "old soul". mulla ei oo tarvetta bilettää ja olla koko ajan menossa, niin paikalleen asettuminenkaan ei varmaan olis ongelma? ymmärrän että oon nuori ja että mun maailmankuva saattaa vielä muuttua, mut mietin että kuulostaako tää ihan absurdilta?
17v ja 26v seurustelu?
2
132
Vastaukset
- Glmooria
No eihän tuo ikäero mikään mahdoton ole, mutta 26v jo jonkin verran elämänkokemusta ja sinulla vielä tuskin kauheesti, sitä on.. Miks et vielä haluaisi nautti nuoruudesta, vapaudesta tai matkustella ym, kun sitoutua liian varhain.. Jos nyt sidot itsesi seurustelusuhteeseen niin, se vapauden kaipuu tulee, jossain vaiheessa esiin.. Älä nyt ainakaan tässä vaiheessa luovu, omista haaveista tai suunnitelmista, ehkä seurustelun takia.
- selväsuunnitelma
Ei sinulla ole mitään selviä suunnitelmia. Kirjoituksessasi paistaa läpi se, jotta viinaa taikka ganjaa on vedetty rankasti viime päivinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732