Ketä ootte

Ätmelsson

Kertokaa nimenne, lempivärinne, osoitteenne ja ikä. Lisäksi laittakaa kuva naamastanne

38

73

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • macynhaamu

Kertokaa nimenne - Justiina Muhkeloinen

lempivärinne, - Ööö, sanotaan vaikka aniliininpunainen

osoitteenne - Kyöpelivuorentie 600, Koukkulankulma

ja ikä- Pian 43 eli helvetin vanha akan räähkä

Lisäksi laittakaa kuva naamastanne- On ollut sen miljuuna kertaa jo, en enää esittele sitä pälliä täällä... :D

• Sinähän olet juuri parhaassa iässä.

• Macynhaamu
        Saapasnaama kirjoitti:

Sinähän olet juuri parhaassa iässä.

Heh, aijaa. Paras ikä oli siinä 30 korvilla noin niinko omasta mielestäni. 😃

• Macynhaamu kirjoitti:

Heh, aijaa. Paras ikä oli siinä 30 korvilla noin niinko omasta mielestäni. 😃

40:n nainen on kuin hehkeimmillään oleva ruusu.

• Nimi = Drone 59
      Lempiväri = Tumman sininen
      Osoite = LV-426
      Ikä = 36
      Kuva löytyy googlesta hakemalla Xenomorph

• AsianVierestä

Dr. Jan Kutina.
      Häpyhuulten punainen satiinin sinisellä pohjalla.
      Kiveskoskentie 2, Pervonoja.
      Ei vielä puolta vuosisataa eikä tuhatta panokertaa, nuori lähes käyttämätön.

• Saapas Naama
      Punainen mustan rinnalla
      Pimeä luola tai maanalainen bunkkeri
      30-vuotta
      Kasmirin kaksoisolennoksi sanottu

• pihallatipunen

Tipunen
      Musta
      Pihalla
      48
      Naamakuva

Kysymys aloittajalle...Oletko ennen esiintynyt nimimerkillä Ätmel?

• Ätmelsson

En oo

• Ätmelsson kirjoitti:

En oo

En ja Oo ovatkin erinomaiset etunimet, etenkin jos sukunimi on Kummonen tai Hääppönen.

• JossainMuualla

Olen JossainMuualla koska en ole täällä.

Lempivärini on sateenkaaren yhdeksäs väri ja asun osoitteessa Mätäsperä 69, Alaveteli.

Ikää on riittävästi vaikka kahdelle mennä yökerhoon ja kuvan lataaminen rikkoisi intervepin siveyssäännöksiä.

Tämän lisäksi pystyn voittamaan tappelussa helposti itseäni puolta pienemmän vastustajan hyökkäämällä takaapäin.

Haluatko vielä naapurin hetun ja luottokortin numeron?

• Ätmelsson

Hahhaa. Naapurin passista kuva ja tähän ketjuun julkaisu

• Virhe.Käsittelyssä

Kertokaa nimenne ➡ Virhe.Käsittelyssä
      lempivärinne ➡ Valkoinen
      osoitteenne ➡ Tällä planeetalla
      ikä ➡ Tarpeeksi
      Lisäksi laittakaa kuva naamastanne ➡ ☺️

• KilttiMies89

Kertoisin ja laittaisin kuvani mutta sitten ainakin kaikki tunnistais mut ja se olis sosiaalinen itsemurha.

• KilttiMies89

Ja kuka hullu niin tekis ainakaan sen jälkeen mitä kaikkea on täällä kirjoitellut.

• Suostun vastaamaan vain puolittain. Niin hullu se on minäkään ole että nimeäni, osoitettani saati kuvaani tänne postaisin.

- lempivärinne: turkoosi
      - ikä: 30

• KilttiMies89

Tulipa yllätyksenä että sä oot tasan saman ikäinen kuin minä, mä luulin että oot joku 40-50-vuotias kurppa. Minä täytin juuri hiljattain 30, no nyt varmaan paljastuin ja joku tunnistaa kohta mut. :-o

• KilttiMies89
        KilttiMies89 kirjoitti:

Tulipa yllätyksenä että sä oot tasan saman ikäinen kuin minä, mä luulin että oot joku 40-50-vuotias kurppa. Minä täytin juuri hiljattain 30, no nyt varmaan paljastuin ja joku tunnistaa kohta mut. :-o

Mun lempiväri on sininen tai ametisti mut mitä witun väliä sillä on jos en saa piparia. En saanut edes 30-vuotis lahjaksi edes suihinottoa.

• Ätmelsson

Miten joku ei uskalla palstalle nimeä ja kuvaa itsestään paljastamaan, mutta lempivärin paljastamisessa ei mitään ongelmaa?

• KilttiMies89 kirjoitti:

Olen jo oppinut kurppien tavoille. Yksi hämmästyttävä muutos joka viimeisen kymmenen vuoden aikana on tullut on se, ettei enää ole yhtä suurta "tarvetta" miehelle. Eli toisin sanoen en harrasta enää epätoivoista/pakonomaista "etsimällä etsimistä" vaan keskityn sinkkuaikanani isolta osin harrastuksiin ja elämiseen päivä päivältä. Joskus 20-vuotiaana tuntui vielä katastrofilta, kun en ollut kertaakaan seurustellut enkä varsinaisesti harrastanut seksiäkään. No, niiden molempien asioiden kokeminen auttoi sitten ymmärtämään etteivät ne ole mitään "elämän välttämättömyyksiä" ja että varsinkin parisuhteessa pitää valita vasta sellainen, joka herättää sen syvemmän, oikean rakkauden tunteen (eikä se muuten ole ainakaan mun kohdalla ollut ulkonäöstä kyse).

• palstalutka kirjoitti:

Olen jo oppinut kurppien tavoille. Yksi hämmästyttävä muutos joka viimeisen kymmenen vuoden aikana on tullut on se, ettei enää ole yhtä suurta "tarvetta" miehelle. Eli toisin sanoen en harrasta enää epätoivoista/pakonomaista "etsimällä etsimistä" vaan keskityn sinkkuaikanani isolta osin harrastuksiin ja elämiseen päivä päivältä. Joskus 20-vuotiaana tuntui vielä katastrofilta, kun en ollut kertaakaan seurustellut enkä varsinaisesti harrastanut seksiäkään. No, niiden molempien asioiden kokeminen auttoi sitten ymmärtämään etteivät ne ole mitään "elämän välttämättömyyksiä" ja että varsinkin parisuhteessa pitää valita vasta sellainen, joka herättää sen syvemmän, oikean rakkauden tunteen (eikä se muuten ole ainakaan mun kohdalla ollut ulkonäöstä kyse).

Mitä? Oletko harrastunut seksiä!? Hyyyyi. Joku polttakaa tämä noita roviolla. Me emme hyväksy kuin neitsyitä tällä palstalla.

• mitensemeni
        KilttiMies89 kirjoitti:

Mun lempiväri on sininen tai ametisti mut mitä witun väliä sillä on jos en saa piparia. En saanut edes 30-vuotis lahjaksi edes suihinottoa.

No mikset saanut sitä suihinottoa?
        Kävikö niin, ettet tilannut ketään sitä antamaan, vaan könnäsit himassa, toivoen ettei vain tarvitse olla missään tekemisissä muiden ihmisten kanssa?

• KilttiMies89
        palstalutka kirjoitti:

Onkos toi sun nimimerkki "Palstalutka" jotain parodiaa vai oletko oikeasti lutka?

• KilttiMies89
        mitensemeni kirjoitti:

No mikset saanut sitä suihinottoa?
        Kävikö niin, ettet tilannut ketään sitä antamaan, vaan könnäsit himassa, toivoen ettei vain tarvitse olla missään tekemisissä muiden ihmisten kanssa?

Mulla oli bileet.

Onkos toi sun nimimerkki "Palstalutka" jotain parodiaa vai oletko oikeasti lutka?

Sekä että, koska:

a) palstan yleinen mielipide on että olen lutka,

ja

b) minulle se on lähinnä parodiaa, näin sinkkuaikana seksielämäni on oikeasti lähes pysähtynyt, kun jostain syystä mulla ei nyt pahemmin ole mitään "seksihaluja" (kuitenkin joitain irtosuhteita on entisessä elämässä takana, ja ne määrittävät minut juuri ja juuri "lutka"-kategoriaan)

Mutta palstalla mennään palstan säännöillä ja terminologialla. Siksi parempaa nimimerkkiä ei voisi ollakaan.

Mulla oli bileet.

Eikö bileissä yleensä nautita alkoholia? Etkö lähesty naisia kännissäkään, kun alkoholin luulisi alentavan estoja? Jos et lähestynyt siellä ketään, niin ensikerralla voisit kokeilla lähestyä. Alkoholin vaikutuksen alaisena aika moni on myös itsevarmempi kuin selvänä.

• KilttiMies89
        palstalutka kirjoitti:

Eikö bileissä yleensä nautita alkoholia? Etkö lähesty naisia kännissäkään, kun alkoholin luulisi alentavan estoja? Jos et lähestynyt siellä ketään, niin ensikerralla voisit kokeilla lähestyä. Alkoholin vaikutuksen alaisena aika moni on myös itsevarmempi kuin selvänä.

No ne oli sellaset äijäbileet jossa kyllä ryypättiin ja kyllä siinä sitten baarissakin käytiin, eipä vain ole mulla koskaan tuo alkoholi tuonut riittävästi itsevarmuutta mitä naisia lähestymiseen tulee vaikka joisin itseltäni tajun kankaalle. Kyllä pitäis olla joku oma tutustumiskanavansa minun kaltaisilleni tyypeille josta vois sen kaltaisensa naisen löytää.

• pihallatipunen
        KilttiMies89 kirjoitti:

No ne oli sellaset äijäbileet jossa kyllä ryypättiin ja kyllä siinä sitten baarissakin käytiin, eipä vain ole mulla koskaan tuo alkoholi tuonut riittävästi itsevarmuutta mitä naisia lähestymiseen tulee vaikka joisin itseltäni tajun kankaalle. Kyllä pitäis olla joku oma tutustumiskanavansa minun kaltaisilleni tyypeille josta vois sen kaltaisensa naisen löytää.

Ai sulla on siis kavereita. Ei sulla sitten ole niin huonosti asiat kuin monella muulla tällä palstalla.

Ja et muuten ole ainoa, joka on täyttänyt 30 v. lähiaikoina..mun yks työkaverikin täytti mutta se et voi olla sinä, koska ilmoitit olevasi työhaluton. Ja sillä on tyttöystävä.

• KilttiMies89
        pihallatipunen kirjoitti:

Ai sulla on siis kavereita. Ei sulla sitten ole niin huonosti asiat kuin monella muulla tällä palstalla.

Ja et muuten ole ainoa, joka on täyttänyt 30 v. lähiaikoina..mun yks työkaverikin täytti mutta se et voi olla sinä, koska ilmoitit olevasi työhaluton. Ja sillä on tyttöystävä.

"Ai sulla on siis kavereita. Ei sulla sitten ole niin huonosti asiat kuin monella muulla tällä palstalla."

Eikai niin huonosti mutta huonosti kuitenkin kun en saa tyttöystävää enkä pillua ja fyysisiä vaivojakin on alkanut tulla yhä enenevässä määrin mielenterveysongelmien lisäksi.

• KilttiMies89
        KilttiMies89 kirjoitti:

"Ai sulla on siis kavereita. Ei sulla sitten ole niin huonosti asiat kuin monella muulla tällä palstalla."

Eikai niin huonosti mutta huonosti kuitenkin kun en saa tyttöystävää enkä pillua ja fyysisiä vaivojakin on alkanut tulla yhä enenevässä määrin mielenterveysongelmien lisäksi.

Siis olen mä joskus seksiäkin saanut mutta tulin jätetyksi ja se on ottanut todella koville ja johti loputtomaan sairastelu kierteeseen. En kuitenkaan ole saanut mitään unelmieni naista ja tyttöystävää eikä se muuta mitään että olen saanut seksiä joitain kertoja.

• KilttiMies89
        KilttiMies89 kirjoitti:

Siis olen mä joskus seksiäkin saanut mutta tulin jätetyksi ja se on ottanut todella koville ja johti loputtomaan sairastelu kierteeseen. En kuitenkaan ole saanut mitään unelmieni naista ja tyttöystävää eikä se muuta mitään että olen saanut seksiä joitain kertoja.

"Ja et muuten ole ainoa, joka on täyttänyt 30 v. lähiaikoina..mun yks työkaverikin täytti mutta se et voi olla sinä, koska ilmoitit olevasi työhaluton. Ja sillä on tyttöystävä. "

Niin ja työkyvytön ja työhaluton ei ole kyllä ollenkaan sama asia vaikka onkai siinä sitä haluttomuuttakin kun ei kerran saa naisystävää eikä seksiä niin ei sitä jaksa eikä viitsi töitäkään tehdä kun on niin masentunut. Hyvä kun arjesta jaksaa jotenkin selvitä.

• KilttiMies89

Kyllä se niin on että Suomessa on miehen helvetin vaikea naista saada jos on paljon sosiaalisia ongelmia, työttömyyttä, surkea itsetunto ym...

• KilttiMies89

Ja se jos mikä että ei saa naista eikä seksiä koskaan katkeroittaa, ajaa ryyppäämään, käyttämään huumeita ja miettimään itsemurhaa. Tulee myös kaikenlaisia vihamielisiä sekä agressiivisiä ajatuksia päähän kun ahdistaa se naisettomuus ja seksittömyys niin paljon.

• Sentrifugi.ei.robotti

Pikkuautoilija
      Beige
      Keski-Suomessa
      Naama löytynee ehkä jostain internetistä

• ksinjkl37

Kirsi, sininen, jyväskylä 37 vuotta 😎

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      231
      2112
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1386
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1205
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      49
      978
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe