Kun naiset matkustitte nuorena etelään niin miten tummat miehet lähestivät teitä? Huutelivat kohteliaisuuksia, puristivat pyllystä? Esim. Kreikan, Turkin tai vastaavan machomaan turistikohteiden yöelämässä tai vaikka kaduilla keskellä päivää. Sanni kertoo kappaleessaan Jacuzzi yhden tarinan mutta kertokaas nyt tytöt niin me onnettomat suomalaiset miehet voidaan ottaa mallia....
Tytöt etelässä
17
82
Vastaukset
- macynhaamu
Emmä koskaan matkustanut etelässä, tyttönä. Vasta aikuisena naisena olen matkustanut, silloinkin mieheni kanssa kahdestaan. Ei uskaltaneet päivän paahtamat tulla näpelimään, oli sen verran vakuuttava vahti vierellä että hui kamalaa.. :D
Mjoo, minua ei henkilökohtaisesti muutenkaan viehätä mustat miehet..kreikkalaisissa on muutamia vestoksellisia. Eikä kaikki edes kauhean tummiakaan...menisi ihan suomalaisesta Matista väritykseltään. :D- macynhaamu
Nikos Ganos, jos joku pitää mainita. Ja tietty Sakis Rouvas. :D
- Tavismies--
Etelässä naiset oli niitä jotka teki aloitteen ja pääsin panemaan. Portugalissakin paikallinen kaunis nainen tuli rantabaarissa iskemään ja vietin lomasta kaks päivää naisen luona. Se on ihmeellistä heti kun menee etelään niin olenkin komea mies eikä ole vaikeuksia saada naista. Menin johonkin kylä juhliin jossa viini virtasi ja naiset oli kauniita. Naiset haki koko ajan tanssimaan eikä yksin tarvinnut olla minuttiakaan.
- ATM-paska
Olisit kertonut tuon 50 v sitten, niin passin olisin heti hommannut enkä olisi nyt k-piintunut ATM -paska.
- AsianVierestä
Kyllä on elämänviisaus ja terveys "nopalla" jos etelän hedelmien kanssa viihtyisi, viihtyyhän sitä mutta missä arki? Aaaargh, se kun tulee väkisin elämään kuin flunssa.
Mukavaahan on viettää muutamia viikkoja, kuukausia tilassa jossa ei tarvitse ajatella mitään normaalia...sitten se arki taas tulee...ääätsiiiu,,,äääätsiiiuiii..niiskuttaa.
Ei taida olla paljon eroa onko kysymyksessä nainen vai mies niin aivan samat stoorit saa sillä erotuksella ettei miehet tule raskaaksi?
Well Done! - grhg
Minuakin kiinnostaa nämä nuorten tyttöjen lomaromanssit. Miten tummat rantapojut hurmaa teidät? Panetteko hotellihuoneessanne vai onko näillä panomiehillä oma kämppä?
- AsianVierestä
Tuohan on täysin outo kysymys.
Sama metodi olkoon kysymyksessä miehet tai naiset. Hotelli on kai paikka missä asutaan? Hotellista rannalle ja baareihin? Sieltä takaisin hotelliin missä ns. "länsimaalaiset" asuvat.
Turistit hakeutuvat paikkoihin missä odottavat ne paikalliset jotka heistä haluavat hyötyä tai kokea jotain uutta. Ei tuossa ole mitään väärää, mukavaa leikkiähän se on.
- nuortenihailija
Ätmit voisivat vapautua ja huudella kohteliaisuuksia nuorille tytöille kadulla niin kuin tummat miehet Kreikassa tai Italiassa.
Kreikkalaiset tai italiaanot ovat minun silmääni vielä valkoisia tai korkeintaan "oliivi-ihoisia" tai "ruskettuneita". "Tummiksi miehiksi" lasken lattarit, arabit ja afrikkalaiset.
Ekaa kertaa etelässä ei-lapsuudenperheen kanssa olin nykyisen mieheni kanssa 25-vuotiaana. Onko se jo liian vanha? Turkissa oltiin. Eipä nuo paljon lähestyneet, sattuneesta syystä, mutta jonkin verran miehelleni kommentoivat ulkonäöstäni ja että miehen pitäisi tehdä äkkiä lapsia kanssani. Kyselivät myös ikääni ja ihmettelivät, että muka niin vanha, luulivat max. 20v.. Ja että siinä tapauksessa ainakin miehen pitäisi äkkiä tehdä lapsia kanssani, tällaista huonolla englannilla ja .. hmm.. käsimerkeillä ja mahan kasvattamis-käsiliikkeellä näyttivät. Olisi aika outoa, jos Suomessa käyttäydyttäisi näin, alettaisiin ulkomaalaiselle pariskunnalle ehdottomaan heti lapsentekoa.. En tajunnut oikein pointtia, miksi?
Joo, ja viime viikollakin lähestyttiin ulkomailla, etelässä 🤣 Olin ruokakaupasta tulossa yksinäni, muu perhe majapaikassa, kun joku tummempi kaveri alkoi seurata ; "Hey, Love".. Olisi halunnut "oppaana" toimia 🙄 sain hätistettyä ja se meni jonkun puun alle sitten istuksimaan. Kolme-neljä tuntia myöhemmin vielä istui samassa paikassa, kun ajettiin autolla ohi, ei ollut uutta rakkautta vielä tullut vissiin vastaan 🤔 Mutta hän ei ollut siis paikallisia, vaan aika paljon paikallisia tummempi tyyppi.Ihan sama minkämaalainen mies on kyseessä, niin perseestä puristaminen on törkeää ja aivan liian intiimiä tuntemattomalta hepulta. 3 kertaa on puristettu perseestä Epsanjassa, eikä yksikään niistä ollut todellakaan miellyttävä!
Kaduilla huutelua on tullut lähinnä ei-toivotuilta afrikkalaisperäisiltä lähestyjiltä, enimmäkseen Pariisissa (jossa ne vatipäät vielä lähtevät yleensä seuraamaan vaikket vastaisi huutoihin mitään vaan yrittäisit katsella muualle).
Teini-ikäisenä taas en matkustanut etelään koskaan yksin, vaan aina äitini ja tätini seurassa. Pari kertaa Italiassa ja Ranskassa muutama mies yritti iskeä äitini, mutta itse sain aina olla rauhassa kun Välimeren kohteissa ja Kanarialla äitini ja tätini kanssa kuljeksin.- fkldjgdf
Moneen suomalaiseen nuoreen naiseen kuvailemasi lähestymiset tepsivät. Kannattaahan sitä koittaa.
- Kaisanoasaa
Naiset menee aina turkkiin lomalle vaikka se on paska maa.
Minä en ole ikinä mennyt, enkä tasan tule menemäänkään. Epäilyttää jo yleinen hygienia, ja toisekseen en halua nähdä enempää niitä sivistymättömiä äijiä, joita on ehtinyt kulkeutua jo meidän omaan Eurooppaammekin (tosin Euroopan ongelmallisimmat ahdistelijat tuppaavat oman kokemuksen mukaan olevan suuremmalla todennäköisyydellä pohjoisafrikkalaisia tai arabeja kuin turkkilaisia, Turkin pojilla on lähinnä ne lukuisat kebab-paikkansa joita pyörittävät).
- Viinamies
Kun juo viinaa etelässä niintutustuu naisiin helposti. Monesti olen kanarialla ollut ja siellä juotiin kavereiden kanssa viinaa ja bailattiin tyttöjen kanssa.
- tuhansia.tarinoita
Joo joo, tietysti. Teikähän on juonut viinaa ja bailannut Grönlannissakin inuiittien kanssa ja sammunut hylkeen viereen illan päätteeksi.
- j9g390ujg
Eipä oo etelässä mitenkään lähestytty. Välillä tuntuu, että välimeren maissa gigolomaineesta huolimatta naista kunnioitetaan enemmän kuin täällä. Keski-Euroopassa on joku keskenkasvuinen joskus vislannut porttikongista. Ei ollut sen vertaa rohkeutta, että olisi edes naamaansa näyttänyt.
Kaupustelijat ovat sitten oma lukunsa, mutta eipä täälläkään saa olla rauhassa kun kaikki paikat täynnä feissareita ja sähkömyyjiä. Myyntipuheet eivät tosin ole suomalaisilla yhtä luovia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787