ENSIN myytiin sähköyhtiöt ulkomaisille sijoittajille ja hinnat nousivat taivaisiin ja nyt liSää tulossa....
Aiotaanko eläkeläiset ja omakoti ja rivitalojen omistajat kyykyttää köyhyysrajalle ?
Kokoomus esittää miljardin kevennystä tuloveroihin - rahat se ottaisi kiristämällä muun muassa lämmitysöljyn, tupakan ja alkoholin verotusta
Tänään klo 11:42
Kokoomus julkisti vaaliohjelmansa Helsingissä torstaina.
NURMIJÄRVELLÄ ON LIIAN EDULLISTA ASUA
TARVITAANHINNANKOROTUS
1
104
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.verkkouutiset.fi/vs-satoja-asuntoja-myymatta-uudella-kerrostaloalueella/
Junanrata on, mutta ei kaupan kauppaa ja se pitkään uumoltu Prisma/Citymarket kauppakeskus on edelleen rakentamatta. Puuttuu alueen vetovoima ja puuttuu se Klaukkalastakin nykyään.
Niin, luulevatko rakentajat, sijoittajat ja päättäjät saavansa pieniin asuntoihin asukkaita ja autottomia (parkkipaikkoja vähänlaisesti) ja matkakeskus sivussa. Kyllähän niitä saa, pitää olla valmis maksamaan vuokratukea ja muitakin elämisen kuluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848