Teoreettinen kysymys miehille, miksei myös naisille.
Oletetaan että ovellasi on unelmiesi prinsessa. Avaat oven ja hän sanoo: "saanko tulla imuroimaan sun kämpän ja sut?"
Mitä vastaat?
Itse varmaan tokaisisin: "ei nyt kerkeä, kun teen ruokaa" 😁
Upein nainen ovella
6
<50
Vastaukset
- AsianVierestä
Totta, nyt en ottaisi naista asuntooni muutamasta syystä. Olen nyt tietokoneella mieluummin mitä tutustuisin uuteen naiseen, ei ole nyt energiaa sellaiseen:)
- Tämä-selvä
Sanoisin naiselle että imuroin kaksi kertaa viikossa että ei tarvii imuroida mutta voit tulla kahville niin tutustutaan ja sitten kehun naisen kauneutta ja nainen tietää että haluan seksiä joten nainen alkaa riisumaan ja rakastelemme kiihkeesti.
Voi olla etten kehtaisi päästää sisään, sillä silloin jos ei ole riittävän ajoissa ennalta tiedossa että joku mies tulee käymään/ en odota seuraa, niin en useinkaan ole sheivannut... Tarvitsen muutenkin sellaisen hyvän varoitusajan "valmistautuakseni" (hieman huulipunaa kevyt ripsiväri, sekä tavallista arkipukeutumista upeammat vaatteet ja erityisen tarkasti valitut alushousut) miehen tapaamiseen sen sheivaamisen lisäksi. Eli vastaisin varmaan että "Tule paremmalla ajalla uudestaan, milloin sulle kävisi?"
- TyhjiäPulloja
Kukaan teistä ei laske karvista sisälle, koska kämppänne ovat niin siivottomia masentuneen vanhapojan luukkuja. Kaatopaikkoja suomeksi sanottuna. Roskapusseja piilotettu sohvan taakse, lattialla kasoittain roskaa. Imuroitu ei sen jälkeen kun äiti viimeksi kävi vuosia sitten.
- enavaaedes
En yleensä edes avaa ovea jollen tiedä kuka siellä on, joten saisi mennä tarjoamaan vartiotornia naapuriin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797