Olen yksinään viihtyvä henkilö. Minulle sopisi hyvin mökkipaikaksi syrjäinen saari. Luin Youtubesta saaresta, joka on järvessä, joka on saaressa, joka on järvessä, joka on saaressa, joka on järvessä, joka on saaressa.
Tämä vaikuttaisi tarpeeksi syrjäiseltä. Tulinkohan ymmärretyksi? Vähän samaa sisäkkäisyyttä, kuin tuolla Manittuli- saarilla, mtta liiotellusti: https://fi.wikipedia.org/wiki/Manitoulin_Island
Ajatus-lentaa-mokilla
4
<50
Vastaukset
- P_D
Tuohonhan tarvitsee aika monta venettä mökkireissulle, ellei sitten kannas ole niin lyhyt että veneen nykäisee yli tai ohimennen lapioi kanavia.
Saarimökkihän se minunkin haaveissa on aina ollut. Kissojen kanssa siellä kelpaisi elellä ja köllötellä, erossa kaiken maailman häiritsijöistä ja hälinästä.
Mantereelta sentään löytyy tällä hetkellä oma rauhoittumispaikka silloin kun alkaa siltä tuntua, ja kun meri oikein myrskyää niin venheellä saareen ihastelemaan.
Aikoinaan olen katsonut sellaisen kauhuleffan kuin Manitou, en ole mistään enää sitä pätkää löytänyt. oli kauhian jännä elokuva, ainakin teininä... varpusparvi lentää..eilen tuli mustaa vettä..vielä on vähän kossua ja nelosronkeloo näillä ei pitkä'lle pötlitä prjkl..ja 200 taas menny ja 7päivää..
muutama vuosis itten oli shulkavalla shaimaalla shaaritontti iso 9000 eukkuu..
Luin ajatuksella. No lähdehän enkelten kaupungista pohjoseen kanadaan. Kyllä kelpaisi. Mutta itse uudessa penthousessani taidan joutuu tyytymään suomen korpeen tai sitten ruotsi-norja rajamailla..taalaimaalla.. siis mökkipolitiikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627