https://www.youtube.com/watch?v=L8ehw3Ko3kI
Ja oikeassa hän on. Ainakin 90 prosenttia suomalaisista naisista ansaitsee sen. Pelkkiä horoja.
Rohkea mies ilmaisee mielipiteensä feministeille
13
<50
Vastaukset
Sairas aloitus, ei voi muuta sanoa. Miettikää itse miltä tuntuisi jos joku nainen sanoisi "90 prosenttia suomalaisista miehistä ansaitsee perseraiskauksen"?
- KilttiMies89
Tuu tänään baariin niin mä kerron sulle kaikki mielipiteeni päin naamaa, ei jännitä enää.
KilttiMies89 kirjoitti:
Tuu tänään baariin niin mä kerron sulle kaikki mielipiteeni päin naamaa, ei jännitä enää.
En kieltämättä ole käynyt viihteellä pariin kuukauteen koska en ole yksin viitsinyt alkaa baareja kierrellä, mutta onneksi vaikka baariin menisinkin niin todennäköisyys kohdata sua siellä olisi hyvin minimaalisen pieni. En jaksa uskoa että asut edes samalla paikkakunnalla, tai oikeastaan edes samassa maakunnassa...
Mutta parempi tapa kuin alkaa päin naamaa öykkäröidä on varmaan sanoa ne kaikki mielipiteet täällä netissä. Näin eivät baarien asiakkaat joudu naisvihan kohteeksi, mikä sekin on aina pahempaa päin naamaa ilmaistuna.- KilttiMies89
palstalutka kirjoitti:
En kieltämättä ole käynyt viihteellä pariin kuukauteen koska en ole yksin viitsinyt alkaa baareja kierrellä, mutta onneksi vaikka baariin menisinkin niin todennäköisyys kohdata sua siellä olisi hyvin minimaalisen pieni. En jaksa uskoa että asut edes samalla paikkakunnalla, tai oikeastaan edes samassa maakunnassa...
Mutta parempi tapa kuin alkaa päin naamaa öykkäröidä on varmaan sanoa ne kaikki mielipiteet täällä netissä. Näin eivät baarien asiakkaat joudu naisvihan kohteeksi, mikä sekin on aina pahempaa päin naamaa ilmaistuna.Pelkäät siis mua, no ainakin olen saanut jotain aikaan...
- ininäääääää
KilttiMies89 kirjoitti:
Pelkäät siis mua, no ainakin olen saanut jotain aikaan...
Kyllä hyttysenkin ininä ärsyttää mutta ei niitä pelkää.
- KilttiMies89
Totuus feminismistä. Olen valmis kertomaan tuon kenelle tahansa naiselle tänään baarissa kasvotusten.
https://www.youtube.com/watch?v=Za-io9K16wg- KilttiMies89
Olen valmis tekemään sitä likaista työtä muiden miesten hyväksi jos muilla miehillä ei ole munaa kertoa totuutta naisille. Olen valmis vastaanottamaan vaikka minkälaisen paskamyrskyn niskaani.
- eivittumikääijä
Ei vittu mikä äijä, ja profiilikuvakseen laittanut jonkun 30 vuotta vanhan potretin.
- m.wurst
Miksi "rohkea mies" sitten peittää kasvonsa?
- KilttiMies89
Jos on vaikka hyvä palkkaisessa duunissa niin ei halua ottaa sitä riskiä että saa potkut kun sanoo rehellisesti mielipiteensä julkisesti jos siellä sattuu olemaan vaikka joku feministi esimies- asemassa.
- työtönätmi
KilttiMies89 kirjoitti:
Jos on vaikka hyvä palkkaisessa duunissa niin ei halua ottaa sitä riskiä että saa potkut kun sanoo rehellisesti mielipiteensä julkisesti jos siellä sattuu olemaan vaikka joku feministi esimies- asemassa.
Varmaan on joo hyvä palkkaisessa esimiesasemassa, eiköhän kuitenkin ole työtön ätmi..
- KilttiMies89
Voin mennä baarissa sanomaan naisille tyyliin "feminismi on ihan syvältä sieltä, etkai sä vaan ole feministi?"
- AsianVierestä
HAUSKINTA ON SE ETTEI KYLTTIÄ PITÄNYT MIE SOLE EDES KRISTITTY!
Ja jotkut lutkat haukkuvat suomalaisia miehiä syystä mikä on täysin ulkona suomalaisen miehen elämästä ja käsityksestä. Syyttäjät voisivat nyt miettiä mikä on todistusaste syytöksille, onko mies edes suomalainen? Hyi, vittu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344