Rohkea mies ilmaisee mielipiteensä feministeille

udr

13

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairas aloitus, ei voi muuta sanoa. Miettikää itse miltä tuntuisi jos joku nainen sanoisi "90 prosenttia suomalaisista miehistä ansaitsee perseraiskauksen"?

      • KilttiMies89

        Tuu tänään baariin niin mä kerron sulle kaikki mielipiteeni päin naamaa, ei jännitä enää.


      • KilttiMies89 kirjoitti:

        Tuu tänään baariin niin mä kerron sulle kaikki mielipiteeni päin naamaa, ei jännitä enää.

        En kieltämättä ole käynyt viihteellä pariin kuukauteen koska en ole yksin viitsinyt alkaa baareja kierrellä, mutta onneksi vaikka baariin menisinkin niin todennäköisyys kohdata sua siellä olisi hyvin minimaalisen pieni. En jaksa uskoa että asut edes samalla paikkakunnalla, tai oikeastaan edes samassa maakunnassa...

        Mutta parempi tapa kuin alkaa päin naamaa öykkäröidä on varmaan sanoa ne kaikki mielipiteet täällä netissä. Näin eivät baarien asiakkaat joudu naisvihan kohteeksi, mikä sekin on aina pahempaa päin naamaa ilmaistuna.


      • KilttiMies89
        palstalutka kirjoitti:

        En kieltämättä ole käynyt viihteellä pariin kuukauteen koska en ole yksin viitsinyt alkaa baareja kierrellä, mutta onneksi vaikka baariin menisinkin niin todennäköisyys kohdata sua siellä olisi hyvin minimaalisen pieni. En jaksa uskoa että asut edes samalla paikkakunnalla, tai oikeastaan edes samassa maakunnassa...

        Mutta parempi tapa kuin alkaa päin naamaa öykkäröidä on varmaan sanoa ne kaikki mielipiteet täällä netissä. Näin eivät baarien asiakkaat joudu naisvihan kohteeksi, mikä sekin on aina pahempaa päin naamaa ilmaistuna.

        Pelkäät siis mua, no ainakin olen saanut jotain aikaan...


      • ininäääääää
        KilttiMies89 kirjoitti:

        Pelkäät siis mua, no ainakin olen saanut jotain aikaan...

        Kyllä hyttysenkin ininä ärsyttää mutta ei niitä pelkää.


    • KilttiMies89
      • KilttiMies89

        Olen valmis tekemään sitä likaista työtä muiden miesten hyväksi jos muilla miehillä ei ole munaa kertoa totuutta naisille. Olen valmis vastaanottamaan vaikka minkälaisen paskamyrskyn niskaani.


      • eivittumikääijä

        Ei vittu mikä äijä, ja profiilikuvakseen laittanut jonkun 30 vuotta vanhan potretin.


    • m.wurst

      Miksi "rohkea mies" sitten peittää kasvonsa?

      • KilttiMies89

        Jos on vaikka hyvä palkkaisessa duunissa niin ei halua ottaa sitä riskiä että saa potkut kun sanoo rehellisesti mielipiteensä julkisesti jos siellä sattuu olemaan vaikka joku feministi esimies- asemassa.


      • työtönätmi
        KilttiMies89 kirjoitti:

        Jos on vaikka hyvä palkkaisessa duunissa niin ei halua ottaa sitä riskiä että saa potkut kun sanoo rehellisesti mielipiteensä julkisesti jos siellä sattuu olemaan vaikka joku feministi esimies- asemassa.

        Varmaan on joo hyvä palkkaisessa esimiesasemassa, eiköhän kuitenkin ole työtön ätmi..


    • KilttiMies89

      Voin mennä baarissa sanomaan naisille tyyliin "feminismi on ihan syvältä sieltä, etkai sä vaan ole feministi?"

    • AsianVierestä

      HAUSKINTA ON SE ETTEI KYLTTIÄ PITÄNYT MIE SOLE EDES KRISTITTY!
      Ja jotkut lutkat haukkuvat suomalaisia miehiä syystä mikä on täysin ulkona suomalaisen miehen elämästä ja käsityksestä. Syyttäjät voisivat nyt miettiä mikä on todistusaste syytöksille, onko mies edes suomalainen? Hyi, vittu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe