Kyllä, vihaan naisia!

Misogynia

Mutta se on OK koska nämä h***** ansaitsevat sen. Suomalaiset naiset ovat roskaa.

23

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen suomalainen nainen 100% todenäköisesti eivät olleet suomalaisia naisia.

• mitänillität

Muuta ulkomaille.
      Saudeissa on kuulemma kivaa.

• JossainMuualla

Suosittelen aloittajalle Afganistania.

• Kurppa-nainen

Ai ai mikäs nyt on. Etkä ole saanu naista koskaan siitä se viha tulee ei ole naisten vika että ole rumilus.

• Olipas kyynistä. Aina voi kokeilla miestä.

• mä.jätän.kyl.väliin

Miltä tuntui?

• mä.jätän.kyl.väliin kirjoitti:

Miltä tuntui?

En minä vihaa naisia.

• Yhyhyhyyy..

• Eikoskesua

Puhuttiin naisista. Ylikäyneet mummut on ilmaa mielipiteineen.

• KurppaN

Byäää...

• Seuraaja

Onko tämä Palstalutkan aloitus?

• No ei todellakaan.

• Hjjh

Joka maassa paikalliset ätmit ovat sitä mieltä että heidän oman maansa naiset ovat kamalia mutta jossain muualla on jokin ihanuuksien ihmemaa jossa miestä, eli näitä ätmejä, arvostetaan.

• Ghhgggh

Ehkä mutta onko muualla tätä, nuori naislaulaja tekee laulun siitä kuinka hän matkustaa ulkomaille nussittavaksi:

Sanni Jacuzzi

Ei varmana ole. Ja ajattele että joskus suomalaiset naiset puhuivat venakoista ja thaikuista itätyttöinä. Kukahan se todellinen huora on?

• sinämyös

Äitisi on roskaa kun sinut synnytti.

• Onsehienoa

Kenen haluaisit harmistuvan avauksestasi? Tuskin tunteellasi on kovinkaan monelle mitään merkitystä.

• Hhjhgff

No en tiedä mutta aika monta vastausta on tullut. Puen sanoiksi monen miehen tunteet ja se osuu arkaan paikkaan palstanaisille

• Fantastista

Ai sie puhut muidenkin suulla.
        Huorittelu ja naisviha alkaa olla niin kulunutta virttä. Keksisitkö vielä lisää provoavia aloituksia.
        Huorittelu ja toisia alentava ajattelutapa tekee ihmisestä lähinnä säälittävän omine ongelmineen.

Et varmaan koskaan tee lapsia. Muutenhan sinulla olisi huoranpenikoita.

• JossainMuualla
        Hhjhgff kirjoitti:

No en tiedä mutta aika monta vastausta on tullut. Puen sanoiksi monen miehen tunteet ja se osuu arkaan paikkaan palstanaisille

Ota heti jalat pois suustani!

• Jenkkakahvat

Juuri niin Suomalaiset naiset on tekopyhiä. Siinä se ilmenee kun ne ottaa kumppanikseen mieluummin sen toisen oman miehen, kuin poikamihen tai lesken. Lisäksi ne on mielestään parempia ja kauniimpia kuin ovatkaan, Näin siitä huolimatta vaikka olis kolmin kertaiset jenkka kavat vyötärön paikalla ja lepakon lentimiä muistuttavat käsivarret lepattelisi tuulessa. Lisäksi on niin, että ne ei osaa tehdä henkilökohtaista valintaa miesten suhteen, siis miehestä on jonkin muunkin naisen välitettävä.
      Mieluusti roudaisin kaikki yli viis kymppiset muijat jonnekkin mamujen välipalaksi.

• tee.jotain.vittu

Niin tai lähde itse vaikka Aasiaan, ei tarvitsisi tuota kitinää kuunnella.

• Tasarvotsuomessa
        tee.jotain.vittu kirjoitti:

Niin tai lähde itse vaikka Aasiaan, ei tarvitsisi tuota kitinää kuunnella.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!

• miks

Miks sun niistä yli viiskymppisistä muijista ja niiden jenkkakahvoista ollenkaan tarttee piitata? Keskity niihin nuorempiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5076
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1850
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1815
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1638
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1197
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1184
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      984
    Aihe