Kyllä, vihaan naisia!

Misogynia

Mutta se on OK koska nämä h***** ansaitsevat sen. Suomalaiset naiset ovat roskaa.

23

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen suomalainen nainen 100% todenäköisesti eivät olleet suomalaisia naisia.

    • mitänillität

      Muuta ulkomaille.
      Saudeissa on kuulemma kivaa.

      • JossainMuualla

        Suosittelen aloittajalle Afganistania.


    • Kurppa-nainen

      Ai ai mikäs nyt on. Etkä ole saanu naista koskaan siitä se viha tulee ei ole naisten vika että ole rumilus.

    • Olipas kyynistä. Aina voi kokeilla miestä.

      • mä.jätän.kyl.väliin

        Miltä tuntui?


      • mä.jätän.kyl.väliin kirjoitti:

        Miltä tuntui?

        En minä vihaa naisia.


    • Yhyhyhyyy..

      • Eikoskesua

        Puhuttiin naisista. Ylikäyneet mummut on ilmaa mielipiteineen.


    • KurppaN

      Byäää...

    • Seuraaja

      Onko tämä Palstalutkan aloitus?

      • No ei todellakaan.


    • Hjjh

      Joka maassa paikalliset ätmit ovat sitä mieltä että heidän oman maansa naiset ovat kamalia mutta jossain muualla on jokin ihanuuksien ihmemaa jossa miestä, eli näitä ätmejä, arvostetaan.

      • Ghhgggh

        Ehkä mutta onko muualla tätä, nuori naislaulaja tekee laulun siitä kuinka hän matkustaa ulkomaille nussittavaksi:

        Sanni Jacuzzi

        Ei varmana ole. Ja ajattele että joskus suomalaiset naiset puhuivat venakoista ja thaikuista itätyttöinä. Kukahan se todellinen huora on?


    • sinämyös

      Äitisi on roskaa kun sinut synnytti.

    • Onsehienoa

      Kenen haluaisit harmistuvan avauksestasi? Tuskin tunteellasi on kovinkaan monelle mitään merkitystä.

      • Hhjhgff

        No en tiedä mutta aika monta vastausta on tullut. Puen sanoiksi monen miehen tunteet ja se osuu arkaan paikkaan palstanaisille


      • Fantastista

        Ai sie puhut muidenkin suulla.
        Huorittelu ja naisviha alkaa olla niin kulunutta virttä. Keksisitkö vielä lisää provoavia aloituksia.
        Huorittelu ja toisia alentava ajattelutapa tekee ihmisestä lähinnä säälittävän omine ongelmineen.

        Et varmaan koskaan tee lapsia. Muutenhan sinulla olisi huoranpenikoita.


      • JossainMuualla
        Hhjhgff kirjoitti:

        No en tiedä mutta aika monta vastausta on tullut. Puen sanoiksi monen miehen tunteet ja se osuu arkaan paikkaan palstanaisille

        Ota heti jalat pois suustani!


    • Jenkkakahvat

      Juuri niin Suomalaiset naiset on tekopyhiä. Siinä se ilmenee kun ne ottaa kumppanikseen mieluummin sen toisen oman miehen, kuin poikamihen tai lesken. Lisäksi ne on mielestään parempia ja kauniimpia kuin ovatkaan, Näin siitä huolimatta vaikka olis kolmin kertaiset jenkka kavat vyötärön paikalla ja lepakon lentimiä muistuttavat käsivarret lepattelisi tuulessa. Lisäksi on niin, että ne ei osaa tehdä henkilökohtaista valintaa miesten suhteen, siis miehestä on jonkin muunkin naisen välitettävä.
      Mieluusti roudaisin kaikki yli viis kymppiset muijat jonnekkin mamujen välipalaksi.

      • tee.jotain.vittu

        Niin tai lähde itse vaikka Aasiaan, ei tarvitsisi tuota kitinää kuunnella.


      • Tasarvotsuomessa
        tee.jotain.vittu kirjoitti:

        Niin tai lähde itse vaikka Aasiaan, ei tarvitsisi tuota kitinää kuunnella.

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!


      • miks

        Miks sun niistä yli viiskymppisistä muijista ja niiden jenkkakahvoista ollenkaan tarttee piitata? Keskity niihin nuorempiin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe