Rumat reppanat , olette epäisänmaallisia maanpettureita!

SuomiSuomalaisilleEiApin

joutuvat tyytymään kääpiöapinoihin, eivät saa normaalia naista. Tuhoatte suomalaisen kulttuurin!

17

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiSuomalaisilleEiApin

      Hävetkää!

    • äitisituhosi

      Äitisi sitä tuhosi kun sinua ei abortoinut.

      • dsalkjklb

        Nuori ja hoikka thaikku on aina parempi vaihtoehto kuin keski-ikäinen suominauta.


      • Kaunis.nainen

        Tuskin, se nuori ja hoikka thaikku tosissaan rakastuu Suomi porsaaseen vaan ottaa kaiken hyödyn irti, eikä nämä tyhmät porsaat, sitä itse edes tajua..


      • lkdjf
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        Tuskin, se nuori ja hoikka thaikku tosissaan rakastuu Suomi porsaaseen vaan ottaa kaiken hyödyn irti, eikä nämä tyhmät porsaat, sitä itse edes tajua..

        Eiks se oo sama juttu keski-ikäisten suominautojen kanssa? Naudoilta vaan ei saa mitään vastineeksi.


      • Eitotta

        Vanhalta kämyiseltä ukolta mitään huolikkaan.. se pieni pili kaivettava valtavan röllön alta.. No thaikkuja varmaan inhottaa lihava ja haiseva lerppa,mutta kun vaihtoehtoja ei ole, kun perhekkin elätettävä..


      • mitä.vittua
        Eitotta kirjoitti:

        Vanhalta kämyiseltä ukolta mitään huolikkaan.. se pieni pili kaivettava valtavan röllön alta.. No thaikkuja varmaan inhottaa lihava ja haiseva lerppa,mutta kun vaihtoehtoja ei ole, kun perhekkin elätettävä..

        Valtavan röökin alta?


      • Nuo
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        Tuskin, se nuori ja hoikka thaikku tosissaan rakastuu Suomi porsaaseen vaan ottaa kaiken hyödyn irti, eikä nämä tyhmät porsaat, sitä itse edes tajua..

        Kauhean näköisiä ovat nämä thaimaalaiset "naiset".


      • Trollitpalstallataas
        Nuo kirjoitti:

        Kauhean näköisiä ovat nämä thaimaalaiset "naiset".

        Ei niiden kanssa ole pakko seurustella jos noin ajattelee, eihän kukaan pakota syömään ruokaakaan josta et pidä. Jokaisella on erilainen maku ja makuasioista ei voi kiistellä.


      • hgfg

        ei ,


    • AsianVierestä

      Joku taitaa olla epäonnistunut elämässään ja ihmisyydessään kun jatkuvasti kirjoittelee tällaisia aloituksia?
      Harmi jos on syönyt liikaa ja menettänyt aviomiehen selkärangan musertuessa hänen painonsa alle.
      Herää, et voi syyttää siitä ulkomaalaisia, olet syönyt kaiken ruoan ihan itse!

    • Hjjh

      Kenties joku haluaa paljastaa kaksoisstandardi. Aasialaisia naisia saa nimitellä tosi törkeillä nimityksillä eikä kukaan älähdä eikä sensuuri iske.

      Käytäpä samaa kieltä arabimiehistä tai esim somaleista tai naisistakin kaapunaisista. Olisi erilainen reaktio.

      • Useammin tällä palstalla kyllä haukutaan ne nekrut, arabit, ja vielä kaupan päälle niiden kanssa heilastelevat naiset. Nämä thaikkujen vihaamisviestit ovat alkaneet tupsahdella palstalle vasta muutaman viime viikon aikana, joku on ollut nyt poikkeuksellisen aktiivinen.


      • AsianVierestä
        palstalutka kirjoitti:

        Useammin tällä palstalla kyllä haukutaan ne nekrut, arabit, ja vielä kaupan päälle niiden kanssa heilastelevat naiset. Nämä thaikkujen vihaamisviestit ovat alkaneet tupsahdella palstalle vasta muutaman viime viikon aikana, joku on ollut nyt poikkeuksellisen aktiivinen.

        Ja mitä nämä ulkomaalaisten vihaajat kostuvat tuosta kirjoittelusta?
        Minun mielestä on aivan sama nussiiko se mies valaan kanssa tai nainen elefantin kanssa, ei paljon kiinnosta ja se joka on asian keskiössä tuntee sen oman tekonsa omassa nahassaan joten...kiinnostavuus on tasan nolla.


      • jalkasienionvaarallinen
        palstalutka kirjoitti:

        Useammin tällä palstalla kyllä haukutaan ne nekrut, arabit, ja vielä kaupan päälle niiden kanssa heilastelevat naiset. Nämä thaikkujen vihaamisviestit ovat alkaneet tupsahdella palstalle vasta muutaman viime viikon aikana, joku on ollut nyt poikkeuksellisen aktiivinen.

        Miksi vihata thaikkuja, eihän niistä ole haittaa, ovat hyväkäytöksisiä ja mukavia...? -_-


      • jalkasienionvaarallinen kirjoitti:

        Miksi vihata thaikkuja, eihän niistä ole haittaa, ovat hyväkäytöksisiä ja mukavia...? -_-

        No minä en vihaa ihmisiä pelkän kulttuuritaustan tai kansalaisuuden perusteella. Luulen että suurin osa anonyymeistä huutelijoista on trolleja, jotka vain käkättävät "partaansa" kun saavat aiheutettua toisissa kirjoittajissa mielipahaa.


    • Behold_future

      En ole thaimaannaisista kiinnostunut, mutta en heitä kutsuisi tuolla nimellä kuten en ketään muutakaan ihmisryhmää nimittele. Ihan en myös ymmärrä tuota konseptia, että joku tuhoo kulttuurin.

      Matkustaminen kauemmas on aina vain helpompaa, turhaa takertua vanhoollisiin ajatuksiin maailmasta eristäytyneestä maasta kun tulevaisuudessa ihmiset ovat aina vain yhä enemmän tekemisissä maailman kanssa. Kulttuurista osa jää ja osa kehittyy, mitä vikaa siinnä on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe