Kiltti nainen pettämässä

kilttiseksihullu38v

Minulla on 18v avioliitto takana jossa seksielämä oli hyvää ja aktiivista. Hain avioeroa pari vuotta sitten. Ihastuin ja rakastuin mieheen jolla ei juuri kokemuksia naisista. Seurustellaan. Hän ei osaa tehdä naiselle oikein mitään , hänelle riittäisi ihan kerran viikossa seksiä ja minä haluaisin oikeastaan päivittäin. Rakastan suuseksiä ja hänen mielestä se on luonnotonta.

Olen aina ollut vähän liian kiltti luonteeltani mutta sängyssä olen tuhma. Ekan puoli vuotta olin hänelle uskollinen ja kärsin puutteesta mutta sitten lähti lapasesta. Nyt tapailen 2-3 kertaa viikossa naimisissa olevaa miestä jolle vaimo ei anna seksiä. Meidän seksi on täydellistä. Suuseksiä ja kaikkea. Sitten oli yks todella isokaluinen mies jolle en osannut sanoa ei. Sen kanssa olin pari kertaa ja hän halusi paljaalla välttämättä. Annoin kun vihaan itsekkin kumia. Järki oli jäässä.

Nyt tilanne että kuukautiset 10 päivää myöhässä ja pelkään olevani raskaana. Isä voi olla seurustelukumppani (jolla on vauvakuume) tai tämä isokaluinen sinkkumies. Raskaustestit näyttänyt epäonnistunut tulos. Pelottaa. Ja mitä teen jos olen raskaana? Aborttia en aio tehdä. Jos kerron seurustelukumppanille niin todennäköisesti suhde on pilalla. Luottamus poissa.

77

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikavuodatusta

      Noin pitkään tarinaan tarvitaan kaksi kevytlupakorttia.

    • Kysynvaan

      Mikä ihmeen luottamus ja mihin?

    • Cuckuu_sano_CUCKOLD

      Pari pointtii:

      1. Miksi seukkaat nösvän BETA-miehen kanssa, joka ei osaa nussia?

      2. Ehdottomasti kerrot osapuolille totuuden siitä, kuka on lapsen isä! Älä ukota hönöä Beta-pelleä makselemaan ja hoitelemaan Alfan käenpoekasta. Nyt toimit moraalisesti oikein, jo lapsenkin kannalta.

      • kilttiseksihullu38v

        1. Koska hän on kiltti, fiksu ja elämä kunnossa.

        2. Ei sitä tiedä onko se Alfan vai Betan. Jos nyt edes oon. Vahva epäilys silti että olis Alfan koska sen verran kauan beta yrittänyt saada mua raskasksi. Alfan kanssa ei varmasti sovittais saman katon alle kun ollaan kuin yö ja päivä kaikessa. Eikä hän varmasti halua edes suhdetta. Ja yksin lapsen kasvattaminen ei ole mikään unelma. Tosin hänellä myös elämä kondiksessa että elarit sais varmaan mutta kyllä ne elarit ei ole mitään verrattuna siihen että olis toinen aikuinen perheessä.


      • Naisen-moraali-biologiaa

        Eli Beta makselee kulujasi ja elämääsi ja nössönä kuhnurina pyörittää arkea? Hehee, haluat munaa Alfalta (ja geenit lapsellesi), betan haluat maksavan kuluja ja tietämättään hoitavan/kasvattavan Alfan siittämän kakrun omanaan?


      • kilttiseksihullu38v

        Beta ei maksele mitään kuluja eikä asuta saman katon alla. Alfalle kerroin rehellisesti etten käytä ehkäisyä ja halus vedellä kahdesti paljaalla silti.


      • Oot-rehellinen-nainen

        Kerro sille myös rehellisesti totuus isyydestä, jos hänen on!

        Mutta rumin ja mielenkiintoisin homma on tässä: "haluat munaa Alfalta (ja geenit lapsellesi), betan haluat maksavan kuluja ja tietämättään hoitavan/kasvattavan Alfan siittämän kakrun omanaan?" VASTAA TOHON? Rehellisesti..


      • kilttiseksihullu38v

        No ei mun pää kestäis tehdä loppujenlopuksi niin. Sitä mietin että jos oon paksuna voinko antaa raskauden ajan betan luulevan että on hänen ja kun lapsi syntyy vois tehdä isyystestit... Alfan kanssa ensin. Tuskin pystyisin siihenkään. En mä tiiä mitä teen.


      • Kusettajanaisen_logiikka
        kilttiseksihullu38v kirjoitti:

        No ei mun pää kestäis tehdä loppujenlopuksi niin. Sitä mietin että jos oon paksuna voinko antaa raskauden ajan betan luulevan että on hänen ja kun lapsi syntyy vois tehdä isyystestit... Alfan kanssa ensin. Tuskin pystyisin siihenkään. En mä tiiä mitä teen.

        ..No mitäs witun järkeä tossa nyt on?? Petaat vaan myöhempää kusetusratkaisuasi.. Sähän vaan haluat hyötyä hyödyllisestä idiootista raskausaikana ja sitten jätät kuitenkin totuuden kertomatta alfan äpärän synnyttyä!


    • Alfamyös

      Oikeasti himoiset vaan tätä Alfaurosta ja oot järkisyistä sen nössön kanssa joka ei osaa edes panna?

      • Toinen_ALFA

        Tiedoksi muille Alfoille: älkää koskaan vedelkö paljaalla AP:n kaltaisia panorasseja!


      • kilttiseksihullu38v

        Himoitsen. Mutta miksi tää beetta ei osaa antaa tarpeeksi munaa? Vai onko täällä paljoki miehiä jos kohtalaisen tuore suhde kerran viikkossa seksiä on riitävä?


    • sasad

      en sanoisi ap. n olevan kiltti tai tuhmakaan. mikä susta tekee tuhman sängyssä mukamas. pikkutuhma korkeintaan. naurattaa nää termit muutenkin.. ihmiset wannabee olla jotakin.. muhahaa.

    • elämäeiooniinvakavaa

      Anna sen nynnerön leikkiä isää kun se haluaiski isäksi eikä taida itse saada siemennettyä sua :D minkäs ikäisiä nämä sonnit ja eunukit on?

      • kilttiseksihullu38v

        Oma on 35v, Alfa on 47v ja tää naimisissa oleva 32v.


    • h9g82u5890

      Sybian on muodostunut jo yleisanaksi. Mutta jos ei riitä, eiköhän täältä yksityisviesteillä löydää parempaa seuraa.

      • kilttiseksihullu38v

        Mikä sybian?


    • Tämä-selvä

      Toivotaan että sulle pettäjä tapahtuu jotain pahaa.

      • kilttiseksihullu38v

        Mitä pahaa ja miksi? Luuletko että oon ainoa joka hakee seksiä muualta jos omalta ei saa tarpeeksi.
        Kovin on epäkypsää ja ilkeää toivoa toiselle pahaa.


      • Beta-luuserin-itsemurha

        Beta-tuhnu vetää itsensä jojoon. Jonain päivänä kaikki tämä paljastuu sille surkealle aisuri-betalle..


      • kilttiseksihullu38v
        Beta-luuserin-itsemurha kirjoitti:

        Beta-tuhnu vetää itsensä jojoon. Jonain päivänä kaikki tämä paljastuu sille surkealle aisuri-betalle..

        No ei se nyt hirteen mee. Eikä se oo surkea mitenkään muuten kuin seksissä. Ei halua edes oppia tyydyttämään naista.


      • Surkea.betavätys
        kilttiseksihullu38v kirjoitti:

        No ei se nyt hirteen mee. Eikä se oo surkea mitenkään muuten kuin seksissä. Ei halua edes oppia tyydyttämään naista.

        Äijä on niin epämaskuliininen ja vässykkä, ettei osaa nussia. Äijän nainen nussii muita kundeja,, ja nyt mahd. raskaana yhdelle heistä. Äijän nainen aikoo laittaa äijän vastaamaan lapsen kasvaruksesta, houdosta ja kustannuksista. Äihä tulee luulemaan toisen miehen lasta omanaan.

        Sanoisin, että aika surkeasti menee äijällä!


      • L.o.L
        Surkea.betavätys kirjoitti:

        Äijä on niin epämaskuliininen ja vässykkä, ettei osaa nussia. Äijän nainen nussii muita kundeja,, ja nyt mahd. raskaana yhdelle heistä. Äijän nainen aikoo laittaa äijän vastaamaan lapsen kasvaruksesta, houdosta ja kustannuksista. Äihä tulee luulemaan toisen miehen lasta omanaan.

        Sanoisin, että aika surkeasti menee äijällä!

        !Äijä on niin epämaskuliininen ja vässykkä..."

        Voiko tuollaista vässykkää muka sanoa äijäksi?
        Mun mielestäni äijä on juuri sellainen maskuliininen nussija.


      • puhekieltä
        L.o.L kirjoitti:

        !Äijä on niin epämaskuliininen ja vässykkä..."

        Voiko tuollaista vässykkää muka sanoa äijäksi?
        Mun mielestäni äijä on juuri sellainen maskuliininen nussija.

        puhekielinen ilmaisu. Äijä = Dude, heebo


    • Lapsen joko pidät tai et, mut kyllä naisella nyt sen verran pitäis olla munaa, et uskaltais kertoa sille betavässykälle ettet mitenkään pysty olemaan uskollinen.

      • Mitä.sie.höpäjät

        Jaa että oikein nainen ottamassa vatuuta tekojensa/valintojensa seurauksista?? Buahahahahahaaaaaaa!!!! Nythän sää vasta vitsin murjaisit!


    • seonmuodissa

      Kokeilkaa polyamoriaa.
      #uusinkotivinkki
      #polyperhe

      • seonmuodissa

        Silloin ei niin väliä kenen kersa. Ja kaikki saa mitä haluaa.


      • kilttiseksihullu38v
        seonmuodissa kirjoitti:

        Silloin ei niin väliä kenen kersa. Ja kaikki saa mitä haluaa.

        Tuskimpa miehiä innostais kyseinen järjestely vaikka ihanahan se ois :D


      • Alfa-Bull-antais-runtua
        kilttiseksihullu38v kirjoitti:

        Tuskimpa miehiä innostais kyseinen järjestely vaikka ihanahan se ois :D

        Sitä beta-luuseria nussitaisiin vankilatyylin tossa skenaariossa! Aisurin totaalinöyryytys: naisen roolissa naitavana..


    • Hohhoiii

      Jos tuo typerä sepustuksesi on totta sitähän saat mikä oli leikkisi tilaus. Onko sinusta edes äidiksi.

      • kilttiseksihullu38v

        No ihan oon kaksi fiksua lasta kasvattanut jo:) lukiossa molemmat ja pärjäävät loistavasti. Ei kai se tee huonoa äitiä jos sattuu munasta tykkäämään.


      • Top-Jere.K
        kilttiseksihullu38v kirjoitti:

        No ihan oon kaksi fiksua lasta kasvattanut jo:) lukiossa molemmat ja pärjäävät loistavasti. Ei kai se tee huonoa äitiä jos sattuu munasta tykkäämään.

        Astun molempia paljaalla. Tulevat tod.näk äitiinsä..


    • Nipsukka40

      Onko tämä Alfauros iso muualtakin kuin sieltä mitä sait paljaana? Eikö Alfat oo aina isompia kuin muut siis eläinmaailmassakin?

      • kilttiseksihullu38v

        Joo onhan se yli 190cm.


    • Nipsukka-40

      Niin ja ehkä tämä Alfa halusikin sinut paksuksi kerta halusi paljaalla välttämättä? Kyllähän Alfat haluaa siittää ja saada omia jälkeläisiä:)

      • Ap-halusi-Alfan-siemenen

        Väärin. Alfaa ei kiinnosta - tekee mitä haluaa. Kohti seuraavaa naista, ja naisia riittää!

        AP halusi saada Alfan lastin sisäänsä (alfa halusi panon paljaalla), vaikka AP koittaakin kiemurrella, tästä oli kyse. Alfan kuuma pano ja priimageenit - kun semmon tilaisuus tulee - nainen haluaakin paljaalla VAIKKA TIETÄÄ ETTEI KÄYTÄ EHKÄISYÄ.


      • kilttiseksihullu38v

        Niin kyllä sillä varmaan naisia riittää mutta silti antaisin sille heti uudestaan jos pyytäis. Ja paljaalla. Joku siinä saa minut sekaisin, liekkö sitten se valtava aisa vai mikä.


    • Vaimojokatietää

      No jos satut olemaan ukkoni kakkonen joka on "jätetty" ja tapailet sitä vielä niin enhän voi teitä estää. Se mitä taas sinusta kertoi on sinun kysyttävä minulta. En tosiaan suostu peräreikää antamaan kuten sinä. Joten käykööt nyt sitten sitä reikää hakemassa. Mutta muista ettet rahaa enään saa. Pidä hauskaa. Muista kuitenkin että kerron yhteisille tutuille mitä se sulta sai. Jos kiinni jäätte toisen kerran toki se lähtee pakottaen ja rumasti. Mutta nyt en voi muuta uskoa mitä vastaa kun kysyn sinusta ja mitä kertoo. Tiedät numeroni soita kun kyllästyt reikänä olemiseen.

      • Ei-sullakaan-hyvin-mene

        Hei sekopää, tuskin on sun petturimiehestäs kyse.. vittu mitä vatipäitä ihmiset ovat..


      • kilttiseksihullu38v

        Mitä vit.... :D mä en kuule sun ukkoa pane. Ei ole yhteisiä tuttuja ja en tiiä kenenkään vaimojen numeroita eikä tarvi tietää. Mistä hitosta sä tämmösen vetaisit :D
        Sitä paitsi ei mua haittaa olla naimusissa olevalle pelkkä seksilelu niin se mieski on mulle ja se sopii molemmille.


    • Pildee

      jakoon vaan kun se luonnistuu, kyllä se isukki joskus selkiää sullekin.

    • kilttiseksihullu38v

      Koukussa seksiin ja kai pettämiseenki jo... tänään harrastanut sitä kahden naimisissa olevan miehen kanssa ja nyt oman kumppanin luona.

      • Kiinnostaisi myös sekstailla sun kanssa, laita sähköpostia. Ja on kohtuu iso..


      • Tyyre-Loman-B

        Varo! Noilta bi-miehiltä saa kaikenlaisia pöpöjä..


      • kilttiseksihullu38v

        Ketä tarkoitat bi-miehillä?


      • Down_Low-miehet

        Paljaalla vetäjistä 475 on biseksuaaleja.. Eivät käytä kortsuu miähen kaa koska se tarkoittas et miettivät mitä tekevät.. uskottelevat tellensä olevansa vaan heteroja , joille vain tapahtuu "hetken huumassa" miestenvälistä!

        Naisia nussivat sitten tietenkin myös paljaalla.


      • Down_Low-miehet
        Down_Low-miehet kirjoitti:

        Paljaalla vetäjistä 475 on biseksuaaleja.. Eivät käytä kortsuu miähen kaa koska se tarkoittas et miettivät mitä tekevät.. uskottelevat tellensä olevansa vaan heteroja , joille vain tapahtuu "hetken huumassa" miestenvälistä!

        Naisia nussivat sitten tietenkin myös paljaalla.

        4/5 siis


    • provoilua

      Todella ala-arvoinen provo. Kehittele seuraavasta tarinasta pikkuisen älykkäämpi provo, jos kykenet.
      Kukaan ei VOI olla noin tyhmä!

      • kilttiseksihullu38v

        Provo... miksi ja ketä vastaan? Oliski provo mutta ihan on oikeaa elämää. Ja kukaan muuko täällä ei makaa kuin vain yhden ihmisen kanssa?


      • Kyllähän-se-nyt-tiedossa

        No kerros sitten, jos ei provo, että ootko raskaana vai et?


      • onkovaiei
        kilttiseksihullu38v kirjoitti:

        Provo... miksi ja ketä vastaan? Oliski provo mutta ihan on oikeaa elämää. Ja kukaan muuko täällä ei makaa kuin vain yhden ihmisen kanssa?

        Pitäisi näkyä jo raskaustestissä ootko raskaana vai et, joten kerropa tulos.


    • sellaistasit

      Mitäs jos kävisit oikeissa raskaustesteissä vaikka en kyllä ymmärrä että miten voi sanoa apteekin testi jotain epäkelpo sanaa. Eikös niissä ainakin ennen ollut vaan yksi viiva tai kaksi viivaa eli voithan sen testin uudenkin ostaa niin perus asia selviää. Että oletko vai et raskaana. Sitten voit kysyä sitäkin asiaa voiko esim itse maksaen vauvan masussa kasvavan isyyttä selvittää dna testillä. Jos sanot asian niin kai nuo kaksi miestä ainakin mahdollisesti siis voisivat ehkä mahd haluta lapsen. Ja mahd haluta kasvattaa lasta yhdessä Jos naimisissa oleva kerran ei saa tarpeeksi seksiä nin voihan olla että voisi mahdollisesti haluta erota niin sitä siis tarkoitin. Mutta siis noilta kahdelta pitäis saada heidän DNA näyte jos lapsen isän voisi esim lapsivedestä mahd luokitella. Se iso kankinen ei ehkä sovellu muutenkaan isäksi niin sen voisi ehkä jättää laskuista noin niinkuin perheen perustamista ajatellen. Jos sitten hänen lapsenkin haluat pitää niin sittenhän se on elarien varassa se lapsen kasvatus ja voihan se mennä sen avioliitossa olevan tai tulevan jonkun eksän tai sun nykyisen seurustelusuhteen kanssa poikki että menee joka tapauksessa ehkä ylsinhuoltajuuteen. Sähän sen päätät sitten mitä teet, kasvatat vai et uuden lapsen. Jos kerta muitten kanssa olet spärdäriä käyttänyt niin eikös se sitten tod näköisesti ole sen iso kankisen vaikkei tietty ihan sata varmaa sekään asia olekaan. Tarkista ensimmäiseksi ihneessä oletko oikeasti raskaana vai ei!(En tiedä kuinka vaikeaa tai helppoa nykyään on saada keskeytys esim raskaudelle mutta se pitää tehdä 3 ensimmäisen raskauskuukauden aikana sitä ei voi tehdä sen jälkeen enää. Kai toive ja perustelu riittää keskeytykselle). Oletko katolilainen kun et ajattele esim aborttia kun sinulla on jo lapset esim lukiossa etkä ole ehkä siten ihan pakko tilanteessa että lapsen olisi ihan pakko syntyä. Lapsi ansaitsee ehkäpä sen että tuntee olevansa haluttu. Jotenkin tunnut olevan enemmän kiinnostunut oman seksin määrän riittävyydestä kuin että käyttäisit aikaa lapsen kanssa olemiseen että mieti ettei lapsen tarvitse tuntea itseään ylimääräiseksi.

    • Öö mikä susta tekee kiltin

      1. Sekö, että petät miestäsi
      2. Sekö, että altistat kaikki kumppanisi sukupuolitautien vaaraan?
      3. Sekö, että annat panna paljaalla, vaikka tiedät ettei ole ehkäisyä
      4. Sekö, että et ole valmis kertomaan mitään
      5. Sekö, ettet mene ostamaan raskaustestiä
      6. Sekö, että sinulla on suhde varatun kanssa.
      7. Sekö, että olet kohta kasvattamassa mahdollisesti isätöntä lasta
      8. Sekö, että olet luultavasti iäkäs synnyttäjä ja asetat lapsesi vaaraan.

      • kilttiseksihullu38v

        Se että olen kiltti muuten elämässä, en ehkä seksuaalisesti. Ja mitä minun pitäisi kertoa sinulle tai muille?


      • kilttiseksihullu38v

        Niin enkä aio kasvattaa isätöntä lasta vaan isyys selviää kyllä.


      • Onko ihminen kiltti jos ei tee muuta pahaa kuin hakkaa vaimoaan ja senkin vaan kännissä?


      • kilttiseksihullu38v

        Pikkusen on eri asia. Olin 18v naimisissa enkä pettänyt ikinä. Nyt on kumppani jolta saan liian vähän seksiä. Ja joo tiedän ettei oikeuta pettämään mutta silti olen näin tehnyt. Siitä ei pääse enää mihinkään.


      • kilttiseksihullu38v

        Kuinkas monta seksikumppania sinulla ollut ja oletko aina ollut 100%:sesti uskollinen?


      • kilttiseksihullu38v kirjoitti:

        Kuinkas monta seksikumppania sinulla ollut ja oletko aina ollut 100%:sesti uskollinen?

        Minun seksikumppaninin eivät liity tähän asiaan mitenkään, enkä ole sanonut olevani kiltti.

        Ja sinä petät itseäsi kertomalla olevasi kiltti. Seksuaalisuudessa ei sinänsä ole mitään pahaa. Ihminen voi olla kiltti vaikka harrastaisi hurjimpia seksileikkejä, mutta jos kun mukaan astuu pettäminen ja valehtelu asia muuttuu.

        Naisistakin yleenä erotetaan parisuhde- ja panosuhdemateriaali.


      • Ap.elää.itsepetoksessa
        Yogamies kirjoitti:

        Minun seksikumppaninin eivät liity tähän asiaan mitenkään, enkä ole sanonut olevani kiltti.

        Ja sinä petät itseäsi kertomalla olevasi kiltti. Seksuaalisuudessa ei sinänsä ole mitään pahaa. Ihminen voi olla kiltti vaikka harrastaisi hurjimpia seksileikkejä, mutta jos kun mukaan astuu pettäminen ja valehtelu asia muuttuu.

        Naisistakin yleenä erotetaan parisuhde- ja panosuhdemateriaali.

        Juurikin näin.

        Next step: GAMBIAN MATKAILU... ;)


      • Kärtty
        Yogamies kirjoitti:

        Minun seksikumppaninin eivät liity tähän asiaan mitenkään, enkä ole sanonut olevani kiltti.

        Ja sinä petät itseäsi kertomalla olevasi kiltti. Seksuaalisuudessa ei sinänsä ole mitään pahaa. Ihminen voi olla kiltti vaikka harrastaisi hurjimpia seksileikkejä, mutta jos kun mukaan astuu pettäminen ja valehtelu asia muuttuu.

        Naisistakin yleenä erotetaan parisuhde- ja panosuhdemateriaali.

        Olet muuten oikeassa mutta älä puhu ihmisistä materiaalina. Naiset ovat ihmisiä. Ja ihmisistä ei puhuta että he ovat elotonta, käytettäväksi otettavaa materiaalia. Mies joka luokittelee naisia noin, häpäisee itsensä ja alentaa itse itsensä alemman luokan olioksi alentamalla muita.

        Ap haluaisi enemmän ja parempaa seksiä kuin mitä kumppaniltaan saa.
        Usein näillä palstoilla mies valittaa että vaimo ei suostu seksiin ja siksi mies katsoo olevansa oikeutettu pettämiseen.
        Mielestäni kellään ei ole oikeutta tuomita puolisoaan vastentahtoiseen selibaattiin tai huonoon seksielämään. Juttu vain täytyisi ottaa rehellisesti esiin. Mutta miten, se onkin vaikeampi asia...

        Onko siis naisen suostuttava huonoon seksielämään mutta miehen ei? Jos nainen haluaa parempaa seksiä, hän on huonoa "materiaalia"?
        Luokitteletko pettävät miehetkin huonoksi materiaaliksi?


        Ja kyllä ap voi olla kiltti! Jos hän on muuten kunnon ihminen ja hyvä luonne niin silloin hän on kiltti. Mutta yksioikoisesti naisia luokittelevaan ja tuomitsevaan tapaan määrittelet apn ei-kiltiksi hänen seksikäyttäytymisen takia.
        Voisit opetella näkemään naiset moniulotteisemmin. Mutta miesten tyypilliseen tapaan luokittelet karkeasti naisen jalkovälin kautta: Kun nainen seikkailee seksuaalisesti mielestäni liikaa / väärällä tavalla, hän ei voi olla millään muullakaan saralla, ihmisenä, kiltti.


      • Kärtty kirjoitti:

        Olet muuten oikeassa mutta älä puhu ihmisistä materiaalina. Naiset ovat ihmisiä. Ja ihmisistä ei puhuta että he ovat elotonta, käytettäväksi otettavaa materiaalia. Mies joka luokittelee naisia noin, häpäisee itsensä ja alentaa itse itsensä alemman luokan olioksi alentamalla muita.

        Ap haluaisi enemmän ja parempaa seksiä kuin mitä kumppaniltaan saa.
        Usein näillä palstoilla mies valittaa että vaimo ei suostu seksiin ja siksi mies katsoo olevansa oikeutettu pettämiseen.
        Mielestäni kellään ei ole oikeutta tuomita puolisoaan vastentahtoiseen selibaattiin tai huonoon seksielämään. Juttu vain täytyisi ottaa rehellisesti esiin. Mutta miten, se onkin vaikeampi asia...

        Onko siis naisen suostuttava huonoon seksielämään mutta miehen ei? Jos nainen haluaa parempaa seksiä, hän on huonoa "materiaalia"?
        Luokitteletko pettävät miehetkin huonoksi materiaaliksi?


        Ja kyllä ap voi olla kiltti! Jos hän on muuten kunnon ihminen ja hyvä luonne niin silloin hän on kiltti. Mutta yksioikoisesti naisia luokittelevaan ja tuomitsevaan tapaan määrittelet apn ei-kiltiksi hänen seksikäyttäytymisen takia.
        Voisit opetella näkemään naiset moniulotteisemmin. Mutta miesten tyypilliseen tapaan luokittelet karkeasti naisen jalkovälin kautta: Kun nainen seikkailee seksuaalisesti mielestäni liikaa / väärällä tavalla, hän ei voi olla millään muullakaan saralla, ihmisenä, kiltti.

        "Ja kyllä ap voi olla kiltti! "

        No tässä meillä on näkemysero. Minusta petturi ei ole kiltti, vaikka muuten olisi kuinka kiltti tahansa. Samalla tavalla kuin vaimonhakkaaja ei mielestäni ole kiltti, vaikka hoitaisi työt hyvin ja työskentelisi Unicefin vapaaehtoisena.

        "Onko siis naisen suostuttava huonoon seksielämään mutta miehen ei? Jos nainen haluaa parempaa seksiä, hän on huonoa "materiaalia"?"

        No ei tietenkään, enkä ole sellaista väittänytkään. Jos nainen/mies ei saa tarpeeksi (hyvää) seksiä ja se on kynnyskysymys, niin silloin pitää joko erota tai pyytää lupa parisuhteen ulkopuoleiselle seksille.

        Minusta pitää olla reilu peli ja samat säännöt olipa kyseessä mies tai nainen. Tämä vaan ei pidä käytännön elämässä paikkansa. ja tämä johtuu miesten ja naisten pään sisäisistä säännöistä. Moneen kertaan täälläkin on sanottu, että miehet kyllä harrastavat mielellään irtoseksiä naisten kanssa, mutta parisuhteeseen otetaan mielellään se siveellisempi nainen. Tämähän on selkeä kaksoistandardi, mutta näin vain se miehen mieli toimii.

        Toisaalta naisille on aika iso miinus, jos mies on kokematon. Tämä käsittääkseni taas johtuu siitä, että naisten mielestä itsevarmuus on seksikästä ja miehen pitäisi olla aloitekykyinen ja koetaan, että ensimmäistä kertaa pappia kyydissä oleva ei sellainen ole.

        Tottakai tähän löytyy pokkeuksia säännöstä kymmenia- tai satoja tuhansia, mutta isossa kuvassa asia menee noin.


    • kilttiseksihullu38v

      Tottakai on jo selvinnyt asia. Olen raskaana. Naimisissa oleva ei ole isäehdokas, käytetty kumia aina. Alfan ja oman kumppanin kanssa ollut paljaalla. En ole katolilainen vaan ihan peruskristitty joka kuuluu ev.lut.kirkkoon.
      Aborttia en pysty enkä halua tehdä. Eikä se tarkoita että lapsi lapsi tuntisi itsensä ylimääräiseksi. Jos raskaus menee hyvin ja saan lapsen niin rakastan häntä ja hän tulee olemaan yhtä rakas kuin toisetki lapset jotka asuvat jo omillaan. Voin keskittyä vain häneen ja antaa kaiken huomion hänelle. Minulla on 8kk aikaa valmistautua ajatukseen äitiydestä uudelle ihmiselle. Ja edelleen olen yhtä seksuaslinen kuin aiemminki ja tiedän että tulen olemaan sitä koko raskauden ja myös todella pian lapsen syntymänki jälkeen.

      • Naurattaa-härskisti

        Tiedän mihin tää sun juttus menee.. Et tee mitään testejä, vaan ilmoitat beta-aisuriluuserikumppanillesi että : "kulta, me saadaan lapsi!". Ja tämä hönö ilosta mylvien kasvattaa käenpoekasen!!


    • JeesusSaapuu

      Huoraamiselle ei ole yhtään pätevää syytä Jumalan edessä. Se tie vie kadotukseen ja sekoittaa ajallisenkin elämän. Mutta vielä on mahdollisuus tehdä parannus, tunnustaa syntinsä ja hylätä. Jeesuksen armo ja anteeksiantamus on vielä tarjolla katuvalle syntiselle.

    • kiltintytönsyndrooma

      Kun hokee itselleen, että on kiltti ihminen, niin tottakai sitä silloin on kiltti ihminen. Kun tekee mieli panna päivittäin, niin pitäähän sitä saada vaikka sen eteen joutuisi jatkuvasti valheita sepustamaan. Kiltit ihmiset pettää ja valehtelee vuodesta toiseen eikä siitä ole kenellekään haittaa, ainakaan kiltin ihmisen mielestä.

      Muista kuitenkin, että jos joku joskus satuttaa niitä sinun jo muualla asuvia lapsiasi, niin ei se satuttaja ole paha ihminen. Se tekee niin vain siksi kun sen teki mieli tehdä niin. Se on aivan kiltti tyyppi normaalisti, eikä sitä pidä syyllistää eikä rankaista pahoista teoista.

      Samaten jos joku sitä sinun ihanaa, kaunista tulevaa pikkuistasi päiväkodissa tai koulussa kiusaa, niin se kiusaa kersaasi vain siksi kun sen tekee mieli tehdä niin. Sanot omalle lapsellesi että älä välitä, ei se kiusaaminen haittaa yhtään, se on ihan kiltti lapsi, se vain toteuttaa omia halujaan.

      Tai jos tämä sinun vakiseurustelukumppanisi, se seksin päälle ymmärtämätön tumpelo, lataa sinua nyrkillä nokkaan kun kuulee panemisistasi, niin älä soita poliisia, koeta ymmärtää, että se on superkiltti ihminen ja löi vain siksi kun ei ymmärtänyt sitä, että sinäkin pelkästään hänen parastaan ajatellen kävit vieraissa.

    • eitulepisteitä

      Aloittaja pelaa tosi julmaa peliä lapsensa kustannuksella. Ei hyvä.

    • kilttiseksihullu38v

      Johan täällä on taas kommentteja:D Beta tietää jo ettei ole välttämättä hänen lapsi. Haluaa silti jatkaa seurustelua. Alfalle ei ole mennyt infoa enkä tiedä meneekö edes ennen kuin mahd.tulee isyystestin aika. Alfa vois itsekkin kysyä jotain kun tiesi että ilman ehkäisyä oltiin.

      • Pari.pointtia

        1. Vastuu on sinun: SINUN RUUMISEEN TYÖNNYTTIIN, HALUSIT PALJAALLA ITSE, TIESIT ETTEI EHKÄISYÄ OLLUT MISSÄÄN MUODOSSA, MUTTA SILTI HALUSIT NÄIN. NAISEN ON TODELLA VAIKEATA OTTAA VASTUUTA TEKEMISISTÄÄN! LAPSELLISTA JA
        NOLOA..

        2. Tyypillnen BETA-luuseri. Tämä asia on jo käsitelty yllä olevissa viesteissä, eikä muutenkaan yllätä.

        3. Tiedät itsekin, että et tule tekemään mitään testejä mahdollisen todellisen isyyden selvittämiseksi.. Ks. kohta 2.


    • järkeäeiniinmissään

      Lapsi joutuu elämään epäkypsän, vähä-älyisen aikuisen, kanssa, se on sääli.

      • kilttiseksihullu38v

        Höpönlöpön :) korkeakoulututkinto on niin en luultavasti kovin tyhmä ole;)


      • oletentistätyhmempi
        kilttiseksihullu38v kirjoitti:

        Höpönlöpön :) korkeakoulututkinto on niin en luultavasti kovin tyhmä ole;)

        Kyseinen tutkinto ei ainakaan näissä sinun kirjoituksissasi näy.
        Päinvastoin, näyttää siltä kuin et olisi päässyt edes peruskoulusta läpi.


    • Narkkunainekoolet

      Onpas muka tarina eihän tuota usko kukaan. Pieni kyssäri jos sattus olemaan tuollainen nainen niin miten ihmeessä vielä teet lapsia? Eli osaat omaa lastasi ohjata tulevaisuudessa jos haluttaa niin pettämään vaan. Tuota mitä ajattelit lapselle kertoa isästä? Huh huh ei ihme että juorut jotka kuulee onkin osittain totta. Yöks kaikkea nuo narsistit kirjoittaakin.

      • kilttiseksihullu38v

        Höpsistä älä laita asian viereen maate. Kukapa lapsellensa opettaa pettämistä, tuskin kukaan. Miksi en saisi tehdä lapsia? Sukukypsässä iässä ja kaksi fiksua lasta jo kasvattanut.


      • hellureivaan

        Noita naisia vaan on, ex tyttöystäväni oli samanlainen munahaukka, minä en rittänyt ja aina kun silmä vältti tai olin poissa nainen nussi vieraita. Seuraavaksi tulee mieleen puolisoni joka osottautui vähän samanlaiseksi kun aloittaja, tykkäsi isosta ja nussi naimisissa olevaa miestä ja antoi paljaalla, oneks kuitenkin kierukka joten välttyi raskaudelta mutta jotakin sai, miksi puoliso nai naimisissa olevaa miestä, siitä pääsee eroon helpommin kun tarve tulee, muuten kelpaavat hyväksi panokaveriksi.


      • paljaalla.onkaloon
        kilttiseksihullu38v kirjoitti:

        Höpsistä älä laita asian viereen maate. Kukapa lapsellensa opettaa pettämistä, tuskin kukaan. Miksi en saisi tehdä lapsia? Sukukypsässä iässä ja kaksi fiksua lasta jo kasvattanut.

        ..joiden sisään miehet laukeavat..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe