Viestistä kiittäminen on pahin mahdollinen moka!

fsdghdhdfhg

Joskus näkee näitä "Kiitos viestistä" vastauksia, voin sanoa että se on ehdoton turn-off naisille. Miehen ei koskaan pidä kiittää naista siitä, että vastaa tälle. Viestiin vastaaminen on niin mitätön asia, että siitä kiittäminen osoittaa äärimmäistä alemmuudentuntoa. Tämä myös antaa naiselle heti sellaisen mielikuvan, että mies on kärkkynyt naiselta vastausta tuntikausia (laiminlyöden kaiken muun elämässään) ja kun viimeinkin sellaisen saa, on ensimmäinen reaktio nöyristelevä "kiitos".

Ei näin!

7

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J-ätmelsson

      Kiitos viestistä! 😊😊😅

    • Asparoolielää

      Jos mies on asiakaspalvelija ja jäänyt työvaihde päälle?
      Asiakaspalvelutyössä oppi aina aloittamaan viestit

      "Hei,

      Kiitos yhteydenotostasi/viestistäsi/palautteestasi/vastauksestasi/mistälie!"

      Ihan vain, jotta asiakaspalvelijan tyypillinen tekopirteys varmasti välittyy myös kirjoitettuna.

    • Niih

      Höpistä höö

    • enodotavastausta

      Näinkö on että miesten kohteliaisuus on todellakin väärin?

      Ihan hyvä tietää jos joskus lähden kirjoittelemaan naisen kanssa,eli en kiitä tästä vinkistä missään tapauksessa.

      Olisiko hyvä siis olla kiittämättä mistään,jos perus luonne onkin suhteelisen kohtelias?

      Voisiko aloittaja nainen nyt minua neuvoa jos joskus kirjoitan naiselle kuinka tai miten se tulisi aloittaa? Niin ja ovatkos nuo miehet mielistelijöitä ja lirkun lirkun juttuja kirjoittelevia?

      Eli pittääkö nainen siitä ettei missään tapauksessa mitään lirkutella,tai mitkä ne on ne aiheet josta kannattaa tuumailla?

    • Höpöhöpötaas

      Höpöhöpö. Kiitos viestistä tyyliset aloitukset kuuluvat hyviin tapoihin! Kertoo asiallisesta ja hyvätapaisesta ihmisestä. Erittäin hienoa ja kohteliasta!

    • tosimeininkiä

      En tiedä tuosta avauksesta, mutta mun viesteistä aina naiset kiittelee! Mistä lie kertoo?

      Usein naiset kirjoittavat: "Kiitti kun laitoit viestiä. Tavataanko pian uudestaan?" Ja perässä jokin hymiö.

      Tai viimeisin: "Kiitos! Sä oot ihana."

      Haukotus :)

    • AreYouWorthy

      Jospa se kiitos onkin sarkastinen hei kiitti you know, sulla ei vaa ÄO riitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe