ja lihavat on nykyään "kurvikkaita".
mielisairaat on nykyään "mielenterveyskuntoutujia
52
61
Vastaukset
- miten.jatkuu
Niin?
- Nykyaikana
Ja geriatrinen oireyhtymä sisältää nykyaikanakin seksuaalisen kyvyttömyyden, vaikka kuinka pahoittuneessa mielessään haluaisi.
Ennenvanhaan niin korskea satraappikin on siis nykyään "eunukki."
- Luuviulu
Muodokkaat on kurvikkaita, lihavat muodottomia läskejä.
- onnimannista.matikka
Läskit ryhävalaita. Ryhävalaat laardia.
onnimannista.matikka kirjoitti:
Läskit ryhävalaita. Ryhävalaat laardia.
Lihavat ovat painon vartioita, koska osaavat vartioida vartioida painoaan, ettei se karkaa pois.
- miiiruc
https://elisaviihde.fi/ohjelmaopas/ohjelma/9549841
Hääpukuja kurvikkaille
Kausi 1, osa 11. Essexissä sijaitseva Curves and Couture -liike on erikoistunut pluskoon morsiuspukuihin. Ei, vaan lihavat ovat nykyään kehopositiivisia. Kurvikkaaksi sanominen on sukupuolista alistamista. ; )
- eeewrrrwwg
entiset ns. sekasikiöt (lapsuudessani sanottiin noin) ovat nykyään jotain muuta kuin noita mainittuja.
- luuhhaaja
nehän oli miesnaisia
ei oikein kumpiakaan
tai eri kuin olivat
- aikaankeeta
1800- ja 1900-luvun lääketieteessä ja psykologiassa idiootiksi määriteltiin henkilö, joka oli vaikeasti kehitysvammainen.
wikipedia - Bengalitikku
Voi hyvät hyttyset 🐜.
Kohottaako jonkun mummelin tai pappelin itsetuntoa moinen rääpiminen.
Fyi fan. - hyvinvoivannäköinen
Älä viitti eihän lihava ja kurvikas oikein ole asiallinen sanamuoto, mutta sen sijaan jos lihavasta sanottaisiin, että hän on hyvinvoivan näköinen niin eihän tuo nyt olisi pahasti sanottu. Onhan hän hyvinvoivan näköinen.
- Onko-näin
Paisunut itseään suuremmaksi.
- Bengalitikku
En hyväksy, että vanhat ihmiset taantuvat tuollaisiin kirjoitelmiin.
Kaikkia ihmisiä voisi tölviä: pieniä, isoja, pitkiä, lyhyitä jne.
Ei kauhean sivistynyttä, kun ilkkumisen kohteena ovat muut.
Jos itsestään laskee luikuria, se on toinen juttu.
Henkisesti pieni ihminen ilkkuu muiden ulkomuotoa.- ei.vakavaa
Eihän täällä ole ketään kohdetta. Ihan yleisesti vain pompotellaan. Eiväthän lihavat katoa jos olemme hiljaa. Emme sentään mielenterveyskuntoutujista heittäneet läppää.
Luuviulu, romuluinen. - Sitäkinnäkee
Mitenkä tuo politikkojen tölviminen,liekkö eri ??
- Bengalitikku
Poliitikot käyttäytyvät ja puhuvat joskus tyhmiä, valehtelevatkin. Sitä pitää voida arvostella, muutoinhan he tekisivät ihan mitä vain. Muista, että se tekevät päätöksiä, jotka vaikuttavat sinun ja minun elämään. Aivan eritasoinen asia. Me maksamme heidän palkkansa.
Täällä ne, jotka arvostelevat ihmisiä noin kuin yllä, kasvattanevat koulu- ja työpaikkakiusaajia ja isovanhemmilta jutut todella huonoa esimerkkiä.
Ulkoiseen olemukseen menevä arvostelu tms. on merkki oppimattomuudesta. - kutistetaanpipot
Bengalitikku kirjoitti:
Poliitikot käyttäytyvät ja puhuvat joskus tyhmiä, valehtelevatkin. Sitä pitää voida arvostella, muutoinhan he tekisivät ihan mitä vain. Muista, että se tekevät päätöksiä, jotka vaikuttavat sinun ja minun elämään. Aivan eritasoinen asia. Me maksamme heidän palkkansa.
Täällä ne, jotka arvostelevat ihmisiä noin kuin yllä, kasvattanevat koulu- ja työpaikkakiusaajia ja isovanhemmilta jutut todella huonoa esimerkkiä.
Ulkoiseen olemukseen menevä arvostelu tms. on merkki oppimattomuudesta.Höpö höpö nyt. Onko sinulla jotenkin noussut palstapoliisius päähän. Ei täällä kenenkään lapsenlapset käy lukemassa mitä kirjoitetaan. Eiköhän ne kehonkuvat ja niistä huutelut saada ihan muista foorumeista joita lapset ja nuoret käyttävät, Instat, Tubet sun muut.
- Bengalitikku
Noinko sinä ymmärsit tekstini? Väärin ymmärsit! Lueppas uudestaan, jos vaikka kovasti yrittäen menisi kaaliin, mitä kirjoitin.
Tottakai meidän kaikkien tulisi olla palstapoliiseja. Voi olla, ettet ymmärrä tätäkään. - kutistetaanpipot
Bengalitikku kirjoitti:
Noinko sinä ymmärsit tekstini? Väärin ymmärsit! Lueppas uudestaan, jos vaikka kovasti yrittäen menisi kaaliin, mitä kirjoitin.
Tottakai meidän kaikkien tulisi olla palstapoliiseja. Voi olla, ettet ymmärrä tätäkään.Oho! Tuossa sanomassasi oli kohde. Se olin minä! Sanomassasi epäilit minun ymmärryskykyä. Pidätkö ihan mielenterveypotilaana, petäti vähäjärkisenä.
On ihan eri asia heittää ilmaan sanoja joilla ei ole kohdetta kuin kohdistaa kyseenalaiset sanomansa vaikka nimimerkkiin. - Bengalitikku
Kait huomasit pääasian: pyysin lukemaan uudestaan.
Enhän minä epäillyt.
Et kertakaikkiaan ymmärtänyt.
Tottakait olit kohde, kun tulit kommentoimaan ja skutsiin meni. - kutistetaanpipot
Bengalitikku kirjoitti:
Kait huomasit pääasian: pyysin lukemaan uudestaan.
Enhän minä epäillyt.
Et kertakaikkiaan ymmärtänyt.
Tottakait olit kohde, kun tulit kommentoimaan ja skutsiin meni.Tottakai luin uudelleen. Luulin, että sinä suuressa viisaudessasi olisit ymmärtänyt, että minä pidin näitä kehojen pyöreään muotoon kohdistettuja synonyymejä tai lähes nykykielenä ymmärrettävinä synönyymejä iloisena ja vitsikkäinä heittoina.
En suinkaan ajatellut tämän palstan kirjoittajien olleen tosissaan. En saata uskoa, että heidän puheensa palstan ulkopuolella olisi tämän ketjun kaltaista. Siksipä epäilin ettei täällä kirjoittavat "huonot käytöstavat" kulkeudu lastenlapsille. Ja eivät lapset näitä lue. - Bengalitikku
Toinen kappale:
Kumoan kaikki 4 viimeistä virkettä.
Kukin ajattelee tavallaan, ei niin kuin sinä.
Ei ole kyse uskosta, vaan osoittaa käytöstä.
Ei ole kyse epäilystä, vaan jos ihmiset ajattelevat noin, pitävätkö muualla suunsa.
Mistä sinä tiedät, mitä lapset noin yleisesti lukevat.
Pointtini on se, että jos pilkkaat täällä pilkailet muulloinkin.
Oletko kuullut seepran raidoista.
Minusta tämä ketju ei ollut mitenkään huvittava, jos siksi yritettiin vääntää.
Nyt kiinnostaa enempi Nordean rahanpesu. - kutistetaanpipot
Bengalitikku kirjoitti:
Toinen kappale:
Kumoan kaikki 4 viimeistä virkettä.
Kukin ajattelee tavallaan, ei niin kuin sinä.
Ei ole kyse uskosta, vaan osoittaa käytöstä.
Ei ole kyse epäilystä, vaan jos ihmiset ajattelevat noin, pitävätkö muualla suunsa.
Mistä sinä tiedät, mitä lapset noin yleisesti lukevat.
Pointtini on se, että jos pilkkaat täällä pilkailet muulloinkin.
Oletko kuullut seepran raidoista.
Minusta tämä ketju ei ollut mitenkään huvittava, jos siksi yritettiin vääntää.
Nyt kiinnostaa enempi Nordean rahanpesu.Vastaan vain enää tuohon kysymykseen, että mistä minä tiedän mitä lapset lukevat. Pienehkö otanta 6-10 -vuotiaiden poikien, kaveripiirit mukaan lukien, lukutottumuksista, nettisivuuneen on, että evvk nämä solmuun puhuvien ikäihmisten palstat.
Pyknikko. - omivatpalstaa
kutistetaanpipot kirjoitti:
Vastaan vain enää tuohon kysymykseen, että mistä minä tiedän mitä lapset lukevat. Pienehkö otanta 6-10 -vuotiaiden poikien, kaveripiirit mukaan lukien, lukutottumuksista, nettisivuuneen on, että evvk nämä solmuun puhuvien ikäihmisten palstat.
Pyknikko.Nuo helvetimmoiset palstapomottajat pännii muakin, leskenit ja benkkunit
- niinnähty
omivatpalstaa kirjoitti:
Nuo helvetimmoiset palstapomottajat pännii muakin, leskenit ja benkkunit
Ja palsta tyhjenee.................
- Bengalitikku
kutistetaanpipot kirjoitti:
Vastaan vain enää tuohon kysymykseen, että mistä minä tiedän mitä lapset lukevat. Pienehkö otanta 6-10 -vuotiaiden poikien, kaveripiirit mukaan lukien, lukutottumuksista, nettisivuuneen on, että evvk nämä solmuun puhuvien ikäihmisten palstat.
Pyknikko.Jos oikein osaa lukea, kommentissani on kyse käytöksestä. Minä teen ne johtopäätökset niin, että kuka pilkkaa muita ulkonäön perusteella täällä, tekee sitä muuallakin lasten ja lastenlastensa kuullen. Malli.
Oletteko todella tosissanne, että kuvittelen lapsia kiinnostavan mummelien ja papparaisten kirjoittelu täällä. Haloo. Kaikkea kanssa.
Kannattaa muistaa, että näitä juttuja voi lukea joku meidänikäisemme, joka ei kirjoita tänne.
Tämäntyyliset kirjoitukset ovat kammotus.
Ne, jotka ovat tottuneet arvostelemaan ulkoista habitusta tuosta noin, loukkaantuvat tietenkin.
Sanon: se ei ole normaalia, eikä hyvää käytöstä.
Se ketä pännii pomottaminen, voi mennä itseensä. Siitähän pänniminen johtuu, ettei voi myöntää, että tulipa kirjoitettua typerästi ja tyhmästi.
Lisäksi, ei kandee ihmetellä sitten koulu- ja työpaikkakiusaamista, jos solvaaminen on hyväksytty normi.
Toinen päättely: kirjoittavatko tällaiset ihmiset perskohtasille avoimille palstoille ja käyvät haukkumasta ihmisiä suoraan.
Kenties? - kutistetaanpipot
Bengalitikku kirjoitti:
Jos oikein osaa lukea, kommentissani on kyse käytöksestä. Minä teen ne johtopäätökset niin, että kuka pilkkaa muita ulkonäön perusteella täällä, tekee sitä muuallakin lasten ja lastenlastensa kuullen. Malli.
Oletteko todella tosissanne, että kuvittelen lapsia kiinnostavan mummelien ja papparaisten kirjoittelu täällä. Haloo. Kaikkea kanssa.
Kannattaa muistaa, että näitä juttuja voi lukea joku meidänikäisemme, joka ei kirjoita tänne.
Tämäntyyliset kirjoitukset ovat kammotus.
Ne, jotka ovat tottuneet arvostelemaan ulkoista habitusta tuosta noin, loukkaantuvat tietenkin.
Sanon: se ei ole normaalia, eikä hyvää käytöstä.
Se ketä pännii pomottaminen, voi mennä itseensä. Siitähän pänniminen johtuu, ettei voi myöntää, että tulipa kirjoitettua typerästi ja tyhmästi.
Lisäksi, ei kandee ihmetellä sitten koulu- ja työpaikkakiusaamista, jos solvaaminen on hyväksytty normi.
Toinen päättely: kirjoittavatko tällaiset ihmiset perskohtasille avoimille palstoille ja käyvät haukkumasta ihmisiä suoraan.
Kenties?Huh huh. Vastaan vain omista teksteistäni ja en tainnut itse heittää mitään herjaa tässä ketjussa olisin voinut. Usein heitänkin itseironisesti tai sarkastisesti. Olen huomannut, että se käsitetään väärin.
En minä todellakaan uskonut, että tarkoitit lasten käyvän täällä palstalla lukemassa. Esitin sen vain siinä mielessä, että en usko tähän ketjuun kirjoittaneiden "vanhusten" siirtävän kehonegatiivisuutta muualle.
Tässä ketjussa oli minun mielestäni hyviä sarkastisia kommentteja.
Me vanhukset minun mielestäni tarvitsemme myös hauskuutta päiviimme. Tietenkin olisi hyvä jos voisimme nauraa itsellemme. Se olisi eheyttävää.
Jukka-Poika laulaa: "Pitää olla pikkuisen läski, läski, läski...".
Ole vaan poliisina täällä, mutta älä tapa sitäkin vähän hauskuutta joka silloin tällöin pikkaisen pulpahtaa.
Pistän pisteen omalta osaltani tähän. - Bengalitikku
Tiedätkö.
Minusta nuo tekstit eivät olleet hauskoja.
Kuten aluksi kirjoitin, että jos laskee leikkiä i t s e s t ä ä n, on juttu eri, mutta
kirjoituksethan kohdistuivat muihin. Muille irviminen = ainut vähäinen hauskuus. Tämähän on todella surullista!
Jos nyt uskolla mennään, minä uskon, että kehonegatiivisuus on jo siirtynyt lapsiin ja lapsenlapsiin. Siitäkö, kun kirjoitan vastustavasti, tuleekin huono omatunto. Rumaa. Erittäin rumaa. - kaksinaismoralismia
Toisesta ketjusta poimittua:
Bengalitikku
4.3.2019 17:11
Vapaata..riistaa kirjoitti:
Mustat nikit eivät kulu kenellekään, niitä ei omista kukaan.
Tämä on se raukkis, joka tekee kiusaa täällä aika ajoin.
Minusta pikkaisen pöpi.
Pöpiksi nimitteleminenkö on sitten terveempää. Entä jos joku joka ei kirjoita tänne lukee sen. - Bengalitikku
Tätä olen odottanut, että joku huomaisi! Hyvä!
Ei tietenkään nimittely ole fiksua.
Helppo testi, mikä toimi ja varsinkin kun sen toisti.
Saat 10 pistettä minulta.
Ja minä pyydän anteeksi.
Itse asiasta olen edelleen sitä mieltä, että on raukkamaista tekeytyä toiseksi ja piruilla jokseenkin tutun toisen nimimerkin takaa.
Miltä tuntuu?
Kannattaa täällä kirjottaneiden katsoa Super-Nanny:ä tänään ja seurata kirlenkäyttöä. - joron.jäljillä
Tämä Super-Nannykö sitten osaa hyvää kirlenkäyttöä vai nostitko tikun nokkaan fyysisin perustein hänet vai vierailun kohteena olevan perheen?
humpshmp.f - Bengalitikku
Ehdotin siksi, että voi miettiä, mikä on formaatin idea.
Hän antaa neuvoja perheille, joilla on kasvatusongelmia.
En tiedä muutoin ohjelmasta mitään.
Aikoinaan katsoin ulkolaista ohjelmaa ja olin aika järkyttynyt.
Ehkä järkytän itseäni taas.
Jaa-a eiköhän Nanny puutu kielenkäyttöönkin. - pösilö
Siinä opetetaan varmaankin meille vanhuksille käytöstapoja.
- päty
Tästä aiheesta ei kuulemma saisi puhua.
- Karurotuus
Kannattaa vaan pitää suu kiinni jos lompakko on laiha.
- Surkimuksia
Juu hiljaa mennä nurkkaan häppeemään surkeuttaan....
- kuorossa
Hirveän syntisiä vanhuksia. Ettäs kehdataankin. Lauletaanko virressa 135.
- Tietoisenvalinta
......syövät köyhyyttä......
https://youtu.be/roWKEAiCHR4 - luulennäin
taitavat olla hekin mielenterveyskuntoutujia jotka ympäri nettiä kilvan yrittävät olla ilkeimmistä ilkeimpiä ja pyrkivät loukkaamaan toisia kanssaihmisiä todella ala-arvoisilla nimittelyillä ja kommenteilla?
- Noupoints
Ainakin tämän ketjun perusteella näin näyttäisi olevan.
Jollain/joillain on todellinen ongelma itsensä kanssa. - monisyinen
Ongelmalihava vai lihava ongelma?
- Huooooooh
Ei kaikki mielenterveysongelmaiset ole mielenterveyskuntoutujia. Kuntoutuja viittaa siihen, että on kuntoutuksessa tai kuntoutumassa. Edellisestä sairausjaksostani on nyt hetki ja käyn kuntouttavassa terapiassa. Olen siis kuntoutuja. Ennen kuntoutumisvaihetta olin mielenterveyspotilas, mutta en kuntoutuja. Ennen hoitoon pääsyä ihan vaan mielenterveysongelmainen. Mikä tässä on vaikeaa? Kyse ei ole asioiden sanomisesta kauniimmin vaan täsmällisemmin. On väärin sanoa kuntoutujaksi tyyppiä, joka ei ole kuntoutuja.
- pah
Kurvikas syömishäiriökuntoutuja.
- pirremiinapas
Miten ihmisten mollaus ruokkii ja lääkitsee itsetuntoasi, onko sinulla noin paha olo?
- viiisas
Mielenkiintoista asiaa ja keskustelua suomen kielestä ja sen muuttumisesta.
Ei tässä ole kysymys muuttumisesta.
Tässä nauretaan typeryksille, jotka yrittävät väkisin vääntää hulluudesta hyväksyttävyyttä.
Sanoja väännellen.
Kauhu-Kakara on nykyään ADHD... Jne.
-
Aika vahvasti olen alkanut ajattelemaan että vääntelyn takana ovat lapsemme.
Jotka eivät halua mennä oikeisiin töihin.
Hullu-höpöttelyyn laiskasti vain.
Vero-Rahoilla kaiken huipuksi.
H.
- Aasitesti
Kelalla on asiaintuntemus asiantuntijallekin, seula vuodon vieressä.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/työttömien-perusturva-heikkeni-tällä-hallituskaudella-–-kärsijöinä-varsinkin-yksinasuvat-ja-yksinhuoltajat/ar-BBUnIUz?li=BBr5KbIAika vahvasti olen alkanut ajattelemaan että vääntelyn takana ovat lapsemme.
Jotka eivät halua mennä oikeisiin töihin.
Hullu-höpöttelyyn laiskasti vain.
Vero-Rahoilla kaiken huipuksi.
H.
- fat
Minua saa kyllä kutsua ihan suoraan höperöksi. Vaikka vanhuuden höperöksi. Lihava höperö ;)
- Helppovalinta
Edelleen kannataa katsoa tilinauhaa ennen kuin avaa suunsa.
- RealistiN
On se harmi kun terveysmenoista on säästetty liikaa, mielenterveyspotilaat ovat osaksi aivan tuuliajolla :(
Tässä ketjussakin sellaisia kirjoituksia, ettei niitä terveet kirjoittele, voi kun saisivat apua jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962149
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786