Kyllä voi olla yli nelikymppinen nainen superseksikäs

on.upea

29

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis.nainen

      Onhan hän upea ilmestys, mutta rahalla saa tyyliä.

      • ei-pelkkä-raha

        Saa, mutta samalla rahalla saa myös tyylittömyyttä, sen todistavat monet rumat ja tyylittömät kuninkaalliset. Tämä sama nainen olisi köyhempänäkin tyylikäs, koska hänellä on silmää ja halua vaivautua pysymään tyylikkäänä.


    • H0M0

      ruma on.

    • Kasvot vinksottaa ihan miten sattuu kirurgin veitsen jäljiltä.

      • miksikadehdit

        Luonnollisen näköinenhän tuo on.


      • Olen miäs, en kadehdi.


    • 55v.voi.olla.seksy

      kaikki kauniit naiset on kauniita iästä viis mutta 35-45v naiset on seksikkäimpiä ja aloituksen nainen nätit kasvot mutta vähän liian laiha niin kauneus ei katso ikää jos on kaunis ja seksikäs niin se on kaunis ja seksikäs

    • S. Terhossa on jotain kuumaa. En tiedä, mitä.

      • whaaaat

        Siinä munapäässä?


      • whaaaat kirjoitti:

        Siinä munapäässä?

        No miksei olisi?! Mitkä silmät ja hymy!


      • Minustakin Sampo on aikas hyvännäköinen :)


    • pitkätukka-68

      Voi olla ja moni onkin. Tuo ei kuulu niihin.

    • kauniimpiakin.löytyy

      Tavallinen meikattu nainen. Leuka ei oikein sytytä.

      • ei.ole.tarve

        Ja anorektikko


    • arvionihänestä

      Liian pitkä ja terävä noidan leuka, joka korostuu iän myötä.

      Tuossa harmaassa/vaalean sinisessä mekossa huomaa, että tasapaksu vartalo, lantio ja vyötärö samaa kokoa, vaikka hoikka onkin. Se vanhentaa. Hedelmällisen näköisellä, seksikkäällä naisella on lantion ja vyötärön suhde ihan eri.
      Pukeutuminen on kyllä muuten tyylikästä.

      • ruikku.mikä.ruikku

        ei hänessä muuta vikaa ole muuta kuin että on ruipelo eli laiha eli 20-30kg lisää painoa niin on seksikäs ja naisellinen


      • arvionihänestä
        ruikku.mikä.ruikku kirjoitti:

        ei hänessä muuta vikaa ole muuta kuin että on ruipelo eli laiha eli 20-30kg lisää painoa niin on seksikäs ja naisellinen

        Sanoisin, että viisi kiloa lisää, että luisevuus peittyy, mutta ei painon lisääminen hänen vartalomalliaan muuta, eikä leukaa. Mitä lihavampi, sitä selvemmin tuo vartalomalli korostuu väärällä tavalla.


    • Kakkossmiess

      Hyvin on säilynyt ajan hampaalta. Tosin, jos yksi päätehtävistä elämässä on ollut säilyä kauniina, niin ei mitenkään poikkeuksellinen. Olisi mukava nähdä sama nainen 18v - vuotiaana.

    • 456667

      Tuo on sitä kuninkaallista eleganssia

      • on.prolen.tytär

        Ei tuossa mitään kuninkaallista verta ole. Taksikuskin tytär, jonka onnistui vietellä kruunuprinssi. Kiipijä mikä kiipijä.


    • En tiedä seksikkyydestä, mutta hyvä tyyli naisella on. En edes tiennyt kuka on, kun en "harrasta" näitä kuninkaallisia, mutta tosi hienosti hänelle näyttää kuvista päätellen sopivan voimakas punainen, musta ja valkoinen ja nahka :) Huonoiten ehkä tuo olkaimeton juhlamekko. Siinä hän näyttää vähän luisevalta.
      Eli tyyli ratkaisee, se, että tietää, mikä sopii itselle.

    • mies43v

      Panisin kyllä

      • todellinenplinsessa

        Hyvä, et ole turhan nirso!


      • pervo.on
        todellinenplinsessa kirjoitti:

        Hyvä, et ole turhan nirso!

        Yli 35v naiset ovat muumioita, joten mies43v on gerantofiili


      • macynhaamu
        pervo.on kirjoitti:

        Yli 35v naiset ovat muumioita, joten mies43v on gerantofiili

        Täytyypä muistaa kertoa illalla isännälle, että hän on gerantofiili. :''D

        Jumalauta!!! Mun naama ratkeaa tästä naurusta...


      • macynhaamu
        macynhaamu kirjoitti:

        Täytyypä muistaa kertoa illalla isännälle, että hän on gerantofiili. :''D

        Jumalauta!!! Mun naama ratkeaa tästä naurusta...

        Sen verran korjaan, että gerontofiili. oolla ei aalla. :)


      • hyppymyyrä
        pervo.on kirjoitti:

        Yli 35v naiset ovat muumioita, joten mies43v on gerantofiili

        Gerbiili?


    • 101prosHetero

      Kuninkaalliset. Ne on homoille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe