Vai mitä:
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/4484d68c-b896-49a2-94bf-94b7eec7d093
Kyllä voi olla yli nelikymppinen nainen superseksikäs
29
163
Vastaukset
- Kaunis.nainen
Onhan hän upea ilmestys, mutta rahalla saa tyyliä.
- ei-pelkkä-raha
Saa, mutta samalla rahalla saa myös tyylittömyyttä, sen todistavat monet rumat ja tyylittömät kuninkaalliset. Tämä sama nainen olisi köyhempänäkin tyylikäs, koska hänellä on silmää ja halua vaivautua pysymään tyylikkäänä.
- H0M0
ruma on.
Kasvot vinksottaa ihan miten sattuu kirurgin veitsen jäljiltä.
- miksikadehdit
Luonnollisen näköinenhän tuo on.
- 55v.voi.olla.seksy
kaikki kauniit naiset on kauniita iästä viis mutta 35-45v naiset on seksikkäimpiä ja aloituksen nainen nätit kasvot mutta vähän liian laiha niin kauneus ei katso ikää jos on kaunis ja seksikäs niin se on kaunis ja seksikäs
S. Terhossa on jotain kuumaa. En tiedä, mitä.
- whaaaat
Siinä munapäässä?
- pitkätukka-68
Voi olla ja moni onkin. Tuo ei kuulu niihin.
- kauniimpiakin.löytyy
Tavallinen meikattu nainen. Leuka ei oikein sytytä.
- ei.ole.tarve
Ja anorektikko
- arvionihänestä
Liian pitkä ja terävä noidan leuka, joka korostuu iän myötä.
Tuossa harmaassa/vaalean sinisessä mekossa huomaa, että tasapaksu vartalo, lantio ja vyötärö samaa kokoa, vaikka hoikka onkin. Se vanhentaa. Hedelmällisen näköisellä, seksikkäällä naisella on lantion ja vyötärön suhde ihan eri.
Pukeutuminen on kyllä muuten tyylikästä.- ruikku.mikä.ruikku
ei hänessä muuta vikaa ole muuta kuin että on ruipelo eli laiha eli 20-30kg lisää painoa niin on seksikäs ja naisellinen
- arvionihänestä
ruikku.mikä.ruikku kirjoitti:
ei hänessä muuta vikaa ole muuta kuin että on ruipelo eli laiha eli 20-30kg lisää painoa niin on seksikäs ja naisellinen
Sanoisin, että viisi kiloa lisää, että luisevuus peittyy, mutta ei painon lisääminen hänen vartalomalliaan muuta, eikä leukaa. Mitä lihavampi, sitä selvemmin tuo vartalomalli korostuu väärällä tavalla.
- Kakkossmiess
Hyvin on säilynyt ajan hampaalta. Tosin, jos yksi päätehtävistä elämässä on ollut säilyä kauniina, niin ei mitenkään poikkeuksellinen. Olisi mukava nähdä sama nainen 18v - vuotiaana.
- 456667
Tuo on sitä kuninkaallista eleganssia
- on.prolen.tytär
Ei tuossa mitään kuninkaallista verta ole. Taksikuskin tytär, jonka onnistui vietellä kruunuprinssi. Kiipijä mikä kiipijä.
En tiedä seksikkyydestä, mutta hyvä tyyli naisella on. En edes tiennyt kuka on, kun en "harrasta" näitä kuninkaallisia, mutta tosi hienosti hänelle näyttää kuvista päätellen sopivan voimakas punainen, musta ja valkoinen ja nahka :) Huonoiten ehkä tuo olkaimeton juhlamekko. Siinä hän näyttää vähän luisevalta.
Eli tyyli ratkaisee, se, että tietää, mikä sopii itselle.- mies43v
Panisin kyllä
- todellinenplinsessa
Hyvä, et ole turhan nirso!
- pervo.on
todellinenplinsessa kirjoitti:
Hyvä, et ole turhan nirso!
Yli 35v naiset ovat muumioita, joten mies43v on gerantofiili
- macynhaamu
pervo.on kirjoitti:
Täytyypä muistaa kertoa illalla isännälle, että hän on gerantofiili. :''D
Jumalauta!!! Mun naama ratkeaa tästä naurusta... - macynhaamu
macynhaamu kirjoitti:
Täytyypä muistaa kertoa illalla isännälle, että hän on gerantofiili. :''D
Jumalauta!!! Mun naama ratkeaa tästä naurusta...Sen verran korjaan, että gerontofiili. oolla ei aalla. :)
- hyppymyyrä
pervo.on kirjoitti:
Gerbiili?
- 101prosHetero
Kuninkaalliset. Ne on homoille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175076
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301850
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341815Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301638Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531197
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81184Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43984