Laki sanoo että aborttia voi hakea jos kokee raskauden rasittavana. Vaikka se ei olis rasituskaan niin jos on alle 17 tai yli 40 vuotta niin saa kuitenkin ilman rasitusta. Ja jos on 4 lasta ennestään. Sillon voi jo rasittaakin.
Laki ei sano että lääkäri määrää mikä on rasittavaa. Nainen sanoo mikä hänestä rasittavaa on. Minä kerroin syyksi että minusta on äärimmäisen rasittavaa nousta ennen klo 10. Useimmiten tule bileistä ja baarista vasta klo 6 kotia. Se on rasittavaaa. Ja vartalon pilaantuminen. Niin paljon treenattu että menisi kaikki hukkaan.
Rasitus abortin syy
7
<50
Vastaukset
Ihan hyvä ettet tee lasta jos joka yö biletät.
Vai mitä mieltä muut ovat?- Rasittunut
Ihan hyviä syitä nuo on. Jokaisella on elämässään omat vaikeudet. Ja eri asiat rasittaa. Minua rasittaa kun pitää muuntautua niin moneen ja jokapaikkaan pitäis keretä.
- Anonyymi
Mistäs se lääkäri tietäiskään muitten rasituksista, ei mitään. Pitää vaan tehdä kaikkensa potilaaan hyvinvoinnin etteen.
- Anonyymi
Joc.ainen voi tarkistaa esim. haku caavakkeista, mitä ovat lain edellyttämät huom.attavat ras.iducset el.ämän ol.oissa ja muissa ol.o suhteissa. Joc.o niitä o.n tai e.i ol.e (jolloin on va-lehd.eltava jod.acin).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joc.ainen voi tarkistaa esim. haku caavakkeista, mitä ovat lain edellyttämät huom.attavat ras.iducset el.ämän ol.oissa ja muissa ol.o suhteissa. Joc.o niitä o.n tai e.i ol.e (jolloin on va-lehd.eltava jod.acin).
Eihän se ole valehtelua jos kertoo että on hyvin rasittunut kun biletys vie kaikki voimat. Jotkut ei vain jaksa koska ovat hyvin heikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäntilanne on syy. Elämäntilanne on nyt se että juon ja juhlin. Ja harrastan kimppakivaa. Ei ehdi muuta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492