niin minulla vapaata ja en keksi mitään tekemistä tai minne menis ei viitsisi koko päivää kotonakaan viettää ja ulkona voi huonolla tuurilla törmätä kivaan sinkkunaiseen
kertokaa hyviä ajanvietettä
18
67
Vastaukset
- ajattelinvaan
Matkustele. Ota loma jonnekkin etelään, katsele nähtävyyksiä, syö ja juo hyvin tapaa ihmisiä pidä hauskaa
- Linja-autoharrastaja
Tutki Suomen ja ulkomaiden linja-autoaikatauluja. Niissä on paljon mielenkiintoisia asioita.
- eiristinsielua
Mene huomenna metsään vaikka suksimaan tai lumikenkäilemään umpihankeen, niin harvemmin siellä ketään sattuu vastaan niinkuin tavan laduilla ja poluilla. Hienoa kuunnella luonnon ääniä ja ihailla talvista maisemaa.
- JogiGuru
Varpaiden välien puhdistusharjoitus meditoiden.
- AsianVierestä
Rakenna oman henkisen hyvinvointisi reppu, kun se tuntuu täydeltä ja kevyeltä kantaa olet tehtävässäsi onnistunut.
https://www.youtube.com/watch?v=Uw8_7_KwjyM - DayOnOff
Käy onkimassa paperikeräyksestä lehtiä ja lue ne. Leikkaa jokaisesta lehtisivusta mielenkiintoisin artikkeli, reijitä se ja mapita. Muista merkitä viitteeksi, lehden nimi ja pvm. Kerää reijityspallukat, väritä kukin ja kokoa niistä tilataideteos liimaamalla ne television tai ruokapöydän pintaan.
- Totuus-
Kalastus on hyvä harrastus.
- macynhaamu
Minä ehdotan tanssimista. Tanssi. Siinä on iloisia elementtejä. Rytmi, musiikki, liikkuminen, kuntoilustakin se käy jos kunnolla heiluu. Mikä parasta sen aikana ja sen jälkeen on aivan taivaallinen olo. :)
Ja huomenna tekee mieli ottaa uusiksi. (varoitus, se voi addiktoida )- Linja-autoharrastaja
Opiskeluaikana olen pikkujouluissa tanssinut, mutta en ole koskaan ollut mitenkään innostunut tanssimisesta. Olen linja-autoharrastaja, matkailija, valokuvausharrastaja. Minulla on epämiellyttäviä kokemuksia itäsuomalaisista tanssi-intoilijoista, koska he suhtautuivat linja-autoharrastukseeni omituisesti, jopa kiukkuisesti. Mutta Länsi-Suomen reippaat naiset suhtautuvat linja-autoharrastukseeni todella ystävällisesti.
- Hoo.Moilanen
Linja-autoharrastaja kirjoitti:
Opiskeluaikana olen pikkujouluissa tanssinut, mutta en ole koskaan ollut mitenkään innostunut tanssimisesta. Olen linja-autoharrastaja, matkailija, valokuvausharrastaja. Minulla on epämiellyttäviä kokemuksia itäsuomalaisista tanssi-intoilijoista, koska he suhtautuivat linja-autoharrastukseeni omituisesti, jopa kiukkuisesti. Mutta Länsi-Suomen reippaat naiset suhtautuvat linja-autoharrastukseeni todella ystävällisesti.
Mitä on linja-autoharrastus?
Ajellaanko jotain reittejä vaan ajelun ja ajankulun tai maisemien vuoksi, haastatellaanko kuskeja tms. , mietitäänkö aikatauluja kuten ylempänä (humoorimielessä?) mainitsi.
ei varmaan yleinen harrastus - Linja-autoharrastaja
Suomessa on ainakin 200 linja-autoharrastajaa. Kaikki eivät toimi saman kaavan mukaan: Jotkut valokuvailevat linjureita, jotkut taas tekevät tiedostoja eri firmojen autoista, ja tiedostot ovat luettavissa myös meille, jotka emme osallistu tietojen keräämiseen. Minä aloitin linjuriliikenteen seuraamisen pikkukaupungissa kotini ikkunasta 5-vuotiaana. Selvitin autokierrot 10-vuotiaana. Aikataulujen suunnittelun aloitin oppikouluaikana. Myöhemmin suunnittelin niitä innokkaasti. Annoin myös ideoita liikennöitsijöille. Nykyään seurailen liikenneasioita netistä, koska en enää tässä iässä käy linja-autoasemilla pyöriskelemässä. Olen jo monta vuosikymmentä valokuvaillut linjureita, mutta nykyään kuvia tulee otettua melko harvoin. Ulkomaanmatkoilla kuvaan mieluummin maisemia, ja bussihavaintojen teko jää vähiin.
Länsi-Suomessa ystävät suhtautuvat harrastukseeni iloisella huumorilla.
- Kuinkohtu
Uiminen, mieluimmin yli 30 asteisessa vedessä. Siitä tulee mahdottoman hyvä olo ja tuntuu pitkään.
- Ätminki
Viina juonti, pleikkarin pelaaminen, pornon katsominen. Siinä on aina hyvää ajanvietettä.
En tiedä ovatko 'hyviä', mutta ajanvietettä ainakin.
Lukea vaikka jokin kirja. Ja jos ei ole kirjoja omasta takaa, niin käy kävelemässä vaikka kirjastoon ja lainaa kirjan.
Tai jos ei halua lähteä kotoa poies, niin katsoa vaikkapa jokin dokumentti netistä taikka elokuva. Viimeisin 'dokkari' jonka katsoin oli sellainen amerikkalaisen naisen dokkari/miete video omasta läpi amerikan reppureissaamisesta.
https://youtu.be/1ewQvcGhQAA
Tai jos vähän 'kevyempää', niin lukea vaikkapa Redditin tarinoita.
https://www.reddit.com/r/IDontWorkHereLady/
Taikka noista tehtyjä videoita youtubesta.- ILOINEN_NAAMA
Kävelylenkit, ulkoilu.
- ahdistaa
Kannattaa mennä tärkeän näköisenä kirjastoon ja lukea lehtiä. Kauppalehdestä voi saada sijoitusideoita, Hesarista näkee millaisia ilmiöitä maailmassa juuri tänään vatvotaan, Tekniikan Maailmassa on kesärenkaat jännittävässä vertailussa, Suomen Luonto -lehdessä voi nähdä tunturipöllöstä hyviä kuvia. Tee Itse -lehteä en ole nyt lukenut mutta veikkaisin että siinä tehdään kierreportaat ja vertaillaan liimapuristimia.
- uusharrastussulle
Mitäpä jos alottaisit pöllöilemisen eli tutkit Suomen pöllölajien levinnäisyyttä.
- mklbgflrt
Viina, pleikka ja runkku toimii aina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483