Onnistunut kotoutuminen?

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/751453-oikeus-paljastaa-haagan-puukotuksesta-epaillyn-karmean-taustan-mtv-uhkasi-tappaa-jo

"Hayder Abduljabbar Al-Hmedavi saapui vaimonsa kanssa Irakista turvapaikanhakijana Suomeen vuonna 2015, selviää Helsingin käräjäoikeuden lähestymiskieltopäätöksestä. Asiasta kertoi MTV."

Pariskunta erosi helmikuussa 2018, kun puoliso oli joutunut turvautumaan pahoinpitelyiden vuoksi turvakotiin.

"Al-Hmedawi on uhannut muun muassa tuhota ex-puolisonsa ulkonäön ja tappaa hänet. Hän oli esimerkiksi uhannut tumpata savukkeen vaimon kasvoihin."

"Sekä miehelle että naiselle on myönnetty turvapaikka Suomesta. Heillä on kaksi lasta."

Tällaisia herrasmiehiä sitä tänne on haalittu. Hayder kuuli Sipilän kutsun "Annan kotini turhapaikanhakijoille" ja läksi perheineen Suomeen, nyt sitten siitä ei päästä eroon kun on turvapaikka Hayderilla. Eikö se turvapaikka pitäisi antaa muille ja hayderi laittaa läpsyttelemään takaisin sinne mistä tulikin? No ei koska suomi jossa perhettä ei voi rikkoa, ei saa laittaa hayderia taipaleelle, se istuu täällä kuin tikku p..ssa tai sitten toisinpäin.

Mitäpä muuten luulette, koska Hayderiin sijoitetut veroeurot alkaa virtaamaan takaisinpäin? Hayder alkaa tuottavaksi yhteikunnan jäseneksi? Minä veikkaan että ei koskaan tule sitä päivää. No ehkä ne kouluttaa Hayderista vanhusten hoitajan? se kun uhkaa polttaa tupakilla reiän naamaaan jos ei mummi lakkaa valittamasta niin jopa tulee hiljaista ja tyytyväisiä vanhuksia.

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rasismia! Ei partavauvoja saa arvostella.

• jalkasienionvaarallinen

Filippiini ja thaityttöset kotoutuvat hyvin, varsinkin kun saavat mukavan miehen kainaloonsa...🤗

• Iiui

Eivät.

• Kaisanoasaa

Tuollainen mies on naisten ihannemies. Ei kelpaa kiltti ätmi

• niskalaukaus_

Kyllähän tuohonkin olisi olemassa ratkaisu. Se vaan on poliittisesti ja laillisesti kellettyä. Harmi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      133
      1891
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      167
      868
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      782
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      732
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      679
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      44
      677
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      612
    Aihe