Kiltit miehet kertoo naisten kovista vaatimuksista

Pillujen--asiantuntija

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-ätmi

Vain jännämies kelpaa naisille. Naiset haluaa väkivaltaisen miehen koska muuten eivät kiihotu

• jokumies83

No näin kokeneena miehenä voin sanoa että liika kiltteys on varmastikin turn-off.. mikäli haluaa jotain niin sen eteen on oltava valmis tekemäänkin jotain eli ns. ronskisti vaan sanottiin jo -68: https://www.youtube.com/watch?v=p863xmUdclI

• Esimerkki:

"Kyse ei ole siitä, ettei kukaan kelpaisi minulle, vaan siitä, etten minä kelpaa kenellekään. En ole tarpeeksi naisellinen kelvatakseni miehille. Suhdetta en etsi, poikaystävä tulee kohdalleni jos on tullakseen.”

• Tämä-selvä

Nainen saa aina miehen heti jos haluaa. Naisten rima korkealla ettei kiltit miehet kelpaa. Naisilla on liikaa ulkonäkövaatimuksia.

• fhjkklll

Eikä saa. Ei mies ole mikään tuote joka tuosta vaan napataan mukaan.

• Tavallinen-tapaus

Naisten vaatimukset on aina päinvastaiset mitä ne kertoo treffi profiileissa. Tavis naisilla voi lukee siellä että kelpaa normaali mies joka on mukava huumorintajuinen, on elämä kunnossa käy töissä, kelpaa alle 170 cm mies. Sitten kun naiselle vastaa niin sieltä tulee tyly viesti että olen liian lyhyt enkä ollenkaan naisen ihannemies ja nainen kysyy miksi vastasin sille vaikka nainen ihan tavis pullero ja kauneutensa menettänyt.

Ei ole ihme jos kiltit tavis miehet ei pääse treffeille ja suomessa on todella vaikeaa tutustua naisiin koska naiset haluaa vain niitä komeimpia miehii. Ulkomailla olen mennyt kysyy kaunista naista treffeille niin heti on suostunut.

• SellaistaElämäOn

No sellaista se on. Sinäkin haluat hyvännäköisen naisen, joten mitä ihmettelemistä siinä on, jos nainenkin haluaa hyvännäköisen miehen?

Se olisi lähinnä utopia, jossa kaikki miehet saisivat valikoida itselleen hyvännäköisen naisen, ja jotenkin kummallisesti aina juuri se kaikkein parhaimman näköinen nainen haluaisi sen valitsemisvuorossa olevan miehen, oli tämä sitten minkä näköinen tahansa. Pariutumista hankaloittaa se, että sekä naiset että miehet toivovat kivannäköistä kumppania, mieluiten sitä omaa ihannekumppania. Mutta vaikea sellaistakaan on alkaa haluta, jota ei oikeasti halua.

• 7867i6rtujh

"143 kg, 33v. työtön neitsyt Touretten syndroomalla", ehkä kannattas tuon alkaa stand up koomikoksi niin voisi irrota helpommin.

• 30Neiti

Perusvaatimus on että on koulutus, työpaikka, harrastuksia, ei ole alkoholisti, savuton ja elämä kunnossa. No ainakin se että yrittää saada töitä ja tiedän ettei töitä saa helposti mutta yrittää ja ottaa vaikka lyhytaikaista työtä vastaan että tekee jotain elämässä muuta kun makaa kotona.

• raharatkaisee

No entäs jos on aktiivinen muttei hae töitä, tietenkään sillä ei ole merkitystä koska siinä ei saa rahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      78
      4119
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3342
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3026
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      81
      2722
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2445
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2092
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1623
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1615
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe