https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0c758f6a-4719-4f44-b05f-125102991ed2
Ätmiys on häpeä ja ätmi ei ole mies vaan poika koska ei ole saanut seksiä
Kiltit miehet kertoo naisten kovista vaatimuksista
11
<50
Vastaukset
- Kiltti-ätmi
Vain jännämies kelpaa naisille. Naiset haluaa väkivaltaisen miehen koska muuten eivät kiihotu
- jokumies83
No näin kokeneena miehenä voin sanoa että liika kiltteys on varmastikin turn-off.. mikäli haluaa jotain niin sen eteen on oltava valmis tekemäänkin jotain eli ns. ronskisti vaan sanottiin jo -68: https://www.youtube.com/watch?v=p863xmUdclI
Esimerkki:
"Kyse ei ole siitä, ettei kukaan kelpaisi minulle, vaan siitä, etten minä kelpaa kenellekään. En ole tarpeeksi naisellinen kelvatakseni miehille. Suhdetta en etsi, poikaystävä tulee kohdalleni jos on tullakseen.”
- Tämä-selvä
Nainen saa aina miehen heti jos haluaa. Naisten rima korkealla ettei kiltit miehet kelpaa. Naisilla on liikaa ulkonäkövaatimuksia.
- fhjkklll
Eikä saa. Ei mies ole mikään tuote joka tuosta vaan napataan mukaan.
- Tavallinen-tapaus
Naisten vaatimukset on aina päinvastaiset mitä ne kertoo treffi profiileissa. Tavis naisilla voi lukee siellä että kelpaa normaali mies joka on mukava huumorintajuinen, on elämä kunnossa käy töissä, kelpaa alle 170 cm mies. Sitten kun naiselle vastaa niin sieltä tulee tyly viesti että olen liian lyhyt enkä ollenkaan naisen ihannemies ja nainen kysyy miksi vastasin sille vaikka nainen ihan tavis pullero ja kauneutensa menettänyt.
Ei ole ihme jos kiltit tavis miehet ei pääse treffeille ja suomessa on todella vaikeaa tutustua naisiin koska naiset haluaa vain niitä komeimpia miehii. Ulkomailla olen mennyt kysyy kaunista naista treffeille niin heti on suostunut.- SellaistaElämäOn
No sellaista se on. Sinäkin haluat hyvännäköisen naisen, joten mitä ihmettelemistä siinä on, jos nainenkin haluaa hyvännäköisen miehen?
Se olisi lähinnä utopia, jossa kaikki miehet saisivat valikoida itselleen hyvännäköisen naisen, ja jotenkin kummallisesti aina juuri se kaikkein parhaimman näköinen nainen haluaisi sen valitsemisvuorossa olevan miehen, oli tämä sitten minkä näköinen tahansa. Pariutumista hankaloittaa se, että sekä naiset että miehet toivovat kivannäköistä kumppania, mieluiten sitä omaa ihannekumppania. Mutta vaikea sellaistakaan on alkaa haluta, jota ei oikeasti halua.
- 7867i6rtujh
"143 kg, 33v. työtön neitsyt Touretten syndroomalla", ehkä kannattas tuon alkaa stand up koomikoksi niin voisi irrota helpommin.
- 30Neiti
Perusvaatimus on että on koulutus, työpaikka, harrastuksia, ei ole alkoholisti, savuton ja elämä kunnossa. No ainakin se että yrittää saada töitä ja tiedän ettei töitä saa helposti mutta yrittää ja ottaa vaikka lyhytaikaista työtä vastaan että tekee jotain elämässä muuta kun makaa kotona.
- raharatkaisee
No entäs jos on aktiivinen muttei hae töitä, tietenkään sillä ei ole merkitystä koska siinä ei saa rahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175850
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502919
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262856Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332326Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452300Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221913Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381520
- 1711373