Mistä johtuu

ollakovaiei

Luulempa että naiset osaa vastata seuraavaan. Kun olin sporrttinen nuori mies ei ollut kuin kaksi seurustelusuhdetta ja toisen kanssa ei edes seksiä, toiselta tytöltä sai pari kertaa. Aina yksin kotiin yökerhoista, ei naista ei seksiä. Mutta päivä paistaa risukasaankin kun löytyi minustakin kiinnostunut nuori nainen, Ei ollut puutteesta tietoa enää, mikä oli huomioitavaa että seurustelun muututtua avoliittoon alkoi sitten löytyä kiinnostusta, naiset alkoi tehdä ravintoloissa tuttavuutta. Oletkos vapaa vai perheellinen, kun sanoin olevani perheellinen moni alkoi siinä flirtata ja iskuyrityksiä tuli. Joku oli kiinnostunut ihan seurustelusta mutta suurin osa naisista halusi seksiä. Mietin että missä nää halukkaat naiset oli kun olin vapaa mies, kyllä sitten pillua tarjolla kun on suhteessa. En ole koskaan pitänyt itseeni komeena miehenä näön puolesta mutta niin vaan jokin näitä naisia alkoi vetää puoleeni, toiset naiset naimisissa, toiset ehkä suhteessa ja jotkut vapaita. Huomion arvoista että nämä halukukaat naiset oli mua vanhempia lähes kaikki, yksi jopa 13 vanhempi, esitteli vielä asiansa hienosti, jos et ole saanut aikuista naista haluisit ehkä kokea mitä osaan. Olin silloin kai 28. Kuinkahan monta kertaa olen kieltäytynyt yhden yön jutuista, tilaisuuksia on ollut paljon. Muijani joskus kyseli nuorempana että onkos mua yritetty iskeä baareissa tai olenko pettänyt, en oikein sanonut mitään koska nainen osottautui aika mustasukkaiseksi luonteeksi. Kysymys siis kuuluu muksi sinkkuna ei saanut naista mutta kun se kumppani löytyi johan alkoi kiinnostusta löytyä.

5

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xgfd

      Ne on ottanut pienenä aina sen toisen lelun ja jatkaa sitä aikuisena. Kateus toisen omaan on muodostunut jo luonteenpiirteeksi.

    • djkdtyyd

      Nainen vastaa: siviilisäätysi ei ole ratkaiseva tai mitenkään houkutteleva vaan luultavasti olet saanut itsevarmuutta lisää kun olet mennyt avoliittoon ja alitajuntaisesti ajatellut "minä kelpaan" tai jotankin siihen suuntaan.

      En ole ikinä kuullut keneltäkään, enkä edes ohimennen, että mies kiinnostaisi vain siksi, että on varattu.

    • eeeeoooo

      Johtuu siitä että olet nyt paljon vanhemman näköinen joka tekee susta paljon komeemman kuin sillon kuin olit vielä nuori.

    • Ehkäsiinäsyy

      Söpöistä pojista ei aina kasva komeita miehiä, ja vaatimattomamman näköisestä nuoresta miehestä voi kasvaa komea mies.

    • Miehissä tahtoo olla se, että he komistuvat vanhetessaan ja niin kuin tuossa aiemmin sanottiin, olet ehkä myös saanut itsevarmuutta ja luontevuutta naisten seuraan.

      Toisaalta kysymys voi olla osittain ainakin ns tori-ilmiöstä. Sen kojun luo missä on asiakkaita kertyy lisää asiakkaita.

      Itse myös saan olla usein yksin kun olen yksin liikkeellä sitten kun olen liikkeellä naisen kanssa minulle tullaan juttelemaan jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe