16 v tytön ja 41 v miehen seurustelu on sairasta

sairasta_

64

886

1Äänestä

    Vastaukset

    • ajattelinvaan

      16 v tytöt on ihania. Tytön silkin pehmeä iho tuntuu hyvältä miehen vartalossa. Oikeuskin oli sitä mieltä ettei vankilaan voi heittää miestä joka tykkää 16 v tytöistä.

      • faktaa

        Ei oikeudessa mitään tykkäämisiä käsitelty, vaan uhkailua ja vainoamista.


    • liukkaallakaatuu

      Missä on ollut likan isä, kaverit tai sukulaismiehet joiden tehtävä olisi olla todistamassa kun tollanen äijä vahingossa kaatuu pari kertaa katuun. Ja viiden tonnin lasku on aivan liian pieni, nolla perään vähintään.

    • pitkätukka-68

      Tuossahan ei ollut kyse seurustelusta vaan seurustelun jälkeisestä touhusta. Olihan mullakin nuori tyttöystävä kun olin vähän päälle 40, mutta ei ois mulle tullu mielenkään vakoilla eron jälkeen. Ja on mullakin alastonkuviakin hänestä, mutten edes harkitsis niiden näyttämistä kellekään.

      • nuoretkiinnostaa

        Paljonko teillä oli ikäeroa?


      • pitkätukka-68
        nuoretkiinnostaa kirjoitti:

        Paljonko teillä oli ikäeroa?

        Eikös tostaa tuu n. 25 vuotta.


    • Kaunis.nainen

      Eihän tuo mitään oikeeta seurustelua ole ollut ja tuon vanhan lerpankin pitänyt olla henkisesti vajaa. Onneksi tyttö tuli järkiinsä tai joku puhui tytölle järkeä. Tuossa asetelmassa ikäero on liian suuri. Tyttö löytää vielä lähellä omaa ikää olevan kivan pojan,eikä kannata pilata omaa elämäänsä vanhan lerpan kanssa. Vanhat ukot ovat katkeria jätetyiksi tullessaan. Olisi tämäkin saanut kovemman rangaistuksen, ihan käsittämättön sairas päästään.

      • Buahaha

        "Onneksi tyttö tuli järkiinsä tai joku (=matu) puhui tytölle järkeä. Tyttö löytää vielä lähellä omaa ikää olevan kivan pojan (=matu painaa jo päälle herkeämättä),eikä kannata pilata omaa elämäänsä vanhan lerpan kanssa." (Vaan mieluummin ottaa matu ja alistua uusien uskontojen nimissä nyrkin ja hellan väliin).

        Et sinä mikään kaunis nainen ole. Olet katkera nainen. Koko viestisi on täynnä katkeruutta joka tulee siitä että et ole kelvannut niille joita olisit halunnut. Valitsit mielummin yksinäisyytesi ja nyt olet katkera kun et kelvannut.

        Koko ajan myyt itsellesi ajatusta kuinka hieno ja hyvä olet, ja toivot että joskus jonkun kanssa natsaisi.

        Voin kertoa että jäät ikuisesti yksin. Asenteesi kertoi jo kaiken.


      • Kaunis.nainen

        Sori vaan katkera vanha kääkkä.. Minulla sattuu olemaan 10v nuorenpi mies, joten revi siitä.. No totuus satuttaa sinun kohdalllasi:DDD


      • Totuussattuu
        Buahaha kirjoitti:

        "Onneksi tyttö tuli järkiinsä tai joku (=matu) puhui tytölle järkeä. Tyttö löytää vielä lähellä omaa ikää olevan kivan pojan (=matu painaa jo päälle herkeämättä),eikä kannata pilata omaa elämäänsä vanhan lerpan kanssa." (Vaan mieluummin ottaa matu ja alistua uusien uskontojen nimissä nyrkin ja hellan väliin).

        Et sinä mikään kaunis nainen ole. Olet katkera nainen. Koko viestisi on täynnä katkeruutta joka tulee siitä että et ole kelvannut niille joita olisit halunnut. Valitsit mielummin yksinäisyytesi ja nyt olet katkera kun et kelvannut.

        Koko ajan myyt itsellesi ajatusta kuinka hieno ja hyvä olet, ja toivot että joskus jonkun kanssa natsaisi.

        Voin kertoa että jäät ikuisesti yksin. Asenteesi kertoi jo kaiken.

        Mitä sitten, jos tyttö ottaa nuoren ja komean matu pojan tai Suomipojan? Sekin parempi, kuin vanha sekopää ukko, jonka kanssa ei olisi ollut mitään yhteistä. Ystäväni tyttö seurustelee matu pojan kanssa ja ovat onnellisia, ei kaikkea voi yleistää. Taitaa nämä komeat matut harmittaa hailakoita vanhoja setiä. Taidat olla, se ylijäämä katkera papparainen ihan itse, joka ei kelpaa kellekkään. Tais muuten osua ja upota😉


      • KateellisiaOvat
        Totuussattuu kirjoitti:

        Mitä sitten, jos tyttö ottaa nuoren ja komean matu pojan tai Suomipojan? Sekin parempi, kuin vanha sekopää ukko, jonka kanssa ei olisi ollut mitään yhteistä. Ystäväni tyttö seurustelee matu pojan kanssa ja ovat onnellisia, ei kaikkea voi yleistää. Taitaa nämä komeat matut harmittaa hailakoita vanhoja setiä. Taidat olla, se ylijäämä katkera papparainen ihan itse, joka ei kelpaa kellekkään. Tais muuten osua ja upota😉

        Suomi miehet on kateellisia näille matuille ja siitä kumpuaa rasismi matuja vastaan.
        Mies olen, mutta en kateellinen, koska ikää alkaa olemaan jo, ettei kuiteskaan naista saa, joten turha olla enää kateellinenkaan matuille ainakaan tämän asian takia.


      • Anonyymi

        ite olet vanha lerppa, usko sitä lakia ja pie turpasi kiinni ämmä. t:43v mies joka tykkää 16v lihasta.


      • Anonyymi
        Kaunis.nainen kirjoitti:

        Sori vaan katkera vanha kääkkä.. Minulla sattuu olemaan 10v nuorenpi mies, joten revi siitä.. No totuus satuttaa sinun kohdalllasi:DDD

        miksi uliset täällä laillisista suhteista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi uliset täällä laillisista suhteista?

        "Tykkää" ei tarkoita että hän sellaista saisi ilman väkivaltaa.
        Ei siinä suhteista puhuta.


    • kaunista_

      Kaunistan tuo on

      • niinkö

        Onko kaunista uhkailla tappamisella extyttöystäväänsä?


      • Sairasvääns

        Pikemminkin sairasta ja kuvottavaa.., josta ei mitään hyvää seuraa.


    • kldfjsklg

      Onnekas mies sai nuorta ja tiukkaa.

    • Ei näitä tapauksia pidä hoitaa poliisin kautta, vaan käydä itse sopimassa asia koko suvun voimin.

      • 896

        Sairaalan kautta vai?


      • 896 kirjoitti:

        Sairaalan kautta vai?

        Voi sen niinkin ilmaista.


    • sairas.tilanne

      Kannatan asian hoitamista sukukäräjillä, kuten täällä on ehdotettu.

      Mutta eihän tuollaista tilannetta synny normaaleissa perheissä. Kukaan lapsestaan aidosti välittävä äiti tai isä ei antaisi alaikäisen huollettavansa seurustella keski-ikäisen ukonkäppänän kanssa.

      • Anonyymi

        ja taas katkera mussuttaja siellä, "keski ja keski" blaa blaa, tyttö oli onnekas kun sai aikuista kunnon miestä kerrankin.


    • olisihyväuutinen

      Miksei ikinä lue juttuja siitä miten tollanen ukko on saanut ansaittua sakinhivutusta, pakosti sellaistakin tapahtuu. Vai onko sitten niin ettei tieto päädy lehtiin, mikä on ikävää koska olisi kiva välillä lukea hyviäkin uutisia.

    • herätkääpahvit

      Miehenä ja 46 vuotiaana kirjoitan tässä kun olen jäämässä yksin elämään niin onhan se mies sairas jos se on 40 vuotias ja kuvittelee jotain alle 30 vuotiaan lapsen kanssa.

      Puhumattakaan nuoremmista,eihän sen ikäinen ole henkisesti edes aikuinen.

      Ikäero yleensäkin on liikaa jos toinen osapuoli on hyvin nuori,aivot vielä lapsen tasolla.
      Sen verran vilkaisin tuota juttua kun oli uhitellut niin rangaistus on liian lievä.

      Tuomio tulisi olla sen verran kova ettei vastaavaa toistu,yli kymmennen vuoden vankeustuomio olisi sinne päin.

      • suomiAisuri

        Haista saatanan aisuri vittu.

        Se että sinusta on kasvattu vitunnuolija joka tyytyy käytyttyyn vanhaan vittuun, ei tarkoita että kaikki muut olisi samanlaisia.

        Miksi sinua häiritsee että toiset miehet saa nuorta pinppiä? Kateus.

        T. 40setä joka saa 20v pinppiä ja nuorempikin ok


      • Kaunis.nainen

        Sinä ääliö mitään nuorta saa.. ehkä toiset arvostaa, sitä henkistäkin puolta, eikä se seksi aina ole päällimäisenä mielessä. 20v on jo ok, mutta 16v on vielä naivi ja lapsellinen.


      • käsittämätöntä

        Olipa pellein kommentti, mitä pitkään aikaan lukenut tällä palstalla. Kateellinen katkera vanha äijä siellä jeesustelee minkä kerkee. Jos miehiä kiinnostaa nuori liha, heillä on kiinnostukseen täysi oikeus. Kyllä mä tästä olen samaa miletä monen kanssa, että 16 v nyt on toki liian nuori, mutta tämä se vasta sairasta on alkaa syyttelemään miehiä, joita kiinnostaa parhaassa lisääntymisiässä olevat naiset. Jos joku päälle 40 v mies saa 20-30 v naista, asia ei sulle pätkän vertaa kuulu.


      • Mimosa28

        Nuorena naisena haluan sanoa, että kaikkia ei suinkaan kiinnosta vanhat sedät vaan oman ikäiset nuoret miehet. Ällöttää tommoset itsestään liikoja luulevat ja irstaat vanhat ukot, jotka kyttäävät nuoria naisia, kun läheskään kaikkia ei kiinnosta. Ja, jos kohteliaasti kieltäytyy vanhan ukon tarjouksesta niin kuulla olevansa vaikka mitä. Testataan, sitä surkeaa itsetuntoa saako nuoren naisen mukaansa. Kyllähän 16v ja 40v on jo sairas geissi ja onneks mimmi pääsi tuosta hyypiöstä eroon.


      • Neitiguu
        käsittämätöntä kirjoitti:

        Olipa pellein kommentti, mitä pitkään aikaan lukenut tällä palstalla. Kateellinen katkera vanha äijä siellä jeesustelee minkä kerkee. Jos miehiä kiinnostaa nuori liha, heillä on kiinnostukseen täysi oikeus. Kyllä mä tästä olen samaa miletä monen kanssa, että 16 v nyt on toki liian nuori, mutta tämä se vasta sairasta on alkaa syyttelemään miehiä, joita kiinnostaa parhaassa lisääntymisiässä olevat naiset. Jos joku päälle 40 v mies saa 20-30 v naista, asia ei sulle pätkän vertaa kuulu.

        'jos miehiä kiinnostaa nuori liha, heillä on siihen täysi oikeus' Itselläsi setä oli pellein kommentti. Voin kertoa, ettei, se noinkaan mene vaikka sedät ovatkin useimmat aika päällekäyviä ja harvoin nuorta naista kiinnostaa, se seksihullu vanha ukko. Ikäiseni nuoret miehet osaavat sentään käyttäytyä.


      • eisukoisi
        suomiAisuri kirjoitti:

        Haista saatanan aisuri vittu.

        Se että sinusta on kasvattu vitunnuolija joka tyytyy käytyttyyn vanhaan vittuun, ei tarkoita että kaikki muut olisi samanlaisia.

        Miksi sinua häiritsee että toiset miehet saa nuorta pinppiä? Kateus.

        T. 40setä joka saa 20v pinppiä ja nuorempikin ok

        "T. 40setä joka saa 20v pinppiä ja nuorempikin ok "

        Ei uskoisi että olet yli 40. 40-vuotiaan miehen pitäisi olla vähän kypsempi käytökseltään.


      • uskoisi
        eisukoisi kirjoitti:

        "T. 40setä joka saa 20v pinppiä ja nuorempikin ok "

        Ei uskoisi että olet yli 40. 40-vuotiaan miehen pitäisi olla vähän kypsempi käytökseltään.

        Puhui 20 pimpistä ja itse 40. Mitä ihmettä sä oikein horiset? Onhan jopa nykypäivänäkin Euroopassa presidenttejä myöten näitä suuren ikäeron pareja. Sillä ei ole mitään tekemistä kypsyyden kanssa, jos joillakin nyt sattuu olemaan suuri ikäero.


      • äläyleistä
        Neitiguu kirjoitti:

        'jos miehiä kiinnostaa nuori liha, heillä on siihen täysi oikeus' Itselläsi setä oli pellein kommentti. Voin kertoa, ettei, se noinkaan mene vaikka sedät ovatkin useimmat aika päällekäyviä ja harvoin nuorta naista kiinnostaa, se seksihullu vanha ukko. Ikäiseni nuoret miehet osaavat sentään käyttäytyä.

        "Ikäiseni nuoret miehet osaavat sentään käyttäytyä."

        Ei se kyllä noinkaan mene. Iän myötä tulee kokemusta ja kokemuksen myötä oppii yhä paremmin ja paremmin lukemaan erilaisia tilanteita, milloin on sopivaa yrittää, milloin antaa olla. Tämä on loputon kiistan aihe, koska kaikessa on puolensa. Sä et voi mitenkään yleistää tuota päällekäyvyyttä vanhemmista miehistä, koska sitä voi olla kaiken ikäisissä. Päällekäyvyyden syyt johtuu muista seikoista.


      • euskoisi
        uskoisi kirjoitti:

        Puhui 20 pimpistä ja itse 40. Mitä ihmettä sä oikein horiset? Onhan jopa nykypäivänäkin Euroopassa presidenttejä myöten näitä suuren ikäeron pareja. Sillä ei ole mitään tekemistä kypsyyden kanssa, jos joillakin nyt sattuu olemaan suuri ikäero.

        Viittasin kirjoitustyyliin, ala-arvoiseen nimittelyyn yms. Vittu-sanaa viljeltiin oikein urakalla. Lapsellinen vaikutelma tuli ihmisestä.


      • tunnennitä
        uskoisi kirjoitti:

        Puhui 20 pimpistä ja itse 40. Mitä ihmettä sä oikein horiset? Onhan jopa nykypäivänäkin Euroopassa presidenttejä myöten näitä suuren ikäeron pareja. Sillä ei ole mitään tekemistä kypsyyden kanssa, jos joillakin nyt sattuu olemaan suuri ikäero.

        Suuri ikäero esim. nainen 35 ja mies 50 on eri asia kuin mies 40 ja nainen 18. Tiedän näistä nuorista naisista haaveilevia keski-ikäisiä miehiä ja aina ne on niitä joilta on jäänyt tietyt elämänvaiheet elämättä. Ei välttämättä kypsimpiä ihmisiä. Lapsellisen harhaisia kuvitelmia seurustelusta. Ei se minua haittaa mutta on se vähän surullista kun teinityttöjen youtube-videoita seuraavat.


      • Harvat 40v miehet näyttää Leppilammelta tai on korkeaa statusta ym. Taidat nyt itse vääristellä asioita mieleiseksi. Tuskinpa Beata olis ottanut mitään tavis papsua,josta ei ole mitään hyötyä. Beata nyt enää itsekkään mikään teini ole. Tyhmää ottaa näitä esimerkkejä ja elää muiden kautta, kun itse ei sitä nuorta ja kaunista missiä saa.. Eikö vähän vituta?


      • katkerarutisee
        tunnennitä kirjoitti:

        Suuri ikäero esim. nainen 35 ja mies 50 on eri asia kuin mies 40 ja nainen 18. Tiedän näistä nuorista naisista haaveilevia keski-ikäisiä miehiä ja aina ne on niitä joilta on jäänyt tietyt elämänvaiheet elämättä. Ei välttämättä kypsimpiä ihmisiä. Lapsellisen harhaisia kuvitelmia seurustelusta. Ei se minua haittaa mutta on se vähän surullista kun teinityttöjen youtube-videoita seuraavat.

        "Suuri ikäero esim. nainen 35 ja mies 50 on eri asia kuin mies 40 ja nainen 18. "

        Vielä tämäkin, jos miehellä vaan on hyvät mahdollisuudet, sIinä ei ole mitään ihmeellistä 40-50 vuotiaalta mieheltä valita 35 vuotiaan sijaan vaikkapa 25 vuotias nainen, jos ei ole syystä tai toisesta onnistunut hankkimaan vielä lapsia ja lopultakin on jossain vaiheessa elämää siihen henkisesti tarpeeksi kypsä. Voi myös olla näinkin, että aikaisemmasta liitosta eronnut perheen isä haluaa lisää lapsia.


      • katkerarutisee
        Puma kirjoitti:

        Harvat 40v miehet näyttää Leppilammelta tai on korkeaa statusta ym. Taidat nyt itse vääristellä asioita mieleiseksi. Tuskinpa Beata olis ottanut mitään tavis papsua,josta ei ole mitään hyötyä. Beata nyt enää itsekkään mikään teini ole. Tyhmää ottaa näitä esimerkkejä ja elää muiden kautta, kun itse ei sitä nuorta ja kaunista missiä saa.. Eikö vähän vituta?

        "Beata nyt enää itsekkään mikään teini ole. "

        Määrittele teini tarkasti. Edellinen kirjoittaja määritteli 40 v miehen ja 18 v tytön suhteen surulliseksi tapaukseksi. Ja on mukamas surullista aikuisen miehen haaveilla teineistä ja katsella heidän Youtube videoita.


      • Virallinen teinin määritelmä on 13-19v. Surullista onkin, jos 18v tuhlaa parhaat vuotensa vanhaan pappaan, kun koko elämä vielä edessä ja tuskin mitään pysyvää tulee.


      • Totuuson
        katkerarutisee kirjoitti:

        "Suuri ikäero esim. nainen 35 ja mies 50 on eri asia kuin mies 40 ja nainen 18. "

        Vielä tämäkin, jos miehellä vaan on hyvät mahdollisuudet, sIinä ei ole mitään ihmeellistä 40-50 vuotiaalta mieheltä valita 35 vuotiaan sijaan vaikkapa 25 vuotias nainen, jos ei ole syystä tai toisesta onnistunut hankkimaan vielä lapsia ja lopultakin on jossain vaiheessa elämää siihen henkisesti tarpeeksi kypsä. Voi myös olla näinkin, että aikaisemmasta liitosta eronnut perheen isä haluaa lisää lapsia.

        50v ei voi valita, sitä 25v naista 40v vielä voi mennä. Kukapa nuori nainen haluaisi äitipuoleksi pidemmän päälle voi olla rankkaa. Harmi, kun ikääntyminen tapahtuu eri tahtiin.. 10v kuluttua, se 50v on 60 ja nainen 35v ja tuskinpa naista kiinnostaa enää vanha pappa. Fantasiat on fantasioita ja tosiasiat tosiasioita. Turha täällä palstalla kiukutella, kun sitä nuorta naista ette saa. Enimmäkseen nuoret on ikäistensä kanssa.


      • pitkätukka-68
        Puma kirjoitti:

        Harvat 40v miehet näyttää Leppilammelta tai on korkeaa statusta ym. Taidat nyt itse vääristellä asioita mieleiseksi. Tuskinpa Beata olis ottanut mitään tavis papsua,josta ei ole mitään hyötyä. Beata nyt enää itsekkään mikään teini ole. Tyhmää ottaa näitä esimerkkejä ja elää muiden kautta, kun itse ei sitä nuorta ja kaunista missiä saa.. Eikö vähän vituta?

        "Tuskinpa Beata olis ottanut mitään tavis papsua,josta ei ole mitään hyötyä."

        Avaisitko vähän mitä tarkoitat hyödyllä?


      • Janica28v

        'iällä ei ole mitään tekemistä, että kiinnostuu nuoresta naisesta' No voin kertoa, että on paljonkin, koska itse en ole kiinnostunut vanhoista miehistä vaan parhaassa iässä olevista 24-30v miehistä. Kannattaisi setien vaan myöntää, että se viimeinen juna meni jo.


      • Pelladonna
        katkerarutisee kirjoitti:

        "Suuri ikäero esim. nainen 35 ja mies 50 on eri asia kuin mies 40 ja nainen 18. "

        Vielä tämäkin, jos miehellä vaan on hyvät mahdollisuudet, sIinä ei ole mitään ihmeellistä 40-50 vuotiaalta mieheltä valita 35 vuotiaan sijaan vaikkapa 25 vuotias nainen, jos ei ole syystä tai toisesta onnistunut hankkimaan vielä lapsia ja lopultakin on jossain vaiheessa elämää siihen henkisesti tarpeeksi kypsä. Voi myös olla näinkin, että aikaisemmasta liitosta eronnut perheen isä haluaa lisää lapsia.

        Itse en alkaisi tekemään lapsia 50v miehen kanssa ja kuka nyt haluaa vanhaa ja väsynyttä miestä lastensa isäksi. 40v alkaa olemaan jo liian vanha. Jos nuori nainen ottaa vanhan papan niin ulkonäöltään on heikkotasoinen, eikä saa ikäisiään komistuksia. Itsellä raja, se 36v ja siitä en tingi.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        "Tuskinpa Beata olis ottanut mitään tavis papsua,josta ei ole mitään hyötyä."

        Avaisitko vähän mitä tarkoitat hyödyllä?

        Etkös seuraa mediaa, jotta ymmärtäisit jotain? Leppiksellä on rahaa ja vaikutusvaltaa.. Käydään hienoissa lomakohteissa ym. mitä ei tavis papan kanssa voi tehdä. Tottakait saa näkyvyyttä olemalla julkkiksen kanssa ja näitä on Beatalla ollut.. Cheekki


      • enymmärtänyt
        Totuuson kirjoitti:

        50v ei voi valita, sitä 25v naista 40v vielä voi mennä. Kukapa nuori nainen haluaisi äitipuoleksi pidemmän päälle voi olla rankkaa. Harmi, kun ikääntyminen tapahtuu eri tahtiin.. 10v kuluttua, se 50v on 60 ja nainen 35v ja tuskinpa naista kiinnostaa enää vanha pappa. Fantasiat on fantasioita ja tosiasiat tosiasioita. Turha täällä palstalla kiukutella, kun sitä nuorta naista ette saa. Enimmäkseen nuoret on ikäistensä kanssa.

        Jep, en kans käsittänyt miksi 25-vuotias nainen ottaisi miehen jolla on jo ennestään lapsia... Kun saisi nuoremman lapsettoman miehen, joka jaksaa pidempään jos yhteinen perhe hankitaan.


      • Eipaapaa

        Niinpä aika epärealistista, että 25v alkaisi perustaa perhettä 40-50v vanhuksen kanssa. Todellisessa elämässä ovat ikäistensä kanssa. Äitipuolena oleminen tuskin on ideaali tilanne nuorelle ihmiselle saatikka perässä roikkuvat ex-kumppanit.


      • pitkätukka-68
        Puma kirjoitti:

        Etkös seuraa mediaa, jotta ymmärtäisit jotain? Leppiksellä on rahaa ja vaikutusvaltaa.. Käydään hienoissa lomakohteissa ym. mitä ei tavis papan kanssa voi tehdä. Tottakait saa näkyvyyttä olemalla julkkiksen kanssa ja näitä on Beatalla ollut.. Cheekki

        Tarkoitat, että naisia kiinnostavat vain varakkaat miehet? Mites nää tavisteinit sopii tähän kuvaan?
        Yleensä keski-ikäisellä on huomattavasti enemmän pätäkkää kuin jollain parikymppisellä klopilla.


      • bjhgvb
        katkerarutisee kirjoitti:

        "Suuri ikäero esim. nainen 35 ja mies 50 on eri asia kuin mies 40 ja nainen 18. "

        Vielä tämäkin, jos miehellä vaan on hyvät mahdollisuudet, sIinä ei ole mitään ihmeellistä 40-50 vuotiaalta mieheltä valita 35 vuotiaan sijaan vaikkapa 25 vuotias nainen, jos ei ole syystä tai toisesta onnistunut hankkimaan vielä lapsia ja lopultakin on jossain vaiheessa elämää siihen henkisesti tarpeeksi kypsä. Voi myös olla näinkin, että aikaisemmasta liitosta eronnut perheen isä haluaa lisää lapsia.

        No on melko lapsellisesta miehestä kyse, jos hän vasta lähempänä viittäkymppiä alkaa olla kypsä hankkimaan omia lapsia.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tarkoitat, että naisia kiinnostavat vain varakkaat miehet? Mites nää tavisteinit sopii tähän kuvaan?
        Yleensä keski-ikäisellä on huomattavasti enemmän pätäkkää kuin jollain parikymppisellä klopilla.

        Et nyt tainnut ymmärtää, että kyse oli Leppiksestä ja Beatasta, miten tavisteinit tähän liittyy?? Tai, että keski-ikäisellä on enemmän rahaa, kuin 20v miehellä? Jos on huonopalkkaisessa työssä niinku monet on niin eipä, sillä Bahamalle mennä ja siitä huolimaatta ne tavisteinit seurustelee niiden nuorten miesten kanssa. Kauniit missit ja mallit on asia erikseen, haluavat julkkiksen tai hokipelaajan.


      • Anonyymi

        paskanmarjat, sinä olet vaan nössö paskahousu, lue sitä lakia nyt ja usko sitä!
        palleja sulla tuskin onkaan t: Janne Jokinen, Nivala


      • Anonyymi
        Puma kirjoitti:

        Virallinen teinin määritelmä on 13-19v. Surullista onkin, jos 18v tuhlaa parhaat vuotensa vanhaan pappaan, kun koko elämä vielä edessä ja tuskin mitään pysyvää tulee.

        "Virallinen teinin määritelmä on 13-19v. Surullista onkin, jos 18v tuhlaa parhaat vuotensa vanhaan pappaan, kun koko elämä vielä edessä ja tuskin mitään pysyvää tulee."

        muhahah missä se sun vanha pappas on? ai 40v on vanha pappa?
        katkeran ininää tämäkin.
        vituttaako, kun et saa muuta kun 18v pikkupoikaa :D


      • Anonyymi
        Janica28v kirjoitti:

        'iällä ei ole mitään tekemistä, että kiinnostuu nuoresta naisesta' No voin kertoa, että on paljonkin, koska itse en ole kiinnostunut vanhoista miehistä vaan parhaassa iässä olevista 24-30v miehistä. Kannattaisi setien vaan myöntää, että se viimeinen juna meni jo.

        tuonkin kommentin kirjoittaja janica on vaan katkera kun ei saa kiinnostusta 50v miehiltä tai sitten se on rutiseva katkera pikkupoika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Virallinen teinin määritelmä on 13-19v. Surullista onkin, jos 18v tuhlaa parhaat vuotensa vanhaan pappaan, kun koko elämä vielä edessä ja tuskin mitään pysyvää tulee."

        muhahah missä se sun vanha pappas on? ai 40v on vanha pappa?
        katkeran ininää tämäkin.
        vituttaako, kun et saa muuta kun 18v pikkupoikaa :D

        En tiedä mistä olet lainauksen ottanut, mutta ilman lähdettä en usko että kyse on mistään "virallisesta määritelmästä".

        Käytännössä noin minäkin tuon teini-iän ajattelen, mutta se on eri asia kuin "virallinen".


    • tuollaisianeovat

      Ukkohan oli ihan tyypillinen sairas paska.

    • Nelikymppine

      Kateeksi käy, mistä sitä löytäisi 16 vuotiaan pimun?

      • Lerpukkaa

        Miksi oletat, että 16v edes haluaisi vanhaa muumioita? Mene etsimään turha täällä ruikuttaa.. Vois olla, kun pappa lähestyy nuoria tyttöjä niin nämä kirmaavat karkuun.. Sori, mutta todellisuus ja mielikuvat, eivät aina natsaa.


      • nuoruus.kaunistaa

        Maailma on täynnä nuoria pimuja, mutta ei ne tule yleensä koputtamaan sun ovea. Itse ne on hankittava.


    • Muandonhuan

      Kuuba ja salsa ne yhteen sopii. Maradonalle ilmaantui 3 uutta lasta.

    • En lukenut juttua, mutta on mulla tuon ikäeron kanssa ollut suhde.

      Sen jälkeen vaihdoin kyllä aikuiseen naiseen, jopa itseäni vuoden vanhempaan. Oli paljon parempi juttu, kun meillä oli jopa jotain järkevää keskustelua.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      93
      2372
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      358
      1597
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      77
      1557
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      43
      1467
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1135
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      134
      924
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      83
      873
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      849
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      838
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      801
    Aihe