Avioeron peruminen

mummopupu

Kaikki alkoi niin olemattomasta.
What´s Up jäi miehellä auki kun hän matkusti kaukomaille. Pian sen kautta ja yleensä poikkeuksetta meidän tavallisten tallukoiden nukkumaan menon aikana alkoikin sadella vaikka minkälaista viestiä mielestäni naisilta vieraalla kielellä , joita lähdin pian tulkitsemaan googletranslaattorin kautta. Kävi niin, että siinä tulkitsin viestit ja samalla sallin itselleni lähentymisen ystävämme parturimiehen kanssa.
Yksi asia johti toiseen sitten kaiken lopuksi avioeroon. Ajatus eli omaa elämää; mies pois Suomesta, puhuu illat pitkät muiden naisten kanssa vaikka minulle sanonut jo hyvät yöt aikoja sitten. Myöhemmin mustasukkaisena kostin petoksella, koska miehen fokus oli miesten maailmassa ja rahan sampoamisessa ja minä koin naiseuteni loukkaantuneen, tulin kovin iloiseksi kaikesta saamastani huomiosta, mitä ikinä sainkaan, kuhan sain.
Oli platoonisesti marokkolainen mies ja sierraleonelainen, joista jälkimmäinen ystävyydestään mieheeni huolimatta alkoi minulle lirkutella ja myydä hierontaa luonaan, sen ostin ja sinne menin ja se myöhemmin toistui kerran samoissa viettelyksen merkeissä.
Suunnittelin että hänet sitten ylväästi, päättäväisesti ja todellakin lopullisesti käyn dumppaamassa tyylillä. Kolmas kerta toden sanoi. Tilasin taksin, joka oli sovittu taksi-isännän kanssa ja sipsutin hissille , jonne tuli anoen jäämään. Jätin antamatta sit aamulla piparia, kotona hymyilin silloin kuin hangon keksi. Hän jäi mua kaipaamaan, se ei jäänyt epäselväksi.
Mission complished !
Sierraleonelainen oppi ehkä jotain siitä, että kannattaako kerätä kokoelmansa kavereittensa naisia. Hän seurustelee, silti tuli ja sekaantui huomionkipeään naiseen joka olin ja vittu pilas meidän avioliiton. Sitäpaitsi petti uskovaista mormoonityttöystäväänsä, jonka kanssa on yhdessä ollut pitkään. Käry kävi meillä pettureilla kun mun linja oli jäänyt auki jonnekki miehen koneelle vuorostaan.
Mieheni sanoi minulle vihaavansa minua, jonka vuoksi laitoin eron vireille. Viha sanana oli liikaa ! Seksin hekumaan sotkin käsitteen "Rakkaus" . Vasta nyt kun hekuma vieraaseen on todellakin haihtunut tajuan mitä tarkoittaa RAKKAUS.
Uskomattominta on se, ettei meillä ollut riitaa, mutta puhumattomuutta ja ilottomuutta , mutta suurin puutteista oli kosketuksen puute.
Nyt kun aikaa on kulunut ja ollaan menty eteenpäin niinkuin mummo lumessa konsanaan, nään kaiken selvästi ja eihän meidän olisi koskaan pitänyt eroa ottaa. Sallia vapautta toisillemme. Minäkin olen perusmustasukkainen muija, ja aina kaiken nään että joku nyt viettelee mun miestä jne.
Tuotinko itse koko kaavan miettimällä jo lähtökohtaisesti väärin mun miehestä uskottomana koska ei huomannut minua, eikä antanut fyysistä rakkautta. Raha ja miesten maailma oli tärkeämpää.
Että olipa kerran juttu, joka on eletty. Avioeronko peruisin, ainakin sitä mietin nyt. Ötyä !

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1575
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1224
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1137
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1056
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        1005
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        997
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        902
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        20
        900
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        754
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        690
      Aihe