Sisäinen eläimesi?

52

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Näyttävästi ainutlaatuinen tyyli ja ulkonäkö asettavat sinut erilleen joukosta. Voit nauttia vapaa-ajan aktiviteeteista sekä maalla että merellä, ja mieluummin vietät elämää pimeän jälkeen. Et halua heiluttaa venettä ja vältät vastakkainasettelua, jos se on mahdollista."

Suomennos.

• Mähän sanoin että se katoaa..

• Sopiihyvin

No mä uskon tässä mielellään horoskooppiini. Leijona. 😃👍💪

• Mun mielestä toi vesinokkaeläin kuvaa mua hyvin..

Musta kun on moneksi: On ankan nokkaa, majavan häntää, räpylät, karvaturkki , ja vähän näyttäis nisäkkäältä, mutta kuitenkin tekee munia.. Siivet tosin puuttuu.

Ei oikein osaa sanoa, että mikäs se siinä...

Täytyy lähteä ostoksille.

Kiva nähdä suakin..

🐒💨

• Rallipaavo
        Wwuwuw kirjoitti:

Mun mielestä toi vesinokkaeläin kuvaa mua hyvin..

Musta kun on moneksi: On ankan nokkaa, majavan häntää, räpylät, karvaturkki , ja vähän näyttäis nisäkkäältä, mutta kuitenkin tekee munia.. Siivet tosin puuttuu.

Ei oikein osaa sanoa, että mikäs se siinä...

Täytyy lähteä ostoksille.

Kiva nähdä suakin..

🐒💨

Heh. No oikeesti munkin sisäinen eläin ois joku tyyliin rotta. Sinnikäs elukka, mikä nakertaa tarpeentullen tiensä vaikka betoniseinän läpi. Leijona on liian laiska ja nokkavan tylyn oloinen elukka.

Mä hörpin kahvit naamariin ja taijan lähtee ulos jotain touhuumaan. Tänään käytiin kaupungista vaatteita lisää. Ollaan maalla muksujen kanssa. Yks ylimääräinenkin tarttui völjyyn. Pojan kanssa ajellaan Saabinrämällä pitkin peltoa ja tytöt kikattaa omia juttujaan kammarissa. Illalla ulkosaunaan.

Kivahan se on nähdä suakin täällä.

🐒💨

• Rallipaavo kirjoitti:

Heh. No oikeesti munkin sisäinen eläin ois joku tyyliin rotta. Sinnikäs elukka, mikä nakertaa tarpeentullen tiensä vaikka betoniseinän läpi. Leijona on liian laiska ja nokkavan tylyn oloinen elukka.

Mä hörpin kahvit naamariin ja taijan lähtee ulos jotain touhuumaan. Tänään käytiin kaupungista vaatteita lisää. Ollaan maalla muksujen kanssa. Yks ylimääräinenkin tarttui völjyyn. Pojan kanssa ajellaan Saabinrämällä pitkin peltoa ja tytöt kikattaa omia juttujaan kammarissa. Illalla ulkosaunaan.

Kivahan se on nähdä suakin täällä.

🐒💨

Tiiätkö mitä orava sanoi aasille?

Pistaasipähkinä...

🤗

• Touhonen
        Wwuwuw kirjoitti:

Tiiätkö mitä orava sanoi aasille?

Pistaasipähkinä...

🤗

Huippua! 😃

Sä se oot kyllä niin mun melkein ihkaoma palstahassuttelukamunen. ☺️

Hyvää naistenpäivää, vaikka sulle kaikki päivät on omia. 😁

• Ja silti nimimerkkinä on aina norsu? 😄

Mäkin olen toukokuun lapsia, kuten myös mun ukko..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja silti nimimerkkinä on aina norsu? 😄

Mäkin olen toukokuun lapsia, kuten myös mun ukko..

olen huhtikuun lapsi.
        No se norsu on osa mua. :D
        Ihme kun testi ei sitä antanut.

• AinaNorsu kirjoitti:

olen huhtikuun lapsi.

Onpas sinulla kauniit silmät.

-Silmäfriikki-

• Saapasnaama kirjoitti:

Onpas sinulla kauniit silmät.

-Silmäfriikki-

täällä on silmien bongaaja?:D

• AinaNorsu kirjoitti:

olen huhtikuun lapsi.

Norsut on eläinkunnan älykkäimpiä otuksia, kenties ihmistäkin fiksumpia..

• Salainen_ihailija
        AinaNorsu kirjoitti:

täällä on silmien bongaaja?:D

Pistän paremmaksi ja sanoin, että oletpa sinä nätti muutenkin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Norsut on eläinkunnan älykkäimpiä otuksia, kenties ihmistäkin fiksumpia..

No jep :D
        Hienoja otuksia.

• Likeabird

Nyt on nähty kuinka aasi kirskuu lampaille ja susi paljastui lampaaksi pukeutuneena. Useimmat sinkut ei pyri teatterikouluun.

• flowersreally

Lumileopardi.

• Vesinokkaeläin voittaa,.🙃

• flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

Vesinokkaeläin voittaa,.🙃

Joo 🙃
        (sä olet nyt innostunut tosta hymiöstä 🙃)

• flowersreally kirjoitti:

Joo 🙃
        (sä olet nyt innostunut tosta hymiöstä 🙃)

En ole yhtään, en en...🙃

Ite sen nostit tikun nokkaan..

• En ottanut osaa tuohon kyselyyn, utelivat emailia. Mutta sanoisin että koira. Syntynyt myös koiran vuonna kiinalaisen horoskoopin mukaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Laitat siihen vaikka [email protected]

Jääkarhu tuli. Erakko talvieläin joka viihtyy veden äärellä. :)

• Ai niin mä olen puukukko kiinalaisittain 😄

Jos oikein muistan..voi olla että se oli maakukkokin..No kukko kuitenkin, ei siis kana. Jaa, ja härkäkin on uros.. Kukko ja härkä..

Jav vesinokkaeläin!!

• Irvokas kirjoitti:

Jääkarhu tuli. Erakko talvieläin joka viihtyy veden äärellä. :)

Jää katoaa ja sukupuutto uhkaa..

Tosin jostain luin että jääkarhu voi pariutua tavallisen ruskean karhun kanssa..Et kai ole natsi? 🤣

• noinko.on
        Wwuwuw kirjoitti:

Tosin jostain luin että jääkarhu voi pariutua tavallisen ruskean karhun kanssa..Et kai ole natsi? 🤣

Todelliset tilastot ja satelliittidata osoittavat kylläkin, että pohjoinen napajäätikkö on kasvanut kooltaan jatkuvasti viimeiset kymmenen vuotta.

Se on siis kasvanut talvikausina enemmän kuin se sulaa kesäkausina.

IPCC (kansainvälinen ilmastopaneeli) on propagandatoimisto, jonka toiminnasta ovat irtisanoutuneet jo useat tuhannet ilmastotieteilijät kautta maailman. Professoreista lähtien.

Mutta tätä on ilmeisen turha sinulle kertoa, uskoisin. Olen itsekseni hiljaa lueskellut palstan juttuja kommentoimatta ja olen havainnut, että sinä olet yksi palstan tyypeistä, joka uskoo järkähtämättä aina omiin ajatuksiinsa kyseenalaistamatta niitä koskaan. Et siis tämänkään jälkeen luultavimmin ota asioista selvää puolueettomasti ja lähteet tarkistaen, vaan uskot siihen, mitä valtamedia sinulle tyrkyttää.

Lehtijuttujen lähde on muuten useimmiten IPCC, ja kommentointi on joko kielletty tai kommentit sensuroidaan, kun laittaa artikkeleiden vastaista faktaa tulemaan. Totuus on kiusallinen asia tiedemaailmalle nykyään..korruptio rehottaa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllähän sitä ruskeakarhun kanssa voisi seikkailla vaikka ovatkin vähän täyteläisempiä kuin me jääkarhut. Ruokavalioon tottuminen on tietysti yksi kysymys. Ja sitten tietysti tuo lämpötilaero. Mutta jos sopiva yksilö löytyy niin voisihan vaikka islantia tai gröönlantia ajatella asuinpaikaksi. On lunta ja meri siinä lähellä. Jääkarhuksi poikkeavana yksilönä tykkään kuitenkin metsäisestä meren- tai järvenrantaseudusta. Toiset jääkarhut ovatkin ihmetelleet tätä ominaisuutta.

• Muutama jääkarhu onkin sanonut kummelia lainatakseni. "Painu sinä apina takaisin sinne alaskaan!" ;)

• noinko.on kirjoitti:

Todelliset tilastot ja satelliittidata osoittavat kylläkin, että pohjoinen napajäätikkö on kasvanut kooltaan jatkuvasti viimeiset kymmenen vuotta.

Se on siis kasvanut talvikausina enemmän kuin se sulaa kesäkausina.

IPCC (kansainvälinen ilmastopaneeli) on propagandatoimisto, jonka toiminnasta ovat irtisanoutuneet jo useat tuhannet ilmastotieteilijät kautta maailman. Professoreista lähtien.

Mutta tätä on ilmeisen turha sinulle kertoa, uskoisin. Olen itsekseni hiljaa lueskellut palstan juttuja kommentoimatta ja olen havainnut, että sinä olet yksi palstan tyypeistä, joka uskoo järkähtämättä aina omiin ajatuksiinsa kyseenalaistamatta niitä koskaan. Et siis tämänkään jälkeen luultavimmin ota asioista selvää puolueettomasti ja lähteet tarkistaen, vaan uskot siihen, mitä valtamedia sinulle tyrkyttää.

Lehtijuttujen lähde on muuten useimmiten IPCC, ja kommentointi on joko kielletty tai kommentit sensuroidaan, kun laittaa artikkeleiden vastaista faktaa tulemaan. Totuus on kiusallinen asia tiedemaailmalle nykyään..korruptio rehottaa.

Ei pohjoinen, vaan eteläinen...
        https://yle.fi/uutiset/3-6372518

• noinko.on
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei pohjoinen, vaan eteläinen...
        https://yle.fi/uutiset/3-6372518

Jos lukisit muutakin kuin ylenannon uutisvirtaa, niin tietäisit että myös pohjoinen napajäätikkö kasvaa kokoa joka vuosi.

Olisin voinut kertoa sinulle, että myös Antarktiksen jääpeite on kasvanut. Itse asiassa kohutsikot esimerkiksi taannoin tapahtuneesta ison palasen lohkeamisesta olivat sikäli naurettavia, että se lohjennut pala ei ollut kooltaan lähelläkään vuosittaisen muodostuvan uuden jää- ja lumipeitteen määrää. Mutta saatiinpa kovat otsikot ja ilmastopropagandaa eteenpäin.

Syy, miksi mainitsin ekassa vastauksessani vain pohjoisen napajäätikön, johtuu tietenkin siitä, että puheena oli väittämäsi jääkarhujen sukupuutto . Olisi ehkä pitänyt kirjoittaa sinulle myös eteläisen napajäätikön tilanteesta..Samalla olisin voinut naputella sinulle miniluennon auringon matalasta aktiivisuudesta, ja kuinka se tulee vaikuttamaan vielä lisää maapallon lähitulevaisuuden ilmastoon. Odotettavissa on tulivuorenpurkauksia (ja maanjäristyksiä), ja tulemme näkemään todella kylmiä vuosia viimeistään 2023 eteenpäin. Ehkä jo aiemminkin.

PS. Islannissa ei ollut viime kesänä niin sanotusti kesää lainkaan. Eipä Yle tehnyt otsikoita, eikä mikään muukaan iso media. Tuppaavat maapallon kylmät kaudet alkamaan juuri tällä tavalla, että ensin pohjoisilta alueilta katoavat normaalit kesät, ja ilmiö etenee asteittain (vuosittain) etelämmäs.

PPS. Pohjoisten alueiden jäänpaksuus on tehnyt tänä talvena uudet ennätykset monilla alueilla, mukaan lukien Kanadan pohjoisosien vesistöt.

• noinko.on kirjoitti:

Jos lukisit muutakin kuin ylenannon uutisvirtaa, niin tietäisit että myös pohjoinen napajäätikkö kasvaa kokoa joka vuosi.

Olisin voinut kertoa sinulle, että myös Antarktiksen jääpeite on kasvanut. Itse asiassa kohutsikot esimerkiksi taannoin tapahtuneesta ison palasen lohkeamisesta olivat sikäli naurettavia, että se lohjennut pala ei ollut kooltaan lähelläkään vuosittaisen muodostuvan uuden jää- ja lumipeitteen määrää. Mutta saatiinpa kovat otsikot ja ilmastopropagandaa eteenpäin.

Syy, miksi mainitsin ekassa vastauksessani vain pohjoisen napajäätikön, johtuu tietenkin siitä, että puheena oli väittämäsi jääkarhujen sukupuutto . Olisi ehkä pitänyt kirjoittaa sinulle myös eteläisen napajäätikön tilanteesta..Samalla olisin voinut naputella sinulle miniluennon auringon matalasta aktiivisuudesta, ja kuinka se tulee vaikuttamaan vielä lisää maapallon lähitulevaisuuden ilmastoon. Odotettavissa on tulivuorenpurkauksia (ja maanjäristyksiä), ja tulemme näkemään todella kylmiä vuosia viimeistään 2023 eteenpäin. Ehkä jo aiemminkin.

PS. Islannissa ei ollut viime kesänä niin sanotusti kesää lainkaan. Eipä Yle tehnyt otsikoita, eikä mikään muukaan iso media. Tuppaavat maapallon kylmät kaudet alkamaan juuri tällä tavalla, että ensin pohjoisilta alueilta katoavat normaalit kesät, ja ilmiö etenee asteittain (vuosittain) etelämmäs.

PPS. Pohjoisten alueiden jäänpaksuus on tehnyt tänä talvena uudet ennätykset monilla alueilla, mukaan lukien Kanadan pohjoisosien vesistöt.

Tuo on taas höpötystä.

• noinko.on
        Wwuwuw kirjoitti:

Tuo on taas höpötystä.

Sanoo ihminen, jolla ei riitä tietopohja muuhun argumentoitiin. Pitäähän sitä nyt sitten vaikka sivaltaa höpötykseksi, kun niin tahma-aivojasi pakottaa.

Oletko huomannut itse, kuinka toistat samaa kuviota aina, kun tosiasiat eivät sovi omaan maailmankuvaasi? Teet samaa myös silloin, kun joku on kanssasi eri mieltä ja osaa perustella kantansa paremmin kuin sinä.

Minä olen huomannut tämän jo kauan. En ole sinulle koskaan aiemmin vastannut mitään, olenpahan vain ihmetellyt. Ajatusmaailmasi on suppea ja jäykkä.
        Huvittavinta on, että esität hyvesäteilijää monien aiheiden kohdalla, vaikka niissäkin on tullut selväksi, että ajatuksesi ja tietopohjasi ovat yhtä ohuita kuin seuraamiesi mediumien anti.

Tiivistettynä: olet mielestäni stereotyyppinen suomalainen jäykkämielinen ja itsepäinen tomppeli, jolla ei ole koskaan oikeastaan mitään aidosti omaa ajatusta.

Voisin laittaa sinulle linkkejä "höpinäni" tueksi ja todisteeksi ilmastoasioihin liittyen, mutta itsenäinen ajattelu ei ole vahvinta ydinaluettasi, joten jätän tekemättä. Turha työ on turhaa työtä.

• noinko.on kirjoitti:

Sanoo ihminen, jolla ei riitä tietopohja muuhun argumentoitiin. Pitäähän sitä nyt sitten vaikka sivaltaa höpötykseksi, kun niin tahma-aivojasi pakottaa.

Oletko huomannut itse, kuinka toistat samaa kuviota aina, kun tosiasiat eivät sovi omaan maailmankuvaasi? Teet samaa myös silloin, kun joku on kanssasi eri mieltä ja osaa perustella kantansa paremmin kuin sinä.

Minä olen huomannut tämän jo kauan. En ole sinulle koskaan aiemmin vastannut mitään, olenpahan vain ihmetellyt. Ajatusmaailmasi on suppea ja jäykkä.
        Huvittavinta on, että esität hyvesäteilijää monien aiheiden kohdalla, vaikka niissäkin on tullut selväksi, että ajatuksesi ja tietopohjasi ovat yhtä ohuita kuin seuraamiesi mediumien anti.

Tiivistettynä: olet mielestäni stereotyyppinen suomalainen jäykkämielinen ja itsepäinen tomppeli, jolla ei ole koskaan oikeastaan mitään aidosti omaa ajatusta.

Voisin laittaa sinulle linkkejä "höpinäni" tueksi ja todisteeksi ilmastoasioihin liittyen, mutta itsenäinen ajattelu ei ole vahvinta ydinaluettasi, joten jätän tekemättä. Turha työ on turhaa työtä.

Tiedän jo kuka olet, se sama vanha perskärpänen taas..vaikka muuta esität. Hohhoijaa Edes unissa.

Ja onhan näitä litteään maahankin uskovia ihmisiä
        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/littean-maan-lahko-ei-luovuta-nyt-ehdotetaan-kilpailua-jolla-etsitaan-maailman-laitaa/5735285a-dd95-4905-b8c5-49c9789ad50e

Ei ole mun tehtävä niille( kään) mitään todistella.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tiedän jo kuka olet, se sama vanha perskärpänen taas..vaikka muuta esität. Hohhoijaa Edes unissa.

Ja onhan näitä litteään maahankin uskovia ihmisiä
        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/littean-maan-lahko-ei-luovuta-nyt-ehdotetaan-kilpailua-jolla-etsitaan-maailman-laitaa/5735285a-dd95-4905-b8c5-49c9789ad50e

Ei ole mun tehtävä niille( kään) mitään todistella.

Edes unissa, eli Pikku kakkiainen..

Kiukkuinen pikku Napoleonkompleksista kärsivä kääpiö...

Niin.

Oliko vielä muuta, perskärpänen?

No suksi sitten vittuun siitä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Edes unissa, eli Pikku kakkiainen..

Kiukkuinen pikku Napoleonkompleksista kärsivä kääpiö...

Niin.

Oliko vielä muuta, perskärpänen?

No suksi sitten vittuun siitä.

Joka nykyisin yrittää esiintyä myös naisena.

Mikä tietysti on ihan ok, että saa vähän perspektiiviä siltäkin osin..

• ÄtMies

Mä olin hiiri.

• Maksa.

Eiku mitä? Sisäinen elimesi.

• Virhe.Käsittelyssä

Przewalskin hevonen 🐎

Sinun villi lempeä henki tekee sinusta erittäin suosittua muun jengin joukossa. Haluat vaeltaa vapaasti ja nauttia todella vapaudesta. Et todellakaan ole onnellinen, kun toiset yrittävät alista sinua.

• wanhaämmä

Höh. Kyselivät sähköpostiosoitetta. En anna..!

Mutta sanon että lohikäärme. 🤪

• wanhaämmä

Konesuomennos:

SISÄELÄIMESI ON
        VALASHAITA
        Sinulla on melko mahtava ja värikäs hahmo, jolla on hyvin helppokäyttöinen tyyli. Toiset ovat kunnioittavia sinua ja nauttivat siitä, että olet hellävarainen. Olet haavoittuva ja herkkä ympäristölle ja mieluummin vedessä.

• wanhaämmä kirjoitti:

Konesuomennos:

SISÄELÄIMESI ON
        VALASHAITA
        Sinulla on melko mahtava ja värikäs hahmo, jolla on hyvin helppokäyttöinen tyyli. Toiset ovat kunnioittavia sinua ja nauttivat siitä, että olet hellävarainen. Olet haavoittuva ja herkkä ympäristölle ja mieluummin vedessä.

Mikä on dötsi? Öön pilkku?

Kaikille on muuten tullut eri eläin..

• wanhaämmä
        Wwuwuw kirjoitti:

Mikä on dötsi? Öön pilkku?

Kaikille on muuten tullut eri eläin..

Meidän Ä:n ja Ö:n pisteitä. Without dots :)

Musta tuo valas on ihan huippu... lipuu hissukseen selän taakse, kun joku typeröi. Varjo vaan laskeutuu päälle, eikä tarvitse kuin hiukan köhäistä, niin.. 🤗

Lohikäärmekin olisi ollut aika sopiva. 🔥🐉

• Mjoo

Huomasin olevani pinkki jokidelfiini.

Olen hieman hämilläni.

(Hirn)

• Teknodonna

Mjaa

En nyt oikein pääse sisään tähän delfiinikeissiin, sillä värimääritys on hieman viturallaan.

Mulle sopisi paremmin Delfoin pinkki oraakkeli, sillä siinä värimääritys olisi hieman enemmän kohdallaan.

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

En nyt oikein pääse sisään tähän delfiinikeissiin, sillä värimääritys on hieman viturallaan.

Mulle sopisi paremmin Delfoin pinkki oraakkeli, sillä siinä värimääritys olisi hieman enemmän kohdallaan.

(Hihitystä)

Mjaa-a

Delfoin oraakkelithan olivat huumattuja tyttöparkoja, jotka mutisivat sekavia jossain vuorenkolossa, ja ylhäiset papit sitten vetivät höpinöistä omia johtopäätöksiään.

(Naurua)

• pitkätukka-68

Ai että vesinokkaeläin...

Tulee siitä mieleen vanha Juliet Jonesin biisi:

juon itseni siaksi
      juon itseni kanaksi
      juon itseni käeksi
      juon itseni lampaaksi
      juon itseni norsuksi
      juon otseni lehmäksi
      ja luon itseni vesinokkaeläimeksi

kun juon, niin muutun eläimeksi...

• pihallatipunen

Mulle tuli myös Vesinokkaeläin 😀. Kyllä tuo kuvaus sopii monilta osin.

Horoskoopeistakin on puhuttu: länsimaisessa olen Kalat ja kiinalaisessa metalli-Sika 🤘😁

• Joku sontiainenkin löytänyt tänne..

Vaan sä olet ensimmäinen, jolle on tullut sama eläin..kuin ylipäätään kellään muulla.

• pihallatipunen
        Wwuwuw kirjoitti:

Joku sontiainenkin löytänyt tänne..

Vaan sä olet ensimmäinen, jolle on tullut sama eläin..kuin ylipäätään kellään muulla.

"Joku sontiainenkin löytänyt tänne.." ??

Tuo ei ilmeisesti viitannut noihin eläimiin vaan johonkin muuhun? En ymmärtänyt.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe