Isäni käyttää henkistä väkivaltaa. Sanoo nöyryyttäviäa asioita.. Sanoo loukkaavia asioita.. Ja jopa huutaa ja raivoaa .. ja osoittaa sormella ja haukkuu ja huutaa nöyryyttäviä asioita..
Vastapuolena hän on joissakin muissa tilanteissa ystävällinen ja mukava..
Nujertaa minun itsetuntoni sanoillansa...
En tapaa häntä kovinkaan usein nyt , aika harvoin...
Onko ihimisillä jotain vinkkejä että miten tollaisen ihmisen kanssa pitäisi tehdä ja olla ?
Mistä hänen käytös voisi johtua ?
Miten voisin puhua hänelle ja kertoa ja osoittaa että haluan että hän muuttaa tapansa?
Miten ihmiset ovat kokeneet sen kun heidän itsetuntonsa ollaan nujerrettu tai heitä ollaan loukattu tai heille huudetaan?
Henkistä väkivaltaa käyttävä Isä
3
73
Vastaukset
Isäsi haluaa muuttaa sinua ja sinä haluat muuttaa isääsi....
Mitä jos eläisitte omia elämiänne ettekä yrittäisi kontrolloida toista?
Voit antaa isäsi olla omissa oloissaan ja ottakoot yhteyttä kun siltä tuntuu?
Ihan rauhaksiin loukkaamatta ketään...
Olen minäkin ollut äitini mielestä useimmiten vääränlainen ja ilmoitin hänelle että ottakoot sitten yhteyttä kun kykenee hyväksymään että meitä ihmisiä on monenlaisia tapoineen eikä ainoastaan hänen mallinsa oikeasta ole välttämättä se kaiken kattava totuus.- riinaR
"miten tollaisen ihmisen kanssa pitäisi tehdä ja olla ?"
Ei pitäisi tehdä ja olla. Katkaista välit kokonaan. Isälläsi lienee mielenterveys, riippuvuus tms ongelmia. - Ueueu
Isäsi on itse lapsena nujerrettu nollaksi ja nyt hän ei siedä jos sinulla menee hyvin. Yrittää vetää sinua omalle tasolleen. Ei muuta kuin pidä etäisyyttä. Erityisesti ei kannata yrittää miellyttää tai muuttaa itseäsi isäsi mieleksi koska hän keksii vain uutta pilkattaa sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991299- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767