Patmos, uuskarismaatikkojen turvasatama

RadioPatmos

RadioPatmos markkinoi kiivaasti Heidi Bakerin kirjaa, kun uuskarismaattinen hypetys oli kuumimmillaan. Petri Mäkilä palasi Patmokseen, kun Lähetysseurakunnan uuskarismatisoinnissa rahat loppuivat kesken. Avuksi eivät osoittautuneet Markku Vuorisen ja Pasi Turusen Roba Cafen taloudellista läpimurtoa vaatineet rukoukset, RadioPatmoksessapa tietenkin. Leena Metsämäki haki Rodney Howard Brownelta voitelua ja siirtyi OneWayltä pois, RadioPatmokseen tietenkin.

Benny Hinn, Bill Johnson ja muut uusapostolista kirjallisuutta tuottavat eksyttäjät voivat hyvin Patmoksen myyntisivuilla.

Tätä Leo Meller ei tarkkanäköisyydestään huolimatta huomaa. Eivätkä muutkaan väärän hengen valtaan joutuneet.

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhan tervehdys.

Tosiasia on tämä, että Patmoksen Kuva Ja Sana -kirjakustannus on jakanut valtavan määrän menestysteologista ja uusapostolista kirjallisuutta vuosien varrella sekä on ollut tuomassa Suomeen eksyttäjiä kuten Benny Hinn. Tämä synti ei katoa unohtamalla eikä tämä ole pieni synti, sillä monet vilpittömät ovat uskossaan eksyneet harhaan näiden tähden.

Tietenkin joukossa on myös hyvää. Onhan sitä hyvää jopa löydettävissä pahimmista ihmisistä maan päällä, sillä "te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja" (Matt. 7:11), ja mukana on ollut hyvääkin sosiaallista tukemista ja vaikuttamista, aivan kuten katolisessakin kirkossa Äiti Teresaa myöten, mutta entä se hengellinen hyvä? Eikö henki ole enemmän kuin ruumis?

Voiko Patmoksen vankilasaarelta vapautua ja mikä siellä kahlitsee? Tässä katsaus Patmos lähetysjärjestön historiaan, joka paljastaa monia luurankoja kaapeista.
      https://youtu.be/04-FrBfDI7A

Rukoilkaa näiden puolesta, että Herra antaisi mielenmuutoksen, sillä se olisi parasta koko Suomen Siionille.

Siunauksin, MM.

• Vain.taivas.on.rajana

Kuva ja Sana on saatanan käsikassara.

• KohtaHyvinPian

Vaikka veli Mattilalla olisikin paljon 'likapyykkiä' Melleristä, kuunneltuani ylläolevan puheensa, se meni jo julkiseksi toisen Herran oman parjaukseksi. Jätettäis jotain myös Herran itsensä käsittelyyn, sellainen on meillä kaikilla edessä!

Mauno on kuitenkin, puhuessaan eksytyksistä, erittäinkin oikeassa.

• äläylpisty

Ja insinööri Mattila tarvitsee tornissaan myös parannusta. Älä ole liian kärkäs taituroidessasi oikeaoppisuutta. Suljet pois itseäsi kohtaan arvostelun. Jos olet totuudessa niin kyllä kai kestät kritiikin? Eihän totuus pala tulessakaan.

• patmoksenaivopesu

Melleristi ei näe hirttä omassa silmässään.

• Ykstaaskakseteen

Meller on palannut lapsikasteeseen on sleyn porukkaa. On nykyään luterilainen.

• mellerkoivistokukamuu

Ja fanipoikaset ovat hiljaa tästä käänteestä.

• Ei kai se ainkaaan otettu helluntaikaste mihinkään katoa 🤔❓

• kenelle.arka.aihe
        usko.vainen kirjoitti:

Ei kai se ainkaaan otettu helluntaikaste mihinkään katoa 🤔❓

Ainkaaan? Voitko selittää?

• Mielikuvitusrajana

Mitähän Leena Metsämäki tekee työkseen Patmoksessa. Mellerin autonkuljettaja?

• Voihanvitalis

Maanantaisin: Paastoklubi. Tom. Leena Metsämäki, Marja-Liisa Tykkyläinen.

• >>> Tätä Leo Meller ei tarkkanäköisyydestään huolimatta huomaa.

Mellerin olisi ehdottomasti pitänyt käydä Specsaversilla.

• tuomiontuli

Koska Meller ei ole ostanut silmävoidetta, mitä voimme päätellä hänen hengellisestä tilastaan?

• tuomiontuli kirjoitti:

Koska Meller ei ole ostanut silmävoidetta, mitä voimme päätellä hänen hengellisestä tilastaan?

Se tila on kuivinutta silmälumetta.

• tuomiontuli
        Henki kirjoitti:

Se tila on kuivinutta silmälumetta.

Kuolleita luita kuolemanlaaksossa, vain Henki tekee eläväksi.

• 02148

Tässä kyseessä on vain bisneksestä. Ihan sama mitä myydään kunhan vain tulee fyrkkaa.

• Ösl_lck

Ostajat päättävät mitä ostavat.

• Yli30vuottauskossa

Todella huomasin tämän:Kävin Patmoksen sivuilla, joka on minulle todella harvinaista toimintaa.

Halusin vaan käydä katsomassa vähän viimeisimpiä Israel- tietoja, siellähän ne porukat käy alinomaan ja olen itse sinne juuri menossa.
        Ja mitä näinkään??!! Kaikki tieto ja matkakertomukset ovatkin nykyään Patmoksella MAKSULLISIA, olisihan se pitänyt tietää...

• PatmosRahastaa
        Yli30vuottauskossa kirjoitti:

Todella huomasin tämän:Kävin Patmoksen sivuilla, joka on minulle todella harvinaista toimintaa.

Halusin vaan käydä katsomassa vähän viimeisimpiä Israel- tietoja, siellähän ne porukat käy alinomaan ja olen itse sinne juuri menossa.
        Ja mitä näinkään??!! Kaikki tieto ja matkakertomukset ovatkin nykyään Patmoksella MAKSULLISIA, olisihan se pitänyt tietää...

Rahastusta, kuinka uuskarismaattista... 💲💲💲💲💲

• 021485
      • Laodikea

Ilm. 3:18

• Kirjakääröt

Mark.8:23 Biblia (1776) Ja hän tarttui sokian käteen, ja vei ulos hänet kylästä, ja sylki hänen silmiinsä, ja pani kätensä hänen päällensä, ja kysyi häneltä, josko hän jotakin näkis.

• Jopi48

2Moos.4:11 Ja Herra sanoi hänelle: Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra?

• KRkommentoi

Kuuntelen aika paljon Radiopatmosta läppärillä ollessa. Ei Leena Metsämäki ainakaan katkeralta vaikuta. Kuuntelin kun hänet esiteltiin kuulijoille. Taisi olla niin että hän on ollut miehensä kanssa aikaisemmin Patkomksen lähettinä Afrikassa. Ei kai tarvitse olla kränää jos Jumalan valtakunnan työssä palvelutehtävät vaihtuvat. Ei olla välttämättä niin kuin Valtion Rautateillä teinivuosista eläkeikään saakka. Jos joku julkaistu kirja, puhuja osoittautuu fiaskoksi tai niin ei se tarkoita että koko toiminta on perkeleestä. Patmos on laaja toiminnaltaan ja yhteiskristillinen järjestö ja takuulla sattuu roskaakin mukaan. Oli aikoinaan Kuvalla ja Sanalla myynnissä horrossaarnaaja Helena Konttisen kirja. Se ei takuulla ollut hyvä valinta., Kuka meistä voi sanoa ja taata ettemme olisi koskaan menneet uskonelämässä väärään. Ei Meller, Metsämäki, Mattila eikä tätä kirjoittaja ole täydellinen. Ei Jeesus meitä ole vielä heittänyt laidan yli.

• SamassaParvessa

Marja-Liisa Tykkyläinen oli Michael Howardin järjestössä. Sattumaa?

• Uuskarismaattisuuseihyvä

Tätä olen koko aika sanonut. Patmos Lähetyssäätiö veljeilee uuskarismaattisten kanssa sekä ns. toronto-ilmiö tahojen kanssa. Huomannut että, tuolla Radio Patmoksessa on töissä ja äänessä niin uuskarismaattisuutta kannattavia ihmisiä kuin siihen kenties kriittisemmin suhtautuvia.

Itse olen kuulunut helluntaiseurakuntaan ja jouduin sieltä lähtemään kun tälläiset uuskarismaattiset touhut rantautui sinne. Tämä tapahtui 90-luvulla. Paitsi että, tuo muutti seurakunnan kokouksen sisältöä siten että, laulut joissa sanomaa vaihtui samaa jankkaaviin
      ylistyslauluihin. Pieni puhe, puujalkavitsejä sitten taas musiikkia ja sitä rataa. Niin se hajottiseurakunnan yhteyttä, ne jotka lähti torontoilmiöön lopettivat yhteydenpidon niiden kanssa jotka eivät nähneet sitä Jumalan toimintana tai herätyksenä. Harmi että, tosi monet yhteisöt on tuohon mukaan lähteneet ja monet uudet perustetut seurakunnat perustuu tuolle.

• KAVAHTAKAA

torontohenki ei vie Taivaaseen!
        se henki on vierasta tulta!

• sudetpaljastuvat
        KAVAHTAKAA kirjoitti:

torontohenki ei vie Taivaaseen!
        se henki on vierasta tulta!

Hyvin kelpaa patmoslaisille RHB:t ja Bakerit.
        Patmos on torontohengen tyyssija.

• sudetpaljastuvat kirjoitti:

Hyvin kelpaa patmoslaisille RHB:t ja Bakerit.
        Patmos on torontohengen tyyssija.

Mihin seurakuntaan sinä kuulut 🤔❓

• täyttäasiaa
        usko.vainen kirjoitti:

Mihin seurakuntaan sinä kuulut 🤔❓

Onko keskustelu Sinusta jotenkin vaivaannuttavaa?

• voi

Mellerin palkka oli yli 150000e vuodessa. 30% sivukulut päälle. On siinä ollut Patmos ystävillä maksamista. Muut palkat päälle. Ei ole pienipalkkaisia. Suuri osa menee palkkoihin keräysrahoista. Tietoa löytyy haulla: rahankeräystä herran nimeen: käsikirjoitus. (Olen surullinen ahneista uskovista toisten rahastajista.)

• Anonyymi

"Mellerin palkka oli yli 150000e vuodessa"
        kertoisitko tarkemmin tuosta, tosin taitaa olla ylivoimaista saada stemmaamaan tosiasoiden kanssa, paitsi jos katsot kaikkien tulolajien olevan 'palkkaa'.

• Anonyymi

• kaksillarattaillako

Pasi Turusen linja on samanlainen kuin Mellerillä vai onko kyseessä sama linja?

• Anonyymi

Saarn.4:9 Kahden on parempi kuin yksin, sillä heillä on vaivannäöstänsä hyvä palkka.

• Eikiitosjeesus

Radio paatos - mustaa huumoria tuutin täydeltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      55
      6536
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4291
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2129
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      37
      1786
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1149
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1084
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      969
    Aihe