Mitä ootte duunailleet täällä viime viikot?

helmiä_sioille

Itse ollut vähän siellä sun täällä ja helvetin vähän palstalla niin kuhan kyselen... :)

53

51

Vastaukset 53

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs läksit. Ei pie silleen : )

• Onko kaikissa kohteissa harjakorkeus?

Voidaanko pitää harjakaiset? :D

Sellaisille näet olisi aina tilaa ja tarvetta.

• helmiä_sioille

Ei nyt harjakaisia sen kummemmin, mut löytänyt uuden motivaation musan kans. Siihen tarvittiin eräs kaunis ja lahjakas ulkopuoilinen tekijä. Soittaminen tuntuu taas kivalta... :)

• helmiä_sioille kirjoitti:

Ei nyt harjakaisia sen kummemmin, mut löytänyt uuden motivaation musan kans. Siihen tarvittiin eräs kaunis ja lahjakas ulkopuoilinen tekijä. Soittaminen tuntuu taas kivalta... :)

Mies on rakastunut...

(kallistaa päätään ja hymisee)

Pysy tuossa. Se sopii sinulle <3

• helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

Mies on rakastunut...

(kallistaa päätään ja hymisee)

Pysy tuossa. Se sopii sinulle <3

Heh, ei ole . Ei silleen. Mut siihen yhteistyöhön olen. Ihan täysillä... <3

Heh, ei ole . Ei silleen. Mut siihen yhteistyöhön olen. Ihan täysillä... <3

Ei siitä ole kuin pieni harakan hyppäys kohteelle <3

• helmiä_sioille

Ei siitä ole kuin pieni harakan hyppäys kohteelle <3

:)....

Onko sulla mitään käsitystä siitä kuin monesta vastaavasta olen vuosien aikana kieltäytynyt...? :)

Hedelmä syntyy aina yhteisestä rakkaudesta ja intohimosta musiikkiin. Ei sukupuolielimiin... :D

:)....

Onko sulla mitään käsitystä siitä kuin monesta vastaavasta olen vuosien aikana kieltäytynyt...? :)

Hedelmä syntyy aina yhteisestä rakkaudesta ja intohimosta musiikkiin. Ei sukupuolielimiin... :D

Pöhh..mä vain toivoin sulle hyvää burr : )

Miksi et anna rakkauden lompsia kalosseissaan sisään? Kyllä sinäkin pidät kun joku tulee ja rapsuttaa hiusrajasta tai nyppii viiksistä. Siinä on kitarankielet solmussa ja sonaatit sitten niin selvillä kuin voi vaan olla.

Nyt on maaliskuu.

• helmiä_sioille

Pöhh..mä vain toivoin sulle hyvää burr : )

Miksi et anna rakkauden lompsia kalosseissaan sisään? Kyllä sinäkin pidät kun joku tulee ja rapsuttaa hiusrajasta tai nyppii viiksistä. Siinä on kitarankielet solmussa ja sonaatit sitten niin selvillä kuin voi vaan olla.

Nyt on maaliskuu.

Mulla vuosi alkoi aika ikävissä merkeissä, mut nyt on taas tapahtumassa kaikkea kivaa... :)

https://www.youtube.com/watch?v=5CYN14Ki5o8

• helmiä_sioille

• helmiä_sioille

Jos kaunista haluat, niin täältä pesee... :)

https://www.youtube.com/watch?v=jwm-vxGgFf4

On, on. Kaunista...ja on asteikkoa. Sun omassa mielessä selvästi kuplii luovuus.

https://www.youtube.com/watch?v=7gphiFVVtUI

Tässä lisää; outo sekoitus slaavilaisuutta ja Espanjaa. En saa punaista lankaa kiinni, mutta kaunista tuokin.

Ihminen on kaunis ja komea, kun tekee jotain tunteella ja intohimolla!

Luulin, että kitara on tulessa, mutta ei se ollukaan...

Ja tässä se Itse Täydellisyys... :)

https://www.youtube.com/watch?v=NdHHsoW6mMg

Sulla on varma ja selvä tyyli, mistä pidät.

Kuulepa, mitä luulet, voiko luova luonne ja konservatiivinen tyyppi tulla miten hyvin juttuun?

Loppuuko luovuus ja tuleeko luovasta tylsä?

• helmiä_sioille

On, on. Kaunista...ja on asteikkoa. Sun omassa mielessä selvästi kuplii luovuus.

https://www.youtube.com/watch?v=7gphiFVVtUI

Tässä lisää; outo sekoitus slaavilaisuutta ja Espanjaa. En saa punaista lankaa kiinni, mutta kaunista tuokin.

Ihminen on kaunis ja komea, kun tekee jotain tunteella ja intohimolla!

Luulin, että kitara on tulessa, mutta ei se ollukaan...

Jimi... <3 Hän vaan oli... <3

Tämä täytyy Kuunnella ja Kuulla... :) Minä en ymmärrä mistä tää tulee tai on tullut. Ei mun tarvikaan. Tärkeintä on se, että on tullut... <3

https://www.youtube.com/watch?v=qc2gZmcCAEk

• helmiä_sioille

Sulla on varma ja selvä tyyli, mistä pidät.

Kuulepa, mitä luulet, voiko luova luonne ja konservatiivinen tyyppi tulla miten hyvin juttuun?

Loppuuko luovuus ja tuleeko luovasta tylsä?

Konservatiivi? Mahdollista.

Mutta minä ja mustavalkoinen tyyppi, ei ikinä. :D

Jimi... <3 Hän vaan oli... <3

Tämä täytyy Kuunnella ja Kuulla... :) Minä en ymmärrä mistä tää tulee tai on tullut. Ei mun tarvikaan. Tärkeintä on se, että on tullut... <3

https://www.youtube.com/watch?v=qc2gZmcCAEk

Jumankekka! Juon kohta tyttöjen iltaan tarkoitetun viinin jos musat yhtään hurjenee lisää :'D

Se oli kuin lähestyvä panssarivaunu, jees.

Voi veljet, saattaisit olla hyvää bileseuraa :D

Mun pitäs mennä täkin alle....villiinnyn liikaa. Aamulla työt :D

Konservatiivi? Mahdollista.

Mutta minä ja mustavalkoinen tyyppi, ei ikinä. :D

Jos joku imee luovuuden, se on paha paikka.

• helmiä_sioille

Jos joku imee luovuuden, se on paha paikka.

Konservatiivilla olisi vielä jonkinlaine mahdollisuus ymmärtää edes vähän mun ajatusmaailmaa. Mut mustavalkoinen ihminen olis saman tien pihalla ja syyttäisi minua siitä, että on syntynyt niin tyhmäksi... :D

Muthei! Noissa klassikoissa pysyen... :)

Tää oli sorminopeudessa aikanaan jopa kovempi ku itse Jimppa... :)

https://www.youtube.com/watch?v=ZyaFeDlJJAk

Konservatiivilla olisi vielä jonkinlaine mahdollisuus ymmärtää edes vähän mun ajatusmaailmaa. Mut mustavalkoinen ihminen olis saman tien pihalla ja syyttäisi minua siitä, että on syntynyt niin tyhmäksi... :D

Muthei! Noissa klassikoissa pysyen... :)

Tää oli sorminopeudessa aikanaan jopa kovempi ku itse Jimppa... :)

https://www.youtube.com/watch?v=ZyaFeDlJJAk

(bailaa täällä tukka solmussa) :'D

Lämmittelyä lauantaille.

Onko sulla soittaessa sellainen outokummajaislirpake niihin kitaran kieliin?

Miksi hiivatissa sellaista "pelimerkkiä" pitää käyttää ja mihin se auttaa? Miksei vaan sormilla?

Tyhmä kysymys, mutta nyt on hyvä tsäänssi kysyä kun Maestro inda House :D

• helmiä_sioille

(bailaa täällä tukka solmussa) :'D

Lämmittelyä lauantaille.

Onko sulla soittaessa sellainen outokummajaislirpake niihin kitaran kieliin?

Miksi hiivatissa sellaista "pelimerkkiä" pitää käyttää ja mihin se auttaa? Miksei vaan sormilla?

Tyhmä kysymys, mutta nyt on hyvä tsäänssi kysyä kun Maestro inda House :D

Mä en ole kovin kaksinen näppäilijä, joten plekulla, Kyllä. Heh, sekin on vähän välineurheilua, et pitää olla ainakin 3 eri paksuista plekua eri juttuihin ja kitaroihin. Maatiainen ei sitä eroa huomaa ja kuule, mut sen kuulolla ei olekaan mittään väliä. Mun kuulolla on... :D

Se on lopulta vaan sitä, et miten oppii ja mihin tottuu. Mulle on plekut luontevampia kuin näppäily sormilla. Jollekin muulle se on päinvastoin. Tästä voit seurata miten kolme mestaria vetää niin eri tyyleillä... :)

https://www.youtube.com/watch?v=ADwfyxpriAM

Mä en ole kovin kaksinen näppäilijä, joten plekulla, Kyllä. Heh, sekin on vähän välineurheilua, et pitää olla ainakin 3 eri paksuista plekua eri juttuihin ja kitaroihin. Maatiainen ei sitä eroa huomaa ja kuule, mut sen kuulolla ei olekaan mittään väliä. Mun kuulolla on... :D

Se on lopulta vaan sitä, et miten oppii ja mihin tottuu. Mulle on plekut luontevampia kuin näppäily sormilla. Jollekin muulle se on päinvastoin. Tästä voit seurata miten kolme mestaria vetää niin eri tyyleillä... :)

Siistiä! Kohta irtoaa vertebrae lumbales paikoiltaan.

Mut joo, on tuollanen muovilärppä vähän huijausta.
        Älä rupee pelleilemään semmosella. Omat sormet paremmat.

• Tuplabongot :D

Ojentaa käden, tule, tanssitaan flamencoa! :D

• helmiä_sioille

Siistiä! Kohta irtoaa vertebrae lumbales paikoiltaan.

Mut joo, on tuollanen muovilärppä vähän huijausta.
        Älä rupee pelleilemään semmosella. Omat sormet paremmat.

Mä soittelen teräskielisillä. Ne soundaa paremmalta plekuilla. Nylon-kieliset taas soi paremmin näppäilemällä.

Mä soittelen teräskielisillä. Ne soundaa paremmalta plekuilla. Nylon-kieliset taas soi paremmin näppäilemällä.

Just. Tota en tiennyt, että siihen kuuluu sukkahousutkin.

• Niin, sillä trukilla ajelin ja ennen sitä vähän kiukuttikin.

Siinäpä ne tärkeimmät kai.

• helmiä_sioille

Joko oot löytänyt miehen?

Joko oot löytänyt miehen?

Joo....

elo on onnea, auvoa ja taistojen tietä.

Katson tuleeko mitään. Yritän oikeasti. Ajattelin, että jos nyt ei onnistu, saan unohtaa sitten miehet. Mutta yritän tosissani, uskoisipa hänkin ettei se ole leikkiä. Sitä kovemmin aina sattuu, mitä oikeammin on mukana.

Ei kukaan halua, että sirpaleita kerätään pelto-ojista, mutta rakkaus se ei mee aina teorian mukaan.

• helmiä_sioille

Joo....

elo on onnea, auvoa ja taistojen tietä.

Katson tuleeko mitään. Yritän oikeasti. Ajattelin, että jos nyt ei onnistu, saan unohtaa sitten miehet. Mutta yritän tosissani, uskoisipa hänkin ettei se ole leikkiä. Sitä kovemmin aina sattuu, mitä oikeammin on mukana.

Ei kukaan halua, että sirpaleita kerätään pelto-ojista, mutta rakkaus se ei mee aina teorian mukaan.

Pidä teidän välisenä se juttu. Ei se kuulu muille.

Pidä teidän välisenä se juttu. Ei se kuulu muille.

Niin pidänkin. Tämän veroinen anonyyminä ei haittaa. Se, mistä kerron, voi kertoa mistä tahaan suhteesta. Mulle on hyväksi selvittää muiden kautta joitakin asioita. Ei oppi ojaan kaada.

• helmiä_sioille

Niin pidänkin. Tämän veroinen anonyyminä ei haittaa. Se, mistä kerron, voi kertoa mistä tahaan suhteesta. Mulle on hyväksi selvittää muiden kautta joitakin asioita. Ei oppi ojaan kaada.

Kuuluttajilla menee aina vituiks. Poikkeuksetta.

Kuuluttajilla menee aina vituiks. Poikkeuksetta.

Päristytät nyt vaan partaasi. Ei tässä sentään mikrofonia.

Yleistaso.

• helmiä_sioille

Päristytät nyt vaan partaasi. Ei tässä sentään mikrofonia.

Yleistaso.

Ei, vaan kuuluttajilla menee aina vituiks. Poikkeuksetta. Sano mun sanoneen... :D

Ei, vaan kuuluttajilla menee aina vituiks. Poikkeuksetta. Sano mun sanoneen... :D

Pöhkö. Äläs nyt viiti.

Rupes naurattamaan. Pitääkö tässä nyt istua kuin k.si sukassa vai mitenkä päin. En minä kailota täällä kuin vähä-älyinen ayrshirekanttura.

Vertailen vain. :D

Sitä paitsi sullakin saattaa olla sanottavaa.

Jos olisit mun mies, saisinko puhua sinusta palstalla?

Nyt on vahva tunne tästä

:'D

• helmiä_sioille

Pöhkö. Äläs nyt viiti.

Rupes naurattamaan. Pitääkö tässä nyt istua kuin k.si sukassa vai mitenkä päin. En minä kailota täällä kuin vähä-älyinen ayrshirekanttura.

Vertailen vain. :D

Sitä paitsi sullakin saattaa olla sanottavaa.

Mä en ikinä kuuluta enkä puhu mun suhteistani. Ok, vittuiks nekin menee siitä huolimatta aina... :D

Mut ne ei ehtis edes kunnolla alkamaan, jos itsekin harrastaisin niissä asioissa kuuluttelua ja julistelua... :D

• helmiä_sioille

Jos olisit mun mies, saisinko puhua sinusta palstalla?

Nyt on vahva tunne tästä

:'D

Saisit puhua, mut olisit saman tien mun eksä :D Ja sen jälkeen saisit puhua niin paljon kun lystää... :D

Saisit puhua, mut olisit saman tien mun eksä :D Ja sen jälkeen saisit puhua niin paljon kun lystää... :D

Blaa! :P

Väärä vastaus. Tokihan tykkäisit.

Miksi ei saa puhua?

Ja mistä ei saa puhua?

Mikä siinä on syntiä?

Mä en ikinä kuuluta enkä puhu mun suhteistani. Ok, vittuiks nekin menee siitä huolimatta aina... :D

Mut ne ei ehtis edes kunnolla alkamaan, jos itsekin harrastaisin niissä asioissa kuuluttelua ja julistelua... :D

Hahahh mikä alkulause. :'D Sen takia ne menee ku et puhu etkä pussaa.

Mutta jos oikein rakastaa, sitähän haluaa puhua! Paradoksi. Ja jos sattuu olemaan puhelias. Milläs pidät suun kiinni nii, et millään.

Huomaatko muuten kerrankin, miten rauhallista meillä tässä on?

Kukaan ei änkeä väliin huutelemaan : )

Jossain on tapahtunut onnistuminen,

• helmiä_sioille

Blaa! :P

Väärä vastaus. Tokihan tykkäisit.

Miksi ei saa puhua?

Ja mistä ei saa puhua?

Mikä siinä on syntiä?

Mä tykkään mun yksityisyydestä mun yksityiselämässä. Ok, mussa on se viihdyttäjäpuolikin ja siitä saa jauhaa mitä jaksaa ja osaa. Mut sit se yksityiselämä ja se yksityinen minä. Se ei kuulu ulkopuoloisille. Miksi sen pitäis? Tai miksi vaikkapa vastapuoleni yksityisyys kuuluisi muille? Minä en tajua...

Kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut ja rakastanut... Mä en tiedä teistä naisista, mutta minä rakastan ja kunnioitan heitä edelleen niin paljon, ettei heidän asiat ja meidän oleva tai mennyt suhde kuulu kenellekään. Mä en vaan osaa ajatella toisin kuin, että muiden ihmisten yksityisyyttä täytyy kunnioittaa, ellei ne sitten itse sitä kaikkien eteen tuo. Toisaalta sellaisilla naisilla ei ole pienintäkään mahdollisuutta päästä mun lähelle. Ei edes hetken huviksi... :) Siis niillä hölösuilla :D

• helmiä_sioille

Hahahh mikä alkulause. :'D Sen takia ne menee ku et puhu etkä pussaa.

Mutta jos oikein rakastaa, sitähän haluaa puhua! Paradoksi. Ja jos sattuu olemaan puhelias. Milläs pidät suun kiinni nii, et millään.

Höpsö... Mä en höpötä. Mä teen juttuja, if you know what I mean... :D

Mä tykkään mun yksityisyydestä mun yksityiselämässä. Ok, mussa on se viihdyttäjäpuolikin ja siitä saa jauhaa mitä jaksaa ja osaa. Mut sit se yksityiselämä ja se yksityinen minä. Se ei kuulu ulkopuoloisille. Miksi sen pitäis? Tai miksi vaikkapa vastapuoleni yksityisyys kuuluisi muille? Minä en tajua...

Kaikki naiset, joiden kanssa olen ollut ja rakastanut... Mä en tiedä teistä naisista, mutta minä rakastan ja kunnioitan heitä edelleen niin paljon, ettei heidän asiat ja meidän oleva tai mennyt suhde kuulu kenellekään. Mä en vaan osaa ajatella toisin kuin, että muiden ihmisten yksityisyyttä täytyy kunnioittaa, ellei ne sitten itse sitä kaikkien eteen tuo. Toisaalta sellaisilla naisilla ei ole pienintäkään mahdollisuutta päästä mun lähelle. Ei edes hetken huviksi... :) Siis niillä hölösuilla :D

Mutta etkö just sanonut ettei elämä saa olla mustavalkeaa?

https://www.youtube.com/watch?v=gOXTdFbjtSg

Värikkäät ihmiset joskus pupattavat paljon,

...tanssivat,
        ...laulavat,
        ...nauravat..

saattavat joskus lipaista viiniäkin - ja silti rakastaa!

Yksityisyys on ihan toinen juttu!

Höpsö... Mä en höpötä. Mä teen juttuja, if you know what I mean... :D

Voitko ottaa tämän mun lauantai-illan viinin sinne turvaan ja jemmaan ja antaa sitten klo 21.00 jälkeen?

Tässä alkaa tosiaan tapahtumaan juttuja.

(naurua)

• helmiä_sioille

Mutta etkö just sanonut ettei elämä saa olla mustavalkeaa?

https://www.youtube.com/watch?v=gOXTdFbjtSg

Värikkäät ihmiset joskus pupattavat paljon,

...tanssivat,
        ...laulavat,
        ...nauravat..

saattavat joskus lipaista viiniäkin - ja silti rakastaa!

Yksityisyys on ihan toinen juttu!

Heh, tietäisit vaan kun värikästä elämä mun kans on. Tosin tää yksityiselämä on aika tylsän mustavalkoista. Eikä sitä saa paljastaa kenellekään... :D

• helmiä_sioille

Voitko ottaa tämän mun lauantai-illan viinin sinne turvaan ja jemmaan ja antaa sitten klo 21.00 jälkeen?

Tässä alkaa tosiaan tapahtumaan juttuja.

(naurua)

Luuletko, etten tiedä mitä ruutujen toisilla puolilla tapahtuu...? :)

https://www.youtube.com/watch?v=CDVxapUACR8

Heh, tietäisit vaan kun värikästä elämä mun kans on. Tosin tää yksityiselämä on aika tylsän mustavalkoista. Eikä sitä saa paljastaa kenellekään... :D

Jos vähän kutittaa, paljastuminen alkaa hymystä : )

Kauniita unia yöseuralainen...

Pitää kerätä voimia. Mukava kun ilmestyit pitkästä aikaa <3

Luuletko, etten tiedä mitä ruutujen toisilla puolilla tapahtuu...? :)

https://www.youtube.com/watch?v=CDVxapUACR8

UUU! H.vetsoni. Illan paras!!!!!!!!!!!!!

(viskaa stringit ilmaan)

Aaaa...puuu...vaa, untaaaa!!!

• helmiä_sioille

• Lautapoikienlaulut

Katos. Vielä se on vanha itkupilli trubaduurikin elossa :) Mietinkin tässä yhtenä päivänä, että mihis palstojen jeesus on kadonnut. Hauska ajatus. Ei se ikinä katoo.

• No ihan ei viikkojen tasolle jaksa muistella mutta jos nyt ihan viikon sisällä miettii niin sellainen kuntokuuri alla. Noin 120 km perinteistä hiihtoa, neljä salitreeniä ja kerran pelattu sählyä. Opiskelu vienyt aikaa teoriaopiskelun muodossa sekä muutama tuttu käynyt "koekaniineina" eli olen testaillut teoriaa myös käytäntöön.

Nuorempi tyttö on pärjäillyt koulussa todella hyvin ja palkitsin hänet ostamalla hänelle kitaran. Vanhempi tyttö hieman pulassa piirittävien miesten vuoksi joten siihen annoin hieman konsultointiapua. Yhdet trefffit käyty ja mitä enemmän naista kuunteli ja katseli niin sen enemmän hän näytti tulevalta ex-naisystävältä. Sieltä päästä tuomiota odotellessa.

Kotona yksi pieni varasto siivottu ja lattiat pesty mutta muuten ei arkirutiineista kummempaa. Kaveri toi koiransa nyt hoitoon kun lähti itse riiulle joten tämä päivä lepäillessä ja hiukan kouluhommia tehdessä. Sellainen palauttava päivä.

Fyysisesti ja henkisesti takki aika tyhjä mutta ensi viikolla taas töihin lepäämään.

• Normimies38

Olen huoltanut kalustoa viime aikoina.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe