Rekisteröidyin Tinderiin 2 viikkoa ja 3 pv sitten

Voivitunvitunvitunvittu

Mätsejä on kerättynä yhteensä 62 kpl, joista 4 kpl on aloittanut minkäänlaista keskustelua. Itse en ole alentunut laittamaan yhdellekään mätsille ensin viestiä, mutta enpä toisaalta saanut näiltä mätseiltäkään seksi- tai edes treffitarjouksia.

Tällaista on hc-ätmin elämä. Toisaalta saan jonkinlaista masokistista mielihyvää, kun mätsejä vaan kertyy ja kertyy, mutta joudun elämään katkeraa vastentahtoista selibaattia. Aion pitää profiilia siellä vielä puoli vuotta ja jos siihen mennessä yksikään mätsi ei ole tarjonnut seksiä, niin poistan profiilin ja vaikka ammun itteni perkele!!!

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvonimimerkki

      Tinderin maine helpon seksin saantipaikkana taitaa olla liioiteltu? Ja siis että naisenko oikein pitäisi TARJOTA SEKSIÄ?!? Sittenhän nainen leimautuisi lutkaksi.

    • Eiihmejoseionnaa

      Vai pitäisi sulle tarjota seksiä.... 🤣

      • Niiin

        Ätmis elää haavemaailmassa tai rinnakkaistodellisuudessa.

        Aloittaja voisi kertoa MIKSI joku nainen ehdottelisi hänelle seksiä. Mitkä ovat valttisi? Tuskin ainakaan kokemus, sillä kokemus on valttia satunnaisseksiä hakiessa.


      • Voivitunvitunvitunvittu
        Niiin kirjoitti:

        Ätmis elää haavemaailmassa tai rinnakkaistodellisuudessa.

        Aloittaja voisi kertoa MIKSI joku nainen ehdottelisi hänelle seksiä. Mitkä ovat valttisi? Tuskin ainakaan kokemus, sillä kokemus on valttia satunnaisseksiä hakiessa.

        Ja mistäköhän ne naiset mun kokemustasoni muka voi tietää? Niin, ei mistään.


      • Niiin
        Voivitunvitunvitunvittu kirjoitti:

        Ja mistäköhän ne naiset mun kokemustasoni muka voi tietää? Niin, ei mistään.

        Sen voi påätellä rivien välistä ja varmaan kuvastakin.


      • Voivitunvitunvitunvittu
        Niiin kirjoitti:

        Sen voi påätellä rivien välistä ja varmaan kuvastakin.

        Jos sen voi jotenkin noista päätellä, niin kerropa, että miksi olen saanut esim. alastonsuomessa joitakin seksitarjouksia?


      • hohohoohehhehhee
        Voivitunvitunvitunvittu kirjoitti:

        Jos sen voi jotenkin noista päätellä, niin kerropa, että miksi olen saanut esim. alastonsuomessa joitakin seksitarjouksia?

        Jätkä saa seksitarjouksia mimmeiltä ja silti kehtaa valittaa jostain ”vastentahtoisesta selibaatista”! Voi jestas näitä ääliöitä!


      • Voivitunvitunvitunvittu
        hohohoohehhehhee kirjoitti:

        Jätkä saa seksitarjouksia mimmeiltä ja silti kehtaa valittaa jostain ”vastentahtoisesta selibaatista”! Voi jestas näitä ääliöitä!

        Mä saan niitä liian harvoin, joten siksi valitan


      • KilttiMies89
        Voivitunvitunvitunvittu kirjoitti:

        Mä saan niitä liian harvoin, joten siksi valitan

        Olisit tyytyväinen edes niihin harvoihin seksitarjouksiin, toiset ei saa niitäkään.


      • hohhohhoh
        Voivitunvitunvitunvittu kirjoitti:

        Mä saan niitä liian harvoin, joten siksi valitan

        Karkuun olet juossut! Kukaan ei usko, että olisit tarttunut tilaisuuteen..... hähäjähäää


    • Pillujen--asiantuntija

      Tuskinpa tulee mätsejä rumalle miehelle.

    • jokumies83

      Et ole ruma vaan komea mies tuolla matsi saldolla. Esim. itse pyöreät nolla matsia on ollut jo kauemmin. Ei auta uudet kuvat tai tekstikaan mitään, et pistä paremmaksi...

      • Voivitunvitunvitunvittu

        Enhän mä missään vaiheessa sanonutkaan olevani ruma, vaan hc-ätmi, jolle tindermätsit ei ehdottele seksiä.


      • O.O.O
        Voivitunvitunvitunvittu kirjoitti:

        Enhän mä missään vaiheessa sanonutkaan olevani ruma, vaan hc-ätmi, jolle tindermätsit ei ehdottele seksiä.

        Mistä olet saanut kuvitelman, että ne joillekin muille sitten ehdottelisivat? Maksulliset naiset ehdottelevat, kun asiakkaita hakevat, eivät muut.


      • Voivitunvitunvitunvittu
        O.O.O kirjoitti:

        Mistä olet saanut kuvitelman, että ne joillekin muille sitten ehdottelisivat? Maksulliset naiset ehdottelevat, kun asiakkaita hakevat, eivät muut.

        Siitä, kun aina puhutaan miten helposti Tinderistä saa seksiä.


    • Tindermatch

      Pitäisi perustaa oma Tinder rumille ja kauniille, tulisiko enemmän mätchejä...

    • Tavismies--

      Mätsejä tulee tavis tytöiltä ja ne ovatkin parhaita ja niillä oon kaunis kroppa.

      • Voivitunvitunvitunvittu

        Tän palstan kirjoittajien keskimääräinen ÄO ei muuten takuulla ylitä 95:ttä.


      • Ätmelsson

        Ei varmaa yhdenkään kirjoittajan


    • Viinamies

      Ei ole kovin älykäs aloittaja jos ei osaa aloittaa naisen kanssa keskustelua. En usko sanaakaan aloittajan viestistä, tuskin olet saanut yhtään osumaa.

    • Kavereita.riittää

      Tuo mätsien määrä on kuin teini-ikäiseni kaveripyyntöjen määrä Playstationissa. Vastaamattomia kaveripyyntöjä yli 99. Kaveriksi hyväksyy vain ne, joiden kanssa puhuu viikoittain mikin välityksellä.

    • Voivitunvitunvitunvittu

      Nyt uus nainen aloitti viestittelemään. Saa nähdä, mitä tästä kehkeytyy vai kehkeytyykö mitään.

    • Miksi 4-5 keskustelua kahden viikon aikana on jotenkin huono juttu? Kuulostaa ihan siltä kuin olettaisit löytäväsi elämäsi suhteen tai edes seksiseuralaisen HETI. Mutta eihän se niin tapahtunut edes ennen deittisovelluksia. Kyllä siihen voi vähän aikaa mennä, ja jos olet vaikka pari kuukautta siellä ja uusia keksusteluja syntyy tuohon tahtiin, niin silloinhan sulla tulee jo aika monta kohtaamista uusien ihmisten kanssa. Jos näistä jonkun kohdalla kiinnostus on molemminpuolinen, niin mitä olisit tehnyt niillä parilla sadalla muulla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2769
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe