Näkyy hävinneen.
Mutta missä on Nuuskamuikkune?
61
<50
Vastaukset
- Ripnuuska
No veikkaan, että vaihtoi nimimerkkiä ja palstahahmoaankin....
Jäi yksin ja sivuun sillä hahmolla.
Aikaansa kutakin... Luulen että on misspönttöuunin tai Trollikan uusi mies, siksi ollut hiljakseen
- sunkaahaanseoli
Sähän olit se uusi mies toisten mukaan, vai vaihtoi lennosta? Asuntovaunupuistossa liikeet ovat nopeammat kuin kerkiää seuraamaan.
sunkaahaanseoli kirjoitti:
Sähän olit se uusi mies toisten mukaan, vai vaihtoi lennosta? Asuntovaunupuistossa liikeet ovat nopeammat kuin kerkiää seuraamaan.
Minähän se olin, mutta jouduin lempatuksi huonojen lällyjen takia :D
- trollli
Mulla on ollut liian kiirettä, monien erilaisten syiden tähden; ne syyt ovat olleet mulle tärkeämpiä kuin palstailu. No, sen voin kertoa etten mä seurustele uskoakseni palstatuttavuuden kanssa, ei ainakaan sellainen seikka ole tullut mulle ilmi. (suhteeni kukoistaa ja syvenee... mä olen ihan tyytyväinen elämääni tällain, asun yhä Emon kanssa pääsääntöisesti ja oleilen viikonloppuisin usein avokin luona...)
Uutta kotiruokabaaria mä en laita pystyyn, liian hankalaa... jonkun isomman vanhan grillin; voisin ehkä vuokrata ruuan jakelupaikaksi, jonne kukaan ei vois jäädä syömään kuitenkaan ruoka ostoksiaan.
Joten se siitä ideasta...
Taloyhtiössä näet olivat päättäneet ruokapaarin aukiolo ajoista, joiden rajoissa olisi liiketoimintaa harjoitettava: klo 08 - 18.00! Edellinen liikkeen harjoittaja oli pitänyt liikettään auki vain tuon 10h, jolloin minkäänlaista häiritsevää hälinää ei ollut asukkaille asti kuulunut; ei aamuin eikä illoin! Tosin edellinen vuokralainen ei ollut edes ruuan kanssa tekemisissä...
Mulla on ollut VP tänään, olen käyttänyt päivän asioiden hoitoon ja soppailuun.
Hyvää kevään odotusta teille kaikille... ja erityisesti Nuuska Muikkuselle... jos satut näkemään viestini. Muikkune oli kuin isoveljeni, jonka olkapäähän vois aina nojata!
Kiitos siitä! Trollikka
- wanhaämmä
Ylläpidon kurinpalautus taisi olla kova kolaus ;)
- Mitämieltä
Minusta nuuska on saapasnaama nykyään.... vaihtanut avatariaan.
- wanhaämmä
Mitämieltä kirjoitti:
Minusta nuuska on saapasnaama nykyään.... vaihtanut avatariaan.
Saapasnaama taitaa olla vain yksi Pertin nimimerkeistä. Huonosti rakennettu hahmo, ei pidä yhtä tarinoidensa kanssa.
- Mietihäntarkkaan
wanhaämmä kirjoitti:
Saapasnaama taitaa olla vain yksi Pertin nimimerkeistä. Huonosti rakennettu hahmo, ei pidä yhtä tarinoidensa kanssa.
No hahmo pitää olla toisenlainen kuin nuuska. Vaikka pertsa vois tehdäkin jotain älytöntä, ei se jaksais noin pitkään paukuttaa tuontyylistä mitä saapasnaama taas latoo.
Saapasnaama vois olla nuuskan vähän reippaampi painos. Ei halua olla enää ihan hippelishäppelis... - wanhaämmä
Mietihäntarkkaan kirjoitti:
No hahmo pitää olla toisenlainen kuin nuuska. Vaikka pertsa vois tehdäkin jotain älytöntä, ei se jaksais noin pitkään paukuttaa tuontyylistä mitä saapasnaama taas latoo.
Saapasnaama vois olla nuuskan vähän reippaampi painos. Ei halua olla enää ihan hippelishäppelis...Saapasnaamalta lipsahtaa aika usein pertteilyä. Samoja maneereja muutenkin. Jäänyt mieleen saapasnaaman alkuajoilta, miten jossain kohtaa Pertti kirjoitteli ketjuun vuoroon omalla ja saapasnaaman nikillä. En lukenut sen tarkemmin, mutta sellainen käsitys jäi siitäkin... Katsellaan. ;)
- Nokatsellaantietty
wanhaämmä kirjoitti:
Saapasnaamalta lipsahtaa aika usein pertteilyä. Samoja maneereja muutenkin. Jäänyt mieleen saapasnaaman alkuajoilta, miten jossain kohtaa Pertti kirjoitteli ketjuun vuoroon omalla ja saapasnaaman nikillä. En lukenut sen tarkemmin, mutta sellainen käsitys jäi siitäkin... Katsellaan. ;)
No pertsassa ja nuuskassahan on paljon samaa. Kumpikin jaksaa jankata samaa ja ovat itse aina oikeassa. Että kyllä mä taipuisin ennemmin nuuskaan....
Ja nuuskallehan se käy, että häntä ei yhdistettäisi nuuskanimimerkkiin enää. Sehän ampui bonobonotukdineen ja läpätyksineen niin yli, että tais itsekin tajuta, että sillä ei keskusteluihin pääse... tosin ei toi saapasnaama-avatarkaan kovin hyvin ole lähtenyt vetämään.... ainoa ihan fiksulta vaikuttanut juttu oli, kun kertoi miettineensä sillalta hyppäämistä...🙄 - wanhaämmä
Nokatsellaantietty kirjoitti:
No pertsassa ja nuuskassahan on paljon samaa. Kumpikin jaksaa jankata samaa ja ovat itse aina oikeassa. Että kyllä mä taipuisin ennemmin nuuskaan....
Ja nuuskallehan se käy, että häntä ei yhdistettäisi nuuskanimimerkkiin enää. Sehän ampui bonobonotukdineen ja läpätyksineen niin yli, että tais itsekin tajuta, että sillä ei keskusteluihin pääse... tosin ei toi saapasnaama-avatarkaan kovin hyvin ole lähtenyt vetämään.... ainoa ihan fiksulta vaikuttanut juttu oli, kun kertoi miettineensä sillalta hyppäämistä...🙄Nuuska on neuroottisen tarkka yksityisyydestään. Se ei kertoisi mitään omia juttuja ikinä. Sen tyyli oli pelkästään haukkua muiden mietteitä ja keuhua omaa joutsenuuttaan siinä sivussa. Kirjoitukset tyyliä "saattaa olla tai saattaa olla että ei, riippuu yksilöstä paitsi jos on nainen". Trollikan juttuja se vain peesaili, joojoo-tyylillä, niihinkään ei koskaan lisäillyt mitään omaa. Kyllä se takaisin tulee omalla nikillään taas, ennenkin pitänyt taukoa lataamossa ;). Lyön ennemmin vetoa, että tossunassu on Pertti.
- Spegulaatioonsuola
wanhaämmä kirjoitti:
Nuuska on neuroottisen tarkka yksityisyydestään. Se ei kertoisi mitään omia juttuja ikinä. Sen tyyli oli pelkästään haukkua muiden mietteitä ja keuhua omaa joutsenuuttaan siinä sivussa. Kirjoitukset tyyliä "saattaa olla tai saattaa olla että ei, riippuu yksilöstä paitsi jos on nainen". Trollikan juttuja se vain peesaili, joojoo-tyylillä, niihinkään ei koskaan lisäillyt mitään omaa. Kyllä se takaisin tulee omalla nikillään taas, ennenkin pitänyt taukoa lataamossa ;). Lyön ennemmin vetoa, että tossunassu on Pertti.
Niin, mutta mä uskon juuri siksi nuuskan tehneenkin tuon nikin siksi, että ois erilainen kuin nuuskanikki.
Ei pertsa jaksais olla tuollainen adhd kuin toi saapasnaama on.
Ja trollikan kanssa kun loppui se komppailuketjun pito, jäi nuuska vaille sitäkin vähää huomiota... kyllä ois tylsää olla täällä ilman mitään vastetta.... mieti...kyllä sitä jotain tekis... wanhaämmä kirjoitti:
En käytä muita nimimerkkejä kuin tätä. Sen myönnän, että koen kyllä jonkinlaista sielunveljeyden tunteita Perttä kohtaan. Meillä on aina ollut sellainen viha "rakkaus" suhde. Milloin ollaan toistemme kurkuissa kiinni, milloin höpistään syvällisiä. Mutta jotain samaa meidän mielenlaadussa kyllä on, joten ei ihme jos meitä luullaan samaksi tyypiksi. Nuuskis on vähän vieraampi tapaus minulle, joten siihen en osaa sanoa mitään.
En ole hahmo, olen vain oma itseni. Olen hyvin vahvasti tunneihmisiä ja se näkyy myös kirjoituksissani. Muutenkin tällaisella palstalla kun kirjoitellaan, niin se on aina vain hyvin pinnallinen raapaisu henkilön ajatusmaailmasta. Asiat eivät ole aina yksinkertaisia ja niissä on monia tasoja. Jos haluaisin kirjoittaa kaiken mielessäni olevan, siitä tuli loputon kertomus. Siispä saatan kirjoitella fiiliksen mukaan samasta asiasta hieman eri näkökulmasta.
Loppuen lopuksi tällä viestillä ei ole mitään funktiota, koska kaikki voivat täällä esittää ihan mitä tahansa ja heti perään toimia juuri päinvastoin. Olen kuitenkin siinä mielessä yksinkertainen olio, että kirjoitan suoraan mitä ajattelen. Minulla on myös paha tapa puhua totta."- Saapasnaama vois olla nuuskan vähän reippaampi painos. Ei halua olla enää ihan hippelishäppelis...
- ainoa ihan fiksulta vaikuttanut juttu oli, kun kertoi miettineensä sillalta hyppäämistä...🙄
- Vaikka pertsa vois tehdäkin jotain älytöntä, ei se jaksais noin pitkään paukuttaa tuontyylistä mitä saapasnaama taas latoo.
- Lyön ennemmin vetoa, että tossunassu on Pertti.
- Ei pertsa jaksais olla tuollainen adhd kuin toi saapasnaama on."
Nauroin teidän jutuille :DSaapasnaama kirjoitti:
"- Saapasnaama vois olla nuuskan vähän reippaampi painos. Ei halua olla enää ihan hippelishäppelis...
- ainoa ihan fiksulta vaikuttanut juttu oli, kun kertoi miettineensä sillalta hyppäämistä...🙄
- Vaikka pertsa vois tehdäkin jotain älytöntä, ei se jaksais noin pitkään paukuttaa tuontyylistä mitä saapasnaama taas latoo.
- Lyön ennemmin vetoa, että tossunassu on Pertti.
- Ei pertsa jaksais olla tuollainen adhd kuin toi saapasnaama on."
Nauroin teidän jutuille :DMua ei naurattanut. Noissa oli hieman ilkeilyäkin mukana. Ei kovin mairittelevia kommentteja useasta palstakirjoittajasta.
Kumma juttu muuten. Kun kyseessä on kuitenkin wämmä ja diksu.elisakettu kirjoitti:
Mua ei naurattanut. Noissa oli hieman ilkeilyäkin mukana. Ei kovin mairittelevia kommentteja useasta palstakirjoittajasta.
Kumma juttu muuten. Kun kyseessä on kuitenkin wämmä ja diksu.Wämmää olen joskus muistaakseni kiusinut, joten todennäköisesti ihan ansaitusti minua monottaa. Toista kirjoittajaa en tunne.
Sitten on tietenkin asia erikseen muiden mainittujen henkilöiden mollaaminen.
Mutta tämä on tätä Suomi24 menoa aina puolin ja toisin. Minulle ei tullut paha mieli. Sen sijaan minua lämmittää kaunis ajatuksesi. Ketut ovat kauniita eläimiä. Avatarisi pukee sinua.elisakettu kirjoitti:
Mua ei naurattanut. Noissa oli hieman ilkeilyäkin mukana. Ei kovin mairittelevia kommentteja useasta palstakirjoittajasta.
Kumma juttu muuten. Kun kyseessä on kuitenkin wämmä ja diksu.No sä käyt täällä niin harvoin ja uskot toisista aina vaan hyvää. Kiinnität huomion asiaan ja sulla on vahva identiteetti itselläs, ettei ksikkien hyökkäilyt tunnu missään.
Mähän nään punasta Nuuskassa, enkä sitä saa sahattua tunteistani pois. Saapasnaama saattaa saada täysin ulkopuolisena syyt niskaan, mutta niin vaan käy Elluseni.
Minulle on sama toisaalta onko saapasnaama joku näistä kahdesta (pertti/nuuska) mutta inhimillisyys minussa laittaa sanoja tänne. Miksi en sanoisi mitä epäilen? Paljastan vaan tunteeni? Syytänkö ketään? Ja mistä? Tuplanikkauksestako? Onko se vaarallista? Poistaako se uskottavuutta? Viekö se jotain pois palstalta?
Ootko pamahtanut johonkin uskoon? Onks susta tullut puikkarin termiä lainatakseni lälly?Dissi kirjoitti:
No sä käyt täällä niin harvoin ja uskot toisista aina vaan hyvää. Kiinnität huomion asiaan ja sulla on vahva identiteetti itselläs, ettei ksikkien hyökkäilyt tunnu missään.
Mähän nään punasta Nuuskassa, enkä sitä saa sahattua tunteistani pois. Saapasnaama saattaa saada täysin ulkopuolisena syyt niskaan, mutta niin vaan käy Elluseni.
Minulle on sama toisaalta onko saapasnaama joku näistä kahdesta (pertti/nuuska) mutta inhimillisyys minussa laittaa sanoja tänne. Miksi en sanoisi mitä epäilen? Paljastan vaan tunteeni? Syytänkö ketään? Ja mistä? Tuplanikkauksestako? Onko se vaarallista? Poistaako se uskottavuutta? Viekö se jotain pois palstalta?
Ootko pamahtanut johonkin uskoon? Onks susta tullut puikkarin termiä lainatakseni lälly?Tuntuu hassulta ettei osa palstalaisista usko että minä olen minä 🤔. Varsinkin kun yhdistetään johonkin henkilöön, josta ei ole edes mitään käsitystä. Kerkesin kyllä joitakin Nuuskiksen juttuja lukea, mutta en kuvaa muodostaa hänestä. Tiedän kyllä että juttuni ovat outoja, mutta jos nyt tarkkaan mietitte, ne eivät oikein sovi kehenkään muuhun palstalaiseen. Multinikkaajat tunnistaa kyllä aika helposti loppurn lopuksi.
Toisaalta pitäisi olla imarreltu. Te yliarvioitte minut. En kuitenkaan osaa kirjoittaa kuin tätä yhtä "hahmoa", itseäni.- flowersreally
elisakettu kirjoitti:
Kumma juttu muuten. Kun kyseessä on kuitenkin wämmä ja diksu.Ei se musta ole ollenkaan kummaa. Wämmä ja Dissi ovat tyypillisiä koulukiusaajia, esittävät kovin avarakatseista, mutta suvaitsevaisuus ei ulotu omaa komppikerhoa kauemmas.
Saapasnaama kirjoitti:
Tuntuu hassulta ettei osa palstalaisista usko että minä olen minä 🤔. Varsinkin kun yhdistetään johonkin henkilöön, josta ei ole edes mitään käsitystä. Kerkesin kyllä joitakin Nuuskiksen juttuja lukea, mutta en kuvaa muodostaa hänestä. Tiedän kyllä että juttuni ovat outoja, mutta jos nyt tarkkaan mietitte, ne eivät oikein sovi kehenkään muuhun palstalaiseen. Multinikkaajat tunnistaa kyllä aika helposti loppurn lopuksi.
Toisaalta pitäisi olla imarreltu. Te yliarvioitte minut. En kuitenkaan osaa kirjoittaa kuin tätä yhtä "hahmoa", itseäni.No mä tiedän, että mulle tulee ennakkoasenteita väkisin vähän kaikista kirjoittajista. Oon ollut joku 3 vuotta aktiivi. Täällä on vähän kuin villieläin välillä.... hyökkäyksiä saa odotella ja olla varuilla.
En mä ole edes sun kanssa jutellut liiemmin. Kyllähän Ellu on sen verta fiksu nainen, että se tietää nämä systeemit paremmin.
Mutta miks ei vähän pöllyyttelis pahnoja? Et säkään ole vielä edes ottanut mitään puolustelulinjaa itselles? Ei se sua haittaa, vaikka m ja wämmä vähän ravisteltas? Minusta se on vaan hyvä merkki.... mitä noi muut tuossa kitisee?
Flowerikin rupes heti kielimään kuin joku kielikello Ellulle.... 😁
Itse kyllä mättää aina kun tilaisuus tulee turskalla naamaan, eikä edes suostu loppuun asti puhumaan aloittamastaan asiasta....
Huutelee vaan taustalta ja syyttelee muita, niinkuin Nuuskakin aikoinaan. Kaikki muut on paskoja ja hän on joutsen. 😂- flowersreally
Dissi kirjoitti:
No mä tiedän, että mulle tulee ennakkoasenteita väkisin vähän kaikista kirjoittajista. Oon ollut joku 3 vuotta aktiivi. Täällä on vähän kuin villieläin välillä.... hyökkäyksiä saa odotella ja olla varuilla.
En mä ole edes sun kanssa jutellut liiemmin. Kyllähän Ellu on sen verta fiksu nainen, että se tietää nämä systeemit paremmin.
Mutta miks ei vähän pöllyyttelis pahnoja? Et säkään ole vielä edes ottanut mitään puolustelulinjaa itselles? Ei se sua haittaa, vaikka m ja wämmä vähän ravisteltas? Minusta se on vaan hyvä merkki.... mitä noi muut tuossa kitisee?
Itse kyllä mättää aina kun tilaisuus tulee turskalla naamaan, eikä edes suostu loppuun asti puhumaan aloittamastaan asiasta....
Huutelee vaan taustalta ja syyttelee muita, niinkuin Nuuskakin aikoinaan. Kaikki muut on paskoja ja hän on joutsen. 😂Joutsen sulla on perseessäs.
Dissi kirjoitti:
No mä tiedän, että mulle tulee ennakkoasenteita väkisin vähän kaikista kirjoittajista. Oon ollut joku 3 vuotta aktiivi. Täällä on vähän kuin villieläin välillä.... hyökkäyksiä saa odotella ja olla varuilla.
Huutelee vaan taustalta ja syyttelee muita, niinkuin Nuuskakin aikoinaan. Kaikki muut on paskoja ja hän on joutsen. 😂Sanottakoot vielä se tähän, että kyllä mä floweria arvostan... se sentään perustelee asioita. Mutta kun tulee aukko, juttu loppuu. Ehkä siinä on hänen kasvupaikka?
Mä en edes väitä olevani valmis.... oon valmis perustelemaan niin pitkään kun vaan voin.... ja jos ei voi perustella, mä kyllä myönnän. Eipä oo vielä osunut kohdalleen näinä päivinä... vastaus löytyy minusta aina itsestään, ei muista.flowersreally kirjoitti:
Joutsen sulla on perseessäs.
Hehheh... just kävin kusella ja ei näkyvää joutsenta näkynyt! 😂
Syytätkö itsees mistään ikinä? Läiskit vaan muita turskallas... muuta en ole sinusta ikinä.... siis ikinä nähnyt. Ja kumoa tämä jos voit.- ihan.totta
Dissi kirjoitti:
Syytätkö itsees mistään ikinä? Läiskit vaan muita turskallas... muuta en ole sinusta ikinä.... siis ikinä nähnyt. Ja kumoa tämä jos voit.Wämmän kohdalla ainakin oikeassa, samaa ajattelin. Nimim. Wämmä härkkii milloin ketäkin kirjoittajaa. Sä et tietenkään sitä "palstaystävänään" näe, tai ainakin löydät jonkun puolustelun.
- flowersreally
Dissi kirjoitti:
Syytätkö itsees mistään ikinä? Läiskit vaan muita turskallas... muuta en ole sinusta ikinä.... siis ikinä nähnyt. Ja kumoa tämä jos voit.Sulla nyt menee 98 prossaa jutuista muutenkin ohi.
Avaa joutsenesi siivet, pääsisit säkin edes joskus lentoon. ihan.totta kirjoitti:
Wämmän kohdalla ainakin oikeassa, samaa ajattelin. Nimim. Wämmä härkkii milloin ketäkin kirjoittajaa. Sä et tietenkään sitä "palstaystävänään" näe, tai ainakin löydät jonkun puolustelun.
No härkin mäkin. Ja wämmä härkki mua ja väännettiin pirusti kun olin vielä kaappi. Se tuntuu härkkimiselle ja piruilulle, mutta herättää parhaimmillaan löytämään jotain itsestään.
Mun ystävänä palstalla on monia, mutta wämmä alias lineri on ollut parhaasta päästä lätkijänä. Hän kaikeli seksiin liittyen paljon musta ja sellaista epäluuloa toisen kroppaan liittyen.... voi vaikka mitä. Tuskin edes tarkoituksenmukaisesti, vaan siksi, että se nosti hänen niskavillat pystyyn.... ja niin tämä palsta voi toimia. Peilinä kaikelle.
Ei esimerkiks sönkkö alas nykyinen päläpälä ois pystynyt linerin hommiin. Hän on liian hyväntahtoinen, mutta fiksu nainen silti. Tai Ellu. Ehkä wuppis ois voinut, mutta hällä on toisenlainen ideologia mitä hän ajaa.... hänkin härkkii täällä monia.
Kaikki tyypit täällä on rikkaus. Elkää ymmärtäkö mua väärin. Nautin jokaisesta. Jopa Nuuska antaa mulle jotain. Vaikka kuvan mitä olin...flowersreally kirjoitti:
Sulla nyt menee 98 prossaa jutuista muutenkin ohi.
Avaa joutsenesi siivet, pääsisit säkin edes joskus lentoon.Turskanainen. 😊
Sulla on vankat mielipiteet ja napsaiset sanat osoittamaan teknisesti oikein. Saat pisteitä. Hymyilet ja olet tyytyväinen.
Mutta mistä? Mitä olet itse oikeasti saanut? Muutenhan et kiukuttelisi niin paljon.... olisit tyytyväinen, kuten vaikka pihallatipunen.
En näe sinulla ja wämmällä suurta eroa. Sulla on vaan se suuri joutsenen ego, mikä pitää sinut erossa rahvaasta. 😄- flowersreally
Dissi kirjoitti:
Turskanainen. 😊
Sulla on vankat mielipiteet ja napsaiset sanat osoittamaan teknisesti oikein. Saat pisteitä. Hymyilet ja olet tyytyväinen.
Mutta mistä? Mitä olet itse oikeasti saanut? Muutenhan et kiukuttelisi niin paljon.... olisit tyytyväinen, kuten vaikka pihallatipunen.
En näe sinulla ja wämmällä suurta eroa. Sulla on vaan se suuri joutsenen ego, mikä pitää sinut erossa rahvaasta. 😄Sun peilisi on taas huurteessa, johtunee jatkuvasta punaisen näkemisestä. Mahtaa olla rankkaa kun jatkuvasti kiukuttaa, ei kykene muuta näkemäänkään.
flowersreally kirjoitti:
Sun peilisi on taas huurteessa, johtunee jatkuvasta punaisen näkemisestä. Mahtaa olla rankkaa kun jatkuvasti kiukuttaa, ei kykene muuta näkemäänkään.
Muako kiukuttaa nyt? Minusta sä oot se äkänen nyt. Mä oon kiinnostunut sun reaktioistas. Vaikka nyt pitää mennä nukkumaan... pitää viedä muksut aamulla opintielle. Mutta pistä vaan tekstiä tulemaan.... anna palaa oikein olantakaa ja kaikki mitä vaan ikinä keksitkään. Mulle kyllä sopii hyvin se. Ihan kaikki. Ja takuulla vastaan kun kerkeen. Nyt ei tartte edes etsiä. Kaikki löytyy inboksista, kunhan osoitat ne mulle. 😊👌
Öitä. Ja annan tulla vaan kaikki mitä keksitkään. Ole hyvä ja kiitos jo etukäteen. 😊- Itsekinhuomannut
flowersreally kirjoitti:
Ei se musta ole ollenkaan kummaa. Wämmä ja Dissi ovat tyypillisiä koulukiusaajia, esittävät kovin avarakatseista, mutta suvaitsevaisuus ei ulotu omaa komppikerhoa kauemmas.
Hyvä havainto.
- wanhaämmä
flowersreally kirjoitti:
Ei se musta ole ollenkaan kummaa. Wämmä ja Dissi ovat tyypillisiä koulukiusaajia, esittävät kovin avarakatseista, mutta suvaitsevaisuus ei ulotu omaa komppikerhoa kauemmas.
Uskon kyllä, että Dissilläkin on sen verran munaa että se nimenomaan menee väliin kun näkee työpaikka- tai koulukiusaamista. Itsetunto kestää.
Pelkästä joo-joo-mielistelystä ei aina kehity hyviä keskuteluja. Töksäyttelethän sä itsekin jatkuvasti omia totuuksiasi. Omia kompastuskohtia voi olla joidenkin vaikea nähdä jos kukaan ei koskaan niitä kerro. Ei se ole kiusaamista. Sunkaan toimintasi vaikka se välillä aika ylimieliseltä vaikuttaakin. Se on vain sun tyyli :) - wanhaämmä
Saapasnaama kirjoitti:
Wämmää olen joskus muistaakseni kiusinut, joten todennäköisesti ihan ansaitusti minua monottaa. Toista kirjoittajaa en tunne.
Sitten on tietenkin asia erikseen muiden mainittujen henkilöiden mollaaminen.
Mutta tämä on tätä Suomi24 menoa aina puolin ja toisin. Minulle ei tullut paha mieli. Sen sijaan minua lämmittää kaunis ajatuksesi. Ketut ovat kauniita eläimiä. Avatarisi pukee sinua."Wämmää olen joskus muistaakseni kiusinut.."
Niillä muilla nimimerkeilläsi. - näinsiinäkävisi
wanhaämmä kirjoitti:
Uskon kyllä, että Dissilläkin on sen verran munaa että se nimenomaan menee väliin kun näkee työpaikka- tai koulukiusaamista. Itsetunto kestää.
Pelkästä joo-joo-mielistelystä ei aina kehity hyviä keskuteluja. Töksäyttelethän sä itsekin jatkuvasti omia totuuksiasi. Omia kompastuskohtia voi olla joidenkin vaikea nähdä jos kukaan ei koskaan niitä kerro. Ei se ole kiusaamista. Sunkaan toimintasi vaikka se välillä aika ylimieliseltä vaikuttaakin. Se on vain sun tyyli :)”Uskon kyllä, että Dissilläkin on sen verran munaa että se nimenomaan menee väliin kun näkee työpaikka- tai koulukiusaamista. Itsetunto kestää.”
Joo hän menee kiusatun luo ja kysyy että onko omista tunteista jäänyt vastuu ottamatta kun on tullut kiusatuksi? näinsiinäkävisi kirjoitti:
”Uskon kyllä, että Dissilläkin on sen verran munaa että se nimenomaan menee väliin kun näkee työpaikka- tai koulukiusaamista. Itsetunto kestää.”
Joo hän menee kiusatun luo ja kysyy että onko omista tunteista jäänyt vastuu ottamatta kun on tullut kiusatuksi?Salibandyjunnujoukkueen jokona kävin monta keskustelua kiusaamisen tiimoilta, sanoin, että seura ei sitä hyväksy ja kiusaaja lähtee jos ei lopu.
Kiusatuksi tulleelle annoin siis tuen, että sitä ei hyväksytä. Mutta käytännössä kiusattu silti joutuu ottamaan itse vastuun omista tunteistaan. Ei niitä sivullinen koe. Ja omat vanhemmat on tuossa ne, joitten pitäisi selittää tilanne junnulle. Elämä on kovaa, eikä aina reilua, mutta itse voidaan onat tunteet analysoida... uskotaanko kiusaajaa esimerkiksi hörökorvista? Ja mitä se haittaa, vaikka ne onkin? (Mulla on ja olen kiusattu itsekin pienenä niistä)Dissi kirjoitti:
Turskanainen. 😊
En näe sinulla ja wämmällä suurta eroa. Sulla on vaan se suuri joutsenen ego, mikä pitää sinut erossa rahvaasta. 😄Eipä kuule taida olla oikea Floweri.
- flowersreally
wanhaämmä kirjoitti:
Pelkästä joo-joo-mielistelystä ei aina kehity hyviä keskuteluja. Töksäyttelethän sä itsekin jatkuvasti omia totuuksiasi. Omia kompastuskohtia voi olla joidenkin vaikea nähdä jos kukaan ei koskaan niitä kerro. Ei se ole kiusaamista. Sunkaan toimintasi vaikka se välillä aika ylimieliseltä vaikuttaakin. Se on vain sun tyyli :)”Uskon kyllä, että Dissilläkin on sen verran munaa että se nimenomaan menee väliin kun näkee työpaikka- tai koulukiusaamista. Itsetunto kestää.”
Paitsi silloin kun kiusaaja on komppikerholainen niin lyö lisää löylyä kiusaajan kiukaalle. - flowersreally
Wwuwuw kirjoitti:
Eipä kuule taida olla oikea Floweri.
Miten voi olla niin vaikea käsittää, että kaikki ei näe asioita ”teidän” kanssa samalla tavalla?
flowersreally kirjoitti:
Miten voi olla niin vaikea käsittää, että kaikki ei näe asioita ”teidän” kanssa samalla tavalla?
Kyse oli nyt siitä, että kirjoituksesta uupui Flowerille tyypillinen nokkeluus ja taitava sanankäyttö.
- flowersreally
Wwuwuw kirjoitti:
Kyse oli nyt siitä, että kirjoituksesta uupui Flowerille tyypillinen nokkeluus ja taitava sanankäyttö.
Kuka saakeli nyt sitä aina jaksaa olla nokkela sanataituri.
- voiko.olla
Ehkä palstalainenkin voi saada työpaikan.
- no_niin_niin
Olenkin 2 viikon aikana huomannut, että erääseen tiettyyn aiheeseen ei ole tullut häirintäkommentteja. Minullapa on testikeino, miten saan selville, millä nimimerkillä kyseinen tyyppi on, jos on. Kun laitan kirjoituksen siitä tietystä aiheesta, mihin on ennen aina tullut häirintäkommentti. Mutta en kerro, milloin toteutan sen testin.
- wanhaämmä
Onko "häirintäkommentti" eriävä mielipide?
- no_niin_niin
Häirintäkommentti on sellainen, että häiritsijä ei ollenkaan ota kantaa itse aiheeseen, vaan yrittää häiritä kirjoittelua. Eriävä mielipide ei todellakaan ole häirintäkommentti, ja minun kirjoituksiini saa esittää myös eriäviä mielipiteitä.
Se Nuuskamuikkunen ei koskaan ole esittänyt eriävää mielipidettä, eikä muutakaan kannanottoa, mutta toistuvasti on yrittänyt häiritä kirjoitteluani.
Toivottavasti Nuuskamuikkunen palaa. Minä olen aina tykännyt Nuuskasta, vaikka en pointteja ymmärtäisikään.
Moni kattoo asiaa vain sillä silmällä, miten NM kommentoi itselleen. Mutta minusta esimerkiksi Trollikalle on kirjoittanut aina hyvin kauniisti. Ja muistuttanut terveen itsekkyyden ja itsesuojelun merkityksestä. Ja kyllä NM osaa keskustella, jos vain haluaa. Ehkei aina vain halua.- löpölöpölässynlää
No kun ei hän halua koskaan keskustella. Hän ei osaa ottaa kantaa mihinkään aiheeseen. Hän haluaa vain häiritä kirjoittelua.
löpölöpölässynlää kirjoitti:
No kun ei hän halua koskaan keskustella. Hän ei osaa ottaa kantaa mihinkään aiheeseen. Hän haluaa vain häiritä kirjoittelua.
Olen minä nähnyt hänen keskustelevan. Ja keskustelevan itsenikin kanssa.
Miksi sitten ei jaksa ottaa osaa keskusteluihin enemmälti, vaikea sanoa. Yleensä ei jaksa juuri nyt. Eihän kaikkia samat aiheet kiinnosta.
- ItPutsTheLotionOnItsSkin
Ehkä se pakkomielteinen miesjokatahtoopeppuanuuskalta lopulta sai järkättyä tapaamisen ja vakuutettua että heidät on tarkoitettu toisilleen. Nuuska on nyt kellarikuopassa, mihin jokapäivä lasketaan korillinen ihovoidetta.
https://www.youtube.com/watch?v=7rgSnm2-2ps Minä olen tunnistanut Nuuskan... ; )
Mutta en sano enempää merkistään
(huiskuttaa)Sitten heillä
https://www.youtube.com/watch?v=TzJDTkXdOuE
on vielä asiaa, viskiä ja vähän lassoa &liekkiä...- 66ty
En usko Muikkusella olevan uutta nimimerkkiä.
- tyyli.paljastaa
Minä taas tiedän, että kirjoittelee useilla eri nimimerkeillä, tosin ei rekisteröidyillä.
Oiskohan Nuuskutin kaivannut pientä irtiottoa palstasta? Kuuntelee jossakin hyvää musaa ja ihastelee keväistä suomen luontoa taikka kenties vaikka jossakin ulkomailla! :)
Niin tai näin, toivottavasti kaikki on Nuuskulla parhainpäin. :)
https://youtu.be/6Cp6mKbRTQY
Nuuskulle Avicii...Hyvä juttu, sillä ei ollut koskaan mitään sanottavaa.
Hän on täällä minun luonani. Meillä on hauskaa. Tulkaa muutkin pimeyteen.
- no.niin.rauha.taas
Ota lääkkeet.
- Fgjklouyy
Nuuskamuikkunen lähti Muumilaaksosta matkoilleen?
- miina.osui.taas
Hah hah, kyllä Muikkune näyttää teitä tosissaan kiusiivan... vaikka Nuuskana ei edes kirjoittele enää! Mä en ymmärrä mikä ihme hänessä saa muut takajaloilleen ja jos teitä härnäs hänen kirjoitustyylinsä, siitä ois voinut hypätä ylitse vinkumatta.
Mä ainakin teen niin suuremmalle osalle "naisasialuuserin" jutuista, en jaksa enää moista moskaa lukea tai kantaa ottaa... enkä omaa mieltäni kiusata/pahoittaa.
Mun nikkeni ei taaskaan ole toimiva enää....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788