Soini moitti persujen moraalia.
Minusta Laura Huhtasaaren ja kumppanien moraali on parempi kuin Soinin.
Arvostettu Kaustislaispoliitikko kertoi, että Timolle oli tärkeämpi ministerin paikka, kuin puolue.
Soini petti ensin äänestäjät, sitten siniset. täydellinen Juudas Iskariot, siis tupla sellainen.
Soini ja moraali
20
<50
Vastaukset
- näin_on_näreet
Täys lipsu mies on koko Soini.Tuon olen ymmärtäny jo vuosia ennen kun siitä ministeri tehtiin.
- varma-arpa
Soiniin sopii vanha venäläinen sananlasku :" Valehtelulla pääsee pitkälle, mutta ei takaisin".
- näinseon
juuri näin. soinille parasta, että menee eteenpäin,mahdollisimman kauas. Paluuta ei ole.
- täysinsyytön
Soinin tyyli näyttää olevan kaikissa haastatteluissa, missä Soini antaa runtua hallituskumppaneille ja muille, että syy on kaikissa muissa kuin hänessä.
- se-on.tuttua
Se on jo tuttua untergang-Soinia
- manseps
Se mistä PS-n porukan pitää olla tyytyväinen, että puolue pääsi eroon Soinin epäsiististä, törkyturpa miehestä eroon. Se jos mikä oli puolueen imagon kannalta rasittavaa.!
- aikansa.kutakin
Silloin kun PS kannatus oli vielä vaatimattomissa lukemissa oli se käytöskin parempi jossakin kohtaa vain meni menestys päähän ja luvatut asiat petettiin. Onneksi nyt on paremmat tilalla. Liian kauan väki seurasi sitä öyhötystä sivusta ja sitä kummallista smp-alte meininkiä josta aika oli mennyt jo kauan sitten ohitse
- Outoaporukkaa
Natsimeinki siis parempaa kuin pienen ihmisen asialla olo?
- ei-natzi
Outoaporukkaa kirjoitti:
Natsimeinki siis parempaa kuin pienen ihmisen asialla olo?
Ei mitään natzi meininkiä olet erehtynyt
Siinä viimeisinä aikoina ei vain laskettu miksikään jos ei ollut smp-historiaa takana tai jonkun smp:läisen jälkeläinen ja jotkut whissybackat tuli omine listoineen muilta mitään kysymättä se alkoi vain mennä överiksi jota porukka ei vain yksinkertaisesti sietänyt enää
- riippuvuus.onrokkotauti
Onko katkeruudella mitään määrää.
Ei, kun seuraa täällä kirjoittavia Soinista riippuvaisia. - sipilänkamu
Soini on nyt koditon kun ryssi maahanmuutolla 2015
No soinihan se on ensimmäinen, joka voi sen kiven heittää, häpeämään ei kuitenkaan ole oppinut vaikka on olevinaan niin kovin uskovainen mies, vai onko edes mies?
On se narsismi tosi pahan juttu, ei tarvi miettiä mitä suustaan ulostaa, mutta onpa toisaalta narsismissaan tuonut selkeästi esiin senkin, ettei mieheen voi luottaa edes puupennin vertaa.- sairasta
Katolilaisuudessa lapsiin sekaantumisia ympäri maailmaa, mutta naisella ei ole oikeutta omaan kehoonsa.
- hyvä.tietää--
sairasta kirjoitti:
Katolilaisuudessa lapsiin sekaantumisia ympäri maailmaa, mutta naisella ei ole oikeutta omaan kehoonsa.
Hyvä tietää kun joltakin on paukut täysin loppu. Jäljellä on enää sairas narsismi jolla pönkittää itseään
- näitäeitarvita
Soini esiintyy hyveellisenä. Se on vain ulkokuori. Ennen sanottiin ulkokultainen.On tälläinen hyveellinen porukka, nämä siniset. Heillä kaikki on teeskentelyä, pinnallisuutta. Pahin on Soini. Ottannut uskonnon naamiokseen. Todellisuudessa on peluri, leikkii ihmisten elämällä. Pitää heitä pilkkanaan.
- hyvä.kirja
Kannattaa lukea "Soinin kupla" kaikki osat loksahtaa paikalleen
- kansaeitykkää
Kuinkas maahanmuutto ja katolisen kirkon asiat?
moraali ja soini samassa lauseessa? - Poist
Näköjään politiikan moraalin voi kyseenalaistaa, mutta ei liike-elämän. Mutta täällähän voi keskustella kaikesta vapaasti.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230