Määrittelen miehen unelman, tasapainoisen naisen

suukkojanaiselle

Kröhöm. Elikäs, tässä universaali, veret seisauttava ja lähes täydellinen määritelmä tasapainoisesta naisesta, tuosta unelmien kuningattaresta. Eli,

1. Ensinnäkin silmääni viehättävä, naisellinen, söpö.
2. Rauhallinen, ei-äksy.
3. Hiljainen ja vähän ujo, mutta silti omista asioistaan huolta pitävä.
4. Tykkää perusliikunnasta, ei ole extreme.
5. Tykkää arjesta, käpertyy viereesi, tykkää olla lähellä.
6. Ei saa raivokohtauksia eikä heittele esineitä.
7. On arjessa kiinni: eli opiskelee, töissä tms.
8. Luotettava, ei petä sinua kun on mahdollisuus. Muutenkin voit luottaa häneen "kuin omaan äitiisi". Ei tuhoa omaisuutta.
9. Päihteiden käyttö vähäistä. Ei tupakoi.
10. Sellainen ihana mussukkanainen, josta ei voi olla pitämättä.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkuraati

Kuvailit palstanaisen.

• tähhg

minkä ihmeen palstanaisen??

• semmostads
        tähhg kirjoitti:

minkä ihmeen palstanaisen??

Katsos tänne on kerääntynyt ns. yksinkertaisten miesten sakki. Palstalla on vain yhdenlaisia naisia, suomalaiset on kaikki samanlaisia ja kaikki ulkomaalaiset on hyviä. Lue vaikka tässä ketjussa silsamiehen kommentti.

• Tasapaino , tila joka palautuu vaikka joskus keikuttaakin. Balanse, vaikkei aina ihan stabiili. :D

• jalkasienionvaarallinen

Thaityttöset ovat kaikkia edellä mainittuja.
      1. Ovat viehättäviä ja söpöjä.
      2. Ovat rauhallisia ja kunnioittavat miestä.
      3. Ovat hiljaisia eivätkä huuda.
      4. Tykkäävät perusliikunnasta.
      5. Tykkäävät arjesta ja ovat iloisia. Käpertyvät kainaloon.🤗
      6. Eivät riehu, ovat rauhallisia.
      7. Osaavat opiskella ja tehdä töitä.
      8. Ovat luotettavia, eivätkä petä, kunnioittavat miestä.
      9. Eivät käytä päihteitä.
      10. Ihanista Thaityttösistä ei voi olla pitämättä.

• pelkkääfantasiaa

Ilmeisesti et sulla ole kovinkaan realistinen kuva thaikuista.

• pelkkääfantasiaa kirjoitti:

Ilmeisesti et sulla ole kovinkaan realistinen kuva thaikuista.

Niinpä, eihän jalkasieni ole käsittääkseni edes livenä thaikkuja tuntenut, vaan on aina kauempaa heistä haaveillut.

Ainoat itse tietämäni thaikut olivat yläasteella. Toinen seurusteli lyhyen aikaa luokkamme pahimman kiusaajapojan kanssa, toinen taas toisen luokkamme pojan kanssa, joka ei nyt välttämättä niin paha kiusaaja ollut, mutta oli mielettömän hyvännäköinen. Eli ihan yhtä lailla niissä thaikkutytöissäkin löytyy niitä, jotka seukkaavat kiusaajapoikien tai todella hyvännäköisten poikien kanssa.

• redfsvgverwgdas

No jos vaikka ihan thaikkulassa käy niin heti näkee etteivät kovinkaan rauhallisia tai hiljaisia ole., myös tulee tavaraa niskaan jos suututtaa. Niitäkin tapauksia on useita että ovat nipsaisseet mulkun pois, enkä nyt tarkoita itseltään.

Aasialaiset naiset eivät yleensä liikuntaa liiemmälti harrasta vaan mieluummin ovat nälässä jos haluavat laihtua.

Eivätkä todellakaan ole mitään aikaisin aamulla nousevia puurtajia vaan jos mahdollista niin nukkuvat kaiket päivät.

Osaavat myöskin ottaa viinaa. Thaikkulassa mm. baaritytöt useimmiten joka päivä.

Sulla on aika fantasiaa noi mielikuvasi.

• lfof

pellet tykkää

• tsori

Muusta ei tietoa kuin ekasta kohdasta ja se ei kyllä pidä paikkaansa.

• MelkeinUnelma

Muuten täytän ap:n kriteerit, mutta en ole ujo enkä hiljainen. 😄

• 1. Ensinnäkin silmääni viehättävä, naisellinen, söpö.
      - Riittääkö naisellisuuteen, että on aina pitänyt pitkiä hiuksia, kulkee aina ulos mennessään käsilaukku mukanaan ja tykkää korkkareista?
      2. Rauhallinen, ei-äksy.
      - Aika rauhallista sitä ollaan.
      3. Hiljainen ja vähän ujo, mutta silti omista asioistaan huolta pitävä.
      - Vielä 10 vuotta sitten olin liiankin hiljainen, varautunut ja "vaurioitunut". Nyt olen "säyseä" ja "nöyrä", muut huomioon ottava, mutta sopivasti sosiaalinen silloin kun sitä tarvitaan. En kuitenkaan ole suuna päänä kälättämässä, vaan yleensä annan muille ensin suunvuoron.
      4. Tykkää perusliikunnasta, ei ole extreme.
      - Päivittäinen pyöräily piristää.
      5. Tykkää arjesta, käpertyy viereesi, tykkää olla lähellä.
      - Tykkään olla kainalossa.
      6. Ei saa raivokohtauksia eikä heittele esineitä.
      - En ole ikinä heittänyt esineitä. Tuskin on kovin moni muukaan "normaali" nainen. Koskaan en riidellyt kummankaan eksän kanssa yhtään mistään.
      7. On arjessa kiinni: eli opiskelee, töissä tms.
      - Opiskelen.
      8. Luotettava, ei petä sinua kun on mahdollisuus. Muutenkin voit luottaa häneen "kuin omaan äitiisi". Ei tuhoa omaisuutta.
      - Pettäminen ei kuulu luonteeseeni. En ole tuhonnut kenenkään omaisuutta.
      9. Päihteiden käyttö vähäistä. Ei tupakoi.
      - En ole koskaan tupakoinut. Alkoholia silloin tällöin, mutta harvemmin nyt kun ei ole kavereita joiden kanssa käydä missään ulkona.
      10. Sellainen ihana mussukkanainen, josta ei voi olla pitämättä.
      - Tähän on vaikea vastata.

• pitkätukka-68

Eikös universaali tarkoita sitä, että yleiseti ottaen kaikki kaikialla pitävät tuollaisesta?

Itse olen eri mieltä monesta kohdasta:

- sinun silmääsi miellyttävä ei välttämättä miellytä minun silmääni
      - liika rauhallisuus menee helposti tylsän puolelle. ite kyllä tykkään et naisella on temperamenttiakin
      - juu ei mitään hiljaista ja ujoa mulle
      - alkoholi ja tupakointi suotavaa

Muut kohdat voin hyväksyä.

• hänmunjätti

Samaa mieltä liika rauhallisuus on tylsän puolella.

• Voiko olla tasapainoa jos kuitenkin se vaatii määrittelyjä/lokerointia?
      Eikös kyse ole nyt ainoastaan fantasiastasi eikä tasapainosta?

• Teknodonna

Mjoo

Kommenttisi on ainoa järkevä kommentti koko kommenttiketjussa, joten päädyin kommentoimaan kommenttiasi.

Otit esiin "fantasian tasapainon" - siis noin vapaasti muotoiltuna.

Minusta on luonnollista se että ihmisolento fantasioidessaan rajaa ulos lähes kaiken todellisen. Mikään fantasiassa ei saa koskettaa todellisuutta, sillä muuten se tuhoutuu ja menettää merkityksensä, ja itse todellisuus tuo esiin kasvonsa, ja fantasian tahtomaailma hajoaa.

Toisinsanoen mitä enemmän tahtoo, sitä vähemmän mistään mitään ymmärtää - saati saa.

(Hihitystä)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Kommenttisi on ainoa järkevä kommentti koko kommenttiketjussa, joten päädyin kommentoimaan kommenttiasi.

Minusta on luonnollista se että ihmisolento fantasioidessaan rajaa ulos lähes kaiken todellisen. Mikään fantasiassa ei saa koskettaa todellisuutta, sillä muuten se tuhoutuu ja menettää merkityksensä, ja itse todellisuus tuo esiin kasvonsa, ja fantasian tahtomaailma hajoaa.

Toisinsanoen mitä enemmän tahtoo, sitä vähemmän mistään mitään ymmärtää - saati saa.

(Hihitystä)

Tasapaino on todellisuus eli tämä ainoa hetki ja fantasia kuten äsken kävelyllä huomasin kun koirankävelyttäjä puhui koirilleen olevansa koirien äiti on valetta , harhaa ja lopulta fantasiaa.
        Aloittajan mielestä maailma on siis täynnä epäkelvollisia naisia koska eivät miellytä hänen fantasioimaansa täydellisen naisen kuvaa omassa päässään....
        Ja kaiken lisäksi vetää tähän kaikki muutkin miehet tekemällä itsensä muiden miesten äänitorveksi?
        Iso ego ehkä?

• Järkikäteen
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

(Hihitystä)

"mitä enemmän tahtoo, sitä vähemmän mistään mitään ymmärtää - saati saa"

Suuri viisaus.

• Eehehheheh. Hups.

Hahah. Erittäin hyvä lista. Ei mainintaakaan ruoalaitosta ja muutenkin tuon pystyy vetämään läpi

- viikon ajan.

• Toisaalta kuulosti osin

hevosmarkkinoilta "rauhallinen, ei äksy, liikkuu, omistajaansa rakastava mussukka.

Päh blahh...

• Tosin luotettavuus, päihteettömyys ja sauhusavuke pitävät koko ajan.

• 20v-suhteessaollut

Taitaapa olla peräkammarin pojan kirjoittama fantasia, joka ei koskaan tule toteutumaan.

Ei siinä, saahan sitä toivoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4956
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      217
      2671
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1740
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1735
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1568
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      151
      1170
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1154
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      972
    Aihe