Määrittelen miehen unelman, tasapainoisen naisen

suukkojanaiselle

Kröhöm. Elikäs, tässä universaali, veret seisauttava ja lähes täydellinen määritelmä tasapainoisesta naisesta, tuosta unelmien kuningattaresta. Eli,

1. Ensinnäkin silmääni viehättävä, naisellinen, söpö.
2. Rauhallinen, ei-äksy.
3. Hiljainen ja vähän ujo, mutta silti omista asioistaan huolta pitävä.
4. Tykkää perusliikunnasta, ei ole extreme.
5. Tykkää arjesta, käpertyy viereesi, tykkää olla lähellä.
6. Ei saa raivokohtauksia eikä heittele esineitä.
7. On arjessa kiinni: eli opiskelee, töissä tms.
8. Luotettava, ei petä sinua kun on mahdollisuus. Muutenkin voit luottaa häneen "kuin omaan äitiisi". Ei tuhoa omaisuutta.
9. Päihteiden käyttö vähäistä. Ei tupakoi.
10. Sellainen ihana mussukkanainen, josta ei voi olla pitämättä.

22

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkuraati

      Kuvailit palstanaisen.

      • tähhg

        minkä ihmeen palstanaisen??


      • semmostads
        tähhg kirjoitti:

        minkä ihmeen palstanaisen??

        Katsos tänne on kerääntynyt ns. yksinkertaisten miesten sakki. Palstalla on vain yhdenlaisia naisia, suomalaiset on kaikki samanlaisia ja kaikki ulkomaalaiset on hyviä. Lue vaikka tässä ketjussa silsamiehen kommentti.


    • Tasapaino , tila joka palautuu vaikka joskus keikuttaakin. Balanse, vaikkei aina ihan stabiili. :D

    • jalkasienionvaarallinen

      Thaityttöset ovat kaikkia edellä mainittuja.
      1. Ovat viehättäviä ja söpöjä.
      2. Ovat rauhallisia ja kunnioittavat miestä.
      3. Ovat hiljaisia eivätkä huuda.
      4. Tykkäävät perusliikunnasta.
      5. Tykkäävät arjesta ja ovat iloisia. Käpertyvät kainaloon.🤗
      6. Eivät riehu, ovat rauhallisia.
      7. Osaavat opiskella ja tehdä töitä.
      8. Ovat luotettavia, eivätkä petä, kunnioittavat miestä.
      9. Eivät käytä päihteitä.
      10. Ihanista Thaityttösistä ei voi olla pitämättä.

      • pelkkääfantasiaa

        Ilmeisesti et sulla ole kovinkaan realistinen kuva thaikuista.


      • pelkkääfantasiaa kirjoitti:

        Ilmeisesti et sulla ole kovinkaan realistinen kuva thaikuista.

        Niinpä, eihän jalkasieni ole käsittääkseni edes livenä thaikkuja tuntenut, vaan on aina kauempaa heistä haaveillut.

        Ainoat itse tietämäni thaikut olivat yläasteella. Toinen seurusteli lyhyen aikaa luokkamme pahimman kiusaajapojan kanssa, toinen taas toisen luokkamme pojan kanssa, joka ei nyt välttämättä niin paha kiusaaja ollut, mutta oli mielettömän hyvännäköinen. Eli ihan yhtä lailla niissä thaikkutytöissäkin löytyy niitä, jotka seukkaavat kiusaajapoikien tai todella hyvännäköisten poikien kanssa.


      • redfsvgverwgdas

        No jos vaikka ihan thaikkulassa käy niin heti näkee etteivät kovinkaan rauhallisia tai hiljaisia ole., myös tulee tavaraa niskaan jos suututtaa. Niitäkin tapauksia on useita että ovat nipsaisseet mulkun pois, enkä nyt tarkoita itseltään.

        Aasialaiset naiset eivät yleensä liikuntaa liiemmälti harrasta vaan mieluummin ovat nälässä jos haluavat laihtua.

        Eivätkä todellakaan ole mitään aikaisin aamulla nousevia puurtajia vaan jos mahdollista niin nukkuvat kaiket päivät.

        Osaavat myöskin ottaa viinaa. Thaikkulassa mm. baaritytöt useimmiten joka päivä.

        Sulla on aika fantasiaa noi mielikuvasi.


      • lfof

        pellet tykkää


      • tsori

        Muusta ei tietoa kuin ekasta kohdasta ja se ei kyllä pidä paikkaansa.


    • MelkeinUnelma

      Muuten täytän ap:n kriteerit, mutta en ole ujo enkä hiljainen. 😄

    • 1. Ensinnäkin silmääni viehättävä, naisellinen, söpö.
      - Riittääkö naisellisuuteen, että on aina pitänyt pitkiä hiuksia, kulkee aina ulos mennessään käsilaukku mukanaan ja tykkää korkkareista?
      2. Rauhallinen, ei-äksy.
      - Aika rauhallista sitä ollaan.
      3. Hiljainen ja vähän ujo, mutta silti omista asioistaan huolta pitävä.
      - Vielä 10 vuotta sitten olin liiankin hiljainen, varautunut ja "vaurioitunut". Nyt olen "säyseä" ja "nöyrä", muut huomioon ottava, mutta sopivasti sosiaalinen silloin kun sitä tarvitaan. En kuitenkaan ole suuna päänä kälättämässä, vaan yleensä annan muille ensin suunvuoron.
      4. Tykkää perusliikunnasta, ei ole extreme.
      - Päivittäinen pyöräily piristää.
      5. Tykkää arjesta, käpertyy viereesi, tykkää olla lähellä.
      - Tykkään olla kainalossa.
      6. Ei saa raivokohtauksia eikä heittele esineitä.
      - En ole ikinä heittänyt esineitä. Tuskin on kovin moni muukaan "normaali" nainen. Koskaan en riidellyt kummankaan eksän kanssa yhtään mistään.
      7. On arjessa kiinni: eli opiskelee, töissä tms.
      - Opiskelen.
      8. Luotettava, ei petä sinua kun on mahdollisuus. Muutenkin voit luottaa häneen "kuin omaan äitiisi". Ei tuhoa omaisuutta.
      - Pettäminen ei kuulu luonteeseeni. En ole tuhonnut kenenkään omaisuutta.
      9. Päihteiden käyttö vähäistä. Ei tupakoi.
      - En ole koskaan tupakoinut. Alkoholia silloin tällöin, mutta harvemmin nyt kun ei ole kavereita joiden kanssa käydä missään ulkona.
      10. Sellainen ihana mussukkanainen, josta ei voi olla pitämättä.
      - Tähän on vaikea vastata.

    • pitkätukka-68

      Eikös universaali tarkoita sitä, että yleiseti ottaen kaikki kaikialla pitävät tuollaisesta?

      Itse olen eri mieltä monesta kohdasta:

      - sinun silmääsi miellyttävä ei välttämättä miellytä minun silmääni
      - liika rauhallisuus menee helposti tylsän puolelle. ite kyllä tykkään et naisella on temperamenttiakin
      - juu ei mitään hiljaista ja ujoa mulle
      - alkoholi ja tupakointi suotavaa

      Muut kohdat voin hyväksyä.

      • hänmunjätti

        Samaa mieltä liika rauhallisuus on tylsän puolella.


    • Voiko olla tasapainoa jos kuitenkin se vaatii määrittelyjä/lokerointia?
      Eikös kyse ole nyt ainoastaan fantasiastasi eikä tasapainosta?

      • Teknodonna

        Mjoo

        Kommenttisi on ainoa järkevä kommentti koko kommenttiketjussa, joten päädyin kommentoimaan kommenttiasi.

        Otit esiin "fantasian tasapainon" - siis noin vapaasti muotoiltuna.

        Minusta on luonnollista se että ihmisolento fantasioidessaan rajaa ulos lähes kaiken todellisen. Mikään fantasiassa ei saa koskettaa todellisuutta, sillä muuten se tuhoutuu ja menettää merkityksensä, ja itse todellisuus tuo esiin kasvonsa, ja fantasian tahtomaailma hajoaa.

        Toisinsanoen mitä enemmän tahtoo, sitä vähemmän mistään mitään ymmärtää - saati saa.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Kommenttisi on ainoa järkevä kommentti koko kommenttiketjussa, joten päädyin kommentoimaan kommenttiasi.

        Otit esiin "fantasian tasapainon" - siis noin vapaasti muotoiltuna.

        Minusta on luonnollista se että ihmisolento fantasioidessaan rajaa ulos lähes kaiken todellisen. Mikään fantasiassa ei saa koskettaa todellisuutta, sillä muuten se tuhoutuu ja menettää merkityksensä, ja itse todellisuus tuo esiin kasvonsa, ja fantasian tahtomaailma hajoaa.

        Toisinsanoen mitä enemmän tahtoo, sitä vähemmän mistään mitään ymmärtää - saati saa.

        (Hihitystä)

        Tasapaino on todellisuus eli tämä ainoa hetki ja fantasia kuten äsken kävelyllä huomasin kun koirankävelyttäjä puhui koirilleen olevansa koirien äiti on valetta , harhaa ja lopulta fantasiaa.
        Aloittajan mielestä maailma on siis täynnä epäkelvollisia naisia koska eivät miellytä hänen fantasioimaansa täydellisen naisen kuvaa omassa päässään....
        Ja kaiken lisäksi vetää tähän kaikki muutkin miehet tekemällä itsensä muiden miesten äänitorveksi?
        Iso ego ehkä?


      • Järkikäteen
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Kommenttisi on ainoa järkevä kommentti koko kommenttiketjussa, joten päädyin kommentoimaan kommenttiasi.

        Otit esiin "fantasian tasapainon" - siis noin vapaasti muotoiltuna.

        Minusta on luonnollista se että ihmisolento fantasioidessaan rajaa ulos lähes kaiken todellisen. Mikään fantasiassa ei saa koskettaa todellisuutta, sillä muuten se tuhoutuu ja menettää merkityksensä, ja itse todellisuus tuo esiin kasvonsa, ja fantasian tahtomaailma hajoaa.

        Toisinsanoen mitä enemmän tahtoo, sitä vähemmän mistään mitään ymmärtää - saati saa.

        (Hihitystä)

        "mitä enemmän tahtoo, sitä vähemmän mistään mitään ymmärtää - saati saa"

        Suuri viisaus.


    • Eehehheheh. Hups.

      Hahah. Erittäin hyvä lista. Ei mainintaakaan ruoalaitosta ja muutenkin tuon pystyy vetämään läpi

      - viikon ajan.

      • Toisaalta kuulosti osin

        hevosmarkkinoilta "rauhallinen, ei äksy, liikkuu, omistajaansa rakastava mussukka.

        Päh blahh...


      • misspönttöuuni

        Tosin luotettavuus, päihteettömyys ja sauhusavuke pitävät koko ajan.


    • 20v-suhteessaollut

      Taitaapa olla peräkammarin pojan kirjoittama fantasia, joka ei koskaan tule toteutumaan.

      Ei siinä, saahan sitä toivoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe