Mistä ostatte unisex alusvaatteita

Maiju1998

Olen nainen joka tykkää poikamaisesta tavasta pukeutumisessa, lainailen mieheltäni pikkuhousista alkaen kaikkea mahdollista. Miestäni saan harvoin vaatekaapilleni, vaikka on se kehunut kuika mukavat naisten pikkarit tai body on, niin ei se silti niitä juuri arkena käytä, ainoastaan ne pikkarit on kelvanneet joissa ei ole pitsiä tai koristeita, jotka ei suoraan näytä naisten pikkuhousilta, siksipä mulla on enää parit pitsiset petipuuhiin. Mitään pervoiluja meillä ei siis harrasteta, vaan arvostamme käytännöllisyyttä ja yhteiset vaatteet kartuttavat säästötiliä, olemme kumpikin aika tarkkoja säästämisen suhteen.
Miksi siis ostaa esim. alushousuja kahta erimallia jos mieten on huonolaatuisina myös huonon tuntuiset pitää ja naisten pikkareissa taas halvikin on parempilaatuinen ja hyvin mukava pitää, tai vaikkapa talvella sukkahousut ja body tai jopa pelkät rintaliivit lämmitävät paremmin kuin miesten kerrasto, ei mitään järkeä tuhlata rahaa kaksiin alusvaatteisin jos yhet hyvät riittäisi, kumpa saisin mieheni tajuamaan tämän.

Olin joskus ulkomailla ostanut unisex alusvaatteita, Suomessa en ole löytänyt oiken mistään, mieskin tykkäsi niista.

Mistä te muut tarkan talouden tytöt ostatte unisex alusvaatteita, tai mistä löydätte mahdollisimman neutraalin näköisiä naisten alusvaatteita?

6

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin_käyttävä

Kuten jo itsekin tuossa totesit, naisten halpamerkeissä löytyy unisextyylisiä alusvaatteita. Niistä on jätetty hintaa nostavat pitsit ja muut härpäkkeet pois, joten sopii hyvin molemmille sukupuolille. Pikkupöksyjen lisäksi löytyy myös aluspaitoja ja leggarithan käy luonnostaan molemmille pitkien kalsareiden korvikkeeksi. Näitä halpismerkkejä löytyy helpoimmin isoista tavarataloista ja erityisesti halpatavarataloista (en viitsi mainostaa nimillä).

• Harmaathiirulaiset

Pervoilu on kyllä ihan kiinni omista mielipiteistä ja asenteesta.
      Jotkut kutsuu mielipidettään "arvoiksi" vaikka ne on vaan jotain ikivanhoja perinteitä ja osa taas ihan uutta jossa miehelle ei sallita mitään värien käyttöä.

• Herkkäpippeli

Aina kun mä kuulen nimen Unisex ajattelen aina "märkiä unia" koska kiinkuin "UNI" ja "SEX"= "unessa seksiä" = "märkä uni"

• Anonyymi

Mä kyllä kaivelen rouvan vaatekaappia sillon tällön. Yleensä päälle eksyy läpikuultavia pikkareita, ylipolven sukkia ja sukkiksia tai peräti stayuppeja. Olo on kaikkea muuta kuin unisex kun istut kokouksessa ja housujen alla on jotain todella naisellista :D

• Anonyymi

Stayupit löytyy minultakin omasta kaapista ja sukkikset ja body ja tottakai rintsikat ja pikkuhousut. Muotoilevat alushousut on myös kätevät...

• Anonyymi

mulla on dildo perseessä aina ku onn tien päällä ajamassa rekkaa. päivä menee mukavasti silleen, sit illalla laitan muijan hepeniä päälle ja paneskellaan oikein kunnolla akan kanssa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      154
      3297
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      3005
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1976
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      79
      1618
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1447
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1158
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1051
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1036
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä