Vielä tuli eteläänkin hieno talvipäivä. Aurinko lämmittää mukavasti. Voisi viettää paljonkin aikaa ulkona, ellei olisi flunssa iskenyt urakalla. Siispä kyselen immeisiltä lempisarjoja mitä voisi mahdollisesti katsella sängynpohjalta.
Vastaukset 6
- wanhaämmä
Sorjonen ja Koukussa. Karppi oli kans ihan hyvä. Yle Areenassa.
- hyviä.sarjoja
derrick kettu ajo päällä kahden keikka saisivat alkaa alusta uudelleen
- juokaa_viinaa
Nyt on hyvä päivä juoda viinaa
Jos on netflix niin "once upon a time-olipa kerran" Muutaman osan nyt katsonut ja mun mielestä loistavasti käsikirjoitettu. Seksiä ja väkivaltaa ei löydy joten siinä mielessä leppoisaa katsottavaa.
Sitä voisikin katsoa. Joskus muistaakseni muutaman jakson sieltä täältä katsonut eikä ollut hirveän huono.
Muutama jaksoa katsonut nyt. Ihan hyvä alku sarjalla ainakin. Kevyehköä hyvän mielen fantasiaa. Flunssassa tuppaa näkemään outoja unia niin tämä sopii. Kiitos kehoituksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86628
- 33608
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31570Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?57464Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?43460- 26457